Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 5 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Aziraphale vr 9 aug 2013 - 21:42

Van ExpressoB wist ik inderdaad dat je vrijwilligerswerk doet bij een oudere vrouw. En als ik jouw naam zie staan dan denk ik aan die prachtige witte herder, maar die is van je ex. En dat je bepaalde periodes erg veel pijn hebt in he buik (? dacht ik).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 5 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 21:45

Azi is getrouwd op haar all stars, en dat vond ik zo cool!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 21:53

Aziraphale schreef:Van ExpressoB wist ik inderdaad dat je vrijwilligerswerk doet bij een oudere vrouw. En als ik jouw naam zie staan dan denk ik aan die prachtige witte herder, maar die is van je ex. En dat je bepaalde periodes erg veel pijn hebt in he buik (? dacht ik).
Klopt inderdaad. Mis hem heel erg. Hij is alweer 1,5 jaar. Gaat goed met hem. Kreeg laatst nog 2gave foto's. Zal ze straks even in fototopic plaatsen. 

Klopt ook, heb nog steeds erg vaak pijn. Laatst nieuw onderzoek gestart in ziekenhuis. Ze zijn nu bezig met het bepalen van mijn eigen cyclus. Het patroon is nog niet helder dus moet ik weer een periode afwachten. Eind aug weer naar gyn.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 21:54

Maple schreef:Azi is getrouwd op haar all stars, en dat vond ik zo cool!
 En ze is pas met haar moeder op vakantie geweest.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale vr 9 aug 2013 - 21:59

ExpressoB schreef:
Maple schreef:Azi is getrouwd op haar all stars, en dat vond ik zo cool!
 En ze is pas met haar moeder op vakantie geweest.

Tnx, Maple!

Expresso, klopt! Naar Parijs smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Willem vr 9 aug 2013 - 22:15

Azi werkt volgens mij in het onderwijs en ik vind haar kledingstijl, soms een tikkeltje alternatief, erg gaaf.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 22:47

Ze houd van lezen, ik zit momenteel in een snail mail groepje met haar wat ze erg leuk vind. Ze zoekt woonruimte in Hilversum als ik het goed heb, en volgens mij ook op zoek naar een stage plek. Verder vind ik Willem een leuke aanwinst voor het forum, lees haar posts graag. Ben benieuwd naar hoe zij er uit ziet, heb volgens mij nog nooit een foto gezien.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 23:38

moet je even snel kijken in ''show je foto's'' :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 0:03

Joan schreef:Burn heeft iets met haar knie, zat niet zo lekker in haar vel de laatste tijd en is ook gestopt met haar opleiding. Ze woont nog thuis dacht ik.
Klopt allemaal als een bus!

Blair, heeft een nieuwe naam, en doordat ik niet op haar oude naam kan komen, weet ik ook niets over haar! Embarassed

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Blair za 10 aug 2013 - 0:06

Ik ben Babydoll, haha.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sea of Trees za 10 aug 2013 - 0:54

Blair is ontzettend lief maar kan soms ook pittig zijn, waarvoor ik echt respect heb. Ze zegt wat ze denkt maar gaat door het vuur voor haar vriendinnen. Ze heeft een onwijs knappe zoon, een jochie om op te vreten I love you hij draagt altijd hele stoere kleren. 
Blair werkt in mijn woonplaats en we hebben steeds plannen om te meeten, maar het komt er nooit van..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Exogenesis za 10 aug 2013 - 2:59

SOT is een mooie meid met een prachtig gezichtje. Ze heeft een schattig zoontje, dat haar mooie trekken dúidelijk heeft overgenomen. Ze woont in het zuiden (voor mij dan) en participeert in een heel leuke meidengroep. SOT heeft een vrouwelijke, klassieke kledingstijl. Ze houdt van jurkjes en rokjes en hakjes. Ze komt altijd heel belangstellend en zorgzaam over.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Joan za 10 aug 2013 - 3:03

Ik weet van Exo dat ze een paard heeft en daar graag op rijdt. Nu ze zwanger is heeft ze wel minder tijd daarvoor. Ze is getrouwd en was een prachtige bruid (dat komt gewoon omdat ze zelf mooi is). Ze komt oorspronkelijk uit de provincie waar ik woon. Ze werkt in het onderwijs, heeft het afgelopen jaar erg druk gehad met een extra gym opleiding dacht ik. Ze had twee katten maar die konden niet blijven. Dat is wat ik weet van Exo! Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Aziraphale za 10 aug 2013 - 3:10

Joan is heel leuk en lief! Ik heb haar helaas pas één keer ontmoet, alweer wat jaren terug, maar daar komt volgende week verandering in. Ze is net zo dol op pizza en patatjes als ik ben Wink Ze woont met haar vriend en haar lieve Poedie in een huis, ik weet ook welke plaats maar dat zet ik niet neer. Verder doet ze een leuke studie, dat gaat hartstikke goed. Ze houdt van games en ze stuurt altijd lieve kaartjes met poezen erop, bijvoorbeeld toen ik ging trouwen :cheering: 
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 3:27

Azi woont ook in Drenthe, zie ik hoop ik zaterdag weer, was een hele moooie bruid, is dol op dr katjes, staat voor de klas, waar ze ook een hele toffe juf is! Als ik die foto's zie op facebook!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel za 10 aug 2013 - 6:16

Ik vind burn stoer omdat ze alleen op vakantie is geweest, en zo ontzettend lief en ruimdenkend is dat ze anderen de wereld gunt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Razz za 10 aug 2013 - 6:20

Parel is onzeker over haar figuur maar dat hoeft ze echt totaal niet te zijn! Verder vind ik haar echt een mooie vrouw om te zien en is ze volgens mij echt een leuke mama voor L.

Verder weet ik dat ze onlangs gestopt is met haar werk wat ze al een hele tijd deed. En dat ze nu (volgens mij) een opleiding gaat volgen? Dat laatste weet ik niet heel zeker..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Parel za 10 aug 2013 - 7:05

Oh wow ik ben echt een open boek zie ik haha
Maar ik stop 1-11 met werken, en dus ook met de opleiding die ik via mijn werk volgde.
En voor de rest, dank je wel!

Ik weet dat razz zwanger is Laughing, een zoon heeft en weet ook zijn naam. Ik weet haar naam en dat hun huis te koop staat. Haar partner is iets ouder en je werkt 2 dagen in de week, alleen ik weet niet als wat. En je hebt een hele leuke soort expedit kast van de leen bakker, met hele leuke bakken erin (groen/blauw/geel, geloof ik.)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 7:08

Wauw, dankje Parel! Ik vind het een compliment!

Parel is onzeker over drzelf, heeft een prachtig dochtertje, die volgens mij heeeeeel ondeugend gaat worden, wil meer tijd gaan doorbrengen met haar gezin, en dat vind ik alleen maar knap dat je dat inziet!

Razz woont in het zuiden des lands, behoort volgens mij ook tot het 'EHV-clubje', heeft al een zoontje en is in verwachting! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Razz za 10 aug 2013 - 7:10

Nou dan zat ik toch bijna goed Wink 

Parel en Burn klopt helemaal! Very Happy 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Jeanette za 10 aug 2013 - 20:51

Razz is zwanger :cheering: En ik vind je altijd sympathiek over komen op het forum.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses za 10 aug 2013 - 20:52

Jeanette heeft veel colbertjes.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mermaid za 10 aug 2013 - 20:58

Caresses is zwanger en heeft ook een tijd moeten zoeken naar een baan, toch?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Aziraphale zo 11 aug 2013 - 1:47

Willem schreef:Azi werkt volgens mij in het onderwijs en ik vind haar kledingstijl, soms een tikkeltje alternatief, erg gaaf.
Klopt van het onderwijs en bedankt smile

Mermaid haar vriend vaart/werkt op een schip en soms mag ze mee varen. Maar hij is net weer weg en ze mist hem... Verder is ze op zoek naar een leuke baan!

Laatst aangepast door Aziraphale op zo 11 aug 2013 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Blair zo 11 aug 2013 - 1:49

Azi: Heeft kort stoer haar, werkt in de onderwijs en is getrouwd met haar allstars aan, wat ik echt mega stoer uit vind zien, ze heeft een knappe vriend en op het forum vind ik haar echt altijd lief overkomen. Ze heeft laatst een spooktocht in het bos gedaan met leerlingen wat een succes was. Haar kledingstijl vind ik echt leuk, past ook echt bij haar.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: