Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 20:57

Ik heb wel goede schoenen, dus daar ligt het niet aan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  NoorA di 10 mei 2011 - 20:58

Lotus schreef:Ik heb wel goede schoenen, dus daar ligt het niet aan.

Goede of nieuwe? Zit er nog voldoende demping in? Kan de schoen nog voldoende afwikkelen? De meeste klachten bij beginnende hardlopers en dan met name knieen en enkels ligt aan de schoenen namelijk.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 21:00

Ze zijn nieuw.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:01

Wat balen Lotus! Ik heb verder geen verstand van blessures.

Ik heb vandaag de enerlaatste les gelopen, les 26! Ik had het stikheet, zweette me kapot en mijn benen waren zoo zwaar. Haha wat een bevalling. Maar wel uitgelopen smile Vrijdag de allerlaatste Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 21:02

Wat goed van je, Fauve!!!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:08

Bedankt, ik voelde me niet zo goed toen ik ermee bezig was hahahah :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  CCC di 10 mei 2011 - 21:19

Lotus: balen zeg dat je een blessure hebt opgelopen... Hoop dat het snel over is!

Thnx voor de motivatie! Ik ga vanavond weer een stukje, ik bouw het gewoon heel rustig en langzaam op. Ik had vorig jaar aug. een slijmbeursontsteking in mijn heup, dus moet het sowieso rustig opbouwen. Ik voel het trouwens wel goed in mijn benen, echt zo'n gevoel dat je lood aan je benen hebt. Vanavond weer heel rustig een rondje... Ben benieuwd of ik snel verbetering ga zien. Ga het denk ik maar even opschrijven hoeveel ik per keer heb volgehouden en welk rondje, misschien haal ik daar motivatie uit.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty wo 11 mei 2011 - 5:15

Chococupcake, wat goed dat je de moed hebt gevonden om te gaan! Gebruik jij ook de lessen van Start to run?
Lotus, wat balen zeg, je was zo goed bezig!
Fauve, ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik al zo lang zou kunnen hard lopen haha. Ben jij een erg sportief type? Wink
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:33

Nee hahahahahha :P Nou ja, ik sportte altijd wel hoor, maar hardlopen kon ik echt niet. De mensen die mij kennen van de middelbare school geloven ook niet dat ik nu plezier beleef aan hardlopen haha, ik was altijd de allerlaatste en lag na een paar min kokhalzend over een bankje, serieus. Dus als ik het kan :P En ik kon me ook niet voorstellen dat ik op een gegeven moment echt zo lang kon rennen, en nu doe ik het gewoon. Maar volgende week moet ik dus 30 min aan 1 stuk, en dat kan ik me nu ook niet voorstellen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:34

Fauve schreef: Maar volgende week moet ik dus 30 min aan 1 stuk, en dat kan ik me nu ook niet voorstellen laughcry
Ga jij na deze lessen 3 keer per week een half uur lopen of wat ga je precies doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:48

Die vraag heb ik wel al vaker beantwoord in dit topic Wink Maar ik ga in eerste instantie inderdaad drie keer per week een half uur hardlopen. Ik wil mijn tijd verbeteren en in 30-35 min 5 km kunnen rennen. Misschien ga ik daarna nog verder, maar we'll see. Eerste die eerste keer 30 min maar overleven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 2:13

Fauve schreef:Die vraag heb ik wel al vaker beantwoord in dit topic Wink
Toch fijn dat je speciaal voor mij nog een keer moeite doet om die vraag te beantwoorden. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:02

Vandaag was echt heerlijk weer om te lopen, niet meer zo drukkend warm! En ik ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty za 14 mei 2011 - 5:48

Goed bezig purple!
Ik had vandaag ook willen gaan, maar ik kon me er niet echt toe zetten... En m'n vriendin heeft mijn mp3 speler nog waar de lessen op staan.
Anderen nog geweest? En het kunnen volhouden?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  SleepingBeauty za 14 mei 2011 - 22:14

Hallo,

Wij zijn ook net begonnen. Zijn bij les 5. Ik doe het samen met een vriendin.
Tot nu toe vinden we het erg goed vol te houden.
We gaan alleen niet 3x in de week. Proberen 2x maar ook datl ukt niet altijd.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena zo 15 mei 2011 - 5:55

Nou ik heb ook maar is de eerste les gelopen. Ik vond het op zich nog wel meevallen, alleen de laatste 3 min hardlopen waren wat zwaar.. Ik ben trouwens ook van plan om maar 2x per week te lopen. De volgende keer ga ik ook gewoon maar met les 2 beginnen, had toch ook wel steken, dus moet goed op mn ademhaling letten ofzo (zei mijn vriend :P)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:11

Serena schreef:had toch ook wel steken, dus moet goed op mn ademhaling letten ofzo (zei mijn vriend :P)
Dat kan ook komen doordat je maag nog te vol met eten zit he? Evy zegt ook wel dat je op je ademhaling moet letten. Ik denk de hele tijd: neus in, mond uit etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena zo 15 mei 2011 - 6:21

Purple schreef:
Serena schreef:had toch ook wel steken, dus moet goed op mn ademhaling letten ofzo (zei mijn vriend :P)
Dat kan ook komen doordat je maag nog te vol met eten zit he? Evy zegt ook wel dat je op je ademhaling moet letten. Ik denk de hele tijd: neus in, mond uit etc.
haha ja weet ik, maar had niet echt iets gegeten voordat ik ging lopen. Misschien nog dat het wel een comby was.
En dat laatste moet ik dus ook maar proberen, want daar denk ik dus eigenlijk niet aan..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:29

Het kan inderdaad door je ademhaling en door ej voeding komen. Wat ik altijd heb geleerd om te doen als je steken hebt: drie seconden inademen en vier seconden uit. En dan dus niet heel snel, maar 21, 22 zeg maar :P Helpt mij altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May zo 15 mei 2011 - 7:07

Ik ga na mijn blessure het proberen deze week weer op te pakken. Ik weet alleen nog niet bij welke les ik het op ga pakken. Was bij week 5 maar goed nu 3 weken niet gelopen, dus maar eens kijken wat ik het beste kan doen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  papilon zo 15 mei 2011 - 7:18

ok misschien kan iemand mij helpen, ik ben nu precies 9 weken gestopt met roken, ik ben nu 2 weken al erg goed bezig met het opletten van mijn voeding en ben daardoor goed opweg, nu nog wat actiever bewegen... ik wil ook graag leren hard te lopen zonder binnen een paar min kapot te zijn en de volgende dag niet meer te kunnen lopen... ik heb een blackberry, weet iemand een app die hier goed voor is??? of andere tips waar ik iets kan vinden, heb geen ipod of iets, en wil echt heel graag... ga regelmatig lekker wandelen met de hond, en dan zou ik lekker met hem kunnen hard lopen en wat strakker worden... en mijn conditie mag ook wel wat beter hahaha.... hoop dat jullie mij kunnen helpen Very Happy
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:57

papilon schreef: ik heb een blackberry
Ik heb Start to Run op mijn BB gezet. Ideaal. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  papilon zo 15 mei 2011 - 8:21

mag ik vragen hoe je dit gevonden hebt, ik heb hiervoor bij de abbs gekeken maar kan hem niet vinden Sad
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 17:44

papilon schreef:mag ik vragen hoe je dit gevonden hebt, ik heb hiervoor bij de abbs gekeken maar kan hem niet vinden Sad
Nee, daar staat het niet bij. Gewoon even downloaden op internet en dan op je BB zetten. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame zo 15 mei 2011 - 19:14

gisteren les 9 gelopen, vond het toch een beetje langzaam opbouwen angel ging echt heel lekker! had zelfs nog adem over na de les smile Een dezer dagen weer netjes verder met les 20.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum