Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav wat weet je van de forummer boven je

+27
Snack a Jack
SuperGrover
RioolSpook
Jente10
Flippin' Bitch
TGR
Merai
Burn
Suus
Zonnetje
Caramba
Zininzon
Lotus
Mida4you
Jezzie
Lavendel
luisa
Schaapke
ekiaam87
Sorella
Bliss
Marin
Caroow
Roodkapje
Snoes
Shisha
Jeanette
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:47

Vertel eens iets over jezelf.

Leeftijd/woonplaats/relatie/hobby's/werk of gewoon iets anders wat je met de rest wilt delen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Jeanette do 8 sep 2011 - 22:53

Dan moet je zelf ook beginnen he? :P

Nou, ik ben Jeanette (ook mijn echte naam) en woon in een dorpje vlakbij Den Bosch. Ik ben 23 jaar en werk als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Daarnaast begeleid ik stagiaires en ben ik ook arbo functionaris. Ik woon nog thuis, maar ben druk op zoek naar een eigen woning. Helaas valt dat hier in de buurt niet mee, maar dat moet vast goed komen! Ik ben verslaafd aan shoppen (heb als bijbaan ook altijd in een kledingzaak gewerkt) en ga ook erg graag stappen met vriendinnen. Verder ben ik single en meer weet ik eigenlijk niks te vertellen. En anders vraag je het maar Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:54

Ik wil niet zoveel kwijt over mijzelf :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Shisha do 8 sep 2011 - 23:03

Ik woon in Arnhem en ik werk als evv-er op een somatische verpleegafdeling met voornamelijk parkinsonpatiënten. Ik heb vorig jaar met mijn vriend een huis gekocht waar we veel aan moesten doen en we doen de verbouwing grotendeels zelf in onze vrije tijd. Volgend jaar gaan we trouwen dus nu zijn we ook druk met de voorbereidingen.
Verder sport ik regelmatig (fitness, zumba en paaldansen) en ik vind het leuk om naar de film te gaan, terrasje pakken, uit eten te gaan of gewoon een lekker avondje thuis op de bank voor de tv of met een boek.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:06

HeartBeat schreef:Vertel eens iets over jezelf.

Leeftijd/woonplaats/relatie/hobby's/werk of gewoon iets anders wat je met de rest wilt delen Wink


Ik ben 24, al denk ik regelmatig dat ik al 25 ben/ In woon vlakbij Amsterdam / Ik ben nog altijd single / Fotografie is zowel mijn hobby als werk. Ik doe voornamelijk studio foto's, bruidsreportages, bewerkingen en ontwerpen. En afdrukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Snoes do 8 sep 2011 - 23:13

Ik word in november 24 jaar, woon in het Belgenland, heb 4 jaar een relatie met mijn vriend, we wonen samen sinds 1,5 jaar en hebben een half jaar terug een huis gekocht en ik werk in een ziekenhuis smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:17

Ik ben 23. Ik woon in een klein dorp in de Betuwe samen met mijn vriend. We wonen hier bijna een jaar. We hebben het huis flink verbouwd en ik denk dat de vorige bewoonster het niet meer terug zal kennen. Inmiddels zijn we ruim 7,5 jaar samen. Ik werk in een klein dorpje als leerkracht van groep 3/4. Op dit moment ben ik bezig met het laatste blok van de gymopleiding. Voor de rest vind ik het lekker om te sporten (tennis en steps), te lezen, te internetten, te shoppen, uit eten gaan en met vrienden en vriendinnen afspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 8:32

26, 3 kindjes, vriend - vanaf november man:), woon 15 minuutjes van het strand, 15 minuutjes van Blijdorp en 15 minuutjes van Ikea Delft... Uhm..hobby's... shoppen, reizen, knutselen en creabea doen met de kindjes.. Wat ik absoluut niet leuk vind is de speeltuin. Daar stuur ik mijn vriend altijd heen haha. Oh en ik hoop in november/ december te gaan verhuizen naar een echt grote mensenhuis met een voor, zij en achtertuin, jaren 30 stijl nieuwbouw, mijn beloved woonkeuken van 5.5x4 ofzo met kookeiland. Can't wait...

Meer heb ik eigenlijk niet te melden... tenzij je meer wilt weten mag je het altijd vragen.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Snoes vr 9 sep 2011 - 8:33

Roodkapje, die dingen die je hier vertelt komen me allemaal zo bekend voor, maar ik kan gewoon jouw vroegere naam maar niet bedenken. Frusterend, help? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Caroow vr 9 sep 2011 - 8:36

Ik ben 24 en woon in Overijssel samen met mijn vriend. Ik hou erg van lezen en taarten bakken, en als ik de tijd kan vinden ga ik graag windsurfen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:37

Ben Anouschka, 20 jaar en kom uit Gorinchem.
Heb 2,5 jaar een vriend, S.tefan.
Helemaal dolgelukkig!
Sinds een week heb ik werk als kassamedewerker bij de p.lus.
Weet nu al dat ik dit niet de rest van mijn leven vol ga houden, dus ga me orienteren om volgend jaar weer een studie te doen!

Woon thuis met mijn vader,moeder en hond.
Perro, is een golden retriever.

En eh ja dat was het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:38

Ik zal het dit keer niet puntsgewijs doen. smile

Ik ben Maura en ben net 29 jaar geworden. Ik woon in mijn eigen huis in het noorden van het land. Ik ben vrijgezel, maar wel verliefd. Een onmogelijke liefde, maar ik maak het mezelf dan ook graag onmogelijk. Mijn werk is een deel van mijn leven en soms heb ik het idee dat het mijn leven is, omdat ik het moeilijk kan loslaten en zelfs onder het forummen nog puntjes op de i zet. Ondanks dat ik met mijn moeder en haar vriend geen contact heb, kan ik toch zeggen dat ik een fijne familie heb die mij steunt en helpt, daar waar nodig. Maar meestal doe ik het liever alleen. Onlangs heb ik sommige vriendschappen hernieuwd. En ik ben gelukkig met mijn leven op dit moment. Het enige wat ik heel graag wil is afvallen, zoals hieronder is aangegeven.

En dat was het volgens mij wel. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 8:40

Ik ben 26, woon in Den Haag samen met mijn katje Mitzi. Ik heb veel in het buitenland gewoond en gek op Amerika en Engeland. Heb sinds 1,5 maand een hele lieve vriend, en ik kan me geen persoon bedenken die beter bij mij past! We kunnen totaal onszelf zijn bij elkaar, en hebben dezelfde interesses! Ik hou van reizen, fotografie, mijn familie, Starbucks, shoppen in het buitenland, koken, lezen, Engels, schrijven, boekwinkels, steden, bergen en mooie woonstijlen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Bliss vr 9 sep 2011 - 8:49

- 27 jaar (nog maar twee weekjes...)
- juf van groep 7
- eeuwige vrijgezel
- sinds vandaag in het bezit van steunzolen :shock:
- fan van Italië, vanavond een niveautoets gedaan voor een taalcursus (en in de zomer al twee weken een cursus in Florence gedaan)
- sinds 1 juni in het bezit van een eigen huis (een plek onder de zooooooooon)
- groot muziekliefhebber

Hier laat ik het maar eens even bij smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Sorella vr 9 sep 2011 - 8:50

Ik ben 26 woon in Amsterdam. Ik woon helaas nog thuis omdat ik de afgelopen 4,5 jaar een paard heb gehad en geen geld 'over' had om op mezelf te gaan. Afgelopen december is mijn paard overleden en daar heb ik het nog elke dag onwijs moeilijk mee. Gelukkig ben ik nog wel veel op stal te vinden en rij verschillende paarden bij. Dat is ook meteen mijn grootste hobby en kan hele dagen op stal bezig zijn. Ik ben wel bezig om op mezelf te gaan maar als ik mazzel heb sta ik op nummer 30 dus dat duurt nog wel even!
Ik ben al ruim drie jaar single en moet bekennen dat ik al evenlang geen date meer heb gehad maar daar moet nu maar eens verandering in komen! Ik werk in een dierenspeciaalzaak en dieren zijn mijn grote passie! Zelf heb ik een papegaai, Moppie.

Nou, dat ben ik in een notendop Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 8:54

Jij lijkt me een leuke meid, Sorella!

En Bliss is een leuke meid, dat weet ik al Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:55

Oke, hier kom ik dan :P

Ik ga mijn echte naam hier niet neer zetten, maar het begint met een "A." Ik ben 26 jaar en ik ben over twee maanden alweer een jaar getrouwd (6,5 jaar relatie). Ik woon in een appartement in een dorp net boven Eindhoven. Over een paar jaar willen we verhuizen naar een gezinswoning in de stad. Verder heb ik een poes, Isabel van 3 jaar oud uit het asiel.

Ik maak soms sieraden, ik lees graag boeken, ik kijk veel series en ik speel graag spellen. Maar ik vind het ook heerlijk om dingen samen te doen. Zo maak ik graag uitstapjes, ga ik graag shoppen, high teaen etc. Mijn man en ik doen ook veel leuke dingen samen en dat hoeft wat ons betreft niet altijd veel te kosten. Zo vinden we het heerlijk om samen te koken en ondertussen te kletsen of gezellig samen een filmpje te kijken met een biertje erbij.

Verder weet ik het even niet meer Wink



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Sorella vr 9 sep 2011 - 8:55

Joy_ schreef:Jij lijkt me een leuke meid, Sorella!

En Bliss is een leuke meid, dat weet ik al Wink

Wat lief Embarassed Dank je wel! Grappig dat heb ik bij jou ook, vooral als je een foto post, je ziet er altijd zo vrolijk en blij uit! Nu helemaal natuurlijk, met al die vlinders Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  ekiaam87 vr 9 sep 2011 - 9:29

Maaike, 24 jaar uit Voorschoten. Ik ben vandaag 9 jaar samen met mijn vriend & onze pup Sjefke, waarvan we er 4 samenwonen.
Ik sta voor de klas (onderbouw) sinds dit schooljaar.
Mijn hobby's zijn gitaar spelen, stijldansen, geocaching, disney en oppassen Wink

Wil je nog meer weten, stel gerust een vraag smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 9:35

Jeetje Maaike, 9 jaar al, gefeliciteerd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 9:41

Snoes schreef:Roodkapje, die dingen die je hier vertelt komen me allemaal zo bekend voor, maar ik kan gewoon jouw vroegere naam maar niet bedenken. Frusterend, help? Very Happy

ik pm je wel:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Schaapke vr 9 sep 2011 - 9:52

Ik ben sinds gisteren 24 en heb 7,5 jaar een relatie met mijn vriend (vanaf november mijn 'man' smile ). We wonen ruim vier jaar samen in een klein, maar fijn dorpje tussen Utrecht en Den Bosch.
Ben 3e jaars student aan de Pabo en loop momenteel stage in groep 3.

Mijn hobby's zijn korfballen, winkelen, spelletjes doen, televisie/filmpje kijken en koken.
Ga op het moment een moeilijk moment in mijn leventje door, omdat we sinds een tijdje weten dat mijn vader ongeneselijk ziek is. Dit belemmerd nogal in mijn dagelijkse bezigheden.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Sorella vr 9 sep 2011 - 9:54

Wat naar om te horen Schaapke. Dat lijkt me echt ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Schaapke vr 9 sep 2011 - 9:56

Sorella schreef:Wat naar om te horen Schaapke. Dat lijkt me echt ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte hug

Wat lief! Dankjewel!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  luisa vr 9 sep 2011 - 10:32

Leuk topic, ik denk helemaal voor 'nieuwkomers'.

Ok nu over mij, wil niet te herkenbaar worden maar voorruit:

Ik ben 28 en sinds ruim een jaar getrouwd. Mijn man komt uit Joegoslavie, we hebben een paar jaar in het buitenland gewoond en net weer terug in NL om hier toekomst op te bouwen. Hoop snel een baan als jurist te vinden en dan ook een huisje. Ik hou veel van reizen en andere talen/culturen en probeer genoeg te sporten.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat weet je van de forummer boven je Empty Re: Nav wat weet je van de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum