Hoeveel procent zekerheid?
+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Hoeveel procent zekerheid?
Ik kan het wel zeggen en wat ik kan zeggen, kan jij niet voor mij bepalen, punt.Marin schreef:Je kunt het dus gewoon niet zeggen, punt.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Hahahaha. Ok meisje, zeg jij dat dan maar.Engelse Drop schreef:Ik kan het wel zeggen en wat ik kan zeggen, kan jij niet voor mij bepalen, punt.Marin schreef:Je kunt het dus gewoon niet zeggen, punt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Again.... Want jouw vriend/man/partner/babydaddy heeft een onderhuidse chip?Engelse Drop schreef:Ik kan het wel zeggen en wat ik kan zeggen, kan jij niet voor mij bepalen, punt.Marin schreef:Je kunt het dus gewoon niet zeggen, punt.
Edit: sorry, vergeten: Punt.
Laatst aangepast door Bazinga op di 20 aug 2013 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik was de punt vergeten.)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Oh ik moest juist denken aan dat stukje van, ik geloof, Kooten en de Bie, over zo'n stel die zich met de gezichten aan elkaar laten naaien.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dit! Ik vertrouw hem, maar dat wil niet zeggen dat hij ook te vertrouwen ís. Ik steek voor niemand mijn handen in het vuur. Vind ik naiëf ook, je bent een individu, geen twee-eenheid.Marin schreef:Haha ja ik vertrouw hem voor 100% maar ik heb geen 100% zekerheid, ik heb namelijk geen camera aan hem vast gemonteerd.
Gast- Gast
Ik geloof ook dat mijn vriend niet is vreemdgegaan. Maar dat wil niet zeggen dat zeker weet dat hij dat in de toekomst nooit zou doen.Engelse Drop schreef:@Elliot: Ik heb het dus wél over zekerheid. Ik weet 100% zeker dat mijn man in onze relatie niet is vreemdgegaan. Ik zie mijn man niet 24/7 en hij heeft genoeg mogelijkheden om vreemd te gaan en toch weet ik dus dat hij het nooit heeft gedaan. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen dit bestrijden, want binnen mijn relatie zit het zo in elkaar.
Gast- Gast
Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt hoor. Zou ook voor niemand anders mijn handen in het vuur steken, maar voor mijn man dus wel. Daarom ben ik ook met hem getrouwd.
Wanneer ik iemand voor deze relatie zo had horen praten, dan had ik precies hetzelfde gereageerd als jullie. Alleen toen kende ik mijn man nog niet.
Wanneer ik iemand voor deze relatie zo had horen praten, dan had ik precies hetzelfde gereageerd als jullie. Alleen toen kende ik mijn man nog niet.
Engelse Drop- Prater
maar dan zeg je eigenlijk hetzelfde als wat ED zegt, Carrie. Jij vertrouwt je vriend volledig hierin, maar hoe weet jij 100% zeker dat hij niet is vreemdgegaan al? Dat kan je toch eigenlijk niet weten? Ook al zegt je intuïtie en gevoel en alles dat hij inderdaad niet is vreemd gegaan (en heb je waarschijnlijk gewoon gelijk), heel sec gezien kán je dat toch nooit vol zekerheid weten? Dat is een beetje het puntCarrie schreef:Ik geloof ook dat mijn vriend niet is vreemdgegaan. Maar dat wil niet zeggen dat zeker weet dat hij dat in de toekomst nooit zou doen.Engelse Drop schreef:@Elliot: Ik heb het dus wél over zekerheid. Ik weet 100% zeker dat mijn man in onze relatie niet is vreemdgegaan. Ik zie mijn man niet 24/7 en hij heeft genoeg mogelijkheden om vreemd te gaan en toch weet ik dus dat hij het nooit heeft gedaan. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen dit bestrijden, want binnen mijn relatie zit het zo in elkaar.
Marin- Lady Post-a-lot
Inderdaad, we snappen het. Jij hebt de ware ontmoet, de perfecte relatie waarin je 100% zeker weet wat de ander allemaal wel en niet doet. En wij sukkeltjes zijn nog niet zo ver in onze ontwikkeling en relatie. Misschien moeten we nog een keertje alleen op vakantie om onszelf te leren kennen en daarna de ware man te kunnen vinden waarmee we ons samen 1 voelen.Engelse Drop schreef:Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt hoor. Zou ook voor niemand anders mijn handen in het vuur steken, maar voor mijn man dus wel. Daarom ben ik ook met hem getrouwd.
Gast- Gast
En dat is precies wat het naïef maakt. Je kunt zoiets niet zeggen op basis van zo'n gevoel, hoe goed het ook voelt. Gevoel is geen 100% zekerheidsgraadmeter.Engelse Drop schreef:Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt hoor. Zou ook voor niemand anders mijn handen in het vuur steken, maar voor mijn man dus wel. Daarom ben ik ook met hem getrouwd.
Ik geloof je direct dat je een goede relatie hebt, maar dit is een naïeve opmerking als je 'm zo maakt.
Marin- Lady Post-a-lot
Met andere woorden, alle andere mensen in dit topic hebben niet zo'n mooie geweldige relatie als jij hebt?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Laatst nog met een vrouw een gesprekje gehad waarbij zij zo ongeveer hetzelfde zei als jij nu. Haar man gaat al jaren vreemd dat is niet eens een geheim, maar zij weet het blijkbaar niet.Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel een erg bijzondere man getroffen, daar ben ik me zeer van bewust. Van vorige relaties zou ik zoiets ook nooit hebben beweert (en terecht), ben ook wel eens bedonderd in mijn leven, dus echt naïef ben ik niet. Maar deze relatie voelt vanaf het begin al anders. We zijn echt samen één (klinkt vreselijk zoetsappig, i know, haha) en hoezeer ik in het verleden ook teleurgesteld ben door mannen/mensen, binnen deze relatie hoef ik daar gelukkig niet bang voor te zijn.
Laatst aangepast door Bolleke op di 20 aug 2013 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Het is ook niet alleen op basis van gevoel.Marin schreef:En dat is precies wat het naïef maakt. Je kunt zoiets niet zeggen op basis van zo'n gevoel, hoe goed het ook voelt. Gevoel is geen 100% zekerheidsgraadmeter.Engelse Drop schreef:Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt hoor. Zou ook voor niemand anders mijn handen in het vuur steken, maar voor mijn man dus wel. Daarom ben ik ook met hem getrouwd.
Ik geloof je direct dat je een goede relatie hebt, maar dit is een naïeve opmerking als je 'm zo maakt.
Engelse Drop- Prater
Wat dan? Op basis van zijn woorden? 'Nee schat, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan hoor'!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hier wel Zijn familie en vrienden zelfs. Het bestaat.Engelse Drop schreef:Jup, dat zou lullig zijn inderdaad, maar gelukkig hier niet het geval!Marin schreef:Weet je wat ik erg zou vinden.. Als je dan later te horen krijgt dat ie wel is vreemd gegaan en dat al die mensen die hem zo goed kennen het eigenlijk stiekem allang wisten maar het verzwegen voor je. Dan voel je je pas bedonderd. (Niet persé gericht aan jou, maar in het verlengde van jouw opmerking).Engelse Drop schreef:Nouja, het klinkt natuurlijk naïef, dat begrijp ik wel, maar ik zit nu dus te denken: 'waarom eigenlijk', dat is het hele idee van dit topic. Dat uit onderzoek blijkt dat een bepaald percentage van de mannen vreemdgaat, zegt natuurlijk niks over mijn man. Als ik het hier trouwens over heb met mensen die mijn man kennen, dan spreken ze me niet tegen. Iedereen die hem goed kent weet wat een door en door betrouwbare jongen het is.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
... en hiermee wil je suggereren dat mijn man vreemdgaat? Beetje gekke opmerking. Zielig voor die vrouw, maar ik ben haar gelukkig niet!Bolleke schreef:Laatst nog met een vrouw een gesprekje gehad waarbij zij zo ongeveer hetzelfde zei als jij nu. haar man gaat al jaren vreemd dat is niet eens een geheim, maar zij weet het blijkbaar niet.Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel een erg bijzondere man getroffen, daar ben ik me zeer van bewust. Van vorige relaties zou ik zoiets ook nooit hebben beweert (en terecht), ben ook wel eens bedonderd in mijn leven, dus echt naïef ben ik niet. Maar deze relatie voelt vanaf het begin al anders. We zijn echt samen één (klinkt vreselijk zoetsappig, i know, haha) en hoezeer ik in het verleden ook teleurgesteld ben door mannen/mensen, binnen deze relatie hoef ik daar gelukkig niet bang voor te zijn.
Engelse Drop- Prater
Op basis van wat dan nog meer?Engelse Drop schreef:Het is ook niet alleen op basis van gevoel.Marin schreef:En dat is precies wat het naïef maakt. Je kunt zoiets niet zeggen op basis van zo'n gevoel, hoe goed het ook voelt. Gevoel is geen 100% zekerheidsgraadmeter.Engelse Drop schreef:Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt hoor. Zou ook voor niemand anders mijn handen in het vuur steken, maar voor mijn man dus wel. Daarom ben ik ook met hem getrouwd.
Marin- Lady Post-a-lot
Tuurlijk wil ik dat niet suggereren! Ik zou niet durven.Engelse Drop schreef:... en hiermee wil je suggereren dat mijn man vreemdgaat? Beetje gekke opmerking. Zielig voor die vrouw, maar ik ben haar gelukkig niet!Bolleke schreef:Laatst nog met een vrouw een gesprekje gehad waarbij zij zo ongeveer hetzelfde zei als jij nu. haar man gaat al jaren vreemd dat is niet eens een geheim, maar zij weet het blijkbaar niet.Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel een erg bijzondere man getroffen, daar ben ik me zeer van bewust. Van vorige relaties zou ik zoiets ook nooit hebben beweert (en terecht), ben ook wel eens bedonderd in mijn leven, dus echt naïef ben ik niet. Maar deze relatie voelt vanaf het begin al anders. We zijn echt samen één (klinkt vreselijk zoetsappig, i know, haha) en hoezeer ik in het verleden ook teleurgesteld ben door mannen/mensen, binnen deze relatie hoef ik daar gelukkig niet bang voor te zijn.
Bolleke- Kletskop
Haha, nee zo praten wij niet met elkaar. Het gaat veel verder dan dat. Wij praten eigenlijk over alles, ook over onze gevoelens voor anderen, dat is geen taboe binnen onze relatie. Vandaar dat we elkaar gewoon op de hoogte houden van al onze ideeën/ervaringen/dromen etc. Als er zoiets belangrijks zou gebeuren als een zoen, of meer met iemand anders, dan zouden we dat beiden niet voor ons kunnen houden, daarvoor zijn we inmiddels teveel verbonden.Lejow schreef:Wat dan? Op basis van zijn woorden? 'Nee schat, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan hoor'!
Engelse Drop- Prater
Zekerheid en vertrouwen zijn gewoon twee verschillende dingen. Net als geloven en weten.
Bolleke- Kletskop
Denk dat je kunt lullen al brugman, ze blijft toch bij haar punt.Bolleke schreef:Zekerheid en vertrouwen zijn gewoon twee verschillende dingen. Net als geloven en weten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
En toch zegt dat he-le-maal niets over die zekerheid. Wel wat over je vertrouwen, waarschijnlijk voelt het als een heel open relatie en is dat ook zo. Maar het zegt niets over die zekerheid.Engelse Drop schreef:Haha, nee zo praten wij niet met elkaar. Het gaat veel verder dan dat. Wij praten eigenlijk over alles, ook over onze gevoelens voor anderen, dat is geen taboe binnen onze relatie. Vandaar dat we elkaar gewoon op de hoogte houden van al onze ideeën/ervaringen/dromen etc. Als er zoiets belangrijks zou gebeuren als een zoen, of meer met iemand anders, dan zouden we dat beiden niet voor ons kunnen houden, daarvoor zijn we inmiddels teveel verbonden.Lejow schreef:Wat dan? Op basis van zijn woorden? 'Nee schat, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan hoor'!
Marin- Lady Post-a-lot
Denk je. Dat kan je niet 100% zeker weten. Echt niet. Punt.Engelse Drop schreef:Haha, nee zo praten wij niet met elkaar. Het gaat veel verder dan dat. Wij praten eigenlijk over alles, ook over onze gevoelens voor anderen, dat is geen taboe binnen onze relatie. Vandaar dat we elkaar gewoon op de hoogte houden van al onze ideeën/ervaringen/dromen etc. Als er zoiets belangrijks zou gebeuren als een zoen, of meer met iemand anders, dan zouden we dat beiden niet voor ons kunnen houden, daarvoor zijn we inmiddels teveel verbonden.Lejow schreef:Wat dan? Op basis van zijn woorden? 'Nee schat, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan hoor'!
Gast- Gast
Ja daar ben ik ook bang voor Lejow.
Weet je, ik vind zulke mensen altijd een beetje dom. Mensen met zo'n sterke mening, en die als een feit willen brengen. Net als dit voorbeeld, zekerheid en vertrouwen zijn twee los van elkaar staande dingen. Als je dan zo hyper intelligent wilt over komen zou je dat zelf toch ook inzien. Zeker als mensen je dat proberen duidelijk te maken. Maar goed. Leuk dat ze haar man vertrouwd, maar denk dat de meeste mensen dat doen, anders ben je ook niet zo kapot van verdriet als blijkt dat die knakker toch vreemd gaat.
Weet je, ik vind zulke mensen altijd een beetje dom. Mensen met zo'n sterke mening, en die als een feit willen brengen. Net als dit voorbeeld, zekerheid en vertrouwen zijn twee los van elkaar staande dingen. Als je dan zo hyper intelligent wilt over komen zou je dat zelf toch ook inzien. Zeker als mensen je dat proberen duidelijk te maken. Maar goed. Leuk dat ze haar man vertrouwd, maar denk dat de meeste mensen dat doen, anders ben je ook niet zo kapot van verdriet als blijkt dat die knakker toch vreemd gaat.
Bolleke- Kletskop
Kan best zo zijn dat jouw man een hele andere visie over jullie relatie heeft. Het kan hoor, ik durf dat niet voor 100% zekerheid te zeggen.Engelse Drop schreef:Haha, nee zo praten wij niet met elkaar. Het gaat veel verder dan dat. Wij praten eigenlijk over alles, ook over onze gevoelens voor anderen, dat is geen taboe binnen onze relatie. Vandaar dat we elkaar gewoon op de hoogte houden van al onze ideeën/ervaringen/dromen etc. Als er zoiets belangrijks zou gebeuren als een zoen, of meer met iemand anders, dan zouden we dat beiden niet voor ons kunnen houden, daarvoor zijn we inmiddels teveel verbonden.Lejow schreef:Wat dan? Op basis van zijn woorden? 'Nee schat, ik ben echt nog nooit vreemd gegaan hoor'!
Bolleke- Kletskop
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel procent vaste lasten?
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
Pagina 3 van 12
Permissies van dit forum: