Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zekerheid of nieuwe uitdaging?

+4
mzcharlotte
Jeanette
Twellie
Winegum
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zekerheid of nieuwe uitdaging? Empty Zekerheid of nieuwe uitdaging?

Bericht  Winegum vr 27 apr 2012 - 9:12

Hoe zit het bij jullie? Gaan jullie snel voor nieuwe uitdagingen op werkgebied, of ben je iemand die liever vastigheid/zekerheid wil en blijft zitten op de plek waar je zit omdat je daar eigenlijk al wel alles hebt wat je wil?

Ik ben iemand die wel van zekerheid hou. Ik kan niet al te best tegen veranderingen en ik durf het ook eigenlijk niet.
Het is zo dat ik na dit schooljaar nog 1 jaar naar school moet. Ik werk als teamleider bij een bekende supermarktketen en heb het daar over het algemeen wel naar mijn zin. Maar na 7,5 jaar vind ik het eigenlijk ook wel mooi geweest. Het werk bij de supermarkt staat uiteraard leuk op mijn cv, maar het zou misschien wel beter zijn om nu over te schakelen wat iets meer in mijn studierichting past. Vanaf volgend schooljaar ben ik zeer waarschijnlijk ook 2 dagen doordeweeks beschikbaar voor werk, waardoor het niet alleen in de avonduren/weekenden terecht komt.

Maar ergens durf ik niet! Ik heb nu een vast contract, ik heb zekerheid dat als ik na mijn studie geen (goede) baan kan vinden toch nog kan werken bovendien is het erg flexibel werk vanwege de ruime openingstijden..

Grrmz, die twijfels toch ook telkens!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zekerheid of nieuwe uitdaging? Empty Re: Zekerheid of nieuwe uitdaging?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 9:17

Normaal houd ik wel van nieuwe uitdagingen. Maar met al die ontslagen die er momenteel vallen ben ik daar iets anders over gaan denken de laatste tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zekerheid of nieuwe uitdaging? Empty Re: Zekerheid of nieuwe uitdaging?