Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  Empty Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 8:54

Uit verveling weer een Golden Oldie uit de kast. Dus vertel maar. Wink

Laatst aangepast door Nyx op vr 9 aug 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Burn vr 9 aug 2013 - 8:55

Ehm, ik weet wel wat over je, is even denken.. Wink

Dat je in het noorden woont, niet zo heel erg ver bij me vandaan! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Twellie vr 9 aug 2013 - 8:56

Je woont in een appartement vlakbij een winkelcentrum, volgens mij op de eerste etage. Dit wil je graag een keer verkopen. Op termijn ben je ook weer op zoek naar werk en je solliciteert nu af en toe. Volgens mij heb je hiervoor op een helpdesk gewerkt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Caroow vr 9 aug 2013 - 8:57

Twellie is hoogzwanger maar praat relatief weinig over kinderen. Meer weet ik niet smile 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin vr 9 aug 2013 - 8:59

Caroow is een hele leuke mama voor R, heeft een leuke vriend, werkt voor de grote gele M en heeft hele mooie grote ogen die haar zoontje geërfd heeft!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  nina vr 9 aug 2013 - 8:59

Caroow werkt bij een grote M en is smoorverliefd op haar zoontje.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:03

Ik vind de 'wat vind je van de forummer' toch leuker. Embarassed 

Burn; Ik weet van jou waar je woont en dat je een mooi huis hebt en dat je ouders volgens mij schatten van mensen zijn. Ik woon wel in het noorden, maar volgens mij is het toch nog 100km rijden. Ik weet dat je alleen op vakantie bent geweest en dat ik respect had en heb voor het feit dat je alleen bent geweest en naar de foto's te kijken ook nog plezier hebt gehad.

Twellie; Ik wist niet eens dat je hoogzwanger bent! :shock: 

Caroow; Het is dan wel een mening, maar ik vind je een hele lieve moeder. Continu met R. in de weer. Soms vraag ik me weleens af of R. het wel leuk vindt om zo vaak op de foto te 'moeten'. Maar mooi kereltje!

Marin; Na de ontelbare studies o.a. Cambridge (hier twijfel ik even) nu een leuke baan! Na een zoektocht in de liefde, en wat foute keuzes (al was het er maar één), toch bij de ware terecht gekomen. Spreek je die man nog weleens?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow vr 9 aug 2013 - 9:05

Hahaha R is nog zo klein, die heeft niet echt een mening over de foto's. Hij vindt het geluid wat je hoort bij de foto wel heel leuk smile 

En foto's maken met de webcam vindt hij wel heel erg lachen, hij ziet dan een andere baby opeens he, dat zit hij te kijken en te kijken.. Te schattig.

Bedankt trouwens voor de complimenten Very Happy 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 9:07

Nyx woont in een appartement, heeft bij de BD gewerkt (toch?) en zit af en toe best in de knoop met zichzelf. En vroeger ook toch? Heeft sinds kort weer contact met haar moeder en maakt het zichzelf soms wat te moeilijk door te veel na te denken Wink 

Ik vind je verder een lieve meid die al een stuk evenwichtiger is dan een paar jaar terug.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Harrison vr 9 aug 2013 - 9:08

Caroow is soms onzeker over of ze het allemaal wel goed doet omdat mensen in haar omgeving op de een of andere manier het allemaal nodig vinden hun (nogal sterke) mening te uiten, terwijl ze het super goed doet en heeel veel van haar vriend en zoontje houdt. Keep up the good work!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Harrison vr 9 aug 2013 - 9:08

Sanne werkt bij de overheid en heeft privaatrecht gestudeerd. Nu twijfelt ze of ze wil switchen naar de advocatuur maar ze heeft ook een gezin waardoor dat geen makkelijke keuze is.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 9:09

Caroow is zo leuk no nonsens, werkt bij de M, maakt leuke 'echte' foto's van R. En is gewoon een heel leuk mens!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 9:09

Sanne is een rustige intelligente vrouw die sterk in hey leven staat.  Ze is volgens mij jurist en mama van een dochter. En ze is heel mooi!

Gast
Gast

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:09

Dat is lief Sanne. smile Ik heb inderdaad bij de BD gewerkt. Nooit weer, protocol waar ik absoluut niet tegen kan. En ik had hernieuwd contact met mijn moeder. Dat is nu wel weer over.

En ja, dat nadenken is echt een probleem. Krijg je rimpels van. laughcry 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 9 aug 2013 - 9:09

Nyx schreef:

Marin; Na de ontelbare studies o.a. Cambridge (hier twijfel ik even) nu een leuke baan! Na een zoektocht in de liefde, en wat foute keuzes (al was het er maar één), toch bij de ware terecht gekomen. Spreek je die man nog weleens?
 Whaha wat een specifiek stukje daarover. Maarre ja, ik spreek 'm nog wel eens. Niet meer dan gewoon wat whatsappjes heen en weer. Totaal onschuldig, m'n vriend mag 't altijd lezen als ie wilt, dus niks ergs aan.

Nyx is redelijk in de buurt momenteel (want ik ben bij m'n moeder), heeft in de loop van de jaren haar huis steeds meer thuis gemaakt, en is nog op zoek naar een leuke baan en hopelijk ook liefde (weet niet of je daar momenteel druk op zoek naar bent).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Printje vr 9 aug 2013 - 9:10

Ik vergeet van Marin ook niet meer de trotse foto's van haar zusje die je hier altijd geplaatst hebt en je gave verhalen van waar je allemaal bent geweest.

Ik vind je gewoon een super leuk mens!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  _Poppy_ vr 9 aug 2013 - 9:11

Dat haar zoon supercute is n een crush op Smurfin heeft!
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:12

Marin schreef:
Nyx schreef:

Whaha wat een specifiek stukje daarover. Maarre ja, ik spreek 'm nog wel eens. Niet meer dan gewoon wat whatsappjes heen en weer. Totaal onschuldig, m'n vriend mag 't altijd lezen als ie wilt, dus niks ergs aan.

Nyx is redelijk in de buurt momenteel (want ik ben bij m'n moeder), heeft in de loop van de jaren haar huis steeds meer thuis gemaakt, en is nog op zoek naar een leuke baan en hopelijk ook liefde (weet niet of je daar momenteel druk op zoek naar bent).
Dat stukje komt omdat we daar destijds contact over hebben gehad via PB. Later realiseerde ik me dat ik niet de enige was die pb's daarover ontving. Toch jammer hoor. :P

Internetdaten vind ik niets en de kroeg kom ik bijna nooit meer, dus ik moet het hebben van mijn knappe kop en de supermarkt. :P Of van de buurman. nerd 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Joan vr 9 aug 2013 - 9:14

Ik weet van Nyx dat ze bij de BD heeft gewerkt. Dat ze in het noorden woont, ik weet ook welke stad, begint met een G. Ik weet nog dat we daar ook een keer zouden meeten met een groepje, maar toen ben je niet mee geweest. Je appartement heeft een keer blank gestaan dacht ik. Je hebt geen goede band met je moeder. Je bent gek op cola light, je rookt en uhmm, je hebt krullen! Dat was het Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:16

Ik woon niet in G. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 9:18

Nyx heeft bij mijn oude internetprovider gewerkt, stom bedrijf. En ze woont niet in G-stad, maar daar nog boven. En, en en, nouja, Nyx is gewoon leuk smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Joan vr 9 aug 2013 - 9:24

Nyx schreef:Ik woon niet in G. Wink
 Provincie G? Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Twellie vr 9 aug 2013 - 9:26

Caroow schreef:Twellie is hoogzwanger maar praat relatief weinig over kinderen. Meer weet ik niet smile 
Oh, wat apart om te horen. Soms heb ik het idee dat ik het forum tot vervelens toe aan het bestoken ben met verhalen over mijn kinderen, maar ik kan dus gaan opschroeven met die verhalen haha.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  nina vr 9 aug 2013 - 9:27

Joan is een heel lief meisje. Woont vlakbij mij. (misschien straks zelfs in dezelfde stad)
Ze is heel gepassioneerd met haar studie bezig (ja nu even niet in de vakantie) en woont samen met haar vriend en Poedie in een mooi huis in een leuk stadje (haha)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Sugarfall vr 9 aug 2013 - 9:28

Twellie heeft een hilarische oudste dochter, je zou echt een boek moeten uitgeven met haar quotes. Volgens mij hou je ook van vintage kleding/dingen (zoiets herinner ik me?) En ik vind je reacties altijd fijn om te lezen.

Edit: Ik weet eigenlijk niet zoveel over Nina. Alleen dat je het erg moeilijk hebt met je net verbroken relatie, en volgens mij heb je last van trombose? Ik vind het wel heel knap dat je je relatie hebt verbroken en voor jezelf hebt gekozen!

Laatst aangepast door Sugarfall op vr 9 aug 2013 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: