Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

+44
Snoes
Sea of Trees
Burn
Poubelle
luenca
SoGood
Toet
Coco
Pineco
Caresses
Jeanette
Razz
Parel
Exogenesis
Willem
Aziraphale
Mermaid
Sun88
Lady4
Rush
Elliot
Stuiterbal
Shisha
Mida4you
Fortissimo
Bisq
ExpressoB
Blixum
Thunder
Atelier Madame
Capt'n Zero
Blair
Sugarfall
Maple
Joan
_Poppy_
Printje
Harrison
Sanne
nina
Marin
Caroow
Twellie
Nyx
48 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 3 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Bisq vr 9 aug 2013 - 10:51

Van Maple weet ik dat ze gescheiden is en nu gelukkig is met haar nieuwe vriend. Nu hoop ik dat ik dat goed onthouden heb en ik je niet met iemand anders verward.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!  - Pagina 3 Empty Re: Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!

Bericht  Sea of Trees vr 9 aug 2013 - 10:52

ExpressoB schreef:sot  heeft een zoontje, woont samen en ik weet hoe ze eruit ziet
en dat je aan het solliciteren bent..?
enuhm dat een huissleutel een keer in de ondergrondse container was gevallen..?
Klopt, behalve het solliciteren niet Wink ik doe weer een opleiding inmiddels.
Dat je dat nog weet van die ondergrondse container, haha!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Fortissimo vr 9 aug 2013 - 10:52

Van Bisq weet ik alleen dat ze een enorme vechter is, en dat ik dat bewonderenswaardig vind. Voor de rest ken ik Bisq niet zo goed. Sorry!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 10:53

Haha, nee, dat heb je goed onthouden! Van jou weet ik niet zoveel. Jouw naam doet me aan koekjes denken, maar die heb je deze week al eerder van iemand anders hier gehoord, had ik gelezen smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Sea of Trees vr 9 aug 2013 - 10:53

Rataplan schreef:
Sea of Trees schreef:Rataplan heeft 2 kinderen, waarvan er 1 bijna even oud is als de mijne. Haar jongste heeft eetproblemen (gehad). Rataplan werkt volgens mij, maar waar precies weet ik niet.
Klopt! De eetproblemen zijn er nog steeds. Ik ben bloemist.
 Dat was het ja, bloemist smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Bisq vr 9 aug 2013 - 10:54

Maple schreef:Haha, nee, dat heb je goed onthouden! Van jou weet ik niet zoveel. Jouw naam doet me aan koekjes denken, maar die heb je deze week al eerder van iemand anders hier gehoord, had ik gelezen smile
 Haha dat heb ik dan gemist.

Fortissimo, dank je! Alleen maar goed dat jullie niet veel over me weten, dat was ook m'n bedoeling hier op het forum Wink

Laatst aangepast door Bisq op vr 9 aug 2013 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Joan vr 9 aug 2013 - 10:56

Ik weet van SoT dat ze graag New Girl kijkt, een zoontje heeft. Net als ik, gek ben op frietjes. Ze is pas begonnen met een opleiding wat ik echt heel erg knap vind van haar! Haar forumnaam is een eng bos is Japan. Volgens mij woont ze in het zuiden des lands. Ze draagt graag rode lipstick en vind vintage jurkjes leuk! Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Mida4you vr 9 aug 2013 - 10:58

Joan, je bent een mooie meid en je bent creatief! Had laatst dat mooie naambordje gezien van vilt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 11:04

Sea of Trees schreef:
ExpressoB schreef:sot  heeft een zoontje, woont samen en ik weet hoe ze eruit ziet
en dat je aan het solliciteren bent..?
enuhm dat een huissleutel een keer in de ondergrondse container was gevallen..?
Klopt, behalve het solliciteren niet Wink ik doe weer een opleiding inmiddels.
Dat je dat nog weet van die ondergrondse container, haha!
 hahaha ja goed he angel  oh dacht solliciteren voor een stageplek? ook niet dan?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB vr 9 aug 2013 - 11:05

Maple schreef:Van Blixum ben ik nog altijd benieuwd of ze een golden oldie is. Van ExpressoB weet ik dat ze haar relatie een tijdje terug verbroken heeft, verder weet ik net zoveel van haar. Hoe gaat het het met je?
 zal morgen ff antwoorden (lief dat je ernaar vraagt)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549

Bericht  Atelier Madame vr 9 aug 2013 - 11:12

Twellie schreef:Ik weet van Atelier Madame dat ze mode / kleding / uiterlijk erg interessant vindt. Volgens mij winkelt ze wel op een budget en scoort het liefst leuke dingen voor weinig smile. Volgens mij heeft Atelier Madame al sinds enige jaren een vriend.
Haha klopt helemaal!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777

Bericht  Atelier Madame vr 9 aug 2013 - 11:13

ExpressoB schreef:
Maple schreef:Van Blixum ben ik nog altijd benieuwd of ze een golden oldie is. Van ExpressoB weet ik dat ze haar relatie een tijdje terug verbroken heeft, verder weet ik net zoveel van haar. Hoe gaat het het met je?
 zal morgen ff antwoorden (lief dat je ernaar vraagt)
ExpressoB is sinds vorig jaar vrijgezel, werkt in de zorg dacht ik?
Heeft donker haar en is heel mooi!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777

Bericht  Fortissimo vr 9 aug 2013 - 11:15

Bisq schreef:
Maple schreef:Haha, nee, dat heb je goed onthouden! Van jou weet ik niet zoveel. Jouw naam doet me aan koekjes denken, maar die heb je deze week al eerder van iemand anders hier gehoord, had ik gelezen smile
 Haha dat heb ik dan gemist.

Fortissimo, dank je! Alleen maar goed dat jullie niet veel over me weten, dat was ook m'n bedoeling hier op het forum Wink
 Haha dat is dan inderdaad gelukt ja. ;)Verder kom je op mij over als een lieve meid in ieder geval!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Blixum vr 9 aug 2013 - 11:35

Van Fortissimo weet ik inmiddels dat ze een weelderig lichaam heeft, jurkjes koopt bij bonprix en nu aan de drank zit.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Mida4you vr 9 aug 2013 - 11:44

Ik word helemaal overgeslagen.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Poubelle vr 9 aug 2013 - 14:33

Van Mida4you weet ik dat ze een dochter heeft met een hele mooie naam en dat ze zwanger is van de tweede.
En ze was mijn Sinterklaar in het lootjestrek topic afgelopen november/december.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Shisha vr 9 aug 2013 - 18:15

Van Poubelle weet ik dat ze van festivals houdt, ze doet (deed?) aan paaldansen, ze heeft cool haar en een hele leuke meid om te zien!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 18:29

ik weet van Shisha dat ze een heel mooi zoontje met leuke naam heeft!

Gast
Gast

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 18:51

Pippa werkt in een hotel, heeft problemen met haar gezondheid en is daardoor de kans geboden in een ander hotel te werken. Ik ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, Pippa. En verder is ze heel zorgzaam.

Verder is Blair ook overgeslagen zag ik, maar ik weet niet zoveel van je Blair.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 18:54

ik zit nu in de metro er weer heen. Afstand is (te) zwaar met drie uur op een dag. Het hotel is wel leuk en met aardige collega's,  maar dit gaat hem niet worden uiteindelijk. Ik kom verder nergens aan toe omdat ik te moe ben..

Gast
Gast

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 18:57

Dat is inderdaad een hele lange reis. Dat is voor bijna iedereen zwaar. Als dit afloopt, moet je dan weer terug naar je vorige baan?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Burn vr 9 aug 2013 - 19:34

Sanne woont in het dorpje naast me, is een mooie vrouw met een erg cute dochtertje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Stuiterbal vr 9 aug 2013 - 19:39

Burn woont helemaal in een uithoek. Hierdoor moet zij of ik 3 uur reizen om elkaar een keer te zien.
Burn is een lieve en spontane meid. Heel goed bevriend met exo.
Pas alleen op vakantie gegaan !
Gaat dit jaar een nieuwe opleiding doen.Very Happy  En verder is ze een beetje gek soms :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 19:52

Stuiter heeft een hele leuke zoon met knalblauwe ogen. Ze heeft voorheen hetzelfde werk gedaan als ik maar is daarmee gestopt, en doet nu een opleiding en werkt in de zorg. Ze woont in het zuiden. En ze heeft eindelijk het geluk gevonden in de liefde en is daarin volgens mij dolgelukkig!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Burn vr 9 aug 2013 - 19:52

Thnx Stuit!

Jij bent een bikkel van een mama, met een super lief zoontje en een leuke vriend!
Geniet van haar opleiding, zal altijd voor me klaar staan!
Woont helaas echt te ver weg om elkaar wat regelmatiger te zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: