Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
Poubelle heeft een leuke kledingstijl! Werkt als bijbaantje in de kroeg en heeft een tof kapsel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn is een lieve meid en woont in het noorden des lands. Ze is gestopt met haar opleiding onlangs en is goede vriendinnen met Exogenisis. Burn lijkt me een meid die altijd voor haar vriendinnen klaar staat, soms ten koste van zichzelf.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea Of Treas heeft een zoontje dat gisteren voor het eerst naar school ging (en het geweldig goed gedaan heeft). Ze woont in een appartement met haar gezin, maar gaat per oktober verhuizen naar een groter huis! Ze heeft zwart (mooi!) haar. Ik kan eigenlijk wel veel over haar vertellen, maar het belangrijkste is dat ze een hele mooie meid is en een fantastische moeder. Ze komt bij mij vaak onzeker over, maar dat moet ze echt helemaal niet zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes is een Beeeeeeeeeeeeeelgje en woont samen met haar vriend J en de kleine R in een huisje dat ze flink zelf verbouwd hebben.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow is de mama van B, is heel creatief met taarten! Woont samen met haar vriend met wie ze gaat trouwen!
Burn- Lady Post-a-lot
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow woont met haar vriend (oh, verloofde!) en dochter in een huis in R. Ze heeft blond haar en werkt met kleuters! Ze gaat volgend jaar (eindelijk ) trouwen. Oja, ze is ook héél goed in taarten maken/bakken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes heeft een schattig zoontje, is volgens mij een hele lieve mama, behoort tot onze zuiderburen! Hoort bij het EHV-clubje, heeft volgens mij met een paar dames van dat groepje waarmee het nog iets beter mee klikt!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn is een stoere grappige meid, haar kamer is nu mooi blauw, haar haren kort en ze heeft een bril, ik vind mensen met bril altijd schattig vooral als ze 't afdoen en de afdruk op hun neus staat! Ze is pas naar Kreta geweest, helemaal alleen en dat vind ik stoer! Ze had pas een date maar ik moet nog bijlezen in t date topic!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown is een kekke mama met een leuke (en dure ) kledingstijl. Ze woont in een prachtig huis samen met haar man en zoontje. Ze houdt van een Riviera Maison interieur. Ze werkt in Amsterdam (of nu niet meer?) en ze is lekker samen met haar man naar Barcelona geweest!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
PC woont samen met man en zoon en heeft af en toe een gat in haar hand gehad. Gaf geld uit om een leegte te vullen, maar die leegte is nu gevuld met een hele mooi zoon.
Verder had ze tijdens haar zwangerschap een heerlijke humor waar ik geregeld om heb gelachen achter het computerscherm.
Verder had ze tijdens haar zwangerschap een heerlijke humor waar ik geregeld om heb gelachen achter het computerscherm.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Silly_One werkt in het onderwijs en is gek op tennis. Dat doet ze zelf, maar ze gaat ook naar wedstrijden van de profs, bijvoorbeeld in Oekraine
Volgens mij heeft ze geen relatie, maar weet niet of ze echt op zoek is of niet.
Volgens mij heeft ze geen relatie, maar weet niet of ze echt op zoek is of niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Volgens mij wil je nog steeds een keertje richting Oekraine Marin als ik het zo leesMarin schreef:Silly_One werkt in het onderwijs en is gek op tennis. Dat doet ze zelf, maar ze gaat ook naar wedstrijden van de profs, bijvoorbeeld in Oekraine
Ik heb geen relatie, maar heb na dit weekend wel besloten om mij weer eens open te stellen voor iemand. Puur aan de hand van de ontwikkelingen tussen ons de afgelopen weken. Het duurde even voordat ik het wilde toegeven haha.
Marin is gek op Engeland en vooral Amerika. Heeft in beide landen gewoond en gestudeerd. Heeft ook stage gelopen in Sofia en daar met hoge piefen uit Nederland (?) gegeten.
Verder is ze gek op reizen en wil binnenkort het oosten van de wereld gaan ontdekken met o.a. een bezoek aan Myanmar.
silly-one- Ratel
Haha dat van de hoge piefen viel wel mee hoor. We waren bevriend geraakt met mensen die op de ambassade daar werkten (niet de ambassadeur maar iemand anders), maar daardoor gingen we vaak kopjes koffie op de ambassade drinken en hadden we een uitnodiging voor een feest daar met zo'n chique uitnodiging enzo. En het was een ramp om een jurkje te vinden in maat 38 daar, dat weet ik nog goed haha.silly-one schreef:Volgens mij wil je nog steeds een keertje richting Oekraine Marin als ik het zo leesMarin schreef:Silly_One werkt in het onderwijs en is gek op tennis. Dat doet ze zelf, maar ze gaat ook naar wedstrijden van de profs, bijvoorbeeld in Oekraine
Ik heb geen relatie, maar heb na dit weekend wel besloten om mij weer eens open te stellen voor iemand. Puur aan de hand van de ontwikkelingen tussen ons de afgelopen weken. Het duurde even voordat ik het wilde toegeven haha.
Marin is gek op Engeland en vooral Amerika. Heeft in beide landen gewoond en gestudeerd. Heeft ook stage gelopen in Sofia en daar met hoge piefen uit Nederland (?) gegeten.
Verder is ze gek op reizen en wil binnenkort het oosten van de wereld gaan ontdekken met o.a. een bezoek aan Myanmar.
Dat je dat nog weet zeg
En ja het lijkt me heel leuk om eens naar Oekraine te gaan, vooral Pripyat. Denk niet dat het de komende jaren er van komt, geloof dat onze reis wensen al redelijk vol zitten voor de komende jaren en met een zwangerschap /kind lijkt het me niet ideaal (zelfs niet mogen), dus dan wordt het een keertje samen. Komt wel!
En ik wist niet zeker of je ook op andere plekken bent geweest voor tennis toernooien. Ben je wel eens op Wimbledon geweest?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben ook naar de ui twestrijden van het Nederlands Davis Cup team geweest in Bratislava en Birmingham. Minsk heb ik helaas overgeslagen en daar heb ik nog steeds spijt van.Marin schreef:Haha dat van de hoge piefen viel wel mee hoor. We waren bevriend geraakt met mensen die op de ambassade daar werkten (niet de ambassadeur maar iemand anders), maar daardoor gingen we vaak kopjes koffie op de ambassade drinken en hadden we een uitnodiging voor een feest daar met zo'n chique uitnodiging enzo. En het was een ramp om een jurkje te vinden in maat 38 daar, dat weet ik nog goed haha.
Dat je dat nog weet zeg
En ja het lijkt me heel leuk om eens naar Oekraine te gaan, vooral Pripyat. Denk niet dat het de komende jaren er van komt, geloof dat onze reis wensen al redelijk vol zitten voor de komende jaren en met een zwangerschap /kind lijkt het me niet ideaal (zelfs niet mogen), dus dan wordt het een keertje samen. Komt wel!
En ik wist niet zeker of je ook op andere plekken bent geweest voor tennis toernooien. Ben je wel eens op Wimbledon geweest?
Wimbledon ben ik geweest, maar niet tijdens het toernooi. Wil ik nog wel een keertje, maar de kans dat je kaartjes kan krijgen is vrij klein. Naar de toernooien in NL ( Rotterdam en Rosmalen) ben ik wel geregeld geweest.
Van dat jurkje weet ik ook nog, vandaar dat ik zo iets in mijn hoofd had zitten.
silly-one- Ratel
Van Silly-One weet ik eigenlijk maar heel weinig. Ik geloof dat ze single is, in het onderwijs werkt en volgens mij rijdt ze met een motor rond. Meer weet ik eigenlijk niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
En ze tennist graag!Snoes schreef:Van Silly-One weet ik eigenlijk maar heel weinig. Ik geloof dat ze single is, in het onderwijs werkt en volgens mij rijdt ze met een motor rond. Meer weet ik eigenlijk niet.
Snoes heeft een superknap zoontje waar ze dol op is, werkt in het ziekenhuis en heeft een mooi huis in België. Ze is niet zo heel lang geleden tante geworden en is een echte lieverd hier op het forum die voor iedereen een lief woordje over heeft en met iedereen meeleeft.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» Wie is de forummer boven je?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: