Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de forummer boven je?

+13
Lotus
sterremaan
Merai
Bliss
Lejow
Blond
Sterre
LoveMusic
RioolSpook
Roze Roos
Sugarfall
Guus
TGR
17 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:51

Vertel iets over de forummer boven je. Iets over wie ze is, wat haar bezighoudt in het dagelijks leven en wat je van/over haar denkt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:53

ABE mag niet meer aan de piemel. En ABE denkt dat als ik niet online sta in het Nachtcafe, dat ik er dan ook per definitie niet ben. En die denkt dan omdat ik er gelukkig niet ben dat ze dan dus ook vrijuit over piemels kan praten. Nou niet dus, want ik las live mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:54

Ik denk van ABE dat ze zichzelf nog niet heeft gevonden en daar nog steeds hard na op zoek is... Ook vind ik dat ze niet zo mag "zeuren" over haar 10 kilo overgewicht want dat is onzin. Wink Wel vind ik het leuk voor haar dat ze eindelijk een leuke baan heeft!
Oh, ja wat ik dan zonde vind is dat ik las dat haar haar weer bijna zwart is. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:55

Reva schreef:ABE mag niet meer aan de piemel. En ABE denkt dat als ik niet online sta in het Nachtcafe, dat ik er dan ook per definitie niet ben. En die denkt dan omdat ik er gelukkig niet ben dat ze dan dus ook vrijuit over piemels kan praten. Nou niet dus, want ik las live mee.

Whahahahaha! Very Happy Geweldig! Ik zal me inhouden over de piemels! :P

Reva - Gewoon een geweldige persoonlijkheid en een goed gevoel voor humor. Volgens mij is ze studerende en denk ik dat zij denkt dat ze dikker is dan ze werkelijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:57

ABE schreef:
Reva schreef:ABE mag niet meer aan de piemel. En ABE denkt dat als ik niet online sta in het Nachtcafe, dat ik er dan ook per definitie niet ben. En die denkt dan omdat ik er gelukkig niet ben dat ze dan dus ook vrijuit over piemels kan praten. Nou niet dus, want ik las live mee.

Whahahahaha! Very Happy Geweldig! Ik zal me inhouden over de piemels! :P

Reva - Gewoon een geweldige persoonlijkheid en een goed gevoel voor humor. Volgens mij is ze studerende en denk ik dat zij denkt dat ze dikker is dan ze werkelijk is.

Thanks, al ben ik na 7 jaar afgelopen zomer eindelijk afgestudeerd :P
Maar verder trek ik mij terug, heb niks met dit soort topics. Wilde je alleen even corrigeren en wijzen op je piemelpraat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:58

Purple schreef:Ik denk van ABE dat ze zichzelf nog niet heeft gevonden en daar nog steeds hard na op zoek is... Ook vind ik dat ze niet zo mag "zeuren" over haar 10 kilo overgewicht want dat is onzin. Wink Wel vind ik het leuk voor haar dat ze eindelijk een leuke baan heeft!
Oh, ja wat ik dan zonde vind is dat ik las dat haar haar weer bijna zwart is. Wink

Bijna. Het is nog aardig rood/bruin/donkere punten. Wink

Purple - Geen idee wie Purple voorheen was. Ik heb/had een vermoeden. Kan dus ook niets over Purple vertellen. Want ik weet niets over/van haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  TGR zo 30 jan 2011 - 1:01

Ik "ken" alleen ABE. Ze is veel meer dan ze zichzelf gunt. Helaas is er dat stemmetje in haar hoofd dat te vaak wint. Soms denk ik weleens dat ze zichzelf wil straffen, puur om zich rotter te voelen dan nodig is.
Jammer dat haar haar nog steeds/weer zo donker is Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Guus zo 30 jan 2011 - 1:09

TGR zit in een periode waarin ze wat dingen voor zichzelf aan het uitzoeken is. Daar horen wat moeilijke keuzes bij waar ze volgens mij best wel mee bezig kan zijn maar dit niet teveel toe wil laten. Ze heeft een sterke mening en meet die graag aan andere meningen terwijl die vaan haar juist zo eigen is en zo moet blijven.
Ze komt er vast helemaal uit, want ze is een sterke dame. Ik denk dat ze uiteindelijk heel ergens anders terrecht komt dan dat ze nu voor ogen heeft en daarom zou ik haar de tip willen geven dingen soms gewoon gelaten gaan zoals ze gaan.

Als ik er volledig naast zit kan dat natuurlijk smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:10

Goochem is een mooie meid die van het zonnige eiland afgekomen en teruggekeerd naar ons koude kikkerlandje. Ze heeft haar zaakjes goed op orde en is tegenwoordig in het bezig van het schattigste hondje dat je ooit hebt gezien. Ook maakt ze hele mooie cupcakes smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Sugarfall zo 30 jan 2011 - 1:12

Goochempie is een heel vrolijk persoon (zo kom je over) heeft een hele tijd op Curacao gewoond, heeft een leuke vriend, is heel erg gelukkig met hem, en haar hondje. Woont in Den haag, in een leuk huisje. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.

Edit: Zusje van Bert heeft al boven me gereageerd Wink Jou vind ik heel outgoing, een open en vriendelijke persoonlijkheid, gek op reizen, op zoek naar een baan die echt bij je past. Heel gek op je nichtje, op je vriend, op Den haag, je kunt goed advies geven en je mening verwoorden. Volgens mij kun jij ook heel makkelijk omgaan met mensen die je eigenlijk helemaal niet kent, maar zomaar tegenkomt, dat vind ik echt heel leuk!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:14

Sugarfall is een hele mooie Iraanse meid. Die sinds kort een nieuwe liefde heeft. Kijk wel eens in het datetopic vandaar. Verder weet ik eigenlijk vrij weinig te vertellen. Maar je lijkt me een lieve meid met wie je wel lol kan maken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:16

Zusje van Bert is een gek feestbeest dat houdt van haar stad en van reizen. Ze heeft heel veel (internationale) vrienden, houdt niet zo van eten, al lust ze steeds meer omdat haar vriend nog wel eens vreemde Antilliaanse dingen wil maken (en hij zingt gekke liedjes in de kroeg). Ze gaat graag op bezoek bij haar familie in Duitsland en Engeland en ook bij haar vrienden all over the world. Volgens mij zijn haar vrienden wel heel belangrijk voor haar. Je hebt aan haar echt een goede vriendin, met wie je hele leuke dingen kan doen, maar ze houdt wel van gerechtigheid en je moet haar niet iets oneerlijks flikken want daar zet je de vriendschap mee op het spel. Daar kan ze (logischerwijs) dan ook niet zo goed tegen. En tot slot vind ik haar heel erg lief en leuk en ze heeft de lelijkste jurk van de wereld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Roze Roos zo 30 jan 2011 - 1:38

Marin is veel zoekende geweest en is dat nog steeds wel, zoekend naar wat je nou wil je met baan etc.
Marin hecht veel waarde aan haar familie, is blij met haar huisje en een doorzetter!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:41

Het enige wat ik van roze roos nu weet is dat ze een oogje had op haar buurjongen. En dat ze aan het daten is... geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:43

TGR schreef:Ik "ken" alleen ABE. Ze is veel meer dan ze zichzelf gunt. Helaas is er dat stemmetje in haar hoofd dat te vaak wint. Soms denk ik weleens dat ze zichzelf wil straffen, puur om zich rotter te voelen dan nodig is.
Jammer dat haar haar nog steeds/weer zo donker is Wink

Ik weet niet hoe je het precies bedoeld, maar ik denk dat je het wel aardig juist hebt. Als ik het tenminste juist interpreteer. smile

TGR - "Iedereen" vindt dat TGR de weg kwijt is, maar ik ben van mening dat ze niet de weg kwijt is, maar de juiste is ingeslagen. Ze lijkt qua gedachtengang een beetje op mij. En toen ze veranderde, in het positieve volgens anderen, had ik het gevoel TGR een beetje kwijt te zijn en was dit voor mij in het negatieve. Ik ben blij dat TGR weer TGR is. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:49

Eens kijken wie ik weet:

Cimic is een prachtige vrouw om te zien. Zit bij het leger, marrechaussee of iets in die richting. Is een krachtige persoonlijkheid die ondanks persoonlijke tegenslag (met name het overlijden van je vader) erg positief overkomt. En ze is al lang erg gelukkig met haar vriend.

Marin is in mijn ogen een te 'vrije geest' voor een begrensd beroep. Als ik aan Marin denk, denk ik altijd aan hoe je vroeger wel eens een insectje in een potje kon stoppen met allemaal fijne blaadjes en zandjes, zodat het er van de buitenkant leuk uit zág, maar het beestje was niet gelukkig. Dat gevoel heb ik bij Marin ook, dat ze de wijdsheid van de hele wereld nodig heeft en de vrijheid om eruit te kunnen, om gelukkig te zijn in het leven.
Verder is Marin intelligent, een goede vriendin voor iedereen die haar niet claimt of eist dat ze dagelijks contact maakt en kan ze ontzettend goed koken.

Bitterkoek_ gaat waarschijnlijk nu door een van de moeilijkste periodes van haar leven. Ze heeft een prachtige quote uit een liedje van John Denver onder haar teksten, waardoor ik dat liedje steeds in mijn hoofd heb als ik een reactie van haar lees. En ik wou dat die quote vooral iets fijns betekende, maar ik link dat liedje nu aan verdriet en verlies.
Bitterkoek_ probeert ook dapper haar leven toch op te pakken, na het overlijden van haar moeder, maar dat is ontzettend zwaar en ze stelt in mijn ogen daarin enorm hoge eisen aan zichzelf. En sinds gister is ze ook weer single.... Het zit haar niet mee.... *knuffel*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:56

Wauw Dolores! Dank je wel! Lief dat je het zegt. Embarassed


Laatst aangepast door Cimic op zo 30 jan 2011 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:01

Wat super lief en mooi omschreven Dolores.

Ik vind jou heel bijzonder, warm en een goed mens dat door de obstakels in haar leven alleen maar beter is geworden. Ik vind jou wel het type survivor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:25

Abe: Abe heeft sinds kort een blog,(die ik lees). Ze vind het moeilijk om haar draai in de liefde te vinden. Het gaat momenteel niet zo goed met haar stiefmoeder, maar ik heb het idee dat door deze situatie de band tussen haar en haar vader wel beter wordt smile.

Marin: Heeft een prachtig huis, en een leuke baan, al kost die haar wel veel energie. Ze vind het heerlijk om te reizen en gaat over drie weken naar NYC volgens mij. Ze heeft een hele mooie kat, Mitzi!

Reva: Ken ik nog niet zo goed, als moet ik zeggen dat haar posts me we steeds meer op gaan vallen! Ze heeft leuke humor, die ik erg kan waarderen smile

Dolores: Ik weet niet heel veel val Dolores. Wel dat ze ontzettend veel is afgevallen, wat ik echt heel knap van haar vind!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  RioolSpook zo 30 jan 2011 - 3:10

Brennus heeft een vriend waarmee ze naar japan is geweest wat niet helemaal goed afliep. Mooi meisje om te zien. haar situatie met haar moeder is niet zo heel leuk (weinig contact toch?). en met haar vader heeft ze ruzie (gehad) over geld. Sorry.. Volgens mij heb je het niet altijd makkelijk gehad in je leven en toch vind ik je hier erg positief overkomen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:48

@ Rioolspook.

Ik heb sinds begin vorig jaar weer contact met mijn moeder! Dat verloopt nu heel goed smile Ik heb inderdaad ruzie met mijn vader en sinds begin vorig jaar is dat contact verbroken. Dank je voor je lieve woorden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:02

Brennus is een hele knappe meid! Ze heeft het niet altijd makkelijk gehad in haar leven maar ik heb de indruk dat ze overal sterker uitkomt!

Marin heeft te kampen met haar baan, deels omdat die niet bij haar past, deels omdat die haar niet genoeg uitdaging blijft bieden op intellectueel gebied (denk ik). Maar alles valt langzaam op zijn pootjes hoor Marin. Dat je dit soort dingen merkt en herkent, en vervolgens zo snel weer verder zonder te vluchten denkt toont een grote ontwikkeling!

ABE maakt dingen gecompliceerder dan ze zijn maar zal dit vroeg of laat inzien en langzaam haar rust vinden. Ze heeft als sterkte kant dat ze de humor van dingen inziet en zichzelf niet te serieus neemt.

TGR is de weg niet kwijt, TGR is juist de goede weg aan het vinden. Denk er wel aan dat je niet alleen staat met deze gevoelens, ze zijn erg herkenbaar voor velen en als ze overheersen moet je daar idd gewoon naar luisteren. Knap van je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:04

Brennus is een jonge vrouw die op foto's straalt en ik persoonlijk erg mooi vind. Ze werkt hard aan d'r toekomst door serieus met studie bezig te zijn, woont samen en voelt zich daar gelukkig bij. En oeps, ik bedenk me nu dat ze onlangs jarig was en ik dat ben vergeten... Ehm, alsnog gefeliciteerd! Embarassed

Verder heeft ze een heldere kijk op de wereld en is ze zelfstandig. Ik weet nog wel meer, maar ik weet niet wat er wel en niet op dit forum kan worden gezet.:-) Ik vind d'r iig heel erg lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  LoveMusic zo 30 jan 2011 - 4:09

Guattari kan heel goed verwoorden wat ze van iets vind, met goede argumenten. Je kunt de vinger op de zere plek leggen, maar niet op een vervelende manier. Ik denk dat je aan jou ook een hele leuke vriendin hebt waarmee je heel leuk kunt borrelen en stappen. Je bent nu aan het daten met een man die je omschreef als je perfecte man (in een ander topic) Wink Volgens mij kun je ook een hele tijd nadenken/filosoferen over dingen en of het leven en geniet je daar ook van. Oh en ik vind dat je een hele mooie uitstraling hebt, en mooi donker lang haar.
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Sterre zo 30 jan 2011 - 4:11

Guattari is een mooie, kleine, sterke vrouw die boven al ontzettend slim is maar ook een beetje teveel nadenkt soms. Daarmee kan ze zichzelf in de weg zitten. Toch houdt het haar ook overeind, ze kan heel rationeel zijn en daarop terugvallen als het even moeilijk is.
Ze is net een tijdje afgestudeerd en stort zich nu vol op het begin van haar carrière. Een fulltime baan hebben en ambities vindt ze belangrijk, en tot nu toe lijkt het haar erg goed af te gaan.

En wat ik ook leuk aan haar vind: ze heeft een good sense of humor!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is de forummer boven je?  Empty Re: Wie is de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum