Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weet je van de forummer boven je?

+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Jeanette do 8 sep 2011 - 22:04

Even kijken of we wat van elkaar weten! Very Happy Wat weet je van de forummer boven je?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:06

Haha, nou eigenlijk niks, maar ik heb net voor het eerst een foto van jou gezien, leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:07

Maple, werkt op een kdv en woont niet bij mij in de buurt. Daarnaast is ze veel afgevallen. Zit ik goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:08

Maple, een lieve meid, die niet zo lekker in haar vel zit. Wel is het een vechter, en is het een dapper iemand, dus het moet allemaal goed gaan komen! Werkt op een kinderdagverblijf. En is goed bevriend geraakt met Jordana.

Jeanette / Liv, weet ik eerlijk gezegd niet laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:08

Maple werkt met kinderen. Is gek van Canada en is daar ook geweest. Ze heeft samen met wat anderen een meeting georganiseerd in Utrecht. Stond erom bekend graag terug te komen op dingen, maar dat zie ik haar de laatste tijd niet echt meer doen. En volgens mij ben je ook heel veel afgevallen.
Laatst heb ik een keer een foto van je gezien en ik vind je er leuk uit zien.

Edit: van Liv weet ik eigenlijk weinig.
Pippa heeft een relatie met iemand die ze van internet heeft leren kennen en woont samen. Ze komt heel erg gelukkig over. Ze heeft een baan waar ze volgens mij helemaal op haar plek zit na een baan waar het wat minder ging. Qua gezondheid heeft ze het niet al te makkelijk. Ik heb pippa een paar keer gezien en ik vind haar een hele leuke meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:16

Valt me eigenlijk op hoe wienig ik van forummers weet... Van Liv en Yvaine weet ik niet zoveel. Zelfs van Pippa weet ik niet zo veel, behalve dat ze fibro heeft en dat haar vader in mijn woonplaats werkt(e), toch?

Pippa, thanks trouwens, lief!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:17

Yvaine, paar keer gezien en een hele lieve rustige meid. Ze heeft een nieuw huisje! Ik weet verder niet zo goed hoe het nu gaat Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:17

Maple schreef:Valt me eigenlijk op hoe wienig ik van forummers weet... Van Liv en Yvaine weet ik niet zoveel. Zelfs van Pippa weet ik niet zo veel, behalve dat ze fibro heeft en dat haar vader in mijn woonplaats werkt(e), toch?

Pippa, thanks trouwens, lief!!

Haha! Dat laatste vind ik dan weer grappig dat je dat onthouden hebt, dat klopt inderdaad. Ik was dinsdag nog in jouw woonplaats!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:18

Pippa schreef:
Maple schreef:Valt me eigenlijk op hoe wienig ik van forummers weet... Van Liv en Yvaine weet ik niet zoveel. Zelfs van Pippa weet ik niet zo veel, behalve dat ze fibro heeft en dat haar vader in mijn woonplaats werkt(e), toch?

Pippa, thanks trouwens, lief!!

Haha! Dat laatste vind ik dan weer grappig dat je dat onthouden hebt, dat klopt inderdaad. Ik was dinsdag nog in jouw woonplaats!
Ik niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:18

Ik ben hier ook niet heel "bekend", zeg maar. De laatste tijd ben ik weer iets actiever. Op het oude forum was ik minder actief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  girli do 8 sep 2011 - 22:21

Liv heeft al lang een relatie, maar woont nog niet zo lang samen (toch?) en volgens mij wil ze graag afvallen, want ik heb haar al een paar keer zien reageren bij het afvaltopic in beauty en mode.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:23

Wij zijn inderdaad ruim 7,5 jaar samen, wonen bijna een jaar in ons huis. Ik ben inderdaad bezig om iets af te vallen, maar daar ligt niet de nadruk op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  girli do 8 sep 2011 - 22:25

jeeeejjjj, toch goed Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:38

Pippa schreef:Yvaine, paar keer gezien en een hele lieve rustige meid. Ze heeft een nieuw huisje! Ik weet verder niet zo goed hoe het nu gaat Embarassed
Ik zit me net te bedenken dat ik dat ook niet heel expliciet op het forum vermeld. Maar het gaat allemaal niet heel erg lekker, maar dat komt hopelijk wel weer goed. M'n nieuwe huisje is in ieder geval een goed begin.

Over Girli weet ik eigenlijk heel weinig. Ondanks dat ik toch wel dagelijk mee lees weet ik vrij weinig van forummers merk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:39

Ik weet ook weinig van sommige forummers. Misschien moeten we ons voorstellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Sterre do 8 sep 2011 - 22:39

Ik wist niet dat jij ook een nieuw huisje hebt! Nog steeds in dezelfde stad? Fijn dat dat goed bevalt smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blair do 8 sep 2011 - 22:43

Lol, ik ben aan het wachten op iemand die ik wel 'beter' ken om een verhaaltje over te schrijven, de meeste ken ik niet of hebben een naamswijziging!! Sad
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Jeanette do 8 sep 2011 - 22:54

_Liv schreef:Ik weet ook weinig van sommige forummers. Misschien moeten we ons voorstellen?

Heartbeat heeft daarover een topic geopend! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 22:54

@Sterre, ja nog steeds in dezelfde stad. Ik zit er nog niet in. Volgende week krijg ik de sleutels, en dan eerst nog een beetje klussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Shisha do 8 sep 2011 - 23:12

Babydoll schreef:Lol, ik ben aan het wachten op iemand die ik wel 'beter' ken om een verhaaltje over te schrijven, de meeste ken ik niet of hebben een naamswijziging!! Sad

+1. Ik weet bijna niet meer wie nou wie is!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:13

Hmmm ik weet alleen iets van Sterre, maar dat komt omdat ik haar een keer ontmoet heb - als ik de juiste persoon voor me heb, that is... ik ben nog steeds niet thuis in forumnamen...

Iig, Sterre houdt ook van fotografie, dus dat is ook makkelijk onthouden voor mij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Snoes do 8 sep 2011 - 23:15

Oeh, over Zero kan ik wel wat vertellen Very Happy

Ze is 24 jaar, woont veel te ver weg, heeft geen vriend. Ze is een klein meisje Very Happy maar wel héél lief en haar humor kan ik wel waarderen. Ze houdt enorm van fotografie, en dan vooral huwelijksfotografie oid toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin do 8 sep 2011 - 23:15

Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!

Van Zero weet ik dat ze van fotografie houdt, een beetje gek is, naar Brazilie gaat, en ik weet zelfs waar haar studio is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:17

Ik wil Snoes doen!!! Very Happy

Snoes is echt een lieverd. Ze woont in België met haar vriend waarmee ze 4 of 5 jaar samen is. Ze hebben een super mooi huis en ik zie ze als het perfecte koppel laughcry Very Happy
En ik ga haar de 17e weer zien, waar ik heel veel zin in heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:20

Storm heeft een lief leuk geweldig kindje die bijna jarig is en een vriend. Ze wonen in een appartementje maar ze wil graag een huisje met een tuintje. Ik kan nog wel meer vertellen maar of dat forumwaardig is haha.
Ze is gewoon een erg leuke meid, vol begrip en niet bevooroordeeld naar mijn idee. Oow en niet te vergeten een geweldige moeder! Toen ik haar en M. samen zag mijn hart smolt...zoo lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum