Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
Maple die dat over mij zegt. Verbazing!Maple schreef:Nyx heeft bij mijn oude internetprovider gewerkt, stom bedrijf. En ze woont niet in G-stad, maar daar nog boven. En, en en, nouja, Nyx is gewoon leuk
Maar zal ook even weer mijn aandeel aan het topic geven.
Van Sanne moet ik toegeven dat ik nagenoeg niets over haar weet.
Harrison werkt bij een advocatenkantoor, maar wat ze daar precies doet is mij nog niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat ze rechten doet of afgestudeerd is op Rechten. Ze woont sinds kort echt samen met haar vriend. Van anti-kraak naar een echte woning, toch? Verder een goede kledingkeuze, al vraag ik me soms af of ze het niet koud heeft met bepaalde broeken en hakken als de temperatuur het eigenlijk nog niet helemaal toelaat.
Minneke, Ze lijkt me echt een toffe moeder toe. Haar kinderen zijn al wat ouder, maar ik zou willen dat ik een ouder kind van haar was.
Printje, trotse moeder. En dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Ook niets mis mee trouwens. Printje stond volgens mij ook eens op nummer 1 van posters? Ze zei omdat ze vakantie gehad, ik zeg verslaafd!
Poppy maakt een heftige tijd mee. Verdere uitweiding is niet nodig.
Joan woont in G. Maar ik heb laatst ook iets gelezen over Fryslan. Dus ik twijfel. Ze is al heel wat jaren bij haar vriend en heeft wat moeilijkheden met haar ouders. Net als mij staat ze soms in een spagaat voor wie ze kiest en of ze ze samen ook kan kiezen. (correct me if i'm wrong). Verder is het een hele mooie vrouw en lijkt het me ook een lieve vrouw toe.
Tja, Maple... Bloed onder elkanders nagels weggehaald. Wat vond ik je toch een naar persoon. Kon het ook nooit met je eens worden, ondanks dat ik me nog zo probeerde te schikken. En toen moesten we een meeting samen organiseren en vanaf dat moment was mijn beeld van jou heel anders. De eerste meeting zonder anderen erbij was ook heel speciaal, je bleek best leuk te zijn. Ik lees jouw posts nu ook een stuk anders. Soms denk ik nog weleens:"Drammert", maar voor de rest geen nare bijsmaak meer zoals ik hem 'vroeger' weleens had. Jij bent ook leuk.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Joan is heel mooi en harstikke creatief!
Twellie heeft een hele grappige dochter met allerlei gekke uitspraken
Twellie heeft een hele grappige dochter met allerlei gekke uitspraken
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Joan schreef:Provincie G?Nyx schreef:Ik woon niet in G.
Nyx- Kletskop
Ah Nyx, dat vind ik leuk en lief om te lezen!
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
hahha trots ben ik zeker!! Enne op nummer 1 van posters??? Neeuh joh dat was iemand andersNyx schreef:Maple schreef:Nyx heeft bij mijn oude internetprovider gewerkt, stom bedrijf. En ze woont niet in G-stad, maar daar nog boven. En, en en, nouja, Nyx is gewoon leuk
Printje, trotse moeder. En dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Ook niets mis mee trouwens. Printje stond volgens mij ook eens op nummer 1 van posters? Ze zei omdat ze vakantie gehad, ik zeg verslaafd!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ah...Nyx...echt waar? Dat is echt wel heel erg lief en fijn om te horen!
Gast- Gast
Ja, dat vind ik echt.Minneke schreef:Ah...Nyx...echt waar? Dat is echt wel heel erg lief en fijn om te horen!
Nyx- Kletskop
Hahaha een panty er onder, en niks aan de hand!Nyx schreef:
Harrison werkt bij een advocatenkantoor, maar wat ze daar precies doet is mij nog niet helemaal duidelijk. Wel weet ik dat ze rechten doet of afgestudeerd is op Rechten. Ze woont sinds kort echt samen met haar vriend. Van anti-kraak naar een echte woning, toch? Verder een goede kledingkeuze, al vraag ik me soms af of ze het niet koud heeft met bepaalde broeken en hakken als de temperatuur het eigenlijk nog niet helemaal toelaat.
Nyx is volgens mij hard aan zichzelf aan het werk met vallen en opstaan maar gaat wel stappen vooruit. Nu moet ze nog wat meer in zichzelf geloven en dan komt het helemaal goed!
Minneke is lief <3 en volgens mij een super lieve moeder maar ook een super leuke vrouw.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Dat ze een super mooi huisje heeft, kei mooie lichte ogen, knap mens is het!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Dankjewel! We zijn nu wel weer on speaking terms. En dat voelt heel goed. Hij is ook onwijs goed met zichzelf bezig.Sugarfall schreef:Edit: Ik weet eigenlijk niet zoveel over Nina. Alleen dat je het erg moeilijk hebt met je net verbroken relatie, en volgens mij heb je last van trombose? Ik vind het wel heel knap dat je je relatie hebt verbroken en voor jezelf hebt gekozen!
En gelukkig heb ik nog weinig last van mijn trombosebeen. (Toevallig vandaag wel weer maar over het algemeen gaat het goed)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind dat juist leuk aan jou! Ik heb echt het idee dat je nog een heel leven naast je kinderen hebt en van reizen houdt bijv, dat spreekt me aan jou aan!Twellie schreef:Oh, wat apart om te horen. Soms heb ik het idee dat ik het forum tot vervelens toe aan het bestoken ben met verhalen over mijn kinderen, maar ik kan dus gaan opschroeven met die verhalen haha.Caroow schreef:Twellie is hoogzwanger maar praat relatief weinig over kinderen. Meer weet ik niet
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nina is docent Engels en vindt het super leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin is veelzijdig, enthousiast, intelligent, creatief, gezellig, ambitieus, zorgzaam, geïnteresseerd en getalenteerd.
Gast- Gast
Dat is teveel vind ik gehalte.Minneke schreef:Marin is veelzijdig, enthousiast, intelligent, creatief, gezellig, ambitieus, zorgzaam, geïnteresseerd en getalenteerd.
Nyx- Kletskop
Klopt helemaal!Marin schreef:Nina is docent Engels en vindt het super leuk!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik weet alleen van Nina wat Marin net zegt.
Sorry Nina.
Sorry Nina.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik weet dat capt n zero een boek wil schrijven of misschien al wel een verhaal heeft klaar liggen? En dat ze al een tijdje op zoek is naar werk. Dat lees ik in het sollicitatietopic! Volgens mij heeft ze geen kinderen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sta ik in het sollicitatietopic? Grappig, kan het me niet herinneren (oh, denk dat ik het al weet, in die van Marin) maar ik zoek inderdaad een andere bijbaan.
(ps: deze post geld dus niet als post, volgende poster doet Atelier Madame svp )
(ps: deze post geld dus niet als post, volgende poster doet Atelier Madame svp )
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik weet van Atelier Madame dat ze mode / kleding / uiterlijk erg interessant vindt. Volgens mij winkelt ze wel op een budget en scoort het liefst leuke dingen voor weinig . Volgens mij heeft Atelier Madame al sinds enige jaren een vriend.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Behalve de geniale (oudste) dochter weet ik niet zoveel over je, Twellie.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan heeft 2 kinderen, waarvan er 1 bijna even oud is als de mijne. Haar jongste heeft eetproblemen (gehad). Rataplan werkt volgens mij, maar waar precies weet ik niet.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Klopt! De eetproblemen zijn er nog steeds. Ik ben bloemist.Sea of Trees schreef:Rataplan heeft 2 kinderen, waarvan er 1 bijna even oud is als de mijne. Haar jongste heeft eetproblemen (gehad). Rataplan werkt volgens mij, maar waar precies weet ik niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Over Twellie weet ik dat ik nog áltijd erg benieuwd naar haar ben en kan niet echt verklaren waarom. Haar oudste is inderdaad geniaal! Zo moeder zo kind denk ik.. leuk dat er een derde uitvoering komt!
Blixum- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13
sot heeft een zoontje, woont samen en ik weet hoe ze eruit ziet
en dat je aan het solliciteren bent..?
enuhm dat een huissleutel een keer in de ondergrondse container was gevallen..?
en dat je aan het solliciteren bent..?
enuhm dat een huissleutel een keer in de ondergrondse container was gevallen..?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Van Blixum ben ik nog altijd benieuwd of ze een golden oldie is. Van ExpressoB weet ik dat ze haar relatie een tijdje terug verbroken heeft, verder weet ik net zoveel van haar. Hoe gaat het het met je?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: