Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel procent zekerheid?

+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Thunder di 20 aug 2013 - 0:39

Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:40

Om die honderd procent zekerheid te hebben is het in mijn relatie niet nodig om elkaar 24/7 in de gaten te houden, dat zou wat ver gaan. Het heeft veel te maken met elkaar door en door kennen, met vertrouwen en ook in véél gesprekken voeren en een open sfeer binnen je relatie, waardoor er stel dát iemand eens over de scheef zou gaan, de eerste impuls is het de ander te vertellen, in plaats van geniepig doen. Nouja, dat dus.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:40

Engelse Drop schreef:Om die honderd procent zekerheid te hebben is het in mijn relatie niet nodig om elkaar 24/7 in de gaten te houden, dat zou wat ver gaan. Het heeft veel te maken met elkaar door en door kennen, met vertrouwen en ook in véél gesprekken voeren en een open sfeer binnen je relatie, waardoor er stel dát iemand eens over de scheef zou gaan, de eerste impuls is het de ander te vertellen, in plaats van geniepig doen. Nouja, dat dus.
Vind ik heel mooi. Heb ik ook. Maar geeft me niet die 100% zekerheid. 99% misschien Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:41

Rataplan schreef:Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .
Precies, haha! Ik weet ook wel dat het héél naief klinkt! Daar ben ik me goed van bewust en toch, en toch, en toch! Wéét ik gewoon zeker hoe het zit.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Lejow di 20 aug 2013 - 0:41

Twellie schreef:En om even on-topic te blijven: ongeveer 93,8% weet ik dat zeker.
En Twellie, wil je dan ook met ons delen hoe je aan dit boeiende getal gekomen bent?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 0:42

Maar Rataplan, dat is gewoon het vertrouwen dat je hem geeft. Geen vaststaand feit. Ik weet ook (bijna) zeker dat mijn vriend niet is vreemdgegaan. Maar aangezien ik hem niet continu zie weet ik dat echt niet zeker. Sommige mensen kunnen gewoon heel goed liegen zonder enige argwaan te wekken.

ED, ik heb zulke dingen ook met mijn vriend besproken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij of ik, als het in het echt gebeurt, ineens heel anders reageert.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Twellie di 20 aug 2013 - 0:42

Lejow schreef:
Twellie schreef:En om even on-topic te blijven: ongeveer 93,8% weet ik dat zeker.
En Twellie, wil je dan ook met ons delen hoe je aan dit boeiende getal gekomen bent?
Daar is een zeer ingewikkelde kansberekening aan vooraf gegaan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Reva di 20 aug 2013 - 0:42

Bliss schreef:
Reva schreef:Ik vertrouwde mijn vriend volledig,  maar toch ging hij onzettend vreemd.  Zekerheid heb je nooit.  Vetrouwen doe ik hem wel qua vreemdgaan nu weer, maar ik vertrouw hem niet 100% qua eerlijk zijn (ocer andere dingen).
Zijn jullie nou toch weer samen eigenlijk??
Yep laughcry 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Thunder di 20 aug 2013 - 0:43

Engelse Drop schreef:
Rataplan schreef:Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .
Precies, haha! Ik weet ook wel dat het héél naief klinkt! Daar ben ik me goed van bewust en toch, en toch, en toch! Wéét ik gewoon zeker hoe het zit.
Terwijl mijn man dus altijd zegt dat niemand met 100% te vertrouwen is, haha. Hij doelt dan niet zozeer op ons, maar op bijv. vrienden, collega's enzo.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 0:44

Engelse Drop schreef:
Rataplan schreef:Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .
Precies, haha! Ik weet ook wel dat het héél naief klinkt! Daar ben ik me goed van bewust en toch, en toch, en toch! Wéét ik gewoon zeker hoe het zit.
Ik kan deze quote niet zo heel goed rijmen met jouw eerdere opmerking:
Engelse Drop schreef:Ik vraag me dus af wat daar naïef aan is.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Reva di 20 aug 2013 - 0:45

Elliot schreef:
Engelse Drop schreef:
Rataplan schreef:Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .
Precies, haha! Ik weet ook wel dat het héél naief klinkt! Daar ben ik me goed van bewust en toch, en toch, en toch! Wéét ik gewoon zeker hoe het zit.
Ik kan deze quote niet zo heel goed rijmen met jouw eerdere opmerking:
Engelse Drop schreef:Ik vraag me dus af wat daar naïef aan is.
nerd 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Thunder di 20 aug 2013 - 0:46

Elliot schreef:Maar Rataplan, dat is gewoon het vertrouwen dat je hem geeft. Geen vaststaand feit. Ik weet ook (bijna) zeker dat mijn vriend niet is vreemdgegaan. Maar aangezien ik hem niet continu zie weet ik dat echt niet zeker. Sommige mensen kunnen gewoon heel goed liegen zonder enige argwaan te wekken.
Is ook zo Elliot.


Laatst aangepast door Rataplan op di 20 aug 2013 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:46

Reva schreef:
Elliot schreef:
Engelse Drop schreef:
Rataplan schreef:Ik kan eigenlijk ook wel met 100% zekerheid zeggen dat mijn man niet is vreemdgegaan binnen onze relatie. Ik weet wel dat je dat nooit met zekerheid kunt zeggen, maar ik wéét het gewoon. Ja stom zeg, ik kán het niet eens uitleggen laughcry .
Precies, haha! Ik weet ook wel dat het héél naief klinkt! Daar ben ik me goed van bewust en toch, en toch, en toch! Wéét ik gewoon zeker hoe het zit.
Ik kan deze quote niet zo heel goed rijmen met jouw eerdere opmerking:
Engelse Drop schreef:Ik vraag me dus af wat daar naïef aan is.
nerd 
Hahaha ja daar zat ik ook al naar te kijken, Elliot. Maar mijn interpretatie: Stiekem weet ED dondersgoed dat ze naief is, maar ze snapt gewoon maar niet waarom toch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:46

Ik heb ook wel een erg bijzondere man getroffen, daar ben ik me zeer van bewust. Van vorige relaties zou ik zoiets ook nooit hebben beweert (en terecht), ben ook wel eens bedonderd in mijn leven, dus echt naïef ben ik niet. Maar deze relatie voelt vanaf het begin al anders. We zijn echt samen één (klinkt vreselijk zoetsappig, i know, haha) en hoezeer ik in het verleden ook teleurgesteld ben door mannen/mensen, binnen deze relatie hoef ik daar gelukkig niet bang voor te zijn.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 0:48

Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel een erg bijzondere man getroffen, daar ben ik me zeer van bewust. Van vorige relaties zou ik zoiets ook nooit hebben beweert (en terecht), ben ook wel eens bedonderd in mijn leven, dus echt naïef ben ik niet. Maar deze relatie voelt vanaf het begin al anders. We zijn echt samen één (klinkt vreselijk zoetsappig, i know, haha) en hoezeer ik in het verleden ook teleurgesteld ben door mannen/mensen, binnen deze relatie hoef ik daar gelukkig niet bang voor te zijn.
Wat leuk voor je I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:48

Nouja, het klinkt natuurlijk naïef, dat begrijp ik wel, maar ik zit nu dus te denken: 'waarom eigenlijk', dat is het hele idee van dit topic. Dat uit onderzoek blijkt dat een bepaald percentage van de mannen vreemdgaat, zegt natuurlijk niks over mijn man. Als ik het hier trouwens over heb met mensen die mijn man kennen, dan spreken ze me niet tegen. Iedereen die hem goed kent weet wat een door en door betrouwbare jongen het is.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:50

Engelse Drop schreef:Nouja, het klinkt natuurlijk naïef, dat begrijp ik wel, maar ik zit nu dus te denken: 'waarom eigenlijk', dat is het hele idee van dit topic. Dat uit onderzoek blijkt dat een bepaald percentage van de mannen vreemdgaat, zegt natuurlijk niks over mijn man. Als ik het hier trouwens over heb met mensen die mijn man kennen, dan spreken ze me niet tegen. Iedereen die hem goed kent weet wat een door en door betrouwbare jongen het is.
Weet je wat ik erg zou vinden.. Als je dan later te horen krijgt dat ie wel is vreemd gegaan en dat al die mensen die hem zo goed kennen het eigenlijk stiekem allang wisten maar het verzwegen voor je. Dan voel je je pas bedonderd. (Niet persé gericht aan jou, maar in het verlengde van jouw opmerking).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Elliot di 20 aug 2013 - 0:50

Waarom het naïef is? Omdat het nu net lijkt of jij het verschil niet kent tussen vertrouwen/ergens vanuit gaan/geloof en de waarheid. In veel gevallen zijn die twee gelijk, maar in veel gevallen zit er ook een heel groot verschil tussen.

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 0:52

Volgens mij kan een vent ook niet eens met 100% zekerheid zeggen dat-ie nooit vreemd zal gaan, dus waarom zou een vrouw het wel kunnen stellen over haar partner?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:53

Ik zeg dus ook niet dat hij nooit vreemd zal gaan in de toekomst. Ik ben er wél zeker van dat hij tijdens onze relatie niet is vreemdgegaan en dat wanneer hij dit in de toekomst zou doen, dat hij het mij dan zou vertellen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:54

Marin schreef:
Engelse Drop schreef:Nouja, het klinkt natuurlijk naïef, dat begrijp ik wel, maar ik zit nu dus te denken: 'waarom eigenlijk', dat is het hele idee van dit topic. Dat uit onderzoek blijkt dat een bepaald percentage van de mannen vreemdgaat, zegt natuurlijk niks over mijn man. Als ik het hier trouwens over heb met mensen die mijn man kennen, dan spreken ze me niet tegen. Iedereen die hem goed kent weet wat een door en door betrouwbare jongen het is.
Weet je wat ik erg zou vinden.. Als je dan later te horen krijgt dat ie wel is vreemd gegaan en dat al die mensen die hem zo goed kennen het eigenlijk stiekem allang wisten maar het verzwegen voor je. Dan voel je je pas bedonderd. (Niet persé gericht aan jou, maar in het verlengde van jouw opmerking).
Jup, dat zou lullig zijn inderdaad, maar gelukkig hier niet het geval!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 0:55

Bazinga schreef:Volgens mij kan een vent ook niet eens met 100% zekerheid zeggen dat-ie nooit vreemd zal gaan, dus waarom zou een vrouw het wel kunnen stellen over haar partner?
Dat is ook nog eens een goed punt Bazzie. Hoe kan je dat überhaupt over iemand zeggen, laat staan een ander?
Ik zeg ook dat ik niet 100% zeker weet dat ik nooit vreemd zal gaan. Ik heb absoluut niet de intentie en ik ga óók geen situaties opzoeken waarin ik makkelijker in de verleiding kom, juist omdat ik het niet 100% kan zeggen. Wel weet ik 100% zeker dat ik op dit moment niet vreemd ben gegaan in m'n relatie :P Dat kan ik dan wel weer met zekerheid zeggen. Of m'n vriend me daarin 100% gelooft.. Tja, andersom kan je dus ook zeggen dat hij dat nooit 100% kan geloven. Voor 't zelfde geld lieg ik. (wat dus niet zo is, maar hij kan dat nooit weten, los van hoe ie me vertrouwt). Da's een beetje het hele punt van dit topic.


Laatst aangepast door Marin op di 20 aug 2013 - 0:56; in totaal 3 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Thunder di 20 aug 2013 - 0:55

Question 


Laatst aangepast door Rataplan op di 20 aug 2013 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 1:01

Engelse Drop schreef:Ik zeg dus ook niet dat hij nooit vreemd zal gaan in de toekomst. Ik ben er wél zeker van dat hij tijdens onze relatie niet is vreemdgegaan en dat wanneer hij dit in de toekomst zou doen, dat hij het mij dan zou vertellen.
Nog maar een keer dan...
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 1:03

Engelse Drop schreef:
Engelse Drop schreef:Ik zeg dus ook niet dat hij nooit vreemd zal gaan in de toekomst. Ik ben er wél zeker van dat hij tijdens onze relatie niet is vreemdgegaan en dat wanneer hij dit in de toekomst zou doen, dat hij het mij dan zou vertellen.
Nog maar een keer dan...
Ja je kunt het vaak genoeg herhalen, maar ik snap nog steeds niet hoe jij dat 100% zeker kunt zeggen. Dat kan je namelijk niet, hoe goed je 'm ook vertrouwd. Uiteraard kan je voor een deel op je intuïtie af, maar intuïtie is geen vaste zekerheid. Je kunt het dus gewoon niet zeggen, punt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum