Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel procent zekerheid?

+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 1:37

Tsja, ik denk inderdaad dat dit een punt blijft dat ik jullie niet duidelijk kan maken. Dat kun je denk ik ook alleen begrijpen wanneer je zelf iets dergelijks meemaakt/voelt/wéét! Ik zou eerlijk gezegd niet met een man trouwen/kinderen krijgen, wanneer ik die zekerheid niet zou hebben, voor mij is dat nu eenmaal erg belangrijk. Zeker gezien mijn eerdere ervaringen geeft dit me een zekere rust. Gelukkig heb ik daarvoor geen camera's, chips en andere toestanden voor nodig.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  June di 20 aug 2013 - 1:39

Nee inderdaad, gelukkig maar.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 1:39

ED: Weetje wat ik echt een nadeel vind? Ik kan niks meer van jou geloven. Omdat je zoveel 'feiten' hebt verdraaid, om niet herkend te worden, weet ik nu niet meer wat waar is of niet en kan ik je dus ook niet serieus nemen. De ene keer ben je getrouwd en de andere keer heb je een vriend en een dochter.

Op die manier, kan ik bij jouw posts alleen maar denken "Tuurlijk... En morgen ben je een single moeder."
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 1:39

Weet je, als jij niet snapt dat je gevoel niet in percentages kunt meten, laat dan inderdaad maar smile
Lang leve de wetenschap, hoezee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 1:41

Engelse Drop schreef:Tsja, ik denk inderdaad dat dit een punt blijft dat ik jullie niet duidelijk kan maken. Dat kun je denk ik ook alleen begrijpen wanneer je zelf iets dergelijks meemaakt/voelt/wéét! Ik zou eerlijk gezegd niet met een man trouwen/kinderen krijgen, wanneer ik die zekerheid niet zou hebben, voor mij is dat nu eenmaal erg belangrijk. Zeker gezien mijn eerdere ervaringen geeft dit me een zekere rust. Gelukkig heb ik daarvoor geen camera's, chips en andere toestanden voor nodig.
Omg werkelijk....
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 1:42

Volgens mij heb je dit topic ook alleen maar geopend om weer wat veren in je eigen reet te steken. Want o, o, wat is jouw relatie toch ver verheven boven die van de rest.

Prima hoor, als jij je partner voor 100% gelooft, dat lijkt me alleen maar prettig voor jezelf en voor je partner, maar kom niet aan met die verheven praatjes, alsof jij inderdaad als enige het ware liefdesgeluk hebt gevonden en weet hoe een goede relatie in elkaar steekt, terwijl de rest in het duister tast.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 1:46

Susan schreef:Volgens mij heb je dit topic ook alleen maar geopend om weer wat veren in je eigen reet te steken. Want o, o, wat is jouw relatie toch ver verheven boven die van de rest.

Prima hoor, als jij je partner voor 100% gelooft, dat lijkt me alleen maar prettig voor jezelf en voor je partner, maar kom niet aan met die verheven praatjes, alsof jij inderdaad als enige het ware liefdesgeluk hebt gevonden en weet hoe een goede relatie in elkaar steekt, terwijl de rest in het duister tast.
Volgens mij is ze helemaal niet zo zeker, anders open je zo'n topic niet. Ik denk dat ze verwacht had dat iedereen zou instemmen en beamen dat ze inderdaad zo'n geweldig mooie relatie heeft waar de rest alleen maar van droomt zodat haar gevoelens bevestigd zouden worden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 1:49

Ik was gewoon benieuwd hoe jullie hierin staan. Mijn vertrouwen in mannen in het algemeen is nogal beschadigd, omdat ik met uitgaan al heel wat versierpogingen van getrouwde/bezette mannen heb moeten ondergaan. Daarom juist ben ik tevreden dat dit negatieve beeld, mijn beeld van mijn eigen man niet vertroebeld. Het doet me alleen nog maar meer beseffen hoe blij ik met hem ben.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 1:52

Engelse Drop schreef:Ik was gewoon benieuwd hoe jullie hierin staan. Mijn vertrouwen in mannen in het algemeen is nogal beschadigd, omdat ik met uitgaan al heel wat versierpogingen van getrouwde/bezette mannen heb moeten ondergaan. Daarom juist ben ik tevreden dat dit negatieve beeld, mijn beeld van mijn eigen man niet vertroebeld. Het doet me alleen nog maar meer beseffen hoe blij ik met hem ben.
En dat is ook mooi. En je moet hem vooral blijven vertrouwen. Als je maar snapt dat zoiets nooit met volledig 100% zekerheid is. En die wetenschap doet niets af aan je relatie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx di 20 aug 2013 - 1:53

Omdat je erom schreeuwt

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 4 Veer-in-kont1.large

Wow ED, wat heb jij een geweldige relatie met je man/vriend en oh wat zijn wij jaloers allemaal dat jij zo'n perfect leven hebt!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 1:55

Engelse Drop schreef:Ik was gewoon benieuwd hoe jullie hierin staan. Mijn vertrouwen in mannen in het algemeen is nogal beschadigd, omdat ik met uitgaan al heel wat versierpogingen van getrouwde/bezette mannen heb moeten ondergaan. Daarom juist ben ik tevreden dat dit negatieve beeld, mijn beeld van mijn eigen man niet vertroebeld. Het doet me alleen nog maar meer beseffen hoe blij ik met hem ben.
Nu heb je niet alleen meer de perfecte relatie, maar ben je ook nog zo lekker dat je te pas en te onpas versierd wordt door allerlei bezette mannen (staat dat op hun voorhoofd?)! Hulde :cheering:
En hoe ik hierin sta? Ik vertrouw mijn vriend 97,58% en voor die andere 2,42% durf ik mijn hand niet in het vuur te steken, hoe samen 1 we ons ook voelen, hoe diepe gesprekken we ook hebben en hoe verbonden we ook met elkaar zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 2:04

Marin schreef:
Carrie schreef:
Engelse Drop schreef:@Elliot: Ik heb het dus wél over zekerheid. Ik weet 100% zeker dat mijn man in onze relatie niet is vreemdgegaan. Ik zie mijn man niet 24/7 en hij heeft genoeg mogelijkheden om vreemd te gaan en toch weet ik dus dat hij het nooit heeft gedaan. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen dit bestrijden, want binnen mijn relatie zit het zo in elkaar.
Ik geloof ook dat mijn vriend niet is vreemdgegaan. Maar dat wil niet zeggen dat zeker weet dat hij dat in de toekomst nooit zou doen.
maar dan zeg je eigenlijk hetzelfde als wat ED zegt, Carrie. Jij vertrouwt je vriend volledig hierin, maar hoe weet jij 100% zeker dat hij niet is vreemdgegaan al? Dat kan je toch eigenlijk niet weten? Ook al zegt je intuïtie en gevoel en alles dat hij inderdaad niet is vreemd gegaan (en heb je waarschijnlijk gewoon gelijk), heel sec gezien kán je dat toch nooit vol zekerheid weten? Dat is een beetje het punt smile
Ja beetje verkeerd verwoord, ben het dus met jou eens Very Happy Ik kan het inderdaad niet 100% zeker weten. Vandaar dat ik zeg dat ik mijn handen voor niemand in het vuur steek, je een individu bent, enz.

Gast
Gast

Bericht  SDL di 20 aug 2013 - 2:04

Ik vertrouw mijn partner voor 100%. Liever een geschaad vertrouwen, dan leven in wantrouwen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 2:06

SDL schreef:Ik vertrouw mijn partner voor 100%. Liever een geschaad vertrouwen, dan leven in wantrouwen.
Ik ook, maar dat is de vraag dus niet. Ik leef niet in wantrouwen, maar ik verkondig ook nergens dat ik 100% zeker weet dat hij nooit vreemd is gegaan. Ik zeg wel dat ik hem vertrouw, want dat is gewoon zo.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 2:06

SDL schreef:Ik vertrouw mijn partner voor 100%. Liever een geschaad vertrouwen, dan leven in wantrouwen.
Ik ook. Ik vertrouw mijn vriend 100%, maar zeker weten doe ik het niet voor 100%. Zoals al eerder gezegd, dat zijn 2 verschillende dingen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 2:06

Ja je vertrouwt hem, maar zeker weten doe je het niet. Anders was het woordje vertrouwen ook overbodig.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  SDL di 20 aug 2013 - 2:07

Elliot schreef:
Ik ook, maar dat is de vraag dus niet. Ik leef niet in wantrouwen, maar ik verkondig ook nergens dat ik 100% zeker weet dat hij nooit vreemd is gegaan. Ik zeg wel dat ik hem vertrouw, want dat is gewoon zo.
Maar dit kun je toch niet los zien van elkaar?
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  June di 20 aug 2013 - 2:07

Dat is de vraag dus niet. Ik vertrouw mijn vriend ook voor 100%, maar ik kan niet met 100% zekerheid aantonen dat hij nooit iets met een ander heeft gedaan. Ik denk van niet en ik vertrouw er voor 100% op dat het niet zo is, maar ik kan het niet zeker weten. Ik zit niet 24/7 aan hem vast.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  SDL di 20 aug 2013 - 2:09

June schreef:
Dat is de vraag dus niet. Ik vertrouw mijn vriend ook voor 100%, maar ik kan niet met 100% zekerheid aantonen dat hij nooit iets met een ander heeft gedaan. Ik denk van niet en ik vertrouw er voor 100% op dat het niet zo is, maar ik kan het niet zeker weten. Ik zit niet 24/7 aan hem vast.
Aha, nee in die zin ben ik het eens dat je nooit met zekerheid kunt stellen dat iemand de waarheid vertelt.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 2:20

Ik ook :DMaar dat is de discussie dus niet. Edit: oh sorry had houw reactie op June nog niet gezien.

Gast
Gast

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 3:23

June schreef:
Maar waarom zou je dit willen, of moeten aantonen? Of waarom zou je voor die zekerheid aan iemand vast moeten zitten? Ik heb die zekerheid zonder de behoefte te voelen het aan te tonen met enig bewijsmateriaal. Ik heb geen camera's nodig, geen enkele aantoonbare feitelijke verklaring en toch (en dat is dus juist het bijzondere), heb ik wél die 100% zekerheid.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 3:26

Het is inderdaad bijzonder dat je die zekerheid hebt, eigenlijk zeg je het zelf helemaal goed Very Happy 
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 3:31

Wat doet jouw man/vriend dan als hij alleen naar huis fietst na een feestje?

Gast
Gast

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 3:42

Engelse Drop schreef:Om die honderd procent zekerheid te hebben is het in mijn relatie niet nodig om elkaar 24/7 in de gaten te houden, dat zou wat ver gaan. Het heeft veel te maken met elkaar door en door kennen, met vertrouwen en ook in véél gesprekken voeren en een open sfeer binnen je relatie, waardoor er stel dát iemand eens over de scheef zou gaan, de eerste impuls is het de ander te vertellen, in plaats van geniepig doen. Nouja, dat dus.
Ik dacht tot vorig jaar dat onze relatie ook zo in elkaar stak. Ik vertrouwde hem ook voor de bijna volle 100 procent. Toen leerde ik in 1 klap een kant kennen van hem die ik helemaal niet kende. Die niémand kende overigens. Na 8 jaar relatie, een huwelijk en 2 kinderen.

Dus ik zeg nooit meer dat je iemand voor de 100 procent kan vertrouwen/zekerheid hebben. Want dat ís gewoon niet zo. Mensen kunnen rare dingen doen. 

En ja, ik vind het naïef als je denkt dat je iemand wel voor de 100 procent kunt vertrouwen. Je kunt nou eenmaal niet bij iemand naar binnen kijken en zien wat hij denkt en je kunt ook niet zien wat hij doet als hij niet bij je is. Het is een illusie om te denken dat je daar controle over hebt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 3:44

Engelse Drop schreef:Nouja, het klinkt natuurlijk naïef, dat begrijp ik wel, maar ik zit nu dus te denken: 'waarom eigenlijk', dat is het hele idee van dit topic. Dat uit onderzoek blijkt dat een bepaald percentage van de mannen vreemdgaat, zegt natuurlijk niks over mijn man. Als ik het hier trouwens over heb met mensen die mijn man kennen, dan spreken ze me niet tegen. Iedereen die hem goed kent weet wat een door en door betrouwbare jongen het is.
Ach ja. Dat dacht iedereen die mijn man goed kende ook.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: