Hoeveel procent zekerheid?
+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers
Pagina 10 van 12
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: Hoeveel procent zekerheid?
Haha, nou, niet zo zwartwit als ik opschreef, maar het irriteert me wel. Ze houdt oh zo van een discussie maar als het haar te heet onder de voeten wordt dan is ze ineens verdwenen...Reva schreef:Dit meen je toch niet echt mag ik hopen?Maple schreef:Mag ik concluderen dar ik toch ergens wel een behoorlijke spijker op de kop geslagen heb met mijn laatste post, gezien het feit dat je niet meer inhoudelijk reageert en je dit topic kennelijk niet meer interessant vindt?
Oh. Wacht, ja, dat concludeer ik gewoon. Ik ga slapen, dikke doei!
Maargoed, laat gaaaaan, Maple...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ben jij ook zo iemand die geen sarcasme kan lezen?June schreef:Ben jij ook zo iemand die kwaad wordt als de ander al online is geweest op Whatsapp maar jouw bericht nog niet beantwoord is?JustMeDaan schreef:Dat is echt pure onzin, want je hebt erna nog heel lang onderin gestaan met je naam bij aanwezig op het forum.Engelse Drop schreef:Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Toevallig op gelet
100% zeker dat je er nog was dus.
Die niet snapt dat ik hetzelfde doe als ED? Met dr 100% zeker weten, terwijl dat niet mogelijk is.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou aan mijn sarcasme werken als ik jou was.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Artemis schreef:Ik zou aan mijn sarcasme werken als ik jou was.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Of jullie aan je capaciteit van begrijpend lezen.
Ieder zijn ding
Ieder zijn ding
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Maple schreef:Reva schreef:Dit meen je toch niet echt mag ik hopen? Jij hebt ook niet echt veel zinnigs te melden he?Maple schreef:Mag ik concluderen dar ik toch ergens wel een behoorlijke spijker op de kop geslagen heb met mijn laatste post, gezien het feit dat je niet meer inhoudelijk reageert en je dit topic kennelijk niet meer interessant vindt?
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom niet?Maple schreef:Reva schreef:Dit meen je toch niet echt mag ik hopen?Maple schreef:Mag ik concluderen dar ik toch ergens wel een behoorlijke spijker op de kop geslagen heb met mijn laatste post, gezien het feit dat je niet meer inhoudelijk reageert en je dit topic kennelijk niet meer interessant vindt?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind het vooral erg bijzonder dat niks in het leven zeker is, zelfs de wetenschap doet zowat niet aan 100 procents conclusies, maar dat Engelse Drop er wél een zekerheid in het leven bij heeft. Ik kan me voorstellen dat het een fijn en rustig gevoel geeft. Ik vertrouw mijn man, ook wij hebben zeer open gesprekken en dat geeft me een zeker gevoel, maar ik zal er nooit een getal aan hangen. Er zijn té veel dingen in het leven die té veranderlijk zijn om 100 procents garanties, zekerheden en vertrouwen te geven.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er vanuit dat het bijna 100% is, maar ja misschien word ik wel ontzettend belazerd. Maar dan weet ik dat gelukkig niet .
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Als je mij vraagt: blijven jij en je man voor altijd bij elkaar? Dan zeg ik: we hebben die intentie wel, maar 100% zeker weet je het nooit. Als je mij vraagt: zal jij of je man ooit vreemdgaan, dan zeg ik: 'zo ziet het er nu niet uit, maar je weet niet hoe de dingen lopen. Maar als je mij vraagt: 'zijn jij en je man eerlijk tegen elkaar en zullen jullie dat blijven, dan kan ik daar alleen maar op antwoorden met een vol ja.mzcharlotte schreef:Ik vind het vooral erg bijzonder dat niks in het leven zeker is, zelfs de wetenschap doet zowat niet aan 100 procents conclusies, maar dat Engelse Drop er wél een zekerheid in het leven bij heeft. Ik kan me voorstellen dat het een fijn en rustig gevoel geeft. Ik vertrouw mijn man, ook wij hebben zeer open gesprekken en dat geeft me een zeker gevoel, maar ik zal er nooit een getal aan hangen. Er zijn té veel dingen in het leven die té veranderlijk zijn om 100 procents garanties, zekerheden en vertrouwen te geven.
Ik begrijp dat dit lastig te vatten is, daarvoor moet je denk ik mij zijn, of mijn man, voor een ieder ander is het lastig voor te stellen (bewijst ook weer dit topic, haha).
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Het is geen kwestie van lastig te bevatten of van weten hoe jullie relatie is, of hoe jullie als persoon in elkaar steken.
Feit blijft dat je nooit volmondig JA kan zeggen op de vraag zijn jullie helemaal eerlijk tegen elkaar".
Vanuit jezelf kun je daar volmondig ja op zeggen, maar vanuit je vriend weet je dat nou eenmaal nooit, je mag het hooguit hopen.
Feit blijft dat je nooit volmondig JA kan zeggen op de vraag zijn jullie helemaal eerlijk tegen elkaar".
Vanuit jezelf kun je daar volmondig ja op zeggen, maar vanuit je vriend weet je dat nou eenmaal nooit, je mag het hooguit hopen.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik moet jullie toch teleurstellen, in mijn relatie hoef ik hierop niet te hopen, er is gelukkig sprake van zekerheid naar elkaar toe, op dit punt. Maargoed, ik was een beetje klaar met deze discussie, omdat ik er niet van hou om in herhaling te vallen.
Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ja maar waarom weet je zo zeker dat hij 100% eerlijk is naar jou?
Ik geloof ook echt dat mijn vriend eerlijk is tegen mij, maar je kunt het gewoon echt niet 100% zeker weten of dat ook echt zo is. Maar goed ook dat is je al meerdere keren gezegd.
Ik geloof ook echt dat mijn vriend eerlijk is tegen mij, maar je kunt het gewoon echt niet 100% zeker weten of dat ook echt zo is. Maar goed ook dat is je al meerdere keren gezegd.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik vind het eigenlijk best grappig dat iedereen zo enorm over ED valt en haar aan het verstand proberen te brengen dat 100% zekerheid niet bestaat. Enige tijd geleden was er precies zo'n topic en daar waren toen meerdere personen die hetzelfde als ED nu verkondigden. Die hebben kennelijk nu niet de behoefte om te reageren of zijn inmiddels van mening veranderd.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Sorry ED, maar dan zijn de enige woorden die in mij opkomen "bord" en "kop". Echt niet onaardig bedoelt, je moet geloven wat je wilt geloven, maar ik hoop niet dat jij met deze instelling ooit belazerd wordt, want dan komt het twee keer zo hard aan.
Ik was ooit net zoals jij. Mijn vriend zou dat nooohooooit doen.... et voila, wat gebeurde er? Ik gas het je niet meer uit je hoofd proberen te praten, je moet geloven wat je wilt geloven, maar ik vind het wel erg naief.
Ik was ooit net zoals jij. Mijn vriend zou dat nooohooooit doen.... et voila, wat gebeurde er? Ik gas het je niet meer uit je hoofd proberen te praten, je moet geloven wat je wilt geloven, maar ik vind het wel erg naief.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zij snappen het inmiddels wel gok ik.luisa schreef:Ik vind het eigenlijk best grappig dat iedereen zo enorm over ED valt en haar aan het verstand proberen te brengen dat 100% zekerheid niet bestaat. Enige tijd geleden was er precies zo'n topic en daar waren toen meerdere personen die hetzelfde als ED nu verkondigden. Die hebben kennelijk nu niet de behoefte om te reageren of zijn inmiddels van mening veranderd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
100 % zekerheid heb je nooit bij niks niet. Willen ze vreemdgaan doen ze het toch wel.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb dit hier ook ooit aangegeven en geloof het nog steeds. Dat het moeilijk in procenten te vatten is snap ik, maar toch wéét ik het gewoon. Als iemand aan je vraagt of je van je partner houdt of dat je met hem/haar verder wilt weet je dat (als het goed is) toch ook zeker? Zo zie ik deze zekerheid ook.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dan ga ik elke keer vreemd als ik naar de wc gaEngelse Drop schreef:Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Gast- Gast
Wat een niveau weer! Hi-la-risch!Jente schreef:Dan ga ik elke keer vreemd als ik naar de wc gaEngelse Drop schreef:Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ja over jezelf kun je met 100% zeggen dat je van een ander houdt. Je kan niet hetzelfde zeggen als de vraag is of de ander ook van jou houdt. Je gevoel zegt 100% maar het echt zeker weten voor de volle 100% kan niet omdat jij die ander niet bent en niet in zijn of haar koppie kan kijken.Merai schreef:Ik heb dit hier ook ooit aangegeven en geloof het nog steeds. Dat het moeilijk in procenten te vatten is snap ik, maar toch wéét ik het gewoon. Als iemand aan je vraagt of je van je partner houdt of dat je met hem/haar verder wilt weet je dat (als het goed is) toch ook zeker? Zo zie ik deze zekerheid ook.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb nog nooit een topic gezien waarbij iemand met 100% zekerheid probeerde te beweren dat haar man/vriend/partner nog nooit WAS vreemdgegaan. Wel dat iemand zeker wist dat dat in de toekomst niet ging gebeuren. Wat ik overigens ook een stomme uitspraak vindt, want dat kun je natuurlijk ook niet weten. Maar ik zie dus nu steeds een andere discussie ontstaan in dit topic. De vraag van ED is: voor hoeveel procent weet je zeker dat jouw partner in het verleden nog nooit vreemd is gegaan?luisa schreef:Ik vind het eigenlijk best grappig dat iedereen zo enorm over ED valt en haar aan het verstand proberen te brengen dat 100% zekerheid niet bestaat. Enige tijd geleden was er precies zo'n topic en daar waren toen meerdere personen die hetzelfde als ED nu verkondigden. Die hebben kennelijk nu niet de behoefte om te reageren of zijn inmiddels van mening veranderd.
Er worden nu hele andere antwoorden gegeven. Het gaat dus niet over wat er in de toekomst kan gaan gebeuren, want zelfs ED is zo slim om toe te geven dat ze niet weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Het gaat puur om wat er in het verleden is gebeurd.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Jente schreef:Dan ga ik elke keer vreemd als ik naar de wc gaEngelse Drop schreef:Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jente schreef:Dan ga ik elke keer vreemd als ik naar de wc gaEngelse Drop schreef:Onder vreemdgaan versta ik alles wat je niet zou doen als de ander ernaast zou staan.
Hier moest ik wel even om lachen!
De enige zekerheid die je imo in het leven hebt, is dat je dood gaat..
Verder kun je iemand wel 100% vertrouwen, maar 100% zeker weten doe je het nooit.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel procent vaste lasten?
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
Pagina 10 van 12
Permissies van dit forum: