Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word jij snel verliefd?

+21
Janelie
Caramba
Siem
Shanna
ladycat
Chocolate Cookie
Lady4
Jente10
Caroow
Oasis
Alias
Susan
Sorella
Sweety
Marin
Ellusss
Atelier Madame
Rush
Sugarfall
Silver
Bliss
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Word jij snel verliefd? Empty Word jij snel verliefd?

Bericht  Bliss za 27 aug 2011 - 3:10

Ik dus totaal niet! Op de middelbare school was ik altijd wel verliefd op jongens, al werd het nooit wat. De laatste jaren ben ik eigenlijk nooit meer verliefd. Eind vorig jaar begon t er een beetje op te lijken met mijn toenmalige date, maar voordat dit echt uit kon groeien tot verliefdheid, eindigde het tussen ons. Ik heb soms t idee dat ik ook uit zelfbescherming maar gewoon niet meer verliefd word ofzo, ik weet niet wat het is. Ik kom ook niet veel leuke mannen tegen verder, dus krijg ook niet echt de kans om verliefd te worden!

Hoe zit dat bij jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word jij snel verliefd? Empty Re: Word jij snel verliefd?

Bericht  Silver za 27 aug 2011 - 3:15

Toen ik in de leeftijd 12-16jr was, was ik verliefd om verliefd te zijn. Ik zei ik ben verliefd, en dat duurde een paar uur en toen voelde ik het ook zo. Maar na mate ik ouder ben geworden, en een heleboel eikels ben tegen gekomen, "beschermde" ik mezelf ook tegen verliefdheid.
Nu bij mijn huidige vriend was het een ander soort verliefdheid, meer een interresse waar ik mee van wou weten. En op die manier is het wel verder gegroeid. Nu 3 jaar later nog steeds verliefd I love you
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall za 27 aug 2011 - 4:28

Ik kan iemand wel snel leuk of interessant vinden, maar dat gevoel kan ook zo weer weg zijn. Echt verliefd ben ik niet snel, dat heeft bij mijn huidige vriend ook moeten groeien.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Rush za 27 aug 2011 - 4:29

Nee, maar ik was wel altijd een hele hoop met jongens bezig. Juist om het moment dat ik het niet zag zitten en er helemaal geen belang bij had, werd ik ongelooflijk verliefd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame za 27 aug 2011 - 4:42

Jaaaa Ik word wel snel verliefd. Kan iemand heel snel leuk vinden als Ik een goede klik met die persoon heb. Maar ik heb dan weer niet heel snel zon speciale klik dat Ik weer snel verliefd ben (volgen jullie m nog? :p)

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ellusss za 27 aug 2011 - 4:50

Nope. Absoluut niet!
Als ik iemand leer kennen is het voor mij altijd eerst een gewone vriendschap. Bij bepaalde jongens krijg ik dan op gegeven moment een soort van kriebels waarvan ik eerder altijd dacht; ohja, ik ben verliefd! Maar nu weet ik dat 'dat' voor mij gewoon 'n teken is dat ik het heel goed met hem kan vinden ed, nog geen verliefdheid. Wel is het in die periode zo dat als hij dan ook initiatief etc. neemt het over kan gaan naar verliefdheid. Maar blijft het gewoon vriendschappelijk (en dat kan overigens ook als 'n soort van soulmate achtig iets gaan lijken), dan zijn die kriebels naar een poosje (2/3 week) ook weg.
Met mn beste vriend ging dat ook zo, en toen was het juist in die 'kriebelsperiode' dat iedereen probeerde te koppelen ( Mad ), dus daar heb ik toen wel ontzettend over zitten twijfelen etc. Is het echt vriendschap wat ik voel of meer? Maar naar 'n heel goed gesprek met hem bleek dat we beide hetzelfde hadden: heel goede vriendschap (soulmate idee) maar op dit/dat moment niet meer (zouden zeggen als dit wel kwam qua gevoel).
Tot op heden proberen ze ons nog steeds te koppelen, hier ouwehoeren we dan ook gewoon lekker bij mee (ze krijgen echt geen hoogte van ons en geloven ons niet als we zeggen dat het puur vriendschappelijk is). Vinden het stiekem wel lachwekkend zo, haha! laughcry
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 5:51

Ik ben heel snel echt verliefd. Ik vind heel veel mensen leuk en mooi, dus dat is niet echt handig laughcry

Gast
Gast

Bericht  Marin za 27 aug 2011 - 6:00

Tea-Leaf schreef:Ik ben heel snel echt verliefd. Ik vind heel veel mensen leuk en mooi, dus dat is niet echt handig laughcry

Hahaha herkenbaar. Ik heb ook altijd en overal kleine crushes, m/v. En ook echt verliefd ben ik vaker geweest. Één keer echt ziek van verliefdheid, ben wel blij dat ik dat nu niet heb want dat was niet zo leuk zo intens was het.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sweety za 27 aug 2011 - 6:09

Ik kan snel verliefd worden op iemand. Maar dan moet ik die persoon wel erg leuk vinden. Vroeger leek het wel of ik aan de lopende band verliefd werd maar nu is dat niet meer zo.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 6:15

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik ben heel snel echt verliefd. Ik vind heel veel mensen leuk en mooi, dus dat is niet echt handig laughcry

Hahaha herkenbaar. Ik heb ook altijd en overal kleine crushes, m/v. En ook echt verliefd ben ik vaker geweest. Één keer echt ziek van verliefdheid, ben wel blij dat ik dat nu niet heb want dat was niet zo leuk zo intens was het.

Oh erg is dat hé, als je er ziek van bent! Ik heb het van mijn moeder, die was ook altijd zo. Van haar eerste enorme pubercrush moest ze echt overgeven van spanning hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Marin za 27 aug 2011 - 6:17

Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:

Oh erg is dat hé, als je er ziek van bent! Ik heb het van mijn moeder, die was ook altijd zo. Van haar eerste enorme pubercrush moest ze echt overgeven van spanning hahaha.

Haha mijn moeder was ook altijd verliefd. Ik heb dat denk ik van haar.
En nee zo ziek is niet leuk, ik lag krom van de buikpijn op de bank. Maar gelukkig heb ik dat nu niet haha, veel rustiger.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 6:28

Gelukkig Joy! Maar af en toe zijn lichte kriebels wel fijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 7:50

Nee ik word niet snel verliefd. Ooit op de basisschool ben ik 1 keer echt verliefd geweest. Zodra ik hem zag, kreeg ik een rood hoofd. Maar daarna eigenlijk nooit meer zo op die manier.

Gast
Gast

Bericht  Sorella za 27 aug 2011 - 9:04

Ik ben 2x echt verliefd geweest. Op mijn 12e en m'n 16e, daarna niet meer. Ik heb sowieso niet snel gevoelens voor iemand en ik kom ook niet echt op plekken waar ik nieuwe mensen ontmoet. Nu kan ik prima alleen zijn, misschien nog wel beter dan met iemand samen, dus ik heb er geen last van ofzo.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Susan za 27 aug 2011 - 9:18

Niet heel snel, achteraf vraag ik me ook van heel veel jongens op wie ik in mijn puberteit 'verliefd' was ook af of ik nou echt verliefd op ze was of dat ik het gewoon wel spannend vond om verliefd op iemand te zijn en daar met vriendinnen over te kletsen en het me dus min of meer een beetje inbeeldde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 9:28

Natuurlijk was ik als kind op iedereen verliefd. Zo heb ik ook alle jongens op de basisschool, op hetzelfde moment, een brief geschreven met de vraag of ze verkering met mij wilden. Er was er maar één die dit wel wilde en dat vond ik allang best. En toen was ik ook opeens verliefd.

Vanaf mijn 16e heb ik verschillende vriendjes en deze vriendjes vond ik allemaal even leuk en schattig. Maar als ik er achteraf op terugkijk, dan denk ik niet verliefd te zijn geweest. Want na een maandje omgang was ik er wel weer klaar mee en ging ik verder met een ander.

In mijn hele leven ben ik denk ik twee of drie keer verliefd geweest. En nu irriteert het me dat ik niet eens, zoals vroeger, het ik vind je leuk genoeg voor het moment gevoel/veins verliefdheid bij mij opkomt. Ze missen allemaal iets of van alles. Afgelopen week gedate met een jongen. Hij had echt heel erg veel, maar miste toch iets. Heb echt tegen mezelf gezegd, waarom word je nu niet gewoon verliefd? Maar het zit er kennelijk niet in en ben ik heel erg moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 10:33

Nee helemaal niet, dat duurt wel even, maar als het eenmaal zover is, kom ik er niet makkelijk meer vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Alias zo 28 aug 2011 - 2:03

Bij mij is het ongeveer zo als Bliss het omschrijft. Vroeger wel vaker, maar nu bijna niet meer. Mijn laatste relatie ging een jaar geleden uit en het afgelopen jaar heb ik helemaal geen verliefdheidgevoelens gehad.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Oasis zo 28 aug 2011 - 2:14

Sugarfall schreef:Ik kan iemand wel snel leuk of interessant vinden, maar dat gevoel kan ook zo weer weg zijn. Echt verliefd ben ik niet snel, dat heeft bij mijn huidige vriend ook moeten groeien.

+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Caroow zo 28 aug 2011 - 2:40

Echt verliefd ben ik niet snel. Pas na een aantal maanden heel close contact met mijn huidige vriend werd ik verliefd. Maar, het is nu een paar jaar verder en ben nog steeds écht verliefd. Ik laat regelmatig dingen uit mijn handen vallen als hij binnenkomt en ik word altijd zo vrolijk als hij in de buurt is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 2:58

Nope, ik word niet snel verliefd. Ook uit zelfbescherming denk ik.. Ik mis het wel, de kriebels, het niet kunnen slapen/eten.. Heb dit bij mn huidige vriend niet gehad, ookal vind ik hem wel erg leuk. Maar daarom twijfel ik ook wel eens helaas.

Gast
Gast

Bericht  Jente10 zo 28 aug 2011 - 3:41

Ik had eigenlijk altijd wel iemand die ik 'leuk' vond maar het was niet altijd echte verliefdheid denk/weet ik nu. Kon er wel echt van genieten om die jongen dan te zien of er even te praten enzo. Maar toen ik mijn huidige vriend leerde kennen was dat toch wel een gevoel wat ik nog niet eerder had gehad smile Misschien ook wel omdat ik met andere jongens die ik leuk vond ook nooit zo veel/diepgaand contact had als met hem.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 4:52

Vroeger wel, nu absoluut niet

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 8:18

Ik kan wel snel van iemand gecharmeerd raken en flirt er ook graag op los, maar echt verliefd? Nee.

Het is me een paar jaar geleden wel overkomen dat ik wat gevoelens voor iemand ontwikkelde, maar daar heb ik afstand van genomen en dat gevoel is nu weg.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 28 aug 2011 - 9:34

Ik ben een aantal keren in mijn leven écht verliefd geweest. Hotel de botel, tot over mijn oren verliefd. De laatste keer dat ik verliefd ben geweest is alweer en aantal jaren geleden. Ik sta het mezelf niet meer toe, omdat ik negen van de tien keer degene ben die uiteindelijk gekwetst wordt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: