Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Mscene di 7 jun 2011 - 8:28

Trots op je!

Ik ben nog niet geweest. Nu nog hard aan het studeren voor die (Kl...) tentamens. Ik ga veeel te laat naar bed, I know. Maar 's avonds laat rennen is gewoon lekker, want dan is het rustig op straat (en donker). Niet iedereen hoeft mijn wiebelende bips te zien.
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : Omgeving Schiphol

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:42

Daarom ren ik op een uitgestorven landweggetje Wink
Heerlijk om laat te rennen, maar ik wil nog wel nog wel natuurlijk licht.
Heel veel succes met je tentamens!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba di 7 jun 2011 - 10:22

Ik ben vanavond toch gegaan. Kreeg een sms van me pa, vanuit Bulgarije, hij had vandaag het ook gedaan, dat was voor mij de drempel en ben gegaan, was een makkie en daarna een voldaan gevoel, ben trots!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:18

Goed zo! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel wo 8 jun 2011 - 4:53

Hej!

Misschien hier iemand die me zou kunnen helpen!?
Ik ben ook al een tijdje met start to run bezig en ben tot ongeveer les 13 gekomen tot mijn mp3 speler raar begon te doen. Elke keer na een paar minuten sluit hij zichzelf volledig af, hij valt gewoon uit. Ook als je hem opnieuw aanzet of doorspoelt gebeurd het gewoon weer. Echt SUPER irritant. Hij doet dit alleen bij start to Run, bij andere liedjes en radio werkt hij wel gewoon. Ook bij de lessen die hierna komen gebeurd het.
Wannneer ik het programma op mijn computer luister is er niks aan de hand. Ook heb ik al een paar keer via andere torrents het programma opnieuw geluisterd maar elke keer gebeurd hetzelfde..

Iemand enig idee? Of zou iemand mij het programma willen mailen, zodat ik kan kijken of het echt niet het programma is? Maar als het mijn mp3 is, is het super raar dat andere muziek het wel doet... Neutral





Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver wo 8 jun 2011 - 9:42

Nou jeetje, ik heb vandaag lesje 1 gedaan met een vriendin. Allebei mp3 in en te gelijk op play.

We hadden beide geen sportschoenen en zijn gaan hardlopen op birckenstocks....
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Mscene wo 8 jun 2011 - 9:43

wc-eend schreef:We hadden beide geen sportschoenen en zijn gaan hardlopen op birckenstocks....
:affraid: No
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : Omgeving Schiphol

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 9:46

Hoe ging dat wc-eend? Pff, ik zou het niet kunnen. Het is ook niet al te best voor je voeten en knieen vrees ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver wo 8 jun 2011 - 11:36

Ja het was echt geen succes haha. Ik merkte het meteen aan mijn enkels!

Ik heb nog oude nikes liggen, maar ik wil nu wel even goede schoenen aanschaffen, ik wil alleen niet zoveel geld er aan uit geven omdat ik bang ben dat ik het niet lang ga volhouden.

Ik moet wel echt zeggen dat ik moeite had met lesje 1 hoor. Ik heb serieus nooit gesport. Vind het heftig en mijn hele ademhaling is verkeerd. Na 5 minuten heb ik een brand gevoel in mijn keel

Edit: @Lavendel. Ik wil je dat lesje wel toe sturen? Ik denk alleen niet dat het gaat over de mail, is 23 MB
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 20:01

Ik loop overigens niet meer met Evy, maar met Renate. Zal vandaag weer even een halfuurtje hardlopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:39

Spetterdespat schreef:Ik loop overigens niet meer met Evy, maar met Renate. Zal vandaag weer even een halfuurtje hardlopen.

Wat is het verschil?
Succes! Ik ga morgen, ben een uurtje thuis, ga zo koken en vlak na het eten vind ik niet zo fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver do 9 jun 2011 - 8:36

Heeft er iemand Dutchy's van de scapino? Ik heb ze namelijk gepast en waren maar 20 euro! En hardloop schoenen.Ze zaten wel erg lekker haha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba do 9 jun 2011 - 20:42

@ Wc-eend: Ik zou voor duurdere schoenen gaan. De schoenen die vaak in de scapino liggen of andere zaken zijn van die standaard hardloop schoenen. Allemaal beetje hetzelfde model. Terwijl iedereen anders loopt. Ik heb mijn schoenen door een ervaren loper laten aanmeten. Hij gaf aan dat een blessure dan kleiner is, omdat je beter schoenen hebt, en speciaal voor jou voeten is. Waar ik ben geweest is een zaak speciaal op het gebied voor hardlopers.

@ Chipp: Ik loop liever met Renate dan met Evy, omdat de opbouw bij Renate heel anders is dan bij Evy. Bij Evy liep ik de eerste training oplaatst al 3 minuten, terwijl er bij Renate pas in de 3de training, 3 minuten word gelopen. De opbouw is gewoon al heel anders. Ook geeft Renate aan dat je eerst begint met dribbelen, dan joggen en pas daarna komt het echte hardlopen aan de orde. Bij Evy had ik de eerste week daarom ook meteen last van een blessure. Liep ook meteen hard. Wist ik veel hoe die plan van aanpak zou moeten gaan. Met Renate hou ik het ook veel beter vol.


Laatst aangepast door Spetterdespat op do 9 jun 2011 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Labeendje do 9 jun 2011 - 20:45

Schoenen hoeven niet perse duur te zijn. Als je gemiddelde voeten hebt kun je af met het simpele type. Ik zou naar een sportwinkel gaan waar ze je voeten op kunnen meten. Heb je geluk dan ben je klaar met schoenen van 50 euro, heb je pech en heb je een moeilijke voet dan worden ze duurder.
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 21:03

Ik heb gisteren nog eventjes hardgelopen met mn vriend.
1-1-4-2-5-2-4-2-1-1
Bij elkaar toch 15 minuten hardgelopen, beetje op eigen tempo maar ging wel lekker. Toch anders om samen te lopen loop echt al jaren in mn eentje altijd, samen is eigenlijk veel gezelliger Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:09

@Spetterdespat Dat is wel fijner inderdaad. Ik loop met GetRunning, ging ook heel rustig.
@Wc-eend Wanneer je van plan bent het vaker te gaan doen, zou ik toch naar het advies van Labeendje luisteren. Veel beter voor je lichaam!
@AtelierMadame Ik vind het juist vervelend samen, wij hebben ook een heel ander tempo. Ik moet 3 stappen zetten ipv 2 Wink Wel goed, al 1/4 van een uur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver do 9 jun 2011 - 21:11

Nja zoals ik al zei, ik weet niet namelijk of ik het vol ga houden. Ik denk dat ik eerst goedkope schoenen haal, mocht ik het wel echt leuk vinden en vader doen, kan ik altijd nog duurdere schoenen halen

Bedankt dames. Haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Labeendje do 9 jun 2011 - 21:15

wc-eend schreef:Nja zoals ik al zei, ik weet niet namelijk of ik het vol ga houden. Ik denk dat ik eerst goedkope schoenen haal, mocht ik het wel echt leuk vinden en vader doen, kan ik altijd nog duurdere schoenen halen

Bedankt dames. Haha
Als de goedkope schoenen niet goed zijn voor jou voeten krijg je er klachten door en vindt je het misschien ook meteen niet meer leuk, terwijl je met goede schoenen geen klachten zou krijgen en het dan dus wel leuk vindt. Misschien kan je beter toch even langs een winkel waar ze het opmeten. Misschien zijn de goedkope dan inderdaad wel goed of net niet en kan je toch beslissen om de goedkope te nemen.
Tenzij je geld-technisch de duurdere even niet kan kopen, dan kan ik lullen wat ik wil, maar ik kan niet in je portemonnee kijken Wink
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:34

Ik wil ook beginnen met start to run.

Ik ga beginnen bij les 10 (van de 0-5 km) want ik loop al een tijdje hard op de loopband. Dus ik denk wel dat ik dat trek. :P

Ga straks beginnen ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:41

Labeendje schreef:
wc-eend schreef:Nja zoals ik al zei, ik weet niet namelijk of ik het vol ga houden. Ik denk dat ik eerst goedkope schoenen haal, mocht ik het wel echt leuk vinden en vader doen, kan ik altijd nog duurdere schoenen halen

Bedankt dames. Haha
Als de goedkope schoenen niet goed zijn voor jou voeten krijg je er klachten door en vindt je het misschien ook meteen niet meer leuk, terwijl je met goede schoenen geen klachten zou krijgen en het dan dus wel leuk vindt. Misschien kan je beter toch even langs een winkel waar ze het opmeten. Misschien zijn de goedkope dan inderdaad wel goed of net niet en kan je toch beslissen om de goedkope te nemen.
Tenzij je geld-technisch de duurdere even niet kan kopen, dan kan ik lullen wat ik wil, maar ik kan niet in je portemonnee kijken Wink

Ik heb deze puma's (nucifera) gekocht bij wehkamp (van 60 euro naar 21 euro! Ze zitten echt ontzettend lekker)

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Pm184917-01_2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena ma 13 jun 2011 - 7:46

Zo vandaag weer even gelopen. Gelukkig echt tussen twee buien door smile
Het ging wel lekker, woensdag met les 5 verder. Ik heb nu ook een beetje een route gevonden die ik aan kan passen en goed kan lopen smile Hoe doen jullie dat eigenlijk? ook elke keer ongeveer hetzelfde stuk lopen?
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 9:37

[quote="Chipp@AtelierMadame Ik vind het juist vervelend samen, wij hebben ook een heel ander tempo. Ik moet 3 stappen zetten ipv 2 Wink Wel goed, al 1/4 van een uur![/quote] Ik ben vandaag alleen geweest en moet zeggen dat dat toch wel wat lekkerder loopt.. lekker muziekje op en maar rennen!
Vandaag wederom gelopen:
2-1-5-1-5-1-5-2
Bij elkaar weer 17 minuten gerend en steeds kortere tussenposes. *blij*
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 9:41

Punk'd schreef:
Labeendje schreef:
wc-eend schreef:Nja zoals ik al zei, ik weet niet namelijk of ik het vol ga houden. Ik denk dat ik eerst goedkope schoenen haal, mocht ik het wel echt leuk vinden en vader doen, kan ik altijd nog duurdere schoenen halen

Bedankt dames. Haha
Als de goedkope schoenen niet goed zijn voor jou voeten krijg je er klachten door en vindt je het misschien ook meteen niet meer leuk, terwijl je met goede schoenen geen klachten zou krijgen en het dan dus wel leuk vindt. Misschien kan je beter toch even langs een winkel waar ze het opmeten. Misschien zijn de goedkope dan inderdaad wel goed of net niet en kan je toch beslissen om de goedkope te nemen.
Tenzij je geld-technisch de duurdere even niet kan kopen, dan kan ik lullen wat ik wil, maar ik kan niet in je portemonnee kijken Wink

Ik heb deze puma's (nucifera) gekocht bij wehkamp (van 60 euro naar 21 euro! Ze zitten echt ontzettend lekker)

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Pm184917-01_2

Maar dit zijn toch gewoon schoenen voor zumba/airobics achtige sporten? Lijkt me niet heel goed om daar hard op te lopen... ik loop overigens altijd hard op asics schoenen, destijds gekocht voor squash maar ook prima als hardloopschoenen.. heb iig niet het idee dat ik zere voeten krijg ofzo :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver ma 13 jun 2011 - 9:45

Ik moet nog steeds schoenen halen, loop nu eerst op nikes.

Maar, ik baal! Ik krijg lesje 1 gewoon niet uitgelopen. Die 3 minuten hou ik gewoon niet vol Mad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba ma 13 jun 2011 - 16:55

Dat had ik dus ook met Evy.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 11 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum