Word jij snel boos op je vriend?
+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Word jij snel boos op je vriend?
.
Laatst aangepast door Sea of Trees op di 6 aug 2013 - 16:13; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Vervelend Sea of Trees
Ik denk dat het wel mee valt hoe serieus die mannen dat menen. Ze worden vast niet boos omdat hun shirt niet gewassen en gestreken in de kast ligt, maar ik kan me voorstellen dat mijn vriend kan vragen waar zijn shirt is. Gewoon omdat ik vrijwel altijd de was doe thuis en dus weet waar in het proces zijn shirt is; nog vies in de wasmand, nat in de wasmachine, aan het droogrek, op de strijkstapel of in zijn kast terwijl hij hem niet kan vinden. Dat is toch niet raar? Ik denk dat je het iets te serieus opvat Engelse Drop.
Ik denk dat het wel mee valt hoe serieus die mannen dat menen. Ze worden vast niet boos omdat hun shirt niet gewassen en gestreken in de kast ligt, maar ik kan me voorstellen dat mijn vriend kan vragen waar zijn shirt is. Gewoon omdat ik vrijwel altijd de was doe thuis en dus weet waar in het proces zijn shirt is; nog vies in de wasmand, nat in de wasmachine, aan het droogrek, op de strijkstapel of in zijn kast terwijl hij hem niet kan vinden. Dat is toch niet raar? Ik denk dat je het iets te serieus opvat Engelse Drop.
Gast- Gast
En wat ik eruit opmaak zijn de mannen ook vaak boos 'in het algemeen'. Dat ze lopen te zeuren dat ze geen schoon shirt in de kast hebben liggen, dat is niet per se tegen de vriendin gericht, maar gewoon in het algemeen. Ik doe dat ook. Gisteren was mijn vriend opgestaan van tafel en toen ik weg liep stootte ik keihard mn teen tegen zijn stoel. Dan zeg ik ook iets van; Shit, staat die stoel hier midden in de kamer! Dat is niet gericht tegen hem omdat hij die stoel daar neer heeft gezet, maar meer tegen mijn eigen lompheid dat ik er tegen aan stoot.
Gast- Gast
Zó herkenbaar!Lejow schreef:Als ik vraag of hij wat wilt pakken voor me (was bijv mijn scheermesjes vergeten toen ik onder de douche stond, die lagen nog beneden op de keukentafel, of de fles van B toen we boven waren, die lag op de bank), en hij dan terugkomt: Nou daar ligt het ECHT niet hoor, ik kan het ECHT niet vinden. Vervolgens ga ik dan naar beneden en dan ligt het gewoon op de plek, waar ik vertelde dat het lag.
Dan kan ik wel geirriteerd raken, want dan kijkt hij dus echt met zijn neus.
Mijn vriend wou gisteren een rekening overmaken ´Schaaaaat waar ligt de random reader?' Die lag gewoon op tafel maar toevallig achter een theeglas..zucht. Daar kan ik ook echt geïrriteerd van raken vooral omdat het heel vaak zo is Soms zeg ik wel eens: Misschien moet je even je ogen laten testen bij Hans Anders? .
En wat ik ook verschrikkelijk irritant vind is dat mijn vriend
Maar écht boos word ik bijna nooit.
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wat erg van je relatie Sea of Trees, zeker aangezien jullie net een kindje hebben gekregen samen
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Dat is niet moeilijk hoor Alles wat niet IN de wasmand ligt, wordt niet door jou gewassen. Dus dan mag ie t zelf gaan doen. Ik heb ook als regel dat ik alleen dingen was die erin liggen en ik was het zoals het er ligt. Dus als zijn shirtje met print niet binnenstebuiten zit, is t niet mijn probleem dat die print kapot gaat. Na 1 kapotte print was t snel afgeleerdPannetoet schreef:Maar ik moet zeggen dat heel veel dingen steeds beter worden! Ik kan vieze was e.d. wel naar zijn hoofd gooien maar dat heeft toch geen effect haha ik doe gewoon hetzelfde terug Dus als ik brood smeer in het weekend, álles laten staan en dat deed ik 3 weken en toen vond hij dat bloedirritant en sindsdien komt het niet zo vaak meer voor..alleen zijn vieze was, daar moet ik nog iets voor vinden.......
Gast- Gast
Wij hebben trouwens ook wel eens irritaties hoor, dat is denk ik wel normaal wanneer je samenwoont. Alleen we zijn wel altijd open geweest over wat ons dan irriteert en doen ons best de dingen die we kunnen verbeteren, ook daadwerkelijk te verbeteren. Zo vond hij het vervelend dat ik vieze vaat in de gootsteen zette, dus dat doe ik nu niet meer. Het zijn allemaal heel kleine dingetjes, maar het kan wel het verschil maken. Op deze manier hebben we steeds minder ergernissen. Het valt niet altijd mee om een relatie gezond te houden, je moet er samen voor willen werken, af en toe concessies doen, elkaar tegemoet komen. Niet altijd gemakkelijk, maar uiteindelijk betaalt het zich wel uit in een gelukkig leven samen.
Engelse Drop- Prater
Engelse Drop schreef:Wat erg van je relatie Sea of Trees, zeker aangezien jullie net een kindje hebben gekregen samen
Ons kind is al bijna 4, maar het zijn idd geen leuke dingen nee.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Engelse Drop schreef:Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? Worden jullie mannen nou echt boos op jullie als hun kleding niet is gewassen? Echt? Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp, maar als dit echt zo is, dan begrijp ik niet helemaal waarom jullie een dergelijke relatie aan zijn gegaan?
Ja, wauw. Jij hebt gelijk! Ik ga 't meteen uitmaken en ik wis ook me-téén alle positieve eigenschappen die wel aan hem kleven.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen. Als iemand mij zo zou behandelen, dan zou het geen vriend van me worden, zelfs geen kennis, laat staan dat ik er een relatie mee zou beginnen.
Engelse Drop- Prater
Ik ben te snel geïrriteerd. Eigenlijk niet eerlijk.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Paper Crown schreef:Engelse Drop schreef:Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? Worden jullie mannen nou echt boos op jullie als hun kleding niet is gewassen? Echt? Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp, maar als dit echt zo is, dan begrijp ik niet helemaal waarom jullie een dergelijke relatie aan zijn gegaan?
Ja, wauw. Jij hebt gelijk! Ik ga 't meteen uitmaken en ik wis ook me-téén alle positieve eigenschappen die wel aan hem kleven.
Haha, ja echt he. En als dit zijn vervelendste eigenschap is dan valt het allemaal reuze mee toch!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Engelse Drop schreef:Ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen. Als iemand mij zo zou behandelen, dan zou het geen vriend van me worden, zelfs geen kennis, laat staan dat ik er een relatie mee zou beginnen.
Nee, daarom. Ik ben zo de mist in gegaan. Wat jammer dat ik jou niet eerder kende! Dan was ik nooit met hem getrouwd. En dan heb ik ook nog eens een kind van hem.. Pff. Het leven is voorbij! En dat alleen omdat hij zeikt over zijn schone was! Dat ie mijn kots opruimt als ik ziek ben bijv, en dat hij gewoon een leuke kerel is dat is niet zo belangrijk. Ik moet iemand zoeken die niet zeikt om wasjes maar me op alle andere gebieden als toiletpapier behandeld. Zoooo Kimmetje, bedankt dat je mijn ogen hebt geopend.
Ik vind het wel een afknapper. Je merkt dit gedrag snel genoeg op. Ik wil een partner die mij ook als partner ziet en niet als zijn 2e moeder.Mrs. Harrison schreef:Paper Crown schreef:Engelse Drop schreef:Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? Worden jullie mannen nou echt boos op jullie als hun kleding niet is gewassen? Echt? Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp, maar als dit echt zo is, dan begrijp ik niet helemaal waarom jullie een dergelijke relatie aan zijn gegaan?
Haha, ja echt he. En als dit zijn vervelendste eigenschap is dan valt het allemaal reuze mee toch!
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Ik kan wel chagrijnig worden en soms kort reageren op hem, maar echt boos, daar moet ie al veel voor doen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ja, maar iemand heeft toch altijd wel een negatieve eigenschap. Als dit dan het ergste is.. Ik zou er ook niet blij van worden zoals ik al zei, maar mijn vriend doet weer andere dingen die arelaxt zijn, maar gelukkig wegen alle positieve dingen veel zwaarder.Carmen_ schreef:
Ik vind het wel een afknapper. Je merkt dit gedrag snel genoeg op. Ik wil een partner die mij ook als partner ziet en niet als zijn 2e moeder.
Harrison- Fluisteraar
Iedereen heeft zijn plus en minpunten natuurlijk, maar ik vind respect binnen een relatie wel een fundamenteel iets. Uit het voorbeeld dat jij geeft spreekt weinig respect. Voor mijzelf zou het in ieder geval te weinig zijn, maar wanneer jij blij bent met je man, dan is dat natuurlijk prima. Zo heeft iedereen andere opvattingen en andere grenzen. Het is alleen maar mooi dat jij en je man tevreden zijn met de situatie, anders zou deze vast ook niet zijn ontstaan.
Engelse Drop- Prater
Engelse Drop schreef:Iedereen heeft zijn plus en minpunten natuurlijk, maar ik vind respect binnen een relatie wel een fundamenteel iets. Uit het voorbeeld dat jij geeft spreekt weinig respect. Voor mijzelf zou het in ieder geval te weinig zijn, maar wanneer jij blij bent met je man, dan is dat natuurlijk prima. Zo heeft iedereen andere opvattingen en andere grenzen. Het is alleen maar mooi dat jij en je man tevreden zijn met de situatie, anders zou deze vast ook niet zijn ontstaan.
Dit vind ik echt onzin.. Dus omdat mijn vriend aan mij vraagt of ik z'n sokken al gewassen heb en hij vervolgens gepikeerd reageert omdat ik dat niet heb gedaan heeft hij direct geen respect meer voor mij?
Daarbij, hoe irritant ik het ook zou vinden, dit is voor mij echt geen dealbreaker hoor. Sowieso kom je toch pas achter deze eigenschap als je al samenwoont, en dus waarschijnlijk al een tijdje bij elkaar bent en een hele band samen hebt opgebouwd. Ik zou dan echt niet zeggen: Oh, als je daar geïrriteerd op reageert maak ik het nu uit. Toedeloe!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Voor mij spreekt uit die woede en irritatie wel degelijk een gebrek aan respect. Een relatie waarin niet aan deze eerste voorwaarde wordt voldaan zou ik überhaupt niet aangaan, maar goed, dat ben ik. Nogmaals, als beide partners zich in dit gedrag kunnen vinden, dan is dat natuurlijk prima. Voor mij zou het alleen niks zijn. Ik vraag en geef respect, of het nu gaat om het kassameisje, de tuinman of de lerares van mijn dochter. Waarom zou ik dan zo weinig respect geven en willen ontvangen in een van de belangrijkste en intiemste relaties van mijn leven? Als je een schoonmaakster inhuurt dan snauw je haar toch ook niet af? Waarom je vrouw dan wel?
Engelse Drop- Prater
Ik lees anders nergens dat er hier iemand persoonlijk wordt afgesnauwd. Wel dat man/vriend geïrriteerd reageert op het nieuws dat zijn favoriete shirt nog niet uit de was is. Ik kan me dat ergens ook wel voorstellen, als ik een bepaalde outfit voor ogen heb voor die dag en ik moet ineens iets anders verzinnen zou ik daar 's morgens vroeg ook gefrustreerd van raken. Maar mijn punt is, als de man/vriend in kwestie zou zeggen dat zijn partner een domme koe is omdat zij zijn was niet heeft gedaan.. Ja, dan is dat respectloos. Maar als hij loopt te mopperen omdat hij nu niets heeft om aan te trekken heeft dat in mijn ogen niets met respect te maken. Eerder met een ochtendhumeur.
Daarbij, andersom zou ik ook zo reageren. Ik heb heel vaak dat ik me de hele dag op een bepaald koekje kan verheugen omdat ik weet dat we dat in huis hebben. Soms heeft mijn vriend het dan overdag al opgegeten. Als ik het dan wil pakken en ik zie dat het op is ga ik ook flink lopen mokken op mijn vriend. Betekent niet dat ik geen respect voor hem heb, maar dat ik baal omdat dingen niet volgens MIJN plan verlopen.
Daarbij, andersom zou ik ook zo reageren. Ik heb heel vaak dat ik me de hele dag op een bepaald koekje kan verheugen omdat ik weet dat we dat in huis hebben. Soms heeft mijn vriend het dan overdag al opgegeten. Als ik het dan wil pakken en ik zie dat het op is ga ik ook flink lopen mokken op mijn vriend. Betekent niet dat ik geen respect voor hem heb, maar dat ik baal omdat dingen niet volgens MIJN plan verlopen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wij zijn eigenlijk nooit boos op elkaar.
Volgens mij omdat we allebei niet echt een kort lontje hebben en dingen vaak wel prima vinden haha.
Als mijn vriend trouwens iets gewassen wil hebben doet hij dat lekker zelf haha. Hij weet ook hoe de wasmachine werkt, daar heeft hij mij niet voor nodig.
Mijn vriend zegt ook altijd, als ik iets goed gedaan wil hebben doe ik het zelf. En jij zou hetzelfde moeten doen. Nou inderdaad. Dat werkt prima hier.
Volgens mij omdat we allebei niet echt een kort lontje hebben en dingen vaak wel prima vinden haha.
Als mijn vriend trouwens iets gewassen wil hebben doet hij dat lekker zelf haha. Hij weet ook hoe de wasmachine werkt, daar heeft hij mij niet voor nodig.
Mijn vriend zegt ook altijd, als ik iets goed gedaan wil hebben doe ik het zelf. En jij zou hetzelfde moeten doen. Nou inderdaad. Dat werkt prima hier.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
@Punk'd, precies! Zo gaat het hier ook. Als mijn vriend iets specifieks aan wil de volgende dag, dan doet hij het gewoon de dag ervoor zelf even in de was. Hoe moeilijk kan het zijn?
Engelse Drop- Prater
En daarom ben jij niet met mij man. Jij mocht willen zo'n fantastische kerel te hebben. Die ook nog eens knap en sexy is. Schrijf jij mensen maar direct af.
Paper Crown schreef:En daarom ben jij niet met mij man. Jij mocht willen zo'n fantastische kerel te hebben. Die ook nog eens knap en sexy is. Schrijf jij mensen maar direct af.
Bovendien geef je zelf toch ook al aan dat je het niet relaxt vindt dat hij dat soms doet..
Harrison- Fluisteraar
Ieuwl.. een perfecte relatie lijkt me echt vet saai. Ben blij dat ik jou niet ben ED.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel verliefd?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: