Hoeveel procent zekerheid?
+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: Hoeveel procent zekerheid?
Jeetje ED, zelf in je naieve coconnetje blijven zitten, maar ondertussen wel de hele topic verpesten door nare uitlatingen over anderen....getver:roll:
Maaaar laat ik even on topic blijven;
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je nooit met de volle 100% zeker kunt zijn dat je vriend niet vreemdgaat. Ik heb 2 lange relaties gehad, en in beide relaties ging hij vreemd. Beide keren had ik het nooit verwacht, vooral bij de eerste had ik mijn hand ervoor in het vuur durven steken...maar niets bleek minder waar. Je kunt het dus nooit zeker weten.
Maaaar laat ik even on topic blijven;
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je nooit met de volle 100% zeker kunt zijn dat je vriend niet vreemdgaat. Ik heb 2 lange relaties gehad, en in beide relaties ging hij vreemd. Beide keren had ik het nooit verwacht, vooral bij de eerste had ik mijn hand ervoor in het vuur durven steken...maar niets bleek minder waar. Je kunt het dus nooit zeker weten.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dat betekent dat je weer het forum verlaat? Ik hoop voorgoed dit keer, wat ben jij een misselijk mens en dat zeg ik niet snel. Adieu.Engelse Drop schreef:Good luck with that. En doei maar weer!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk, dit is gewoon heel anders. Je hebt jezelf lopen overtuigen van je eigen vertrouwen, terwijl er wel degelijk duidelijk signalen waren. Ik vind dit zo'n ander verhaal!Maple schreef:Ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik kon een hoop van hem vinden en het is een man met gebruiksaanwijzing, maar vreemdgaan? Nee, dat zou hij nooit doen, dat wist ik écht heel zeker, daar kende ik hem te goed voor.
Niets bleek uiteindelijk minder waar. De signalen waren er overigens al lang, als ik terugdenk is hij volgens mij zelfs een jaar vreemd gegaan. Alleen omdat ik hem zó vertrouwde heb ik al die signalen gewoon niet gezien. Naïviteit ten top.
Daarnaast zie ik - wanneer ik om me heen kijk - maar weinig mensen met echte zelfkennis en mensenkennis. Ik ken ze ook wel, die vrouwen die denken dat ze het allemaal zo goed voor elkaar hebben, maar ondertussen laten ze het leven, hun relatie en hun dromen tussen hun vingers uit glippen! Moeilijk om te zien, zeker omdat ze moeilijk wakker te maken zijn. Ze zijn zo vol van zichzelf en hun eigen gelijk, dat ze vergeten om zorg te dragen voor hun man. Ze weten het allemaal beter, totdat...
Ik begrijp dat het op jullie overkomt alsof ik mezelf overschreeuw, maar dit komt omdat ik het gevoel heb mezelf en mijn ideeën hierover te moeten verdedigen tegenover 15 verschillende mensen. Ik ben heel zeker van mijn relatie, niet omdat ik mezelf daarmee van moet overtuigen, maar juist het omgekeerde: ik bén overtuigd en dat heeft een heel realistische en nuchtere basis.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Engelse Drop- Prater
Heb je het nou over jezelf?Engelse Drop schreef:Kijk, dit is gewoon heel anders. Je hebt jezelf lopen overtuigen van je eigen vertrouwen, terwijl er wel degelijk duidelijk signalen waren. Ik vind dit zo'n ander verhaal!Maple schreef:Ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik kon een hoop van hem vinden en het is een man met gebruiksaanwijzing, maar vreemdgaan? Nee, dat zou hij nooit doen, dat wist ik écht heel zeker, daar kende ik hem te goed voor.
Niets bleek uiteindelijk minder waar. De signalen waren er overigens al lang, als ik terugdenk is hij volgens mij zelfs een jaar vreemd gegaan. Alleen omdat ik hem zó vertrouwde heb ik al die signalen gewoon niet gezien. Naïviteit ten top.
Daarnaast zie ik - wanneer ik om me heen kijk - maar weinig mensen met echte zelfkennis en mensenkennis. Ik ken ze ook wel, die vrouwen die denken dat ze het allemaal zo goed voor elkaar hebben, maar ondertussen laten ze het leven, hun relatie en hun dromen tussen hun vingers uit glippen! Moeilijk om te zien, zeker omdat ze moeilijk wakker te maken zijn. Ze zijn zo vol van zichzelf en hun eigen gelijk, dat ze vergeten om zorg te dragen voor hun man. Ze weten het allemaal beter, totdat...
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ok, allemaal prima. Maar waarom zou je ons willen overtuigen? De meeste mensen die zo zeker zijn die schreeuwen dat niet van de daken. Die hebben dat niet nodig. En nogmaals, vertrouwen hebben en zeker weten zijn twee verschillende dingen. Dat is hetgeen wat 15 mensen, al dan niet meer je proberen duidelijk te maken.
Je komt zo belerend over, en waar je kunt trap je iemand de grond in, waarom doe je dat als je zo zeker bent? Dan zou je daar toch juist boven moeten staan.
Je komt zo belerend over, en waar je kunt trap je iemand de grond in, waarom doe je dat als je zo zeker bent? Dan zou je daar toch juist boven moeten staan.
Bolleke- Kletskop
Luce schreef:Heb je het nou over jezelf?Engelse Drop schreef:Kijk, dit is gewoon heel anders. Je hebt jezelf lopen overtuigen van je eigen vertrouwen, terwijl er wel degelijk duidelijk signalen waren. Ik vind dit zo'n ander verhaal!Maple schreef:Ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik kon een hoop van hem vinden en het is een man met gebruiksaanwijzing, maar vreemdgaan? Nee, dat zou hij nooit doen, dat wist ik écht heel zeker, daar kende ik hem te goed voor.
Daarnaast zie ik -wanneer ik om me heen kijkWanneer je in de spiegel kijkt?- maar weinig mensen met echte zelfkennis en mensenkennis. Ik ken ze ook wel, die vrouwen die denken dat ze het allemaal zo goed voor elkaar hebben, maar ondertussen laten ze het leven, hun relatie en hun dromen tussen hun vingers uit glippen! Moeilijk om te zien, zeker omdat ze moeilijk wakker te maken zijn. Ze zijn zo vol van zichzelf en hun eigen gelijk, dat ze vergeten om zorg te dragen voor hun man. Ze weten het allemaal beter, totdat...
Bolleke- Kletskop
Waarom is dit een ander verhaal? Nee, dit kan jou ook gebeuren, want ik stond er net zo in als jij. Jij bent er ook zó zeker van dat je vriend dit niet doet, zoals ik ook was, dus het zou prima zomaar kunnen dat hij zelfs (bij wijze van spreken) onder je neus vreemd gaat en het jou niet eens opvalt omdat je er zó klakkeloos vanuit gaat dat hij het toch niet doet omdat jullie relatie zo geweldig goed is. En dan is die realistische en nuchtere basis ineens niks meer dan gebakken lucht. Been there, done that. En het zal je verbazen hoeveel mensen van hun partner 100% zeker wisten dat hij nooit vreemd zou gaan, en bij wie het toch zeker een keer gebeurd is. Noem het naïef, dat is het ook, en dat was ik ook, maar dat ben jij ook.Engelse Drop schreef:Kijk, dit is gewoon heel anders. Je hebt jezelf lopen overtuigen van je eigen vertrouwen, terwijl er wel degelijk duidelijk signalen waren. Ik vind dit zo'n ander verhaal!Maple schreef:Ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik kon een hoop van hem vinden en het is een man met gebruiksaanwijzing, maar vreemdgaan? Nee, dat zou hij nooit doen, dat wist ik écht heel zeker, daar kende ik hem te goed voor.
Ik begrijp dat het op jullie overkomt alsof ik mezelf overschreeuw, maar dit komt omdat ik het gevoel heb mezelf en mijn ideeën hierover te moeten verdedigen tegenover 15 verschillende mensen. Ik ben heel zeker van mijn relatie, niet omdat ik mezelf daarmee van moet overtuigen, maar juist het omgekeerde: ik bén overtuigd en dat heeft een heel realistische en nuchtere basis.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Dat is echt pure onzin, want je hebt erna nog heel lang onderin gestaan met je naam bij aanwezig op het forum.Engelse Drop schreef:Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Toevallig op gelet
100% zeker dat je er nog was dus.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
helemaal eens met Maple!
JD- Ratel
Het is maar goed dat je hier zoveel feiten verdraait om onherkenbaar te zijn ED, want als de mensen in jouw omgeving zouden lezen wat jij allemaal over ze verkondigt hier, dan hou je weinig vrienden over denk ik.
Wat heb jij een ontzettend hoge dunk van jezelf.
Gast- Gast
Dat laatste is ook vast niet de waarheid print.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is wel makkelijk, als haar vriend toch ooit vreemd blijkt te gaan kan ze gewoon zeggen dat ze hem altijd maar voor 20% vertrouwde en dat ze er 100% van had gemaakt omdat ze anders te herkenbaar was.Pritt schreef:Het is maar goed dat je hier zoveel feiten verdraait om onherkenbaar te zijn ED, want als de mensen in jouw omgeving zouden lezen wat jij allemaal over ze verkondigt hier, dan hou je weinig vrienden over denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat wil helaas niks zeggen dat je nog wel online staat. Ik heb dat ooit met iemand getest haha ja en ik weet niet meer hoe lang, maar duurde echt een hele tijd voordat je ook echt offline stond.JustMeDaan schreef:Dat is echt pure onzin, want je hebt erna nog heel lang onderin gestaan met je naam bij aanwezig op het forum.Engelse Drop schreef:Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Toevallig op gelet
Maar goed verder fijn als je 100 % zekerheid denkt te hebben. Alleen kun je echt maar dan ook echt nooit 100% zekerheid hebben ook al ben je zo open en eerlijk tegen elkaar. Je weet nooit hoe het loopt.
Ik vind 100% vertrouwen in iemand hebben dan ook heel anders.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bijzonder om het zelfs niet aan te willen nemen van degenen die hier uit hun eigen ervaring spreken.
Alleen maar een extra reden om jou totaal ongeloofwaardig te vinden.
Alleen maar een extra reden om jou totaal ongeloofwaardig te vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Susan schreef:Dat is wel makkelijk, als haar vriend toch ooit vreemd blijkt te gaan kan ze gewoon zeggen dat ze hem altijd maar voor 20% vertrouwde en dat ze er 100% van had gemaakt omdat ze anders te herkenbaar was.Pritt schreef:Het is maar goed dat je hier zoveel feiten verdraait om onherkenbaar te zijn ED, want als de mensen in jouw omgeving zouden lezen wat jij allemaal over ze verkondigt hier, dan hou je weinig vrienden over denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hahaha!Snoes schreef:Susan schreef:Dat is wel makkelijk, als haar vriend toch ooit vreemd blijkt te gaan kan ze gewoon zeggen dat ze hem altijd maar voor 20% vertrouwde en dat ze er 100% van had gemaakt omdat ze anders te herkenbaar was.Pritt schreef:Het is maar goed dat je hier zoveel feiten verdraait om onherkenbaar te zijn ED, want als de mensen in jouw omgeving zouden lezen wat jij allemaal over ze verkondigt hier, dan hou je weinig vrienden over denk ik.
Bolleke- Kletskop
Hier moest ik wel om grinneken! Verder zeg ik:Snoes schreef:Susan schreef:Dat is wel makkelijk, als haar vriend toch ooit vreemd blijkt te gaan kan ze gewoon zeggen dat ze hem altijd maar voor 20% vertrouwde en dat ze er 100% van had gemaakt omdat ze anders te herkenbaar was.Pritt schreef:Het is maar goed dat je hier zoveel feiten verdraait om onherkenbaar te zijn ED, want als de mensen in jouw omgeving zouden lezen wat jij allemaal over ze verkondigt hier, dan hou je weinig vrienden over denk ik.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Geen idee hoe dat kan. Heb na dat bericht echt mijn laptop dichtgeklapt, was doodmoe gisteren!JustMeDaan schreef:Dat is echt pure onzin, want je hebt erna nog heel lang onderin gestaan met je naam bij aanwezig op het forum.Engelse Drop schreef:Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Toevallig op gelet
Engelse Drop- Prater
Volgens mij blijf je inderdaad nog een half uur onderin staan nadat je off line bent.
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Ik heb Engelse Drop altijd al rare snoepjes gevonden
Al vermaak ik me er altijd opperbest mee
Al vermaak ik me er altijd opperbest mee
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mag ik concluderen dar ik toch ergens wel een behoorlijke spijker op de kop geslagen heb met mijn laatste post, gezien het feit dat je niet meer inhoudelijk reageert en je dit topic kennelijk niet meer interessant vindt?
Oh. Wacht, ja, dat concludeer ik gewoon. Ik ga slapen, dikke doei!
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik vind dat we hier nu toch ook echt een "vind ik leuk" knopjes moeten krijgen
JD- Ratel
Dit meen je toch niet echt mag ik hopen?Maple schreef:Mag ik concluderen dar ik toch ergens wel een behoorlijke spijker op de kop geslagen heb met mijn laatste post, gezien het feit dat je niet meer inhoudelijk reageert en je dit topic kennelijk niet meer interessant vindt?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ben jij ook zo iemand die kwaad wordt als de ander al online is geweest op Whatsapp maar jouw bericht nog niet beantwoord is?JustMeDaan schreef:Dat is echt pure onzin, want je hebt erna nog heel lang onderin gestaan met je naam bij aanwezig op het forum.Engelse Drop schreef:Hahaha, ik ging gewoon slápen, ben jullie niks verschuldigd hoor, in dit topic.JustMeDaan schreef:Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.
Toevallig op gelet
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel procent vaste lasten?
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
» Wachten op zekerheid?
» Zekerheid of nieuwe uitdaging?
» Zwanger: vanaf wanneer voel je zekerheid...
» 'Basisbeurs studenten niet langer een zekerheid'
Pagina 9 van 12
Permissies van dit forum: