Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 6 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Poubelle zo 11 aug 2013 - 3:35

Blair is een mooie vrouw met een prachtig zoontje. Ik vind haar op het forum overkomen als een sterke vrouw die haar mening goed onder woorden kan brengen.
Verder weet ik eigenlijk niets over haar :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 6 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Joan zo 11 aug 2013 - 3:37

Ik weet dat Poubelle haar forumnaam 'vuilnisbak' betekent en dat ze het gek vindt dat zo'n mooi woord, zo'n betekenis kan hebben. Ze heeft vroeger wel lang haar gehad maar heeft nu al een tijd een pixieachtige cut, die haar erg goed staat. Volgens mij vindt ze kort haar leuker bij zichzelf staan dan langer haar. Volgens mij werkt ze in het onderwijs, houdt ze van festivals bezoeken en wijntjes drinken en heeft ze een hele toffe naam!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Burn zo 11 aug 2013 - 4:58

Joan woont samen, is dol op dr kitten, heeft getwijfeld over dr opleiding, maar beseft nu dat deze erg goed bij haar past. Ze heeft mij geholpen met het cadeautje voor Taeda met het sinterklaaslootje destijds! Wink Ze is erg creatief en heeft nu echt een leuke actie staan bij de 'verloot' dingetjes! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Pineco zo 11 aug 2013 - 5:08

Burn is onlangs alleen naar Kreta geweest, vond ik heel stoer van haar! Ze is volgens mij bevriend met Exo van dit forum en haar broer gaat binnenkort trouwen (toch?). En ze ziet er leuk uit smile
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Nyx zo 11 aug 2013 - 5:17

Pineco is moeder en woont in Limburg. Ze heeft een badkamer in haar slaapkamer. En een heel mooie huis met zeer brede oprit. Heb ik het een beetje goed?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Pineco zo 11 aug 2013 - 5:50

Jawel hoor Nyx, komt aardig in de buurt Wink 
Van jou weet ik dat je niet meer blij bent met je forumnaam, al vind ik niks mis met Nyx smile 
Volgens mij heb je een appartement met balkon dat uitkijkt op een gezellig terras in de zomer (of ik verwar je nu met iemand anders) en je relatie met je buurman is mij nog steeds niet helemaal duidelijk, maar het is niet zomaar een buurman Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Burn zo 11 aug 2013 - 5:52

Klopt Pineco!

Over jou weet ik nog dat jij je avatar hebt besloten nadat je zelf een appeltaart aan het bakken was. Toch?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis zo 11 aug 2013 - 5:53

Nyx woont in het noorden van het land, maar niet in Friesland. Ze heeft qua looks wel wat van Annie, maar dan volwassen stijl. Nyx is een poos verliefd geweest op de buurman. Ze hoort vaak 'leuke' muziek bij haar woning, beneden. Ze woont volgens mij in/bij een winkelcentrum.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn zo 11 aug 2013 - 5:56

Exogenesis, is zwanger, is uitgerekend op 30 november, het bijna-buurmeisje van Caroow, was een prachtig bruidje, is dol op dr paard, is een leuke tante, heeft een heftige periode achter de rug.. en is een ondanks alles toch nog wel een schatje! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx zo 11 aug 2013 - 6:00

Pineco, dat is allemaal juist hoor. Very Happy 

Exo, geen Friesland inderdaad. :P En Annie? Ge-wel-dig! Alle vergelijkingen weleens voorbij horen komen, maar deze nog niet.

Ik ben nog steeds wel een beetje verliefd op de buurman. Het is gewoon nog steeds niet duidelijk wat het nu is. Ik kan zo weken afstand nemen en hij ook. We zijn knap bezig, omdat we wel een balkon samen delen. Plaat voor de kop, beiden.

Exo heeft een, denk ik, lieve man en is zwanger van hun eerste kindje. Verder heeft ze een paard waar ze op rijdt zodra het kan. Ze woont bij Burn in de buurt, maar moet bekennen dat ik niet helemaal weet waar.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Pineco zo 11 aug 2013 - 6:13

Burn schreef:Klopt Pineco!

Over jou weet ik nog dat jij je avatar hebt besloten nadat je zelf een appeltaart aan het bakken was. Toch?
Daar twijfel ik nu zelf een beetje over, volgens mij had ik die dag wel appeltaart gegeten en kwam het daardoor. Ik moet echt eens op zoek naar een andere avatar, maar ben inmiddels zo aan deze gewend...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Poubelle zo 11 aug 2013 - 7:56

Joan schreef:Ik weet dat Poubelle haar forumnaam 'vuilnisbak' betekent en dat ze het gek vindt dat zo'n mooi woord, zo'n betekenis kan hebben. Ze heeft vroeger wel lang haar gehad maar heeft nu al een tijd een pixieachtige cut, die haar erg goed staat. Volgens mij vindt ze kort haar leuker bij zichzelf staan dan langer haar. Volgens mij werkt ze in het onderwijs, houdt ze van festivals bezoeken en wijntjes drinken en heeft ze een hele toffe naam!
Haha klopt allemaal!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 11 aug 2013 - 8:00

Blair schreef:Azi: Heeft kort stoer haar, werkt in de onderwijs en is getrouwd met haar allstars aan, wat ik echt mega stoer uit vind zien, ze heeft een knappe vriend en op het forum vind ik haar echt altijd lief overkomen. Ze heeft laatst een spooktocht in het bos gedaan met leerlingen wat een succes was. Haar kledingstijl vind ik echt leuk, past ook echt bij haar.
Klopt! Alleen is die knappe vriend nu mijn man en hij loopt op dit moment naast z'n schoenen toen hij jouw berichtje hoorde Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis zo 11 aug 2013 - 8:06

Azi is een erg leuke, lieve meid. Ik heb haar één keer ontmoet en hoop dat volgende week zaterdag weer te doen.
Ze werkt, net als ik, in het onderwijs en is volgens mij een creatieve juf. Azi houdt van katten en heeft zelf een stel prachtige lieverds. Ze is pas getrouwd met een leuke kerel. Ze hebben erg leuke foto's van de bruiloft. Super creatief en geestig. Azi kleedt zich leuk, heeft echt een eigen stijl. Azi was/is wel een beetje een festivalganger.

Blair is een erg mooie vrouw met een knappe zoon. Ze heeft volgens mij niet zo'n fijne tijd gehad, maar heeft het geluk nu weer gevonden.

Poubelle is ook al zo'n knapperd. Ze rockt een stoer kapsel, dat haar érg goed staat en haar uniek maakt (niet lang haar doen!). Ze houdt van kleding. Werkt in het onderwijs, maar momenteel voornamelijk in de horeca. Ook Poubelle houdt van een feestje en festivals.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Elliot zo 11 aug 2013 - 19:29

Van Exo weet ik dat ze hier al heel lang komt, ze had eerst een andere naam die ik altijd verkeerd uit sprak (en met mij het halve forum). Ze is in verwachting van haar eerste kindje en gek op haar paard. Ze woont in het Noorden van het land en ik ga haar volgende week waarschijnlijk ontmoeten op de tapas meeting bij Joan! :cheering: 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Caresses zo 11 aug 2013 - 19:54

Mermaid schreef:Caresses is zwanger en heeft ook een tijd moeten zoeken naar een baan, toch?
 Klopt smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Coco zo 11 aug 2013 - 20:00

Van Elliot weet ik dat ze hun huis willen verkopen en zelf een ander, groter, huis willen kopen. Volgens mij heeft ze rechten gestudeerd en werkt ze ook in die branche, ze heeft een vriend die van gamen houdt en is een zorgzame lieve vriendin voor haar vrienden. Ze heeft al meerdere meetings in de omgeving gehad (of waren gepland) met bazinga en JD? Ze woont een dorpje verderop en ik denk dat ik haar zaterdagochtend heb gezien in mijn dorp met vriend en moeder/schoonmoeder?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Elliot zo 11 aug 2013 - 20:19

Coco wat grappig! Ik was zaterdag inderdaad in H. met mijn moeder en vriend! Laughing Waar heb je me gezien?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Toet zo 11 aug 2013 - 20:29

Naast wat Coco heeft gezegd is Elliot ook bezig met afvallen toch? Volgens mij, als ik het zo lees, is ze ook meer bezig met haar uiterlijk dan voorheen. Ze heeft een sterke mening en is standvastig. Ik dacht eerst altijd dat Elliot mij niet leuk vond maar volgens mij valt dat best wel mee. :p
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SoGood zo 11 aug 2013 - 20:30

Toet is een gezellige, knappe jonge vrouw die in het mooie Brabant woont, studeert, en van het leven geniet!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Elliot zo 11 aug 2013 - 20:35

Toet schreef:Naast wat Coco heeft gezegd is Elliot ook bezig met afvallen toch? Volgens mij, als ik het zo lees, is ze ook meer bezig met haar uiterlijk dan voorheen. Ze heeft een sterke mening en is standvastig. Ik dacht eerst altijd dat Elliot mij niet leuk vond maar volgens mij valt dat best wel mee. :p
Klopt allemaal. Ik dacht eerst zelf ook dat ik jou niet zo leuk vond, maar stiekem moet ik heel vaak wel om je lachen en kan ik je mening altijd wel waarderen smile

Over SoGood weet ik dat zij heel bewust bezig is met eten, en volgens mij is ze ook aan het proberen zwanger te raken? Verder vind ik jou altijd overkomen als een hele vriendelijke, meelevende forumster.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Coco zo 11 aug 2013 - 20:48

Elliot schreef:Coco wat grappig! Ik was zaterdag inderdaad in H. met mijn moeder en vriend! Laughing Waar heb je me gezien?
De eerste keer kwamen jullie de straat van H&M uitlopen en gingen de kant van V&D op. Tweede keer kwamen jullie van de kant van V&D af en liepen jullie in de richting van Xenos. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  luenca ma 12 aug 2013 - 8:14

coco heeft een prachtige tweeling !! I love you
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Jeanette ma 12 aug 2013 - 9:47

Hmmm, niks *shame on me* Embarassed 

Ik denk dat je moeder met kids bent en meer post in de zwangerschapspijler Wink (Kom daar nooit, dus vandaar haha)
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle ma 12 aug 2013 - 21:12

Jeanette heeft net een eigen huis, werkt met mensen met een verstandelijke beperking en houdt van hardstyle feestjes. En ze heeft een gigantische kledingkast.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: