Geslacht niet weten....eerste pakje
+17
moepie
Teddyaapje
pippeloentje
mickey
Floor
Roodkapje
kwak
Monnie
PiP
Susan
Tazz
Roos
Bruintje Beer
PapillonRose
meisje
Pien
Flower_L
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geslacht niet weten....eerste pakje
ben weleens benieuwd of de mama's die het geslacht niet wisten/weten, een neutraal pakje hebben gekocht...of een jongenspakje EN een meisjespakje (bedoel 50/50 kans)
Dus...vertel.
Dus...vertel.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Geslacht niet weten....eerste pakje
Ik zou in dat geval 2pakjes kopen. Een echt jongenspakje en een echt meisjespakje!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Bij de eerste hadden we een neutraal pakje, maar toen ze er eenmaal was baalde ik daar wel van. Had graag een roze pakje gewild haha.
Bij de tweede hebben we een jongens en een meisjes variant gekocht. Allebei meegenomen. Dus nu kon ze wel in het roze
Bij de tweede hebben we een jongens en een meisjes variant gekocht. Allebei meegenomen. Dus nu kon ze wel in het roze
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
deze beeb krijgt een wit pakje aan met een zilveren tekst.
Gast- Gast
Ik wist wat het werd, maar als ik dat niet geweten had dan had ik denk ik voor het eerste pakje voor beide geslachten een apart pakje gekocht. Niet dat een neutraal pakje niet kan, maar ik vond het veel te leuk om echt afgestemd op het geslacht een pakje te hebben.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had een creme kleurig pakje met daarop de tekst 'I look so cute'
Gast- Gast
wij hadden een neutral pakje.
Voor beide kids hadden we een lichtgroen shirtje met poppetjes met 50% mama 50% papa en 100% ikke. En een wit broekje.
Voor beide kids hadden we een lichtgroen shirtje met poppetjes met 50% mama 50% papa en 100% ikke. En een wit broekje.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ook wij hadden een neutraal pakje. Wit met grijs (nijntje van de prenatal)
Had maatje 50 gekocht omdat ze hem schatte op 6/6,5 pond. Uit eindelijk bleek het een flinke 8 ponder te zijn. Pakje was dus eigenlijk te klein, dat was wel lullig.
Had maatje 50 gekocht omdat ze hem schatte op 6/6,5 pond. Uit eindelijk bleek het een flinke 8 ponder te zijn. Pakje was dus eigenlijk te klein, dat was wel lullig.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik zou voor een neutraal pakje gaan...tenzij er nog meer in je omgeving rond dezelfde tijd bevallen dan kan je idd roze en blauw halen.
Gast- Gast
Toen wij in verwachting van een meisje waren had ik echt een hekel aan roze! Dus we kozen voor een neutraal, wit pakje. Ook zodat ons eventueel tweede kindje hetzelfde pakje zou aankunnen. Dat vonden we wel een leuke gedachte.
Nu vind ik roze haar hartstikke leuk staan, heb ik er een beetje spijt van dat we geen echte meisjes kleding voor haar hebben gekocht. En toen ons zoontje werd geboren was hij veel te groot met zijn 9 pond en 57 cm! dus hij paste niet eens in het witte pakje. We hadden voor hem wel een echt jongenspakje gekocht ook.
Nu vind ik roze haar hartstikke leuk staan, heb ik er een beetje spijt van dat we geen echte meisjes kleding voor haar hebben gekocht. En toen ons zoontje werd geboren was hij veel te groot met zijn 9 pond en 57 cm! dus hij paste niet eens in het witte pakje. We hadden voor hem wel een echt jongenspakje gekocht ook.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Toen wij in verwachting van een meisje waren had ik echt een hekel aan roze! Dus we kozen voor een neutraal, wit pakje. Ook zodat ons eventueel tweede kindje hetzelfde pakje zou aankunnen. Dat vonden we wel een leuke gedachte.
Ik had voor Yrsa ook bijna niks in roze, omdat ik tijdens mijn zwangerschap vond dat ze best de kleertjes van Ezra kon dragen. In grotere maten had ik wel echte meisjeskleren, maar in de kleinste maatjes haast niks. Toen ze er eenmaal was vond ik dat ook wel jammer, dus toen heb ik mijn moeder de stad in gestuurd voor roze kleertjes.
Ik had trouwens wel één roze pakje, maar Dion had tijdens de bevalling het verkeerde pakje klaargelegd, dus had ze alsnog een neutraal pakje aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij wisten wat het werd, maar hadden toch een neutraal pakje!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hadden een neutraal pakje bij mijn zoontje, zo'n groen/wit nijntje pakje.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
wij hadden een wit truitje met zilveren tekst " I look so cute" en een roodbroekje.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij wilden voor een neutraal pakje gaan... maar bij elk pakje denk ik... toch meer voor een jongen .. of toch meer voor een meisje. Er worden veel baby's geboren bij vriendinnen die ook de geslachten allemaal al weten dus het pakje wat we te veel kopen kunnen we evt gewoon weggeven.
voor een meisje gaat het dit worden denk ik : http://www.hm.com/nl/product/96740?article=96740-A
voor een jongen: zijn we er nog niet helemaal over uit. Ik had een gaaf setje van z8 gezien maar man vindt het te donker.. Wellicht kiezen we iets heel anders...
Het moet allemaal nog worden aangeschaft.. dus we kunnen ons nog bedenken. ( voor een meisje had ik een gaaf Jottum jurkje gezien.. 60 euro dus die mocht niet, zonde van het geld als het een jongen is vindt mijn man:) )
voor een meisje gaat het dit worden denk ik : http://www.hm.com/nl/product/96740?article=96740-A
voor een jongen: zijn we er nog niet helemaal over uit. Ik had een gaaf setje van z8 gezien maar man vindt het te donker.. Wellicht kiezen we iets heel anders...
Het moet allemaal nog worden aangeschaft.. dus we kunnen ons nog bedenken. ( voor een meisje had ik een gaaf Jottum jurkje gezien.. 60 euro dus die mocht niet, zonde van het geld als het een jongen is vindt mijn man:) )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij hadden een neutraal pakje, met een boom en konijntje op het truitje (overgenomen van iemand van het forum hier).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden een neutraal pakje. Bij een evt. volgende zou ik denk ik twee pakjes kopen; eentje voor een jongetje en eentje voor een meisje. Vond het nu toch wel jammer dat ik niet iets in het roze voor haar had.
Gast- Gast
Wij hadden ook een neutraal pakje. Had er wel twee meegenomen, één setje maat 50 en één setje 50/56 (of 56, weet ik niet meer precies). Ons mannetje werd groot geschat, was bang dat het kleine setje niet zou passen.
Het kleine setje was een wit broekje met een grijs shirtje met witte opdruk "Limited Edition".
Het grotere setje was een rood broekje met een wit truitje met rode opdruk "Hello I am new here".
Hij heeft uiteindelijk het kleine setje aangehad op de dag dat we naar huis gingen. Hij is woensdags geboren, zondags mochten we naar huis. Hij lag de eerste dagen in de couveuse. Eerste dag alleen een pamper aan, na een dag (of 2?) kreeg hij een rompertje aan en toen hij in een gewoon bedje lag, ook een pakje. Dat waren kleertjes van het ziekenhuis, zodat we het "eerste" pakje aan konden doen als we naar huis gingen.
Het kleine setje was een wit broekje met een grijs shirtje met witte opdruk "Limited Edition".
Het grotere setje was een rood broekje met een wit truitje met rode opdruk "Hello I am new here".
Hij heeft uiteindelijk het kleine setje aangehad op de dag dat we naar huis gingen. Hij is woensdags geboren, zondags mochten we naar huis. Hij lag de eerste dagen in de couveuse. Eerste dag alleen een pamper aan, na een dag (of 2?) kreeg hij een rompertje aan en toen hij in een gewoon bedje lag, ook een pakje. Dat waren kleertjes van het ziekenhuis, zodat we het "eerste" pakje aan konden doen als we naar huis gingen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik denk overigens dat ik bij een eventuele tweede ook voor een jongenspakje en een meisjespakje ga, mochten we het geslacht dan ook niet weten.
Ik had nu overigens wel voor beide geslachten een mutsje met naam gemaakt. Had witte mutsjes bij Babydump gehaald en daarop de naam gezet met Flockfolie. Die mutsjes zaten dus beide in de tas en het meisjesmutsje ligt nu ongebruikt in de kast
Ik had nu overigens wel voor beide geslachten een mutsje met naam gemaakt. Had witte mutsjes bij Babydump gehaald en daarop de naam gezet met Flockfolie. Die mutsjes zaten dus beide in de tas en het meisjesmutsje ligt nu ongebruikt in de kast
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Wij hadden een neutraal pakje,maar wel een roze mutsje.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Wij wisten het geslacht en hadden echte jongenskleertjes gekocht, maar voor de zekerheid ook 1 neutraal pakje...t zal je net gebeuren dat ze het niet goed gezien hebben...dan heb je een meisje in jongenskleertjes...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Wij hebben een neutraal pakje gekocht. Wit met grijs en tekst erop: My first little outfit"
Gast- Gast
Teddyaapje schreef:Wij wisten het geslacht en hadden echte jongenskleertjes gekocht, maar voor de zekerheid ook 1 neutraal pakje...t zal je net gebeuren dat ze het niet goed gezien hebben...dan heb je een meisje in jongenskleertjes...
hoewel andersom erger is kan ik je verzekeren... bij ons in de wijk waar ik toen werkte zat een juwelier, de dochter ervan kreeg een baby. Ze wisten zeker dat het een meisje werd, 2 echo's gehad (geslachtsbepaling en 20 wk). Alles roze... ( echt my big fat gypsy wedding stijl roze en jurkjes) De baby kwam... en het enige wat ze meehadden was een roze jurkje... de eerste foto's heeft hij dus dat jurkje aan... arme jongen als hij later zijn fotoboek laat zien
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Bij onze dochter wisten we het niet, zij had een neutraal pakje aan.
Ook dit keer weten we het niet, er ligt weer een neutraal pakje klaar maar dit keer wil ik wel echt een meisjes of jongens mutsje. dus daar koop ik er dan twee van.
Ook dit keer weten we het niet, er ligt weer een neutraal pakje klaar maar dit keer wil ik wel echt een meisjes of jongens mutsje. dus daar koop ik er dan twee van.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Ik heb een neutraal pakje klaarliggen. Met Friese sokjes
Mijn vriend is fries, dus dat vond ik wel leuk!
Mijn vriend is fries, dus dat vond ik wel leuk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pretecho en geslacht niet weten
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Geslacht baby - wil je het weten of niet?
» Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling
» nav eerste pakje
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Geslacht baby - wil je het weten of niet?
» Dilemma! Wel of niet geslacht weten voor de bevalling
» nav eerste pakje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: