start to run
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
start to run
Ik weet niet of ik in het goede onderdeel zit.. maar er is geen forum van yes met sport dus plaats hem hier maar onder.
Zijn er meer meiden die aan het hardlopen zijn om conditie op te bouwen en/of af te vallen?
Ik ben van plan om er mee te gaan beginnen. Ik heb al sportkleding besteld daar wacht ik nog op en dan wil ik beginnen.
Maar ik heb alleen 1 ding.. ik wil het via start to run doen. Iemand daar ervaring mee?
Dat je via een mp3 speler instrukties krijgt en muziek voor onder het lopen. Ik weet zeker dat dat een stuk meer motiveert om te gaan en vol te houden.
Maar ik heb absoluut geen verstand van mp3 spelers enzo.. moet er dus speciaal een voor aanschaffen, is er een bepaald soort aan te raden?
En verder vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met start to run en ben benieuwd hoe het diegene afgaat. Is het goed vol te houden? Ik ben nl al vaker naar een sportschool gegaan maar dat hou ik niet vol, zeker fitniss niet. En het kost ook best veel dus dacht ik, laat ik eerst dit eens proberen
Ben benieuwd!
Zijn er meer meiden die aan het hardlopen zijn om conditie op te bouwen en/of af te vallen?
Ik ben van plan om er mee te gaan beginnen. Ik heb al sportkleding besteld daar wacht ik nog op en dan wil ik beginnen.
Maar ik heb alleen 1 ding.. ik wil het via start to run doen. Iemand daar ervaring mee?
Dat je via een mp3 speler instrukties krijgt en muziek voor onder het lopen. Ik weet zeker dat dat een stuk meer motiveert om te gaan en vol te houden.
Maar ik heb absoluut geen verstand van mp3 spelers enzo.. moet er dus speciaal een voor aanschaffen, is er een bepaald soort aan te raden?
En verder vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met start to run en ben benieuwd hoe het diegene afgaat. Is het goed vol te houden? Ik ben nl al vaker naar een sportschool gegaan maar dat hou ik niet vol, zeker fitniss niet. En het kost ook best veel dus dacht ik, laat ik eerst dit eens proberen
Ben benieuwd!
MamaCa- Fluisteraar