Ben jij wel eens gepest?
+39
Mariposa
SuperGrover
Blond
Arwyn
Rouxxxe
Floor
Caresses
Oasis
Koffieleut
Alias
Angela_1986
Tazz
Sterre
Sarah1985
Zeester
Silver
Mint
Merai
Ilargi
Toet
Lynn_
Laquisia
Gizmo
Jeanette
_DoI
Tiara
_Lacey_
Cheesegirl
loura
smooch
Burn
Phileine
Suus
M-G
Caramba
Beachgirl
Lotus
Tullow
May
43 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ben jij wel eens gepest?
N.a.v . die topic ''jongen pakt pestkop terug.
Zoals de meesten wel weten denk ik heb ik een kleurtje.
Vroeger zat ik op badminton en vond het opzich wel leuk.
Totdat er regelmatig 2 meisjes mij in de kleedkamer gingen trappen en zeiden er dan ook bij dat ik raar was vanwege me kleur.
Dat deden ze natuurlijk alleen als er geen anderen daar aanwezig waren, want zo laf waren ze wel.
Ik ben er toen mee gestopt vanwege dit gebeuren.
Toen ze in het bijzijn van me vader vroegen waarom ik eraf ging zei hij ''omdat jullie haar pesten''.
Achteraf stom dat mijn ouders niks ondernomen en/of stappen hebben gedaan tegenover hun, maar ja da's achteraf gepraat.
Nooit zal ik het vergeten en jaren later kwam ik 1 van die 2 tegen bij een feest.
De ander zat jaren later notabene bij mij in dezelfde jazzballetgroep, maar ik heb tegen beiden nooit wat gezegd daarover.
Had ik dat maar gedaan.
Zij ging veel met mijn buurmeisje om die ook in die groep zat en kennelijk woont ze nu vlakbij mij (de pestkop dan he).
Ben haar eens tegen gekomen hier in ons centrum en heb haar heel boos aangekeken, want zoiets vergeet je nooit meer.
Zoals de meesten wel weten denk ik heb ik een kleurtje.
Vroeger zat ik op badminton en vond het opzich wel leuk.
Totdat er regelmatig 2 meisjes mij in de kleedkamer gingen trappen en zeiden er dan ook bij dat ik raar was vanwege me kleur.
Dat deden ze natuurlijk alleen als er geen anderen daar aanwezig waren, want zo laf waren ze wel.
Ik ben er toen mee gestopt vanwege dit gebeuren.
Toen ze in het bijzijn van me vader vroegen waarom ik eraf ging zei hij ''omdat jullie haar pesten''.
Achteraf stom dat mijn ouders niks ondernomen en/of stappen hebben gedaan tegenover hun, maar ja da's achteraf gepraat.
Nooit zal ik het vergeten en jaren later kwam ik 1 van die 2 tegen bij een feest.
De ander zat jaren later notabene bij mij in dezelfde jazzballetgroep, maar ik heb tegen beiden nooit wat gezegd daarover.
Had ik dat maar gedaan.
Zij ging veel met mijn buurmeisje om die ook in die groep zat en kennelijk woont ze nu vlakbij mij (de pestkop dan he).
Ben haar eens tegen gekomen hier in ons centrum en heb haar heel boos aangekeken, want zoiets vergeet je nooit meer.
Gast- Gast
Re: Ben jij wel eens gepest?
Bah zo akelig is dat!!
Ik ben in elkaar getrapt door een aantal meisjes, omdat ik destijds nog op meisjes viel. Echt belachelijk. Maar ik ben direct naar de school directie gestapt, dus heb niet over me heen laten lopen gelukkig.
Ik ben in elkaar getrapt door een aantal meisjes, omdat ik destijds nog op meisjes viel. Echt belachelijk. Maar ik ben direct naar de school directie gestapt, dus heb niet over me heen laten lopen gelukkig.
Gast- Gast
Ja en ik heb ook gigantisch over me heen laten lopen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook eens in elkaar geslagen door een groepje (4) meisjes omdat ik volgens hun arrogant naar ze had gekeken..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Marin, wat erg zeg en gelukkig heb je er wat een gedaan. Wat hebben ze eraan gedaan?
Op de middelbare school hadden we eens biologieles en toen was er iets wat bruin was.
Weet nog goed dat ik zei ''dat is bruin en verrot''. Zegt er zo jongen uit me klas ''dus dan ben jij dat ook''.
WTF, een beschimmelde/verrotte appel ofzo kan vaak bruin zijn, maar dat heeft toch niks met mij te maken?!
Op de middelbare school hadden we eens biologieles en toen was er iets wat bruin was.
Weet nog goed dat ik zei ''dat is bruin en verrot''. Zegt er zo jongen uit me klas ''dus dan ben jij dat ook''.
WTF, een beschimmelde/verrotte appel ofzo kan vaak bruin zijn, maar dat heeft toch niks met mij te maken?!
Gast- Gast
In het eerste jaar op de middelbare school ben ik door de hele klas buitengesloten en er was één meisje dat mij wel eens peste.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vaak genoeg.
En ik ben vroeger toen ik net zonder zijwieltjes kon fietsen een keer met een honkbalknuppel op mijn handen geslagen zodat ik van mijn fiets viel.
Er woonde hier een gestoorde familie in de buurt, en die hadden 2 zoontjes die de hele buurt terroriseerden. Kon niet eens normaal buiten spelen.
En ik ben vroeger toen ik net zonder zijwieltjes kon fietsen een keer met een honkbalknuppel op mijn handen geslagen zodat ik van mijn fiets viel.
Er woonde hier een gestoorde familie in de buurt, en die hadden 2 zoontjes die de hele buurt terroriseerden. Kon niet eens normaal buiten spelen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog nooit gepest.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mimpie schreef:Vaak genoeg.
Jee, dat is toch niet normaal!
Tullow- Kletskop
Ik ben heel vaak gepest en in elkaar geslagen vroeger. Omdat ik "alto" was, omdat ik dikker was, omdat ik veel puistjes had, omdat ik "dom" was enzovoorts, kinderen verzinnen op den duur van alles.
Heb altijd teruggevochten en mezelf verdedigd.
Het ging zover dat ik er een het ziekenhuis heb in geslagen (ik was toen 10 denk ik)
Ik heb een hekel aan pesten, het is zielig, en egoistisch!
Pesters snappen niet dat ze er andere "pijn" mee doen.
Al denk ik dat het vooral veel gebeurd, door en met kinderen onder de 16 maar schijnbaar gebeurd het bij volwassenen ook nog steeds.
Als ik nu zou worden gepest, of uitgescholden, zou ik mijn schouders ophalen en het wel prima vinden.
Denk des te jonger/onzekerder je bent des te meer je het iets doet.
Heb altijd teruggevochten en mezelf verdedigd.
Het ging zover dat ik er een het ziekenhuis heb in geslagen (ik was toen 10 denk ik)
Ik heb een hekel aan pesten, het is zielig, en egoistisch!
Pesters snappen niet dat ze er andere "pijn" mee doen.
Al denk ik dat het vooral veel gebeurd, door en met kinderen onder de 16 maar schijnbaar gebeurd het bij volwassenen ook nog steeds.
Als ik nu zou worden gepest, of uitgescholden, zou ik mijn schouders ophalen en het wel prima vinden.
Denk des te jonger/onzekerder je bent des te meer je het iets doet.
Gast- Gast
Ja, het tweede jaar van de middelbare school.. Toen heb ik dat wijf in elkaar geslagen op het toilet en daarna opgesloten.
Sindsdien zegt ze zelf mevrouw tegen me als ze me helpt in de supermarkt.
Gast- Gast
Ja, mn hele leven.
Nu nog steeds dat ik regelmatig opmerkingen krijg.
Nu nog steeds dat ik regelmatig opmerkingen krijg.
Gast- Gast
Ja op de basisschool ben ik meerdere jaren gepest omdat ik nogal dik was.
In de eerste klassen van het voortgezet onderwijs was het niet echt pesten maar hoorde ik er gewoon niet bij in de klas. Daar had ik gelukkig wel vriendinnen in andere klassen zitten zodat de pauzes op zich geen probleem waren. Alleen de tussenuren waren weleens lang en saai... maar goed heb me er prima gered.
In de eerste klassen van het voortgezet onderwijs was het niet echt pesten maar hoorde ik er gewoon niet bij in de klas. Daar had ik gelukkig wel vriendinnen in andere klassen zitten zodat de pauzes op zich geen probleem waren. Alleen de tussenuren waren weleens lang en saai... maar goed heb me er prima gered.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
_Donnaa schreef:Ja, het tweede jaar van de middelbare school.. Toen heb ik dat wijf in elkaar geslagen op het toilet en daarna opgesloten.
Hahah! Dit vind ik dan wel weer hilarisch!
Tullow- Kletskop
Ik ben gepest ja, best wel erg ook. Jarenlang was ik het mikpunt van treiterij en pesterij, op de basisschool en de middelbare school. Ik werd uitgemaakt voor dik mormel, jankebalk, lelijkerd etc. Ik was niks waard, hoorde nergens bij en ben regelmatig opgewacht en in elkaar geslagen.
Niet zo raar dat ik geestelijk niet helemaal lekker zit.
Gast- Gast
Ja ik ben gepest. Ik vind het alleen zelf stom dat ik niet voor mijzelf durfde op te komen of er wat van durfde te zeggen. Ik probeerde er me niks van aan te trekken, zoals het meestal wordt geadviseerd. Maar het werd juist erger! Meestal stapte ik op een docent af als ik merkte dat ik getreiterd werd.
Op mn oude werk (ik werkte bij een supermarkt) had ik ook heel erg het idee dat ik door een teamleidster extra in de gaten gehouden werd en dat er nogal op mij gelet werd door haar. Ieder minuut die ik te laat kwam van mn pauze was te veel, commentaar en opmerkingen "blabla". Toen was ik het zat en ik ben er mee naar de assistent supermarkt manager gegaan. Die keer daarop was die teamleidster ineens poeslief tegen me. En niet lang daarna ging ze weg.
Nu durf ik veel meer en beter voor mijzelf op te komen. Ik ben assertiever geworden en ik durf mijzelf meer te laten zien.
Op mn oude werk (ik werkte bij een supermarkt) had ik ook heel erg het idee dat ik door een teamleidster extra in de gaten gehouden werd en dat er nogal op mij gelet werd door haar. Ieder minuut die ik te laat kwam van mn pauze was te veel, commentaar en opmerkingen "blabla". Toen was ik het zat en ik ben er mee naar de assistent supermarkt manager gegaan. Die keer daarop was die teamleidster ineens poeslief tegen me. En niet lang daarna ging ze weg.
Nu durf ik veel meer en beter voor mijzelf op te komen. Ik ben assertiever geworden en ik durf mijzelf meer te laten zien.
Gast- Gast
Wat erg om te lezen dat zo veel meiden gepest zijn. Ik was zelf altijd heel onzeker en liet altijd over me heen lopen, maar ben nooit gepest gelukkig. Maar denk dat ik daar dan mazzel mee gehad heb ofzo...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Ik ben gepest ja, best wel erg ook. Jarenlang was ik het mikpunt van treiterij en pesterij, op de basisschool en de middelbare school. Ik werd uitgemaakt voor dik mormel, jankebalk, lelijkerd etc. Ik was niks waard, hoorde nergens bij en ben regelmatig opgewacht en in elkaar geslagen.
+1. Alleen ben ik nooit in elkaar geslagen, maar wel bedreigd.
Ik heb er in het dagelijks leven nog steeds wel last van. Vriendschappen sluiten en uberhaupt contact maken met anderen vind ik erg lastig en daarnaast heb ik geestelijk ook wel een klap gehad. Ik ben hard bezig om het verleden te verwerken en wat assertiever te worden.
Laatst aangepast door Vilein op vr 18 maa 2011 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik sla echt niet snel, maar als het moet, dan moet het..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, het tweede jaar van de middelbare school.. Toen heb ik dat wijf in elkaar geslagen op het toilet en daarna opgesloten.
Hahah! Dit vind ik dan wel weer hilarisch!
Gast- Gast
Tullow schreef:Mimpie schreef:Vaak genoeg.
Jee, dat is toch niet normaal!
Nee, de politie kwam ook wekelijks langs omdat er wel weer iemand in elkaar geslagen was o.i.d. en de moeder van die ventjes zich er dan ook mee ging bemoeien. Mijn moeder is zelfs een keer in elkaar geslagen door haar. Dat was echt zo eng!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ja, ik ben van groep 5 t/m 8 gepest. Ik was een onzeker, stil, verlegen meisje en liet heel erg over me heen lopen..
En daardoor huilde ik snel, dus hadden ze al een bijnaam. En heel af en toe hoor ik die nog steeds in de supermarkt, loopt er iemand achter me langs, en fluistert dat dan..
En daardoor huilde ik snel, dus hadden ze al een bijnaam. En heel af en toe hoor ik die nog steeds in de supermarkt, loopt er iemand achter me langs, en fluistert dat dan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jeetje wat zijn er een hoop meiden gepest.
Ik ben gelukkig nooit gepest.
Moet wel zeggen dat ik op de middelbare school wel vaak mee deed als er iemand werd gepest. Niet dat ik mensen ging uitschelden of slaan, maar als er bepaalde opmerkingen werden gemaakt lachte ik wel altijd mee.
Niet wetend op die leeftijd wat dat met je kan doen. Tenminste leeftijd zegt niks want je hoort vaak genoeg dat mensen ook op de werkvloer worden gepest.
Moet wel zeggen dat ik op de middelbare school wel vaak mee deed als er iemand werd gepest. Niet dat ik mensen ging uitschelden of slaan, maar als er bepaalde opmerkingen werden gemaakt lachte ik wel altijd mee.
Niet wetend op die leeftijd wat dat met je kan doen. Tenminste leeftijd zegt niks want je hoort vaak genoeg dat mensen ook op de werkvloer worden gepest.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Jeetje wat zijn er een hoop meiden gepest.
Inderdaad. Ik lees vooral hier verhalen genoeg over meiden die worden gepest op de werkvloer.
Gast- Gast
Goh er zijn er toch wel veel gepest vroeger zeg! Ik zelf gelukkig niet. Ik kan me voorstellen dat je dat nooit meer vergeet.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben op de basisschool behoorlijk vaak gepest. Door mijn medicatie is mijn stem wat hees en de kinderen uit mijn klas dachten altijd dat ik zogenaamd een jongen was. Dit heeft mij altijd best veel pijn gedaan en ik ben nog steeds niet blij met mijn stem.
Ook ben ik in groep 6 veel thuis geweest vanwege longonstekingen. Als ik dan op school was, zeiden ze dat ik schoolziek was en me aanstelde.
Regelmatig gebeurden er zulke dingen waar ik in het dagelijks leven nog weleens moeite mee heb.
Ook ben ik in groep 6 veel thuis geweest vanwege longonstekingen. Als ik dan op school was, zeiden ze dat ik schoolziek was en me aanstelde.
Regelmatig gebeurden er zulke dingen waar ik in het dagelijks leven nog weleens moeite mee heb.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Heb jij wel eens gepest?
» Het programma 'Gepest'
» Gepest en jeugdsentiment
» NAV werd jij vroeger gepest?
» Gepest worden; subjectief?
» Het programma 'Gepest'