Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

+65
slaatje
Caroow
Darius
Engelse Drop
Framboos
Sophiee
Pineco
Taeda
Shisha
-Ieniemienie-
Thunder
Marin
Bimbam
Knillis
holaagirl
Parel
Snoes
Mizz_S
Sarah1985
*Lieke*
Suus
Emmayes
Fearie
Filoria
Steep
Creabea_28
Manderijn
sanne-84
Sun88
meisje
Shopaholic
LDJ
nillis
Coco
PiP
Ella
Jezzie
Flower_L
Razz
Tiara
Dolphinne
Susan
Novalee
miss22
Océane
Pink!
Jade
Alex
Exogenesis
SarahKey
M@niek
mzcharlotte
Penélope
koNijntje
Jelin
Maple
Robin_
Lejow
Isa
Annemie
meisjesmama
Artemis
Esmee
Printje
Stokstaartje
69 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Darius do 22 aug 2013 - 8:23

Stokstaartje schreef:ja op de papieren staat j. s.ikkema en ze stelde zich voor als J.oke. Ik dacht eerst dat het aan mij lag totdat we uit de echokamer kwamen en mijn moeder (mochten namelijk niet meer dan 2 volwassenen mee deed ze ook heel moeilijk over) zei ben je nu al terug en toen zag ik dat het nog maar een half uur later was. En mijn vriend en schoonmoeder zeiden direct ook van wat een rotwijf zeg. Ze probeerde ook nog grapjes te maken zei mijn vriend die helemaal niet grappig waren en te geforceerd eruit kwamen. We hebben het alledrie niet als heel leuk ervaren zeg maar
Nou ja, kan natuurlijk. Ik weet dus dat ze echt wel leuk doet bij haar eigen echobureau. Over het aantal volwassenen, daar valt natuurlijk weinig over te zeggen, als het beleid is, dan is het beleid en daar heeft zij zich ook maar aan te houden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Stokstaartje do 22 aug 2013 - 8:35

Ja blijkbaar was dat het beleid. Stond alleen nergens op het papier beschreven. Wel dat er geen kinderen mee mochten. Maar dat vind ik nog wel een beetje logisch eigenlijk. 

Mijn vriendin heeft trouwens een 3d/4d pret echo bij haar laten doen. Zij was goedkoopste in omgeving en had ook het beleid geen goed zicht of ligging dan gratis nieuwe afspraak. Op het moment van echo was het beeld niet mooi en de beeb draaide steeds weg (draaid steeds zijn kruis in beeld haha) dus ze heeft weinig kunnen zien en wat ze zag was geen mooi scherp beeld, maar ze kreeg dus mooi geen vervangende afspraak. Onscherp beeld kwam volgens J.oke omdat er op dat moment te weinig vruchtwater voor de baby zat en dat was nodig voor een scherp beeld. Nou als je je er toch niet aan houdt zet het dan ook niet op je site laughcry
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Snoes do 22 aug 2013 - 19:46

Wow wat ontzettend slordig zeg. Ik zou denk ook nog wel een pretecho laten maken, maar dan bij iemand anders.

Waren jullie er nu wel over uit dat jullie het geslacht wilden weten?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Sun88 do 22 aug 2013 - 20:58

Wat jammer dathet zo gelopen is. natuurlijk is het geen pret echo, maar wel een heel belangrijk en spannend moment voor ouders, dus wat meer vriendelijkheid was op zijn plaatst geweest. Bij ons keek ze aha eerste naar het geslacht, legde alles heel goed uit, maagje van de baby was niet zichtbaar, heb 2x een half uur moeten rondlopen in de hoop dat de baby gunstiger zou gaan liggen, alle tijd nam ze. Vooral als je met 30 minuten klaar was terwijl het 40 minuten zou kunnen duren, had ze die opmerking met pech gehad helemaal achterwege kunnen laten. Oh mijn verhaal is heel ergens anders hoor, niet dezelfde persoon.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Happydobby do 22 aug 2013 - 20:59

Wow wat balen zeg. :O  bij ons duren de 20 weken echo's 20 minuten geloof ik, maar omdat zoon niet goed lag mochten we terug komen aan het einde van de dag voor een tweede poging.
Maar ze legde wel uit wat we zagen steeds.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Jade do 22 aug 2013 - 21:13

Stokstaartje schreef:Het was bij Vita in groningen. Ik ben er ook de hele dag al door van slag en elke keer dan begin ik er uit het niets weer over. Ging ik net kijken naar pretechobureaus. Blijkt dat deze vrouw ook pretecho's doet. Nou dat zal wel dolle pret zijn dan NOT
Ik ben ook bij VITA in Groningen geweest! En ben bij haar eigen pretecho bureau geweest denk ik (kiekeboe in Langelo). Bij VITA hadden we iemand anders en dat was helemaal super! Bij de pretecho en 3d echo zijn we naar Langelo geweest. Het was prima, en ik vond het een leuke ervaring, maar de vrouw is een beetje stug.
 
Ik zou zeker een klacht indienen bij VITA, want dit is niet de bedoeling. En ik zou een pretecho laten maken bij First Look in Groningen. Ik heb dat toen niet gedaan omdat ik de vrouw aan de telefoon niet aardig vond klinken. Maar achteraf had ik dat misschien beter kunnen doen, ik hoor er namelijk veel goede verhalen over!

edit: wij kregen trouwens wel een 2de 3d echo! R. lag continue met haar neus in de placenta en we konden niets zien. Maar ze zei er meteen bij dat de 2de keer waarschijnlijk niet beter zou zijn door het vruchtwater (dat was het dus wel!!)

Op haar site staat dat je er meerdere echo foto's bij krijgt, dat kregen wij helaas niet. De dvd is zonder commentaar. Ik vond het beeld ook helemaal niet zo goed! En ze ruikt naar sigaretten Embarassed.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Razz do 22 aug 2013 - 21:40

Ik heb 9/10 een geslachtsbepalingsecho!

Ik ben echt zo benieuwd of ik het deze keer wel juist heb!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling - Pagina 5 Empty Re: Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum