Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word jij snel boos op je vriend?

+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Word jij snel boos op je vriend? - Pagina 4 Empty Re: Word jij snel boos op je vriend?

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 3:02

laughcry
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Word jij snel boos op je vriend? - Pagina 4 Empty Re: Word jij snel boos op je vriend?

Bericht  Siem ma 5 aug 2013 - 3:12

Fortissimo schreef:Ieuwl.. een perfecte relatie lijkt me echt vet saai. Ben blij dat ik jou niet ben ED.

psst.. engelse drop/kim is niet echt

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 3:15

Siem schreef:
Fortissimo schreef:Ieuwl.. een perfecte relatie lijkt me echt vet saai. Ben blij dat ik jou niet ben ED.

Joh.. echt?! :shock:

Ingezet door de Burgemeester voor wat meer pit op het forum? Yes
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Siem ma 5 aug 2013 - 3:25

Fortissimo schreef:
Siem schreef:

Niet doorvertellen hoor.. Ze weet het zelf nl nog niet angel

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 3:58

Siem schreef:
Fortissimo schreef:
Siem schreef:

Niet doorvertellen hoor.. Ze weet het zelf nl nog niet angel
Oooh.. Maar Kim had toch geen kind, ED opeens wel. Hoe doet ze het? Zo zou ik dat ook wel willen! Een.... tweee.... FLOEP! Kind.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 4:03

Jammer dat er hier zo vaak wordt afgedwaald van de discussie. Mijn dochter heeft hier weinig mee van doen, ik kan zelf heel goed bepalen of ik iets over haar vertel en in welke mate. Ik vind het persoonlijk niet netjes om teveel uit te weiden over haar op een openbare plek als het internet. Iets met privacy en een eigen individu zijn. 

Ik heb geen perfecte relatie, geloof niet in perfectie. Je hebt altijd te maken met twee mensen met hun eigen eigenaardigheden en daar heb je het mee te doen. Dat is nooit perfect, godzijdank niet, maar je kunt wel proberen om er samen het beste van te maken en dat is wat wij nu al heel wat jaren doen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Luce ma 5 aug 2013 - 4:06

Engelse Drop schreef:Jammer dat er hier zo vaak wordt afgedwaald van de discussie. Mijn dochter heeft hier weinig mee van doen, ik kan zelf heel goed bepalen of ik iets over haar vertel en in welke mate. Ik vind het persoonlijk niet netjes om teveel uit te weiden over haar op een openbare plek als het internet. Iets met privacy en een eigen individu zijn. 

Of je moet dan teveel onthouden wat je allemaal zegt hier. Zou ik ook niet doen, des te sneller hebben mensen je door. laughcry
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 4:06

Oh, ik zeg inderdaad wel heel veel over jouw dochter inderdaad. Mijn innige en oprechte excuses.

Whahaha laughcry
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 4:10

Ik zou het prettig vinden als je in ieder geval het fatsoen hebt om mijn dochter erbuiten te laten. Je mag mij belachelijk maken, zoveel als je wilt, dat kan ik best hebben, maar het zou je sieren als je mijn dochter verder met rust laat.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 4:15

Ik heb niet eens gehad over jouw dochter, ik had het over 'een kind'. Doe niet zo gemaakt joh. Je maakt jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lot ma 5 aug 2013 - 4:21

Ten eerst lees ik er geen 'woede' in de reacties van de vriendjes wanneer er iets niet gewassen is. En vind ik het dus ook niet echt respectloos. Daarnaast kan het toch zijn dat je afspraken maakt in een relatie, bijvoorbeeld dat de ene persoon zorg draagt voor de was en de ander voor het halen van de boodschappen. Natuurlijk is het dan slimmer als je de avond van te voren even zou checken of je shirt al schoon is, of even lief vraagt aan je partner of het optijd schoon is. Óf je wast het zelf even. Máár ik neem aan dat het hier over situaties gaat waarin er haast is en dan reageren mensen wel eens geirriteerd (of ze benoemen het zelfs alleen maar), ze zijn dan niet boos, of zelfs woedend of respectloos naar mijn mening.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 4:35

Paper Crown:

Ik probeer dat al 6 jaar eruit te rammen, dat ik niet zoals toen hij bij zijn oma woonde oma niets te doen had dus de dingen die hij in de wasmand mikte de volgende dag schoon en gestreken in zijn kast lag. Waar ik dan helemaal woest om word is dat hij mij daarvoor wakker durft te maken terwijl ik elk uur wakker was vannacht met julian.. Dan heb je aan mij een verkeerde en val ik wel tegen hem uit. Heb ik ook nul spijt van. Zeker niet als zijn kast vol hangt met mooi duur spul en hij ondankbaar kan roepen dat hij niets heeft.

Ik vind de hele toon van een bericht als deze hierboven niet prettig. Dan maakt het me eigenlijk weinig uit wie er dan precies wat zegt en hoe je het noemt: geïrriteerd  boos, of woedend. De hele sfeer zou mij niet aanspreken binnen een relatie. Maar nogmaals, ik reageer vanuit mezelf, als een ander dit wel prima vindt, dan hoop ik dat je heel gelukkig bent, voor mij persoonlijk zou het niet goed voelen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Lot ma 5 aug 2013 - 4:38

Ik dacht dat je alleen doelde op dat iemand vraagt waarom hij geen schone was heeft. Daar was mijn reactie op gebaseerd.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 4:47

Nee hoor, dat is een heel normale vraag wanneer je de taken op die manier hebt verdeeld. Het gaat me om de manier waarop. Dat je het hele huishouden op je neemt, alla, maar dat je dan uitgekafferd wordt wanneer je niet precies dat ene shirt schoon hebt hangen, dat gaat me veel te ver. Je laat je toch niet behandelen als een slaaf? Sorry, ik weet dat ik dit niet mag zeggen op dit forum, maar ik schrik hier gewoon echt van. In mijn omgeving ken ik gewoon geen vrouwen die zich zo laten behandelen door hun man.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown ma 5 aug 2013 - 4:53

Je bent gewoon een jaloerse heks die gewoon wacht op t moment dat je weer met je perfectie kan strooien. Engelse drop... Heksendrop past meer bij je. Je doet dit continu, terwijl je nog even tussen neus en lippen door ook nog even verteld hoe goed jij hebt voor elkaar hebt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SoGood ma 5 aug 2013 - 5:31

Ja, en dan is 'woedend' een beter woord.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 5:34

Woedend?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 5:35

Paper Crown schreef:Je bent gewoon een jaloerse heks die gewoon wacht op t moment dat je weer met je perfectie kan strooien. Engelse drop... Heksendrop past meer bij je. Je doet dit continu, terwijl je nog even tussen neus en lippen door ook nog even verteld hoe goed jij hebt voor elkaar hebt.
Deze begrijp ik even niet, op wie ben ik jaloers?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Maple ma 5 aug 2013 - 5:40

Zo. Ontopic: ik ben te snel boos op m'n vriend. Vooral als ik loop te stressen moeten de mensen die het dichtst bij me staan dat ontgelden.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Rush ma 5 aug 2013 - 5:42

Nee ik ben niet snel boos of geïrriteerd op mn vriend en ik zeur ook niet zegt hij.

Nu mn vader net overleden is, ben ik wel ietsje sneller geïrriteerd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SoGood ma 5 aug 2013 - 5:51

Engelse Drop schreef:Woedend?

Ja, graadje erger dan boos.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 6:18

Ah, op die manier. Hoe uit zich dat dan? En waarover ben je zo woedend?

Even iets anders: ik las laatst dat bij 40% van de geweldsdelicten de vrouw de dader is. Komt dit bij de vrouwen die zo boos/woedend worden ook voor?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Luce ma 5 aug 2013 - 6:44

Kim, serieus. Waarom loop je zo te zuigen? 

Ontopic: volgens mij word ik niet zo snel boos op mijn man. Ik vind het wel eens irritant dat hij last heeft van uitstelgedrag. ''Wil jij even de hondjes uitlaten?'' ''Ja, doe ik''. En dat het dan gerust een paar uur kan duren omdat de tv interessanter is. 
Maar hij zal zich vast ook wel eens aan mij irriteren. Ach, zo heeft ieder zijn ding.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Ilovethe90s ma 5 aug 2013 - 6:48

Lady4 schreef:Nee, ik ook niet. Eerlijk is eerlijk, ik kan soms wel een beetje zeuren, maar echt boos word ik praktisch nooit.
Hier hetzelfde. Soms vind ik dat ik best aardiger mag zijn en komen die irritaties echt uit de lucht vallen Embarassed
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 6:59

Ik vind het eerder opmerkelijk dat je op zo'n moment verwacht dat de ander direct opspringt, alles laat vallen waarmee hij bezig is en gaat doen wat jij van hem verlangt. Het is toch een vraag, geen commando? En jij bent toch gelijkwaardig aan hem en niet zijn baas, of zijn moeder?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: