Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pretecho en geslacht niet weten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pretecho en geslacht niet weten Empty Pretecho en geslacht niet weten

Bericht  Flower_L ma 3 sep 2012 - 6:41

Ik twijfel over een pretecho met 27wkn ong., maar wij weten het geslacht bewust niet.
Is het dan wel aan te raden? Wat ik zo zie van die echo's kun je al aardig zien hoe kindje eruit komt te zien...straks zien we typisch jongensgezichtje, of meidengezichtje.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pretecho en geslacht niet weten Empty Re: Pretecho en geslacht niet weten

Bericht  Ella ma 3 sep 2012 - 6:49

Ik volg dit topic even. wij zitten er ook over na te denken. Maar vraag me af of je het zo duidelijk aan het gezichtje kan zien
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Jet ma 3 sep 2012 - 6:53

Wij hadden rond de 25 weken een pretecho laten maken. Ik vond het een hele duidelijke echo, maar ik had nog steeds geen idee of het een jongetje of een meisje zou worden (wij wilden het ook bewust niet weten).
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:12

Ik kreeg bij de gyn bij de tweeling regelmatig een uitgebreide 3d, en we wisten de geslachten niet. De gezichten konden we duidelijk zien, maar niet zo duidelijk dat ik er uit kon halen wat het geslacht nu was.

Wat wel grappig is, ik kan nu bij de laatste echo, 5 dagen voor de geboorte, wel duidelijk eruit halen wie wie is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 7:17

Bij het bureau waar ik de pretecho liet maken vroegen ze herhaaldelijk of ze het mocht zeggen en dus mocht praten over een meisje, als we het niet wouden zou ze vertellen DE baby en evt het woordje HET gebruiken.. Vond ik wel netjes toen ze dat vertelde!

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 3 sep 2012 - 7:21

Wij wisten het geslacht ook niet en hebben een 3d pretecho laten maken. Duidelijk aangegeven en ze zou er dus rekening mee houden. Ze sprak netjes over de baby of hij, net zoals wij dat zelf deden, wij zeiden ook altijd hij (hadden we ook gezegd tegen haar).
Hij lag alleen voor ons wel erg ongelukkig dus we hebben weinig gezien op de echo. Hij lag al ingedaald met z'n gezicht naar de zijkant en met een hand voor z'n gezicht dus we konden niks zien qua hoofdje. Het was dus echt bij ons, Voet, beentje.....kijk rug, arm hand... (billen ed werden dus overgeslagen omdat we het niet wilden weten en het zo zichtbaar in beeld lag dat we het dan wel wisten) tja z'n gezicht konden we dus niet zien dus het was voor ons wel minder leuk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 6:36

Wij hebben een pretecho gehad met 30 weken, (bij 27 en 29 weken liet hij z'n gezicht niet zien). Ze hebben bijna alleen zn gezichtje laten zien omdat we het geslacht niet wilden weten. Het was erg mooi, hij leek ook precies op de pretecho toen hij geboren werd, maar we konden op de echo echt niet zien of het een jongen of meisje was.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 6:41

iedereen vond het gezichtje van onze dochter een jongensgezichtje, 't was toen ook echt al een meisje lol!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: