Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame zo 15 mei 2011 - 19:14

gisteren les 9 gelopen, vond het toch een beetje langzaam opbouwen angel ging echt heel lekker! had zelfs nog adem over na de les smile Een dezer dagen weer netjes verder met les 10.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:10

Atelier Madame schreef:gisteren les 9 gelopen, vond het toch een beetje langzaam opbouwen
Welke lessen heb je overgeslagen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame di 17 mei 2011 - 21:04

Purple schreef:
Atelier Madame schreef:gisteren les 9 gelopen, vond het toch een beetje langzaam opbouwen
Welke lessen heb je overgeslagen dan?

les 3 tot en met 8 :P Ik heb het plan om vanavond weer te gaan, dan gewoon netjes les 10 doen..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 17 mei 2011 - 21:27

Ik heb vandaag weer gelopen. Even zelf wat bedacht, want ik moest even kijken hoe het ging. Heb 8-1-6-2-8-2-6-3 gelopen en dat ging goed. Ik kan mijn schema dus bijna weer oppakken waar ik was gebleven. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty di 17 mei 2011 - 22:01

Dat is fijn Lotus!
Ik heb maandag les 15 gelopen, ging goed. Het valt me mee dat ik die 7 minuten ook vol kan houden smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 17 mei 2011 - 22:12

Ik ben er ook echt blij om.
Fijn is dat hè, als je merkt dat je meer volhoudt dan je van jezelf had gedacht?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty di 17 mei 2011 - 22:18

Lotus schreef:Ik ben er ook echt blij om.
Fijn is dat hè, als je merkt dat je meer volhoudt dan je van jezelf had gedacht?

Haha ja echt, elke keer als ik voor de les kijk hoe lang ik moet lopen denk ik :shock: dat kan ik niet! en toch heb ik het elke les nog volgehouden Very Happy
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 17 mei 2011 - 22:22

Dat had ik ook steeds. Alleen toen ik 10-2-10-2-12-1 moest gaan lopen, kon ik het echt niet. Maar dat komt nog wel.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:26

Goed bezig meiden!!

Ik heb vandaag voor het eerst 30 min gelopen,woehoe! De eerste 15 waren zo om, daarna werd het wel zwaar vond ik, maar wel goed vol te houden hoor. Ik liep 7,5 km/h, dat moet dus naar de 10 smile Ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 22:05

Ik heb gisteravond weer eventjes gelopen. Was nogal moet van het werken dus heb het eventjes rustig aan gedaan. Maar toch nog
3-2-4-1-4-1-3 gelopen! *trots*
Ik merk dat ik de lessen van evy een beetje zat ben qua muziek dus ik neem gewoon de tijd als uitgangsbasis en loop vervolgens op mn eigen muziek smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:26

Atelier Madame schreef:Ik merk dat ik de lessen van evy een beetje zat ben qua muziek dus ik neem gewoon de tijd als uitgangsbasis en loop vervolgens op mn eigen muziek smile
Ja, dat vind ik ook wel jammer, dat je regelmatig hetzelfde liedje hoort... Maar toch, ik vind deze muziek wel lekker in de maat lopen en weet niet zo goed welke muziek ik zelf moet uitzoeken om dat zelfde ritme te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena za 21 mei 2011 - 0:08

Zo vanochtend (per ongeluk)les 10 gelopen, had het eerst niet helemaal door.. Ik heb gewoon onbewust dus ff 8 lessen overgeslagen, maar het ging goed eigenlijk, wel zwaar maar wel volgehouden smile volgende keer dus maar verder met les 11.

moet er wel bijzeggen dat ik ook badminton, dus waarschijnlijk had ik daar toch al iets van conditie van smile


Laatst aangepast door Serena op za 21 mei 2011 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 0:17

Eergisteren ook weer begonnen, vanavond les 2. Ga iig geen lessen overslaan, dat schema zit er niet voor niets in. Enerzijds om conditie op te bouwen, maar vooral ook om blessures te voorkomen. Ik ken al genoeg mensen die last van van alles krijgen door hardlopen, zelfs mensen die met andere sporten best fanatiek zijn.

Ik houd me braaf aan het schema.. Cool
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 21:03

Ik zou ook geen lessen overslaan eigenlijk, ook al gaat het goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:01

Kun je ook hardlopen met Evy als je geen iPod of iPhone hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:03

Ja als je het op je telefoon kan zetten wel smile of een andere mp3 speler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:06

Hmm, dan zou ik dat wel eens willen proberen. Waar kan ik dat allemaal downloaden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:10

Ik heb het via torrents gedownload, heb je zo'n programma?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:17

Storm schreef:Hmm, dan zou ik dat wel eens willen proberen. Waar kan ik dat allemaal downloaden?
Ik heb het inderdaad op mijn BB staan en gewoon gegoogled op Start to Run. Dan kun je het wel ergens downloaden.

Ik sla inderdaad ook geen lessen over ivm blessures. Ik heb elke les adem over maar ik ben het met Antibes eens dat dat schema er niet voor niks is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:39

Ik heb net 32 min gerend en ik ging helemaal stuk, wat is het benauwd en warm buiten! Vorige keer rende ik 7,5 km per uur, nu 7,7. Ik vind het niet snel genoeg gaan aargh! Ik had het idee dat ik nu echt harder liep en dan is t nog niet eens 8,0 :S En ik wil naar de 10 km/h! Gaat eeuwen duren zo. Sorry voor mijn geklaag hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 4:35

Fauve schreef:Ik heb net 32 min gerend en ik ging helemaal stuk, wat is het benauwd en warm buiten!
Daar had ik ook last van, kwam dan de laatste 10 minuten ook in de stromende regen te lopen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 4:47

Ik ben net terug, wat een hitte weer! Maarrrr, 20 minuten onafgebroken! Zo trots op mezelf, had ik twee maanden geleden echt nooit verwacht! Nu ga ik op de fiets naar mijn bijbaantje, 4 km. Ik word nog eens sportief (H)

Hoe laat gaan jullie meestal met zulk weer? En ren je liever in de ochtend of avond?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 4:52

Ik ren altijd in de ochtend, voor mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 6:15

Net een record in afstand gerend Very Happy Ik heb 4,4 km in 35 minuten gedaan. Van die 35 minuten was 18 minuten (5-8-5) rennen, rest lopen (incl. warmlopen en cooldown). Dus een victoryweek voor mij, record in afstand en tijd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Mscene zo 29 mei 2011 - 9:55

Dag dames! Dit is de eerste keer dat ik dit topic zie/lees. Ik doe ook Start to Run. Heb zojuist les 3 gelopen en ga dinsdag voor les 4. Het is tot nu toe best goed vol te houden (wat me erg verbaasd overigens). Ik heb jaren niet gesport, maar spring nu weer sinds een half jaartje trampoline en hoop met het hardlopen toch ook wat af te kunnen vallen of strakker te kunnen krijgen.

Het lijkt me leuk om mee te kletsen in ieder geval! Very Happy
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : Omgeving Schiphol

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum