Word jij snel boos op je vriend?
+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Word jij snel boos op je vriend?
Ik kan soms goed kwaad op mijn vriend worden. Vooral wanneer hij mij wakker maakt wanneer ik een slechte nacht gehad heb en uit wil slapen, hij is dan zo vroeg wakker! Ja dan ben ik kwaad. Maar anders niet. Het is een echte lieverd.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik word niet snel boos op mijn vriend. We hebben we hier en daar een discussie omdat ik dan wat uitspreek wat me niet lekker zit en dat tegen hem vertel of anders om. Maar dat is alleen maar goed in mijn ogen zo leer je elkaar het beste kennen.
Ik ben 2 keer echt heel boos geweest. 1 keer omdat hij een oer domme fout had gemaakt. En de 2e keer had bijna onze relatie gekost. Vanaf dat moment zijn zijn ogen open gegaan en is hij 180 graden gedraaid.
Ik ben 2 keer echt heel boos geweest. 1 keer omdat hij een oer domme fout had gemaakt. En de 2e keer had bijna onze relatie gekost. Vanaf dat moment zijn zijn ogen open gegaan en is hij 180 graden gedraaid.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ben ook niet snel boos op mijn vriend.
Gister zeiden we nog tegen elkaar dat we maar een saaie relatie hebben omdat we nooit ruziemaken
Gelukkig kwamen we snel tot de conclusie dat we allebei heel erg blij zijn met deze 'saaie' relatie.
Oh, irritaties zijn er natuurlijk wel eens. Zo kan ik er bijvoorbeeld niet tegen als hij teveel gedronken heeft. Maar dat komt gelukkig niet heel vaak meer voor. Ik vind het dan ook geen reden om echt boos te worden.
Gister zeiden we nog tegen elkaar dat we maar een saaie relatie hebben omdat we nooit ruziemaken
Gelukkig kwamen we snel tot de conclusie dat we allebei heel erg blij zijn met deze 'saaie' relatie.
Oh, irritaties zijn er natuurlijk wel eens. Zo kan ik er bijvoorbeeld niet tegen als hij teveel gedronken heeft. Maar dat komt gelukkig niet heel vaak meer voor. Ik vind het dan ook geen reden om echt boos te worden.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ja hoor, ik ben wel eens (heel) boos op mijn man. Soms terecht, soms onterecht. We zijn allebei nogal opvliegende types en zullen niet snel "kleine ergernissen" rustig uitpraten want dat werkt voor ons gewoon niet. Dan wordt het alsnog ruzie omdat we allebei te eigenwijs zijn om toe te geven dat we fout zitten. Lekker even rellen en daarna is het weer goed, de lucht geklaard en vinden we elkaar weer lief. En dan zeggen we soms zelfs sorry tegen elkaar. Werkt al dik tien jaar prima.
Merel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13
Nee, ik word niet zo snel boos op mijn vriend. Alleen een enkele keer als ik vind dat ie te veel door gaat op iets wat ik niet leuk vind, dat kan ie nogal goed.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Soms wel wat geïrriteerd, maar écht boos ben ik nog nooit geweest op mijn vriend.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Wat is er 'de baas spelen' aan als je samen afspraken hebt gemaakt? Toen ik samenwoonde was de afspraak dat hij zijn vuile was in de wasmand zou doen en ik het dan zou wassen. Meneer was laks, gooide in elke slaapkamer wel één kledingstuk en toen hij geen schone kleding meer had, was hij boos. Ja, en? Ik heb gezegd dat je je zooi in de wasmand kan gooien, doe je het niet, dan ga ik niet als mama elke kamer langs om jouw troep op te pakken en zijn was te doen. En zijn boos zijn irriteert, dus ruzie. Net zolang tot hij het wel doet. Ik zie het niet als baas spelen, maar als samen een huishouden draaien. En afspraak is toch afspraak?
Engelse Drop, ik snap niet waarom je dat nu weer ziet als baas spelen. Wil jij zeggen dat jij het sloofje binnen het gezin bent?
Engelse Drop, ik snap niet waarom je dat nu weer ziet als baas spelen. Wil jij zeggen dat jij het sloofje binnen het gezin bent?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel verliefd?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: