Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 6:45

Waar hebben jullie hardloopschoenen gekocht? Ik had ze van Runnersworld maar daar moet ik een stuk voor rijden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Effie_O zo 8 mei 2011 - 6:50

Ik heb deze week Nikes gekocht bij Bristol smile
Weet het 'type' zo niet uit mijn hoofd, maar had ze gepast en daarna eens op internet gekeken of het wat was. Bleken prima hardloopschoenen te zijn. Nou moet ik wel zeggen dat ik echt een beginner ben en geen idee heb of ik het goed vol ga houden enzo, durfde dus niet meteen dure schoenen bij Runnersworld aan te schaffen. Inclusief korting kwam ik nu uit op 26 euro laughcry
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 7:03

Ja, dat snap ik inderdaad. Vind je het wel leuk? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus zo 8 mei 2011 - 7:34

Ik heb mijn schoenen bij Sport2000 gehaald. Ze waren wel duur, maar het zijn echt goede en fijne schoenen. Ik zag trouwens dat ze ook bij Intersport te krijgen zijn.

Ik doe mijn best, Fauve. Gisteren heb ik een nieuwe poging gedaan en toen ging het al beter: 10-2-10-2-7. Morgen nog maar een keer proberen of het me lukt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 7:37

Lotus, hug

Purple, ik heb mijn schoenen bij Prosport gekocht volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:05

Ik herinner me ineens dat er iemand eerder in dit topic vroeg waar iedereen de telefoon en MP3 enzo laat... Ik heb Start to Run op mijn BB dus ik heb alleen maar een telefoon bij me en die past precies in mijn broekzak en m'n huissleutel haal ik altijd van de sleutelbos af en past dus ook in m'n broekzak. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 2:07

Ik gebruik mijn volleybal schoenen, toch nog toe gaat dat prima. Ik wilde inderdaad ook eerst een kijken of ik het wel leuk vond.
Knap hoor Fauve dat je het zo lang volhoudt en Lotus jij bent ook vet goed bezig!
Ik ga deze week aan week 5 beginnen, wilde eigenlijk om 16.30 uur gaan, maar als het nog zo hard regent als nu dan ga ik morgen wel haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:09

Ugly Betty schreef:maar als het nog zo hard regent als nu dan ga ik morgen wel haha!
Het is hier prachtig warm weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 2:23

Purple schreef:
Ugly Betty schreef:maar als het nog zo hard regent als nu dan ga ik morgen wel haha!
Het is hier prachtig warm weer!

Dan hoop ik dat dat mooie weer zo mijn kant op komt haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:33

Ik vind het echt rotweer, ik ren liever in de stromende regen dan in dit benauwde weer, bah! Echt geen goed hardloopweer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 2:47

Fauve schreef:Ik vind het echt rotweer, ik ren liever in de stromende regen dan in dit benauwde weer, bah! Echt geen goed hardloopweer :P

Dan kom je hierheen dan kan je in de stromende regen lopen haha Wink Maar inderdaad dat benauwde is ook niks, maar stromende regen is het ook niet hoor. Zachte regen vind ik geen probleem, maar ik heb geen zin om al binnen 1 minuut doorweekt te zijn.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena ma 9 mei 2011 - 2:51

nog voor Purple: Ik heb mijn schoenen bij de Intersport vandaan. Ook goede en echte hardloopschoenen, ze zijn alleen wel wat duur... maar ik heb last van zwakke enkels dus heb dat wel nodig Wink Ik ga komend weekend beginnen, hopelijk bevalt het me ook!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 2:59

Serena schreef:nog voor Purple: Ik heb mijn schoenen bij de Intersport vandaan. Ook goede en echte hardloopschoenen, ze zijn alleen wel wat duur... maar ik heb last van zwakke enkels dus heb dat wel nodig Wink Ik ga komend weekend beginnen, hopelijk bevalt het me ook!

Mag ik vragen hoe duur die schoenen ongeveer waren? En heb je ook zo'n analyse laten maken met een loopband in de winkel?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena ma 9 mei 2011 - 3:07

Die schoenen waren 100 euro, en heb geen loopanalyse laten maken. Ik wil eerst kijken of ik hardlopen ook wel leuk vind Wink Maar op goedkope schoenen weet ik zo al dat ik het niet lang kan volhouden..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:08

Oh ja de mijne kwamen ook van intersport, niet van prosport! Ze waren geloof ik 90 euro.

Ik heb ooit in de stromende regen gelopen en vond het heerlijk haha Very Happy

Edit: oh en ik had hetzelfde als Serena, ik wilde ook eerst kijken of ik het leuk vond en heb ook geen loopanalyse laten maken. Ik heb wel gerend ermee door de winkel (ja echt hahahaha, iedereen keek heel vreemd :P)

Ik heb deze:
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 PRO1133_1184_saucony-progrid-jazz-12-womens-2009-5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Effie_O ma 9 mei 2011 - 4:03

Purple schreef:Ja, dat snap ik inderdaad. Vind je het wel leuk? smile
Heb nog maar een keer gelopen, maar die ene keer vond ik erg leuk! Vanavond zou de tweede keer worden, maar wel even afhankelijk van het weer Wink Heb in ieder geval wel sinds de eerste keer heel veel zin om weer te gaan rennen, dat scheelt al! Nu kijken of dat zo blijft....
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 5:39

Ik kwam thuis en het was droog, dus ben lekker geweest, les 13, vond het wel pittig want het was best benauwd. Maar het is weer gelukt!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Effie_O ma 9 mei 2011 - 7:49

Net terug van mijn tweede hardloopsessie, ging veel beter met de kuiten! Veel water gedronken vooraf en de benen nog ingesmeerd met een tijgerbalsem achtig smeersel.
Nu nog even zonder schema geoefend, maar de volgende keer gaat les 1 mee smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  CCC ma 9 mei 2011 - 9:25

Ik post net in het andere topic... Ik heb vanavond voor het eerst hard gelopen, maar viel me vies tegen. Ik kon amper een minuut aan 1 stuk door rennen... De drempel om te gaan was enorm, zo'n 3 maanden over gedaan om een keer te gaan, dus ben wel blij dat ik ben gegaan... maar hoop wel dat er verbetering in komt... Ik ga woensdag weer even proberen en dan hopelijk een stukje langer... Ben benieuwd naar beginners ervaringen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 18:51

@chococupcake: Ik ben een paar jaar geleden voir jet eerst begonnen met start to run. Tis pittig, je móet echt leren rennen vaak. Tempo bepalen, een rondje uitzoeken om te lopen. Maar na een paar keer begon dat te wennen smile

jaren later nu dus weer begonnen! Les 3 gelopen afgelopen weekend. Heb gisteravond gezwommen dus vandaag even rust.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Effie_O ma 9 mei 2011 - 18:56

Ik merkte het gister nog, toen ik voor de tweede keer ging rennen. Ging eerst helemaal niet lekker, leek het korter vol te kunnen houden dan de eerste keer. Maar bij het allerlaatste stuk leek ik er opeens in te komen, een fijn tempo/ritme te hebben gevonden en heb ik het voor mijn doen echt heel lang volgehouden. Kwestie van wennen denk ik, oefenen. Heb er alle vertrouwen in Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 19:42

Als ik loop, steekt het sinds maandag in mijn voeten en enkels. Ook soms als ik gewoon loop. Heb geen idee wat het is en of ik er gewoon mee kan hardlopen. Sad
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  bolus26 di 10 mei 2011 - 20:32

lotus , ik heb vroeger fanatiek hardgelopen (atletiek) en als wij jouw klachten kregen moesten we twee weken rust houden ivm overbelasting van je gewrichten. Het kan een teken zijn van een beginnende ontsteking. Of dit bij jou ook zo is weet ik niet natuurlijk.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 20:42

Bedankt voor je reactie, Bolus. Het leek me al verstandig om maar even rust te houden. Hmm, ik baal hier echt van. Sad
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  NoorA di 10 mei 2011 - 20:51

Lotus schreef:Als ik loop, steekt het sinds maandag in mijn voeten en enkels. Ook soms als ik gewoon loop. Heb geen idee wat het is en of ik er gewoon mee kan hardlopen. Sad

Op welke schoenen loop je ?
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum