Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
Maple heeft opnieuw haar geluk gevonden in haar relatie. Houdt van het strand!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maple werkt in de kinderopvang en woont samen met haar vriend. Ze hebben een kinderwens maar ze willen nog even wachten daarmee. Ik gun ze alle geluk en ik hoop dat jullie snel een kindje mogen verwelkomen.
Ze heeft een uitgesproken mening en schroomt niet om die te laten weten. Ze kan soms fel uit de hoek komen, maar weet met haar woorden vaak wel een juiste snaar te raken.
Ze heeft een uitgesproken mening en schroomt niet om die te laten weten. Ze kan soms fel uit de hoek komen, maar weet met haar woorden vaak wel een juiste snaar te raken.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
SoT is een hele knappe meid met een hele vrouwelijke kledingstijl. Ze heeft een schattig zoontje. Helaas is haar relatie kortgeleden uit gegaan, maar gelukkig kunnen zij en haar ex nog goed met elkaar overweg.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot is volgens mij afgevallen (toch?)en ziet er prachtig uit. Ze zit nu in een hele heftige situatie met vrienden van haar.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Klopt Bisq, inmiddels al bijna 12 kg ik ben er heel blij mee want het was echt nodig!
Van jou weet ik dat je een hele sterke vrouw ben en bijna gaat trouwen! Je hebt een heftige tijd achter de rug vanwege je ziekte, maar toch ben je altijd positief en dat vind ik echt bewonderingswaardig!
Van jou weet ik dat je een hele sterke vrouw ben en bijna gaat trouwen! Je hebt een heftige tijd achter de rug vanwege je ziekte, maar toch ben je altijd positief en dat vind ik echt bewonderingswaardig!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Super goed Elliot, vind het je heel mooi staan. Wil je er nog veel af of is het nu zoals je wilt zijn?
Dank je. En klopt dat ik bijna ga trouwen.
Dank je. En klopt dat ik bijna ga trouwen.
Bisq- Prater
Van Elliot weet ik dat er maar weinig mensen zijn die zó voor het vuur gaan voor vrienden. En dat siert je en maakt jou een heel mooi en lief persoon.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Maple heeft haar Twitter hier aan haar account toegevoegd haha.
Ze woont samen in een stad waar mijn favo winkel zit (veel te ver weg) en vriend is keihard op zoek naar werk. Maple werkt in de kinderopvang. Ik moet bij je naam altijd denken aan gedroogde druifjes haha. Maple heeft ook een grote kinderwens.
Verder weet ik helaas niet zoveel, ondanks dat ze hier bij het meubilair hoort.
Ze woont samen in een stad waar mijn favo winkel zit (veel te ver weg) en vriend is keihard op zoek naar werk. Maple werkt in de kinderopvang. Ik moet bij je naam altijd denken aan gedroogde druifjes haha. Maple heeft ook een grote kinderwens.
Verder weet ik helaas niet zoveel, ondanks dat ze hier bij het meubilair hoort.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush ga ik binnenkort hoop ik eindelijk meeten!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn woont in het noorden, is heel blij dat d'r broertje terug is van Verweggistan en heeft binnenkort Eem bruiloft met een geweldig jurkje. Bruiloft van je zus toch?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dezelfde broer trouwt dan!
AM ben ik wel heel nieuwsgierig naar, ik kan zo even niets over je bedenken. Sorry!
AM ben ik wel heel nieuwsgierig naar, ik kan zo even niets over je bedenken. Sorry!
Burn- Lady Post-a-lot
Oké haha. En dat na 6000 Posts
Ik doe werkend leren verpleegkunde, in Amsterdam, speel een instrument, hebben vriend. Woon in het midden des lands en ga graag op vakantie
Ik doe werkend leren verpleegkunde, in Amsterdam, speel een instrument, hebben vriend. Woon in het midden des lands en ga graag op vakantie
Atelier Madame- Ratel
En Attelier Madame is naar de Zwarte Cross geweest.
Bisq- Prater
Rush is heel lief! Ze is van meisje die de laatste jaren veel veranderd is. We zijn goede vriendinnen en bespreken van alles en nog wat. Ze heeft ongeveer 2 jaar een relatie en woont samen met haar vriend en zeer avontuurlijke kat. Ze drinkt graag melk bij haar pizza, is creatief en houdt van veel vleesjes in haar eten en lekker veel saus. Ik weet nog wel meer maar das geheim
Van AM weet ik eigenlijk heel weinig. Volgens mij ben je heel slank? en reis je graag?
Burn heeft ie met haar knie, zat niet zo lekker in haar vel de laatste tijd en is ook gestopt met haar opleiding. Ze woont nog thuis dacht ik.
Van AM weet ik eigenlijk heel weinig. Volgens mij ben je heel slank? en reis je graag?
Burn heeft ie met haar knie, zat niet zo lekker in haar vel de laatste tijd en is ook gestopt met haar opleiding. Ze woont nog thuis dacht ik.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Joan gaat vaak met rush naar de primark!
Atelier Madame- Ratel
Van AM weet ik dat ze vorig jaar met de studie Verpleegkunde is begonnen, nu werkzaam is als leerling verpleegkundige in een ziekenhuis en dat ze het helemaal geweldig vindt. Iets wat ik overigens helemaal snap. Ooh ja en volgens mij heeft laatst een foto van zichzelf geplaatst en is ze een hele mooie, slanke vrouw.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Van lady4 weet ik dat ze op de seh werkt, toch? Lijkt me ontzettend gave baan.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Van jou weet ik eigenlijk niet zoveel Sun, alleen dat je een kindje hebt.
Van Lady weet ik dat ze in het noorden woont en nu een hele leuke relatie heeft en in een ziekenhuis werkt.
Van Lady weet ik dat ze in het noorden woont en nu een hele leuke relatie heeft en in een ziekenhuis werkt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Van mermaid weet ik dat ze een vriend heeft die op een voor werkt, daarvoor is hij sms lang weg. Ze vaart vaak met hem mee.
Daarnaast is ze vaak op zoek Naar werk, heeft volgens mij veel invalklussen? Ik dacht dat ze een communicatie achtergrond heeft.
Daarnaast heeft ze blond haar en is vrij lang.
Daarnaast is ze vaak op zoek Naar werk, heeft volgens mij veel invalklussen? Ik dacht dat ze een communicatie achtergrond heeft.
Atelier Madame- Ratel
Jaaaa de verpleging is zo leuk vind het echt een mooi vak!Lady4 schreef:Van AM weet ik dat ze vorig jaar met de studie Verpleegkunde is begonnen, nu werkzaam is als leerling verpleegkundige in een ziekenhuis en dat ze het helemaal geweldig vindt. Iets wat ik overigens helemaal snap. Ooh ja en volgens mij heeft laatst een foto van zichzelf geplaatst en is ze een hele mooie, slanke vrouw.
Atelier Madame- Ratel
Dat klopt wel, was jij vorig jaar op de utrecht meeting trouwens? Ik heb trouwens een sociale achtergrond, geen communicatie. Ik heb zo'n opleiding die heel leuk is als er een links kabinet isAtelier Madame schreef:Van mermaid weet ik dat ze een vriend heeft die op een voor werkt, daarvoor is hij sms lang weg. Ze vaart vaak met hem mee.
Mermaid- Kletskop
Nee daar was ik niet, maar let gewoon goed op :pMermaid schreef:Dat klopt wel, was jij vorig jaar op de utrecht meeting trouwens? Ik heb trouwens een sociale achtergrond, geen communicatie. Ik heb zo'n opleiding die heel leuk is als er een links kabinet isAtelier Madame schreef:Van mermaid weet ik dat ze een vriend heeft die op een voor werkt, daarvoor is hij sms lang weg. Ze vaart vaak met hem mee.
Welke studie heb je gedaan?
Atelier Madame- Ratel
Klopt Sun, het is inderdaad een hele gave baan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
haha ik wist niet dat ik er hier ooit iets over heb gezegd. Ik heb culturele en maatschappelijke vorming gedaan.Atelier Madame schreef:Nee daar was ik niet, maar let gewoon goed op :pMermaid schreef:Dat klopt wel, was jij vorig jaar op de utrecht meeting trouwens? Ik heb trouwens een sociale achtergrond, geen communicatie. Ik heb zo'n opleiding die heel leuk is als er een links kabinet isAtelier Madame schreef:Van mermaid weet ik dat ze een vriend heeft die op een voor werkt, daarvoor is hij sms lang weg. Ze vaart vaak met hem mee.
Welke studie heb je gedaan?
Mermaid- Kletskop
G
Sinds jan.2013 ...dus wat korter geleden.
Werk als vrijwilliger bij een oude dame. Heb wel in de thuiszorg gewerkt maar dat was voor de schoonmaak.
Ik heb niet zo donker haar! Die foto's zijn dan bewerkt met een app:oops: dus zo mooi? Haha
Allereerst bedankt voor je compliment!!!Atelier Madame schreef:ExpressoB is sinds vorig jaar vrijgezel, werkt in de zorg dacht ik?ExpressoB schreef:zal morgen ff antwoorden (lief dat je ernaar vraagt)Maple schreef:Van Blixum ben ik nog altijd benieuwd of ze een golden oldie is. Van ExpressoB weet ik dat ze haar relatie een tijdje terug verbroken heeft, verder weet ik net zoveel van haar. Hoe gaat het het met je?
Heeft donker haar en is heel mooi!
Sinds jan.2013 ...dus wat korter geleden.
Werk als vrijwilliger bij een oude dame. Heb wel in de thuiszorg gewerkt maar dat was voor de schoonmaak.
Ik heb niet zo donker haar! Die foto's zijn dan bewerkt met een app:oops: dus zo mooi? Haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: