Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 2 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:28

Maple schreef:Nyx heeft bij mijn oude internetprovider gewerkt, stom bedrijf. En ze woont niet in G-stad, maar daar nog boven. En, en en, nouja, Nyx is gewoon leuk smile
:shock: Maple die dat over mij zegt. Verbazing! Very Happy

Maar zal ook even weer mijn aandeel aan het topic geven.

Van Sanne moet ik toegeven dat ik nagenoeg niets over haar weet. Embarassed 

Harrison werkt bij een advocatenkantoor, maar wat ze daar precies doet is mij nog niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat ze rechten doet of afgestudeerd is op Rechten. Ze woont sinds kort echt samen met haar vriend. Van anti-kraak naar een echte woning, toch? Verder een goede kledingkeuze, al vraag ik me soms af of ze het niet koud heeft met bepaalde broeken en hakken als de temperatuur het eigenlijk nog niet helemaal toelaat.

Minneke, Ze lijkt me echt een toffe moeder toe. Haar kinderen zijn al wat ouder, maar ik zou willen dat ik een ouder kind van haar was.

Printje, trotse moeder. En dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Ook niets mis mee trouwens. Printje stond volgens mij ook eens op nummer 1 van posters? Ze zei omdat ze vakantie gehad, ik zeg verslaafd!

Poppy maakt een heftige tijd mee. Verdere uitweiding is niet nodig.

Joan woont in G. Maar ik heb laatst ook iets gelezen over Fryslan. Dus ik twijfel. Ze is al heel wat jaren bij haar vriend en heeft wat moeilijkheden met haar ouders. Net als mij staat ze soms in een spagaat voor wie ze kiest en of ze ze samen ook kan kiezen. (correct me if i'm wrong). Verder is het een hele mooie vrouw en lijkt het me ook een lieve vrouw toe.

Tja, Maple... Bloed onder elkanders nagels weggehaald. Wat vond ik je toch een naar persoon. Kon het ook nooit met je eens worden, ondanks dat ik me nog zo probeerde te schikken. En toen moesten we een meeting samen organiseren en vanaf dat moment was mijn beeld van jou heel anders. De eerste meeting zonder anderen erbij was ook heel speciaal, je bleek best leuk te zijn. Ik lees jouw posts nu ook een stuk anders. Soms denk ik nog weleens:"Drammert", maar voor de rest geen nare bijsmaak meer zoals ik hem 'vroeger' weleens had. Jij bent ook leuk. Wink

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 2 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 9:28

Joan is heel mooi en harstikke creatief!

Twellie heeft een hele grappige dochter met allerlei gekke uitspraken Laughing 

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:28

Joan schreef:
Nyx schreef:Ik woon niet in G. Wink
 Provincie G? Very Happy
thumbup 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 9:31

Ah Nyx, dat vind ik leuk en lief om te lezen!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Printje vr 9 aug 2013 - 9:31

Nyx schreef:
Maple schreef:Nyx heeft bij mijn oude internetprovider gewerkt, stom bedrijf. En ze woont niet in G-stad, maar daar nog boven. En, en en, nouja, Nyx is gewoon leuk smile

Printje, trotse moeder. En dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Ook niets mis mee trouwens. Printje stond volgens mij ook eens op nummer 1 van posters? Ze zei omdat ze vakantie gehad, ik zeg verslaafd!

hahha trots ben ik zeker!! Enne op nummer 1 van posters??? Neeuh joh dat was iemand anders angel 
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 9:31

Ah...Nyx...echt waar? Dat is echt wel heel erg lief en fijn om te horen!

Gast
Gast

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:32

Minneke schreef:Ah...Nyx...echt waar? Dat is echt wel heel erg lief en fijn om te horen!
Ja, dat vind ik echt.smile 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Harrison vr 9 aug 2013 - 9:36

Nyx schreef:

Harrison werkt bij een advocatenkantoor, maar wat ze daar precies doet is mij nog niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat ze rechten doet of afgestudeerd is op Rechten. Ze woont sinds kort echt samen met haar vriend. Van anti-kraak naar een echte woning, toch? Verder een goede kledingkeuze, al vraag ik me soms af of ze het niet koud heeft met bepaalde broeken en hakken als de temperatuur het eigenlijk nog niet helemaal toelaat.

Hahaha een panty er onder, en niks aan de hand!

Nyx is volgens mij hard aan zichzelf aan het werk met vallen en opstaan maar gaat wel stappen vooruit. Nu moet ze nog wat meer in zichzelf geloven en dan komt het helemaal goed!

Minneke is lief <3 en volgens mij een super lieve moeder maar ook een super leuke vrouw.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 9:37

Dat ze een super mooi huisje heeft, kei mooie lichte ogen, knap mens is het!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  nina vr 9 aug 2013 - 9:38

Sugarfall schreef:Edit: Ik weet eigenlijk niet zoveel over Nina. Alleen dat je het erg moeilijk hebt met je net verbroken relatie, en volgens mij heb je last van trombose? Ik vind het wel heel knap dat je je relatie hebt verbroken en voor jezelf hebt gekozen!
 Dankjewel! We zijn nu wel weer on speaking terms. En dat voelt heel goed. Hij is ook onwijs goed met zichzelf bezig.
En gelukkig heb ik nog weinig last van mijn trombosebeen. (Toevallig vandaag wel weer maar over het algemeen gaat het goed)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Marin vr 9 aug 2013 - 9:43

Twellie schreef:
Caroow schreef:Twellie is hoogzwanger maar praat relatief weinig over kinderen. Meer weet ik niet smile 
Oh, wat apart om te horen. Soms heb ik het idee dat ik het forum tot vervelens toe aan het bestoken ben met verhalen over mijn kinderen, maar ik kan dus gaan opschroeven met die verhalen haha.
 Ik vind dat juist leuk aan jou! Ik heb echt het idee dat je nog een heel leven naast je kinderen hebt en van reizen houdt bijv, dat spreekt me aan jou aan! smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marin vr 9 aug 2013 - 9:44

Nina is docent Engels en vindt het super leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 9:52

Marin is veelzijdig, enthousiast,  intelligent, creatief, gezellig, ambitieus,  zorgzaam, geïnteresseerd en getalenteerd.

Gast
Gast

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 9:54

Minneke schreef:Marin is veelzijdig, enthousiast,  intelligent, creatief, gezellig, ambitieus,  zorgzaam, geïnteresseerd en getalenteerd.
Dat is teveel vind ik gehalte.

Zo'n vermelding wil ik ook wel. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  nina vr 9 aug 2013 - 10:01

Marin schreef:Nina is docent Engels en vindt het super leuk!
 Klopt helemaal! smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Capt'n Zero vr 9 aug 2013 - 10:08

Ik weet alleen van Nina wat Marin net zegt.
Sorry Nina. Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 2 1270000679
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Atelier Madame vr 9 aug 2013 - 10:19

Ik weet dat capt n zero een boek wil schrijven of misschien al wel een verhaal heeft klaar liggen? En dat ze al een tijdje op zoek is naar werk. Dat lees ik in het sollicitatietopic! Volgens mij heeft ze geen kinderen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Capt'n Zero vr 9 aug 2013 - 10:24

Sta ik in het sollicitatietopic? Grappig, kan het me niet herinneren Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 2 827601 (oh, denk dat ik het al weet, in die van Marin) maar ik zoek inderdaad een andere bijbaan. 

(ps: deze post  geld dus niet als post, volgende poster doet Atelier Madame svp smile)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Twellie vr 9 aug 2013 - 10:30

Ik weet van Atelier Madame dat ze mode / kleding / uiterlijk erg interessant vindt. Volgens mij winkelt ze wel op een budget en scoort het liefst leuke dingen voor weinig smile. Volgens mij heeft Atelier Madame al sinds enige jaren een vriend.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Thunder vr 9 aug 2013 - 10:36

Behalve de geniale (oudste) dochter weet ik niet zoveel over je, Twellie.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Sea of Trees vr 9 aug 2013 - 10:39

Rataplan heeft 2 kinderen, waarvan er 1 bijna even oud is als de mijne. Haar jongste heeft eetproblemen (gehad). Rataplan werkt volgens mij, maar waar precies weet ik niet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Thunder vr 9 aug 2013 - 10:42

Sea of Trees schreef:Rataplan heeft 2 kinderen, waarvan er 1 bijna even oud is als de mijne. Haar jongste heeft eetproblemen (gehad). Rataplan werkt volgens mij, maar waar precies weet ik niet.
Klopt! De eetproblemen zijn er nog steeds. Ik ben bloemist.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Blixum vr 9 aug 2013 - 10:42

Over Twellie weet ik dat ik nog áltijd erg benieuwd naar haar ben en kan niet echt verklaren waarom. Haar oudste is inderdaad geniaal! Zo moeder zo kind denk ik.. leuk dat er een derde uitvoering komt!
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 10:44

sot  heeft een zoontje, woont samen en ik weet hoe ze eruit ziet
en dat je aan het solliciteren bent..?
enuhm dat een huissleutel een keer in de ondergrondse container was gevallen..?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 10:49

Van Blixum ben ik nog altijd benieuwd of ze een golden oldie is. Van ExpressoB weet ik dat ze haar relatie een tijdje terug verbroken heeft, verder weet ik net zoveel van haar. Hoe gaat het het met je?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: