start to run
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
start to run
Ik weet niet of ik in het goede onderdeel zit.. maar er is geen forum van yes met sport dus plaats hem hier maar onder.
Zijn er meer meiden die aan het hardlopen zijn om conditie op te bouwen en/of af te vallen?
Ik ben van plan om er mee te gaan beginnen. Ik heb al sportkleding besteld daar wacht ik nog op en dan wil ik beginnen.
Maar ik heb alleen 1 ding.. ik wil het via start to run doen. Iemand daar ervaring mee?
Dat je via een mp3 speler instrukties krijgt en muziek voor onder het lopen. Ik weet zeker dat dat een stuk meer motiveert om te gaan en vol te houden.
Maar ik heb absoluut geen verstand van mp3 spelers enzo.. moet er dus speciaal een voor aanschaffen, is er een bepaald soort aan te raden?
En verder vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met start to run en ben benieuwd hoe het diegene afgaat. Is het goed vol te houden? Ik ben nl al vaker naar een sportschool gegaan maar dat hou ik niet vol, zeker fitniss niet. En het kost ook best veel dus dacht ik, laat ik eerst dit eens proberen
Ben benieuwd!
Zijn er meer meiden die aan het hardlopen zijn om conditie op te bouwen en/of af te vallen?
Ik ben van plan om er mee te gaan beginnen. Ik heb al sportkleding besteld daar wacht ik nog op en dan wil ik beginnen.
Maar ik heb alleen 1 ding.. ik wil het via start to run doen. Iemand daar ervaring mee?
Dat je via een mp3 speler instrukties krijgt en muziek voor onder het lopen. Ik weet zeker dat dat een stuk meer motiveert om te gaan en vol te houden.
Maar ik heb absoluut geen verstand van mp3 spelers enzo.. moet er dus speciaal een voor aanschaffen, is er een bepaald soort aan te raden?
En verder vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met start to run en ben benieuwd hoe het diegene afgaat. Is het goed vol te houden? Ik ben nl al vaker naar een sportschool gegaan maar dat hou ik niet vol, zeker fitniss niet. En het kost ook best veel dus dacht ik, laat ik eerst dit eens proberen
Ben benieuwd!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Re: start to run
Ik heb laatst de MP3 speler al gekocht, maar moet nog beginnen met hardlopen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heb het gewoon op mijn telefoon gezet, vanmorgen les 4 gelopen. erg relaxed!
Makkelijk vol te houden.
Makkelijk vol te houden.
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Dan is de batterij van m`n telefoon veel te snel leeg en ik kan m`n telefoon ook nergens kwijt tijdens het lopen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er is een heel topic van start to run
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook beginnen maar heb werkelijk waar geen idee waar mijn mp3 speler is
Gast- Gast
Ik heb de lessen ook maar krijg ze niet op mijn telefoon grrrrr.... dus dat nog even uitvogelen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
idd ja er is een speciaal topic! thnx!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Soortgelijke onderwerpen
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to Run/ Rennen met Evy
» Start to run
» Start to run
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to Run/ Rennen met Evy
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: