Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word jij snel boos op je vriend?

+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Word jij snel boos op je vriend? Empty Word jij snel boos op je vriend?

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 8:24

Mijn vriend heeft vanmiddag een flinke kras gereden op de bumper van mijn auto. Nu heb ik een oude auto (1999) die ik goedkoop heb kunnen kopen. Ik geef ook helemaal niks om auto's, dus die kras kan me eigenlijk niks schelen, maar mijn vriend voelde zich behoorlijk lullig. Ik word dus niet zo heel snel boos. Wel geïrriteerd als hij te laat is ofzo, maar echt boos ben ik niet zo snel. En jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Word jij snel boos op je vriend? Empty Re: Word jij snel boos op je vriend?

Bericht  Lady4 zo 4 aug 2013 - 8:29

Nee, ik ook niet. Eerlijk is eerlijk, ik kan soms wel een beetje zeuren, maar echt boos word ik praktisch nooit.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fjell zo 4 aug 2013 - 8:32

Ik ben eigenlijk ook nog nooit echt boos geweest op mijn vriend. Alleen een keer voordat we wat hadden. Misschien ben ik soms ook wel een beetje te lief/accepteer ik te veel. Maar ik wordt sowieso niet snel boos en mijn vriend doet ook geen rare dingen waarom ik boos zou moeten worden vind ik..
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Sadie_ zo 4 aug 2013 - 8:32

Ja ik word best snel boos (nou ja geirriteerd) op mijn vriend en dat is geen goede eigenschap van me. Working on that. 

Over een kras op mijn auto zou ik dan weer helemaal niet boos worden.
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Taeda zo 4 aug 2013 - 8:34

Sadie_ schreef:Ja ik word best snel boos (zeurderig) op mijn vriend en dat is geen goede eigenschap van me. Working on that. 

Over een kras op mijn auto zou ik dan weer helemaal niet boos worden.

Ik ook. Vooral als ik moe of niet zo lekker ben. Vaak is het een overdreven reactie. Ik doe mijn best dit te verminderen.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Mermaid zo 4 aug 2013 - 8:42

Als ik moe ben of niet helemaal lekker in mijn vel zit kan ik wel makkelijk geïrriteerd raken. Maar over het algemeen word ik niet snel boos.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  RioolSpook zo 4 aug 2013 - 8:43

Momenteel heb ik een erg kort lontje. Maar dat wijt ik aan de zwangerschap want normaal heb ik daar niet echt heel erg last van. Hij hoeft maar 1 ding 'verkeerd' te doen, of te laat te reageren op whatsapp oid.. en dan ben ik al pissig..
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Parel zo 4 aug 2013 - 8:46

Ik schiet vooral makkelijker en sneller uit mijn slof, of snauw sneller, hij heeft het echt niet makkelijk met me, alle frustraties komen er thuis uit. Echt ruzie hebben we dan weer niet vaak, we pikken een heleboel van elkaar.

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 8:50

Nee, eigenlijk helemaal niet. Soms een ergernis en dan mopper ik op hem, maar boos eigenlijk nooit.

Gast
Gast

Bericht  Reeza zo 4 aug 2013 - 8:54

Boos ben ik bijna nooit, maar geirriteerd wel eens. Vooral als hij te laat is en dat pas heel laat doorgeeft of moet overwerken en dat zegt als ik al een uur zit te wachten met koken. Soms vind ik mezelf wel een zeur, maar ik ben zelf een heel erg stipt persoon en hij wat minder, dus vandaar.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  LDJ zo 4 aug 2013 - 8:59

Boos ben ik eigenlijk nooit, geïrriteerd wel eens. Als hij bijv zijn kleding laat slingeren of dingen niet opruimt, terwijl ik net opgeruimd heb. Dat soort dingen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Destino zo 4 aug 2013 - 10:22

Boos ben ik niet snel, weleens geïrriteerd. Maar dat is voornamelijk bij kleine dingen; als ik voor de 6e keer moet vragen of hij zijn ontbijtspullen op zou willen ruimen en ik steeds als antwoord: 'Ja, doe ik straks.' krijg. Uiteindelijk ben ik dus vaak zijn zooi aan het opruimen en dan kan ik wel een beetje geïrriteerd reageren.laughcry
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Snoes zo 4 aug 2013 - 10:42

Nee, ik word helemaal niet snel boos op hem. En eerlijk gezegd geeft hij mij daar ook helemaal geen reden toe.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Joan zo 4 aug 2013 - 11:02

Ik vroeg het hem en hij zei 'ja, soms'. Nou, ik ben 't daar niet mee eens. Wel geïrriteerd maar dat komt omdat hij mij heel vaak laat wachten omdat ie z'n game nog af moet maken of omdat ie dingen uitstelt. Ik kan daar slecht tegen.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Shisha zo 4 aug 2013 - 17:49

Nee echt boos word ik niet snel. Ik raak wel snel geïrriteerd en dan met name om dingen die ik voor mijn gevoel kan blijven herhalen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marsy28 zo 4 aug 2013 - 17:59

Nee, ik ben echt zelden boos op mijn vriend. Als iets me irriteert dan maak ik er eerder een grapje van, ik heb geen zin in irritatie om iets kleins, extreme verspilling van energie. Werkt ook veel beter. Na een week lege toiletrolletjes naar zijn hoofd gegooid te hebben op een speelse manier, gebeurt het nu nooit meer dat ik lege toiletrollen in de badkamer vind. En sokken heb ik in zijn kussensloop verstopt, op een gegeven moment had hij geen sokken meer, rook hij steeds 'zweetlucht' als we naar bed gingen en toen hij erachter kwam, nadat het liggen niet meer lekker ging en hij ging voelen waarom niet, moest hij keihard lachen en ook nu zie ik zijn sokken nooit meer. 

Maar mijn vriend zegt gelukkig nooit: doe ik zo. Nee, hij doet het al vanuit zichzelf of meteen als ik het hem vraag. Ben hier eigenlijk heel blij mee. En andersom net zo natuurlijk. 

Mijn vriend zegt dat ik hem eigenlijk nooit irriteer, kijk dát hoor ik graag Razz 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Pineco zo 4 aug 2013 - 19:43

Nee, ik word volgens mij helemaal niet snel boos. Om een kras op de auto zou ik ook niet boos worden. Ik kan sowieso even geen voorbeeld geven van een situatie waarin ik boos zou worden op hem. Andersom wordt hij wel heel snel boos. Vaak wijs ik hem dan erop dat ik andersom helemaal niet boos zou zijn en waarom, en meestal draait hij dan wel weer bij. Hij kan veel slechter relativeren dan ik en is gewoon niet zo'n positivo als het even tegenzit :P
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  _Lana_ zo 4 aug 2013 - 19:47

Marsy28 schreef:Nee, ik ben echt zelden boos op mijn vriend. Als iets me irriteert dan maak ik er eerder een grapje van, ik heb geen zin in irritatie om iets kleins, extreme verspilling van energie. Werkt ook veel beter. Na een week lege toiletrolletjes naar zijn hoofd gegooid te hebben op een speelse manier, gebeurt het nu nooit meer dat ik lege toiletrollen in de badkamer vind. En sokken heb ik in zijn kussensloop verstopt, op een gegeven moment had hij geen sokken meer, rook hij steeds 'zweetlucht' als we naar bed gingen en toen hij erachter kwam, nadat het liggen niet meer lekker ging en hij ging voelen waarom niet, moest hij keihard lachen en ook nu zie ik zijn sokken nooit meer. 

Maar mijn vriend zegt gelukkig nooit: doe ik zo. Nee, hij doet het al vanuit zichzelf of meteen als ik het hem vraag. Ben hier eigenlijk heel blij mee. En andersom net zo natuurlijk. 

Mijn vriend zegt dat ik hem eigenlijk nooit irriteer, kijk dát hoor ik graag Razz
Waarom is de bovenste alinea dan nodig? Wink 
Ik word helemaal niet snel echt boos. Wel wat geïrriteerd soms.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  June zo 4 aug 2013 - 19:51

Jente schreef:Mijn vriend heeft vanmiddag een flinke kras gereden op de bumper van mijn auto. Nu heb ik een oude auto (1999) die ik goedkoop heb kunnen kopen. Ik geef ook helemaal niks om auto's, dus die kras kan me eigenlijk niks schelen, maar mijn vriend voelde zich behoorlijk lullig. Ik word dus niet zo heel snel boos. Wel geïrriteerd als hij te laat is ofzo, maar echt boos ben ik niet zo snel. En jullie?

Ik kan hieruit eigenlijk niet echt concluderen dat je niet snel boos wordt. Als iemand iets per ongeluk kapot maakt, voelt een persoon zich al rot genoeg. Ik vind boos worden dan nogal irreëel. Bovendien zeg je ook nog dat je niets om die auto geeft. Je hebt dus ook niet echt een reden om boos te zijn.

Ik ben ook niet snel boos. Ik erger me ook niet vaak, alleen wel als zijn telefoon weer uitstaat op het moment dat ik hem wil spreken, maar ik weet nou eenmaal dat hij zijn telefoon regelmatig vergeet. Hij gebruikt hem gewoon weinig en vergeet dan dat hij uitgevallen kan zijn. Tja, we hoeven niet allemaal zo vastgeplakt te zitten aan onze telefoon als ik.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Pineco zo 4 aug 2013 - 19:57

June schreef:
Jente schreef:Mijn vriend heeft vanmiddag een flinke kras gereden op de bumper van mijn auto. Nu heb ik een oude auto (1999) die ik goedkoop heb kunnen kopen. Ik geef ook helemaal niks om auto's, dus die kras kan me eigenlijk niks schelen, maar mijn vriend voelde zich behoorlijk lullig. Ik word dus niet zo heel snel boos. Wel geïrriteerd als hij te laat is ofzo, maar echt boos ben ik niet zo snel. En jullie?

Ik kan hieruit eigenlijk niet echt concluderen dat je niet snel boos wordt. Als iemand iets per ongeluk kapot maakt, voelt een persoon zich al rot genoeg. Ik vind boos worden dan nogal irreëel. Bovendien zeg je ook nog dat je niets om die auto geeft. Je hebt dus ook niet echt een reden om boos te zijn.

Ik ben ook niet snel boos. Ik erger me ook niet vaak, alleen wel als zijn telefoon weer uitstaat op het moment dat ik hem wil spreken, maar ik weet nou eenmaal dat hij zijn telefoon regelmatig vergeet. Hij gebruikt hem gewoon weinig en vergeet dan dat hij uitgevallen kan zijn. Tja, we hoeven niet allemaal zo vastgeplakt te zitten aan onze telefoon als ik.

Ik maak uit haar stukje juist op dat zij niet boos is geworden, maar haar vriend zich er toch lullig om voelde. Maar ik kan het verkeerd opgevat hebben Wink 

En je laatste stukje is heel herkenbaar, maar bij ons is het juist andersom. Ik vergeet altijd waar mijn telefoon is en laat hem regelmatig boven slingeren of in de auto. Ik mis dat ding ook nooit eigenlijk... En dan is mijn man dus vreselijk geïrriteerd als hij me weer eens probeert te bereiken, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben angel  Maar ik werk eraan, as we speak ligt mijn telefoon vlak naast me!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  June zo 4 aug 2013 - 19:59

Ik maak dat er ook uit op, maar ik snap de conclusie dat ze 'dus' niet snel boos wordt dus niet. Ik vind het uit haar verhaal ook helemaal geen reden om boos te worden.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  June zo 4 aug 2013 - 20:00

En goed bezig met je telefoon! Ik ga me soms zorgen maken als hij heel lang niet te bereiken is, maar gelukkig woont hij dichtbij en kan ik ook altijd even kijken of hij in leven is.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Steep zo 4 aug 2013 - 20:08

Boos word ik niet gauw, wel geïrriteerd.  Hij kan van een mug een olifant maken of dingen erg dramatiseren/overdrijven. Zoals nu is hij sjago wakker geworden en moet ik het ontgelden en is het mijn schuld dat hij sjago is (ik lag met zoon Dora te kijken, ik zei niks en lag stil,  zoon ook..). Dat vind ik wel vervelend en als het lang doorgaat kan ik er wel boos om worden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  kajaka88 zo 4 aug 2013 - 20:20

Ik wordt niet snel boos, maar wel geïrriteerd als ik dingen steeds moet herhalen. 
Laatst met het tafel afruimen kwam hij met het ijzeren ding waar je de pannen opzet tegen de glazen lamp aan, lamp stuk (1jaar oud). Ik heb toen gewoon staan lachen. 
Maar zoals gisteravond zeg ik tegen hem dat de sleutel van de buren boven ligt op de strijkplank en als hij dan vanmorgen gaat vragen waar die sleutel is, dan kan ik daar wel geïrriteerd over raken, maarja dan ben ik ook net wakker;) .
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Fortissimo zo 4 aug 2013 - 20:41

Mijn vriend vraagt bij alles: 'Waar ligt dat?'. Daar kan ik op gegeven moment soms wel boos om worden, maar dat is dan gewoon de irritatie die er uit moet :PNaja, boos is misschien niet het goede woord.
Wat me ook irriteert is dat hij altijd zegt: 'Doe ik zo', om het vervolgens niet te doen. Daar word ik soms wel boos om.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: