Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel procent zekerheid?

+46
Feline
Merai
Aggi
Rush
Lot
mzcharlotte
Annie24
Burgemeester Julia
Steep
Ibbeltje
JD
Maple
JustMeDaan
Sea of Trees
Sayuri
Stuiterbal
Victoria-
Exogenesis
Mermaid
rapa nui
luisa
Mees
Artemis
Snoes
Ella
Milou
Capt'n Zero
Luce
SDL
xxjojootjexx
Susan
June
Bolleke
nijntje4
Starla
Bazinga
Lejow
Thunder
Twellie
Reva
Esmee
Marin
Bliss
Elliot
Charles
Engelse Drop
50 plaatsers

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel procent zekerheid? - Pagina 8 Empty Re: Hoeveel procent zekerheid?

Bericht  Lejow di 20 aug 2013 - 7:17

rapa nui schreef:
Marin schreef:
luisa schreef:Ik heb voor 86% zekerheid dat man niet vreemd is gegaan. En voor de toekomst is dat 73%. Nog best veel toch?

Enne, waarom worden veel topics om de zoveel tijd herhaald?
Waar baseer je die willekeurige getallen op dan?
Daar zijn verschillende rekenmodellen voor die gebruik maken van o.a. de omvang van je borsten, heupen en taille, je IQ, haarkleur e.d. Als je al die gegevens invoert dan komt er een percentage uit zodat je weet of je rekening moet houden met evt. vreemdgaan.
Ik heb grote borsten.. en ook mijn heupen zijn goed aanwezig, is bij mij het percentage dan dus hoger of lager?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mermaid di 20 aug 2013 - 7:18

Susan schreef:Voor de liefhebbers:

http://www.eyespyservices.com/survey
Verdorie, kan niks aanvinken.. zou ik nu toch voor de 100% zekerheid gaan?

Hoewel, heb er natuurlijk alleen zicht op als hij thuis is. :nopompom:
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui di 20 aug 2013 - 8:08

Ik moest hier even aan denken nav dit topic: Uit de bijlage vrouw vertelt van de Telegraaf:

vr 09 aug 2013, 06:30 72 reacties

VROUW vertelt...

'Hij heeft aan mij niet genoeg'  

MIJN GEHEIM -
“Mijn man en ik zijn gelukkig getrouwd, maar helaas heeft hij al sinds ik hem ken veel oog voor andere vrouwen. En zij kijken ook naar hem, want hij ziet er goed uit."

"Mijn man werkt als gymleraar op een middelbare school en doet in zijn vrije tijd veel aan sport. Hij kijkt altijd naar andere vrouwen, als we samen door de stad lopen of op een terrasje zitten staart hij ze openlijk na en soms draait hij zelfs z’n hoofd om. Op feestjes staat hij binnen een oogwenk met een aantrekkelijke dame te kletsen en hij geeft mijn vriendinnen altijd complimentjes over hun uiterlijk. Met name grote borsten vindt hij spannend en sexy. Mij maakt dat erg onzeker. Ik ben zelf slank, op het magere af. Ik had voor de geboorte van onze jongste zoon cup B, nu een kleine A. En wat ik ook eet, ik kom niet aan. Bovendien zijn mijn borsten er sinds de zwangerschap niet mooier op geworden: ik heb er echt twee theezakjes aan overgehouden. Dus ik snap wel dat hij naar andere vrouwen kijkt. Hij houdt gewoon van grote borsten en die heb ik nu eenmaal niet. Ik heb een paar keer in de zoekgeschiedenis van zijn computer gekeken en toen vond ik allemaal foto’s en filmpjes van vrouwen met enorme joekels. Ze hadden minimaal cup D. Ook ben ik er laatst achter gekomen dat hij weleens op chatboxen zit en een tijdje een account heeft gehad op Second Love. Ik denk niet dat mijn man vreemdgaat, want hij is elke avond thuis en we hebben een prima seksleven. Het maakt me wel ongerust dat hij blijkbaar niet genoeg aan mij heeft. Maar nogmaals: ik begrijp het ook. Ik heb het met mijn beste vriendin besproken, maar zij had geen goed woord voor hem over. Ze noemde hem een viezerik die ‘met zijn ogen andere vrouwen uitkleedt’ en was blij dat zij geen dochters heeft die bij hem in de gymles zitten. Ze vindt ook dat hij respectloos met mij omgaat en het zou haar niet verbazen als hij het wel met andere vrouwen doet. Daarom ben ik stiekem aan het sparen voor een borstvergroting. Ik werk als oproepkracht en verdien niet veel, maar toch lukt het me elke maand 100 euro apart te zetten. Ik doe goedkoop boodschappen en koop weinig kleding. Nog drie jaar te gaan en dan heb ik de 4000 euro bij elkaar. Want dat kost het. Dan heb ik ook mooie borsten en kijkt mijn man eindelijk weer verlekkerd naar mij. Mijn vriendin zegt dat ik mijn spaargeld beter kan gebruiken voor een scheiding. Maar dat wil ik helemaal niet, want ik heb de allerleukste man van de wereld. En als ik eenmaal zelf een D-cup heb, weet ik zeker dat hij geen behoefte meer heeft aan andere vrouwen. Dan vindt hij mij ook weer spannend en sexy. Daar ben ik 100 procent van overtuigd!”

en dan vooral dus het laatste gedeelte dat me is bijgebleven. Dat iemand daar dan van overtuigd is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 9:27

Bah bah wat een ziekelijke reactie van je ED tegenover Marin. Van mij mag dit mens een ban, ze is zo fake als wat maar ondertussen wel proberen iemand onderuit te halen. En dat terwijl ze zo'n geweldige relatie zou hebben. Dan hou je je toch met andere dingen bezig lijkt me. Mad
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Reva di 20 aug 2013 - 9:44

Bolleke schreef:Bah bah wat een ziekelijke reactie van je ED tegenover Marin. Van mij mag dit mens een ban, ze is zo fake als wat maar ondertussen wel proberen iemand onderuit te halen. En dat terwijl ze zo'n geweldige relatie zou hebben. Dan hou je je toch met andere dingen bezig lijkt me. Mad
Lekker overtrokken laughcry 

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 9:44

Lief dat je het voor me opneemt Bolleke, maar het maakt me niet uit dat ze dat zei, dat raakt me nou totaal niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sayuri di 20 aug 2013 - 9:55

Ah dank je wel ED! T was weer vermakelijk, kijk al uit naar volgende topics van jou (echt!) I love you
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Sea of Trees di 20 aug 2013 - 10:16

Engelse Drop schreef:Marin, ik wil het je toch even vragen. Wat trok jou zo aan in die man om twee jaar lang zijn buitenvrouwtje te spelen? Maakte het je niet kotsmisselijk om met zo'n bedrieger te liggen neuken in die hotelkamers? Dat vraag ik me dan wel af. Ik lach die lafbekken altijd in hun gezicht uit. Ik vind dat zo triest hè, die mannen die het dan bij mij proberen, omdat hun vriendin altijd vroeg naar bed wil en eigenlijk helemaal niet meer zo gezellig is. Wat vind jij aantrekkelijk aan dat soort types Marin?
Je bent zelf ook vreemdgegaan, dus betrek dit even lekker op jezelf. God wat laag dit.

Ik zie dit topic nu pas, en alles is al gezegd, een toevoeging is dus niet meer nodig.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 10:19

Stuiterbal schreef:Ik vertrouwde mijn 1e ex ook volledig en was er redelijk zeker van dat hij nooit vreemd zou gaan.
Nou dat heeft hij toch 2 keer gedaan.

Mijn laatste vriend vertrouwde ik ook, zeker was ik niet meer door het verleden en wat blijkt..... daar hoef ik verder geen antwoord op te geven denk ik.
Ik heb juist in eerdere topics van jou gelezen dat er direct al gekke verhalen over hem de ronde gingen en dat je moeite had hem te vertrouwen, je wilde het vooral erg graag, maar je gevoel bleef je al die tijd waarschuwen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 10:21

Sea of Trees schreef:
Engelse Drop schreef:Marin, ik wil het je toch even vragen. Wat trok jou zo aan in die man om twee jaar lang zijn buitenvrouwtje te spelen? Maakte het je niet kotsmisselijk om met zo'n bedrieger te liggen neuken in die hotelkamers? Dat vraag ik me dan wel af. Ik lach die lafbekken altijd in hun gezicht uit. Ik vind dat zo triest hè, die mannen die het dan bij mij proberen, omdat hun vriendin altijd vroeg naar bed wil en eigenlijk helemaal niet meer zo gezellig is. Wat vind jij aantrekkelijk aan dat soort types Marin?
Je bent zelf ook vreemdgegaan, dus betrek dit even lekker op jezelf. God wat laag dit.

Ik zie dit topic nu pas, en alles is al gezegd, een toevoeging is dus niet meer nodig.
Toen ik 18 was, niet met een man in een relatie trouwens, ik heb het direct opgebiecht en toen was het einde relatie. Eigenlijk was het al over trouwens, het was een vreselijke 'relatie', waar ik toch moeilijk afstand van kon doen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Sea of Trees di 20 aug 2013 - 10:24

Engelse Drop schreef:
Sea of Trees schreef:

Toen ik 18 was, niet met een man in een relatie trouwens, ik heb het direct opgebiecht en toen was het einde relatie. Eigenlijk was het al over trouwens, het was een vreselijke 'relatie', waar ik toch moeilijk afstand van kon doen.
Jaja, het zal allemaal wel. Ik vind het echt laag dat jij Marin uitmaakt voor 'tweederangs stoeipoes' terwijl je zelf ook bent vreemdgegaan. Jij weet niks over Marin, oordeel dan ook niet over haar leven en hoe zij heeft gehandeld in bepaalde situaties. Want jij krijgt het allemaal op je bordje terug.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sea of Trees di 20 aug 2013 - 10:26

En God verhoedde dat je man ooit vreemd zal gaan, echt waar. Want jij zal nog een flinke klap krijgen, mocht er zoiets gebeuren.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 10:32

Ik ga simpelweg uit van dit verhaal.

Marin:
Ik ben er niet trots op maar ik heb twee jaar een soort relatie met een getrouwde kerel gehad. Zijn vrouw vertrouwde hem volledig, zei ze tegen hem, en hij gaf er ook geen reden toe tot wantrouwen, want hij was gewoon eerlijk tegen haar, zei hij. Maar hij leidde een compleet dubbelleven: In het weekend was hij poeslief daar, doordeweeks en op zakenreisjes was ik degene die mee ging. Echt het standaard klassieke verhaal van overspel. Het is nu al lang en breed over, maar zij weet tot op de dag van vandaag niks. Wellicht ben jij die vrouw wel. Je weet het toch niet?

Kan er echt niks meer of minder van maken, sorry maar als je op zakenreisjes meegaat en je daar laat neuken op een hotelkamer door een getrouwde man, dan vind ik je een tweederangs stoeipoes, niks meer, niks minder.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  JustMeDaan di 20 aug 2013 - 10:35

Je bent geen haar beter! Meer kan ik er niet van maken.
Simpel!!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 10:36

JustMeDaan schreef:Je bent geen haar beter! Meer kan ik er niet van maken.
Simpel!!
Uhm? Ok, ik zal je even één tip geven: als je iets beweert, dan komt het sterker over wanneer je tenminste één argument noemt.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Capt'n Zero di 20 aug 2013 - 10:39

Engelse Drop schreef:
Simpel!!
Uhm? Ok, ik zal je even één tip geven: als je iets beweert, dan komt het sterker over wanneer je tenminste één argument noemt.
Zoals hoe jij aan je 100% komt bijvoorbeeld laughcry 
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 10:40

Engelse Drop schreef:
Simpel!!
Misschien wéét ze het gewoon. Ze voelt 't.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Maple di 20 aug 2013 - 10:41

Ik vertrouwde mijn ex voor 100%. Ik kon een hoop van hem vinden en het is een man met gebruiksaanwijzing, maar vreemdgaan? Nee, dat zou hij nooit doen, dat wist ik écht heel zeker, daar kende ik hem te goed voor.

Niets bleek uiteindelijk minder waar. De signalen waren er overigens al lang, als ik terugdenk is hij volgens mij zelfs een jaar vreemd gegaan. Alleen omdat ik hem zó vertrouwde heb ik al die signalen gewoon niet gezien. Naïviteit ten top.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  JustMeDaan di 20 aug 2013 - 10:42

Engelse Drop schreef:
Simpel!!
Jep ik voel het! Ik WEET dat het zo is!! 100% zekerheid heb ik, ik weet zulke dingen gewoon.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 10:42

Good luck with that. En doei maar weer! Very Happy 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 10:44

Huh zo werkt dat toch?.. Als je ergens heel hard in gelooft, dan IS het toch zo?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  JustMeDaan di 20 aug 2013 - 10:44

Dat zeggen mensen vaak ja als ze niet kunnen winnen. Dikke doei ofzo.
Hoe kinderachtig.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 10:45

Capt'n Zero schreef:
Engelse Drop schreef:
Simpel!!
Zoals hoe jij aan je 100% komt bijvoorbeeld laughcry 
BAM!
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  JustMeDaan di 20 aug 2013 - 10:45

Dat lepelde ik trouwens gewoon even uit de kennis die ik heb ED. Dat je geen haar beter bent.
Ik weet zulke dingen gewoon 100% zeker, ik kan het niet uitleggen maar weet wel dat het zo is!
Tsja zo werkt dat gewoon als je iets goed weet en ergens zeker van bent.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Maple di 20 aug 2013 - 10:46

Kwam ik met m'n brave ontopic-reactie in een ontspoord topic laughcry 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: