Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel procent zekerheid?

+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop vr 23 aug 2013 - 0:34

Ik vind juist jullie stelligheid zo vervelend. Jullie doen net alsof het een feit is, terwijl ik aangeef dat dit in mijn relatie anders ligt. Mogen jullie honderd keer zeggen dat er 100% zekerheid is, dat ik geen zekerheid heb, ik zie dat toch anders. Kennelijk dringt dat niet echt door.

In vorige relaties heb ik dit trouwens nooit zo gevoeld hoor. Ik heb te maken gehad met een vriend die vreemdging en ik voelde dat toen eigenlijk stiekem al wel aan. Ergens zeurde er iets, maar ik wilde het niet toegeven. Achteraf weet ik dus dat ik het bij het rechte eind had. Dit zie je nu ook weer gebeuren bij de mensen waarvan hier op het forum de man vreemdgaat. Ergens hebben ze altijd wel een vermoeden, al stoppen ze dat vaak ver weg.

Aangezien het in deze relatie echt heel anders voelt, echt niet te vergelijken eigenlijk met mijn andere relaties, wéét ik gewoon hoe het zit. Ik vind het jammer dat jullie dit niet herkennen, want het is een enorm fijn idee dat je echt van elkaar op aan kan.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Rush vr 23 aug 2013 - 0:37

Blablablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:37

Engelse Drop schreef:Ik vind juist jullie stelligheid zo vervelend. Jullie doen net alsof het een feit is, terwijl ik aangeef dat dit in mijn relatie anders ligt. Mogen jullie honderd keer zeggen dat er 100% zekerheid is, dat ik geen zekerheid heb, ik zie dat toch anders. Kennelijk dringt dat niet echt door.

In vorige relaties heb ik dit trouwens nooit zo gevoeld hoor. Ik heb te maken gehad met een vriend die vreemdging en ik voelde dat toen eigenlijk stiekem al wel aan. Ergens zeurde er iets, maar ik wilde het niet toegeven. Achteraf weet ik dus dat ik het bij het rechte eind had. Dit zie je nu ook weer gebeuren bij de mensen waarvan hier op het forum de man vreemdgaat. Ergens hebben ze altijd wel een vermoeden, al stoppen ze dat vaak ver weg.

Aangezien het in deze relatie echt heel anders voelt, echt niet te vergelijken eigenlijk met mijn andere relaties, wéét ik gewoon hoe het zit. Ik vind het jammer dat jullie dit niet herkennen, want het is een enorm fijn idee dat je echt van elkaar op aan kan.
Het dringt prima door. Jij denkt dat je zeker weet dat je man nog nooit is vreemdgegaan. Dat heb je al heel vaak gezegd en dat snap ik wel. Ik weet alleen zeker dat jij dat niet zeker kunt weten. En ik weet dat jij blijkbaar niet begrijpt dat er een verschil zit tussen geloven/vertrouwen en weten.

Mensen die in God geloven geloven ook met 100% zekerheid dat hij bestaat. Alleen NIEMAND kan zeggen dat God ook ECHT bestaat.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop vr 23 aug 2013 - 0:46

Jammer hoeveel mensen hun vertrouwen verloren hebben in mannen. Triest. Ik ben blij dat ik - ondanks mijn slechte ervaringen in het verleden - met volle overtuiging kan zeggen dat het tussen mij en mijn man anders zit, dan bij het gros van de relaties hier op het forum. Eigenlijk is er tot dusver maar één die ook deze zekerheid kent in de relatie, zo zie je maar weer hoe uniek het is. Dit doet me alleen maar weer meer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad! <3 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 0:48

Hahahaha kan er intussen geen slotje op dit topic? Ik word er nu een beetje verdrietig van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 0:51

Engelse Drop schreef:Jammer hoeveel mensen hun vertrouwen verloren hebben in mannen. Triest. Ik ben blij dat ik - ondanks mijn slechte ervaringen in het verleden - met volle overtuiging kan zeggen dat het tussen mij en mijn man anders zit, dan bij het gros van de relaties hier op het forum. Eigenlijk is er tot dusver maar één die ook deze zekerheid kent in de relatie, zo zie je maar weer hoe uniek het is. Dit doet me alleen maar weer meer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad! <3 
Sjezus mens, heb je een plaat voor je kop? Ik ben ook gelukkig in mijn relatie en ik vertrouw mijn vriend volledig. Ik DENK ook dat hij nog nooit is vreemdgegaan. Weet dit ook bijna wel zeker, want ik ken mijn vriend en ik zou het hoogstwaarschijnlijk wel merken als hij er met een ander vandoor ging. Maar ik weet het gewoon niet zeker.


Blablabla, waarom leg ik het eigenlijk nog uit?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Rush vr 23 aug 2013 - 0:54

Het enige wat we tot nu toe zeker weten is dat we dood gaan.

Er is helemaal niets zeker en je kan al helemaal niet iets van een ander 'zeker weten'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Bolleke vr 23 aug 2013 - 0:58

Ze verveelt zich zeker, begint ze weer opnieuw.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Destino vr 23 aug 2013 - 1:01

Wat voor oogkleppen heb je op als je constant iedereen voor gek verklaart en ondanks heldere uitleg van anderen maar blijft volhouden dat je het zelf beter weer, pffff.
Die heeft geen plaat voor d'r kop, maar een hele dikke betonnen muur. Rolling Eyes
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Bliss vr 23 aug 2013 - 1:06

Marin schreef:Hahahaha kan er intussen geen slotje op dit topic? Ik word er nu een beetje verdrietig van.
Idd, we blijven ook lekker happen met z'n allen, dat is precies waar ED op uit is natuurlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 1:10

Bliss schreef:
Marin schreef:Hahahaha kan er intussen geen slotje op dit topic? Ik word er nu een beetje verdrietig van.
Idd, we blijven ook lekker happen met z'n allen, dat is precies waar ED op uit is natuurlijk.
Ja inderdaad. Ik doe het zelf ook, dat is nog het erge. Maar ik kan er gewoon niet over uit dat iemand zo vreselijk stupid is.

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Facepalm
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Luce vr 23 aug 2013 - 1:13

Engelse Drop schreef:Jammer hoeveel mensen hun vertrouwen verloren hebben in mannen. Triest. Ik ben blij dat ik - ondanks mijn slechte ervaringen in het verleden - met volle overtuiging kan zeggen dat het tussen mij en mijn man anders zit, dan bij het gros van de relaties hier op het forum. Eigenlijk is er tot dusver maar één die ook deze zekerheid kent in de relatie, zo zie je maar weer hoe uniek het is. Dit doet me alleen maar weer meer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad! <3 
lol!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 1:19

Vertrouwt jouw man jou ook, ED? Ik bedoel, de drempel tot liegen, bedriegen en verdraaien is voor jou niet zo hoog, natuurlijk...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Siamsa vr 23 aug 2013 - 1:20

Ik vermoed dat ED helemaal niet zo stupid is als wij denken en dit allemaal maar acteert. Het is gewoon te perfect en te nep allemaal. Vooral elke keer zo'n smiley of hartje na afsluitende zinnen als :'Ik ben echt zo gelukkig!!' en 'Ik heb echt heel erg veel geluk!'.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 1:22

Siamsa schreef:Ik vermoed dat ED helemaal niet zo stupid is als wij denken en dit allemaal maar acteert. Het is gewoon te perfect en te nep allemaal. Vooral elke keer zo'n smiley of hartje na afsluitende zinnen als :'Ik ben echt zo gelukkig!!' en 'Ik heb echt heel erg veel geluk!'.
Hahaha ja weet je nog dat er vroeger in de Fancy (long long time ago) altijd 'zum kotsen' stond. Nou, die woorden kwamen ineens weer naar boven bij mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Siamsa vr 23 aug 2013 - 1:24

Marin schreef:
Siamsa schreef:Ik vermoed dat ED helemaal niet zo stupid is als wij denken en dit allemaal maar acteert. Het is gewoon te perfect en te nep allemaal. Vooral elke keer zo'n smiley of hartje na afsluitende zinnen als :'Ik ben echt zo gelukkig!!' en 'Ik heb echt heel erg veel geluk!'.
Hahaha ja weet je nog dat er vroeger in de Fancy (long long time ago) altijd 'zum kotsen' stond. Nou, die woorden kwamen ineens weer naar boven bij mij.
Hahaha die exacte woorden had ik inderdaad in mijn hoofd allang uitgesproken:laughcry: 
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Bolleke vr 23 aug 2013 - 1:49

Ik zie bij haar zo'n overdreven Amerekaanse vrouw, die bij Oprah komt praten over haar "amazing" life! :dance:
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 1:52

Bolleke schreef:Ik zie bij haar zo'n overdreven Amerekaanse vrouw, die bij Oprah komt praten over haar "amazing" life! :dance:
Mwah, zo'n schreeuwerd bij Ricki Lake dekt de lading denk ik meer. Zo iemand waarvan je denkt: Jammer, dit. Jij kan zoveel leuker zijn.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 1:54

Haha dat doet me weer denken aan een meisje die ik op Facebook heb. Zij is zangeres en update elke dag haar status met dingen als: Love my life! Love my job! My life is amazing! I'm so lucky!

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Snoes vr 23 aug 2013 - 1:54

Ik vind het anders wel prima vrijdagmiddagvermaak hoor haha. Ik vind de posts van ED wel vermakelijk leesvoer Laughing

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Sea of Trees vr 23 aug 2013 - 2:03

Snoes schreef:Ik vind het anders wel prima vrijdagmiddagvermaak hoor haha. Ik vind de posts van ED wel vermakelijk leesvoer Laughing
+1 Very Happy
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Bliss vr 23 aug 2013 - 2:39

Marin schreef:
Siamsa schreef:Ik vermoed dat ED helemaal niet zo stupid is als wij denken en dit allemaal maar acteert. Het is gewoon te perfect en te nep allemaal. Vooral elke keer zo'n smiley of hartje na afsluitende zinnen als :'Ik ben echt zo gelukkig!!' en 'Ik heb echt heel erg veel geluk!'.
Hahaha ja weet je nog dat er vroeger in de Fancy (long long time ago) altijd 'zum kotsen' stond. Nou, die woorden kwamen ineens weer naar boven bij mij.
Haha ja daar moest ik ook al aan denken Laughing 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Julia vr 23 aug 2013 - 4:41

Ik vind het vooral zo bijzonder dat ze ineens een kind heeft. Ik kan haar daardoor absoluut niet meer serieus nemen, met name haar reacties in zwangerschap...
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop vr 23 aug 2013 - 5:37

Het houdt de gemoederen wel bezig in ieder geval laughcry 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Julia vr 23 aug 2013 - 5:38

Engelse Drop schreef:Het houdt de gemoederen wel bezig in ieder geval laughcry 
Vermakelijk is het idd wel:lol:
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 11 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum