Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

+27
Blond
Leah
Tania
Juul
Susan
Merai
Flip Fluitketel
TukTuk
Amber-
Kat1980
Sarah1985
Monnie
PapillonRose
Inge
Moon
Pien
L!ND@
blauwwitrood
Caresses
missmarm
Phileine
Julia
juffie001
Zora
Filoria
Lejow
Zwerver
31 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 23:11

Mama_van2 schreef:Wat een verhaal, ik kan je verdriet door mijn beeldscherm heen voelen. Wat ben jij een krachtige en geduldige vrouw. Ik weet zeker dat jij een hele goede moeder zou zijn en daarom doet het mij verdriet dit te lezen. Ondanks je angst en paniek aanvallen kan je echt voor een kindje zorgen, maak je daar maar niet te druk om. Ook ik duim ontzettend hard voor jullie mee dat een kindje jullie gegund is op welke manier dan ook hug hug

En dat dit van jou komt... Moet er gewoon van huilen nu, haha. Ik vind het dikgedrukte namelijk heel erg van jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 23:14

Maar lieve schat mijn situatie staat toch los van die van jou ? Ik kan me geen leven zonder kinderen voorstellen en ik kan daarom jou verdriet en pijn door het beeldscherm heen voelen. Ik meen het zo oprecht, je komt altijd zo aardig en krachtig over op het forum, je hebt altijd een goed woordje voor iemand klaar en als er weer iemand zwanger is en/of bevallen dan reageer je ook altijd ondanks je eigen grote wens op een eigen kindje, dat verdient echt respect hoor hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 23:19

Mv2 dat is waar, maar ik vond het gewoon zo lief. Jij hebt zoveel pech met je kleine meid.. Daar ga je zo goed mee om! Dan vind ik het super dat er zo'n bijzondere reactie komt.

Bedankt voor je respect! Ik vind t ook oprecht leuk als er weer iemand is bevallen hier of zwanger. De felicitaties zijn ook gemeend, al denk ik soms wel "jaaa hoor, zij wel, ik niet" Maar dat is vast heel normaal smile

Met meiden in mn eigen omgeving ( vrienden/familie ) heb ik het zwaarder omdat dat heel dichtbij komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Moon di 8 maa 2011 - 23:31

Tea Leaf...

Jeetje, wat heftig voor jullie. Ik kom al jaren op het forum en heb je verhaal wel een beetje meegekregen.
Ik had het jullie zo gegund, en nog! Ik sluit me aan bij de anderen, een kindje is zo gewenst bij jou, jullie, dat je er ook echt op mag vertrouwen dat je wel een goede moeder kan zijn ook al heb je geen miljoenen op de bank. Je hebt wel miljoenen knuffels in jezelf zitten! En daar gaat het om. Als je snapt wat ik bedoel..

Ik wil jullie voor nu en voor in de toekomst heel veel sterkte, geluk en liefde toewensen!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Inge di 8 maa 2011 - 23:50

Ik heb je even een pm gestuurd

Wil je een hele dikke knuffel geven hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 23:56

Wat ontzettend moeilijk voor jullie zeg! Hoop echt dat er in de toekomst een kindje komt voor jullie, een knuffel voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  PapillonRose wo 9 maa 2011 - 0:02

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een nare situatie.

Ik wil je wel even heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je kinderwens in de toekomst in vervulling mag gaan hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Monnie wo 9 maa 2011 - 0:04

lk weet ook niet zo goed wat te zeggen maar wil je wel even een dikke knuffel geven! Ik hoop dat het jullie in de toekomst gegund is om een kindje te krijgen!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Sarah1985 wo 9 maa 2011 - 0:07

hey tea

Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt. Het is ook onwijs klote als iedereen om je heen een kindje krijgt. Ik wil zelfs niet naar bepaalde vrienden hun verjaardagen omdat daar allemaal baby's/kinderen zijn. Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

Ik wens je veel sterkte hug
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 0:11

Paris1985 schreef:hey tea

Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt. Het is ook onwijs klote als iedereen om je heen een kindje krijgt. Ik wil zelfs niet naar bepaalde vrienden hun verjaardagen omdat daar allemaal baby's/kinderen zijn. Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

Ik wens je veel sterkte hug

Oei, dat is wel heel lastig, dat je niet naar die verjaardagen kan/wil. Ik doe dat wel, en ik geniet intens van die kids. Vooral van de kindjes uit de familie van mijn vriend, veel van zijn neven en nichten hebben kinderen en op sommigen ben ik echt vreselijk dol.

Kan je niet voorzichtig proberen toch te gaan? Het is voor je vrienden ook niet leuk dat jij niet komt, alleen omdat ze een kindje hebben, of dat kindje nou wel of niet gepland was. Andersom zou je toch ook graag willen dat je vrienden die zelf pech hebben met zwanger raken op jouw verjaardag komen als jij wel een kindje hebt?

Bedankt voor je hug, je krijgt een dikke terug! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Pien wo 9 maa 2011 - 0:13

Paris1985 schreef:Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

ik snap dat het voor jullie moeilijk kan zijn als meiden ongepland zwanger raken maar aub...
noem het geen ongelukje! want wat vind ik dat vreselijk klinken zeg....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 0:15

Ik hoop oprecht dat jullie ooit het geluk mogen hebben om een gezond kindje te kunnen krijgen! Voor nu: hug en sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 0:17

Pien schreef:
Paris1985 schreef:Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

ik snap dat het voor jullie moeilijk kan zijn als meiden ongepland zwanger raken maar aub...
noem het geen ongelukje! want wat vind ik dat vreselijk klinken zeg....

Ik noem het altijd 'ongepland', maar ik neem aan dat paris het niet rot bedoelde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Pien wo 9 maa 2011 - 0:21

Tea-Leaf schreef:
Pien schreef:
Paris1985 schreef:Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

ik snap dat het voor jullie moeilijk kan zijn als meiden ongepland zwanger raken maar aub...
noem het geen ongelukje! want wat vind ik dat vreselijk klinken zeg....

Ik noem het altijd 'ongepland', maar ik neem aan dat paris het niet rot bedoelde.
ik heb haar het vaker zien zeggen en het irriteerd me gewoon heel erg... geen enkel kind is een ongeluk, ja, ongepland dat kan. maar een ongeluk vind ik zo vreselijk klinken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 0:24

Ik kan je alleen heel veel sterkte en kracht toewensen met welke beslissing jullie ook nemen. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor jullie is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Kat1980 wo 9 maa 2011 - 0:35

Vind het echt verschrikkelijk voor jullie dat jullie kinderwens (nog) niet in vervulling is gegaan.
Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel hug
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Sarah1985 wo 9 maa 2011 - 0:53

Pien schreef:
Tea-Leaf schreef:
Pien schreef:
Paris1985 schreef:Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

ik snap dat het voor jullie moeilijk kan zijn als meiden ongepland zwanger raken maar aub...
noem het geen ongelukje! want wat vind ik dat vreselijk klinken zeg....

Ik noem het altijd 'ongepland', maar ik neem aan dat paris het niet rot bedoelde.
ik heb haar het vaker zien zeggen en het irriteerd me gewoon heel erg... geen enkel kind is een ongeluk, ja, ongepland dat kan. maar een ongeluk vind ik zo vreselijk klinken!

Die ouders zeggen zelf ook van zij is een ongelukje vandaar dat ik dat zo zei
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 2:46

Ik wil je ook even een hele dikke hug geven.
Wat lijkt me dit moeilijk zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Amber- wo 9 maa 2011 - 4:03

Jeetje Tea Leaf,
Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen maar wil wel laten weten dat ik aan je denk.
Ik hoop zo dat het voor jou toch ooit nog gegund is.

hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 4:10

Bwuhh brok in m'n keel... Ik kan niks zeggen of doen, dat 't beter maakt, al zou ik dat graag willen, wil alleen wel zeggen dat ik ontzettend met je meeleef en je het wonder gun...

Dikke knuffel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  TukTuk wo 9 maa 2011 - 4:14

Paris1985 schreef:hey tea

Ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt. Het is ook onwijs klote als iedereen om je heen een kindje krijgt. Ik wil zelfs niet naar bepaalde vrienden hun verjaardagen omdat daar allemaal baby's/kinderen zijn. Waarvan meerdere een ongelukje zijn.

Ik wens je veel sterkte hug

Ik kan me voorstellen dat het pijn doet als je zelf graag kinderen wilt, maar niet lukt en om je heen ziet dat (meerdere) vrienden wel zwanger raken, vaak ongepland. Maar ik denk dat je alleen jezelf er mee hebt door daar verbitterd over te zijn.. en zo komt jou reactie wel een beetje over, door dat ene zinnetje.
Je bereikt er niks mee, en misschien raak je daardoor zelfs wel vrienden kwijt.

OT: Tea, ik had in het topic van het action rokje al gelezen dat jullie een grote kinderwens hebben, en ondanks het gedoe in dat topic, wil ik je toch even sterkte wensen!!
Ik hoop echt voor je dat het toch op een 1 of andere manier op een natuurlijke manier lukt! (misschien heb je die hoop opgegeven, maar mijn beide oppaskindjes waren totaal onverwachts, omdat hun moeder ook zelden tot nooit een eisprong had, en toch is ze zwanger geworden op de volledig natuurlijke manier, 2x zelfs, zegt natuurlijk helemaal niks, maar soms gebeurd er toch een wondertje! en dat kan jou ook overkomen, dat wil ik er alleen maar mee zeggen!)


TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Flip Fluitketel wo 9 maa 2011 - 7:04

Zoals zovelen al hebben gezegd.....weet ik ook even niet wat ik tegen jullie moet zeggen. Ik hoop dat een kindje krijgen jullie ooit nog gegund is!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:34

Tea,

Zoals meerderen vind ik het moeilijk om in zo'n topic als deze te reageren. Je staat gewoon zo machteloos, en als ik iemand het gun om een kindje te krijgen, dan ben jij het wel.
De enige die hier een keuze in kunnen maken zijn jouw vriend en jij. Waarbij jijzelf natuurlijk wel het belangrijkste bent.
Is adoptie o.i.d. geen optie?

@AngelNyn, ik kan me ergens wel vinden in de opmerking van Paris. Ik kom dit namelijk nu veel tegen in mijn werk. Geen werk, geen geld, geen huis en toch weten ze keer op keer zwanger te worden. Wat volgt: Uithuisplaatsing, OTS.. Op zo'n moment denk je wel eens; Het is zoooooooooooo oneerlijk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:37

Tea-Leaf schreef:
Vooral Maple, wat weet je dat allemaal nog goed van mij uit die "oude Yes tijd". Ik vind het ook ontzettend rot voor jou dat het even niet gaat zoals het moet gaan. Je hoeft er inderdaad niet over uit te wijden, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken en bedanken voor je respect, welke overigens geheel wederzijds is.

Jij ook bedankt. Vind het heel rot te lezen dat het allemaal niet mee lijkt te zitten. Ik gun het je zo ontzettend!

Over de 'ongelukjes': Ik noem kinderen die niet gepland zijn, ook absoluut geen ongelukjes, zelfs als ouders dat wel doen. Ik vind dat je het kind in kwestie dan tekort doet. Ik heb er altijd wel een beetje moeite mee als mensen in mijn omgeving (op dit moment veel collega's) zwanger raken en bevallen. Ik merk dat ik dan toch bewust een afstand creëer. Ik gun het ze, feliciteer ze en kijk ook uitgebreid naar foto's op hyves/facebook en ook in het echt bewonder ik ze uitgebreid en wil ik ze maar al te graag knuffelen (die baby's dan :P), maar verder neem ik afstand. Ik vind vooral de verhalen van hun over kinderen moeilijk. Natuurlijk zijn ze trots, natuurlijk willen ze alles vertellen en dat is ook helemaal niet erg. Maar ik vind het soms wel moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:42

Lieve Tea, wat vreselijk moeilijk en oneerlijk allemaal. Ik wilde altijd heel graag kinderen, maar nu weet ik het even niet zeker meer. Ook door mijn depressies in het verleden.

Is eiceldonatie ook nog een optie eventueel? (Ik heb niet het hele topic gelezen hoor)

Knuffel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan? - Pagina 2 Empty Re: Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum