Word jij snel boos op je vriend?
+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Word jij snel boos op je vriend?
Heb je het nou tegen mij...?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Nou, dan is er zeker weten geen missen aan dat jij Kim bent en je er een dochter bij gelogen hebt. Manneman, wat ben jij toch altijd verschrikkelijk snel met je conclusies. Je verzint er gewoon informatie bij joh. Waar staat in vredesnaam dat ik wil dat hij op stel en sprong doet wat ik zeg? Zo is er niet echt een discussie te voeren he, als je al overdreven conclusies gaat trekken wat niet klopt, wel? Beter je best doen, meid.
Luce- Kletskop
Ilovethe90s schreef:Hier hetzelfde. Soms vind ik dat ik best aardiger mag zijn en komen die irritaties echt uit de lucht vallenLady4 schreef:Nee, ik ook niet. Eerlijk is eerlijk, ik kan soms wel een beetje zeuren, maar echt boos word ik praktisch nooit.
Dat is voor mij dan ook weer herkenbaar.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Het valt me gewoon vaker op. Niet alleen uit jouw verhaal, maar ook uit andere verhalen van vrouwen en ik ken het ook nog wel van mijn moeder. Mijn vader zijn taak was altijd de vaatwasser inruimen en hij deed dit het liefste vlak voor hij ging slapen, als een karweitje als einde van zijn dag. Mijn moeder heeft zich hier nooit bij neer kunnen leggen. Het moest altijd direct, wanneer zij wilde dat hij het deed. In plaats van hem gewoon lekker zijn eigen gang te laten gaan, pushte ze het jaren, vroeg ze hem vaak wel drie keer achter elkaar wanneer hij nu eens ging beginnen. Ik vind het jammer dat in veel relaties zo'n gespannen sfeer hangt door te hoge verwachtingen en het doordrukken van de eigen zin.
Natuurlijk weet ik niet exact hoe het er bij jullie aan toe gaat, maar deze tendens valt me op bij veel gezinnen en komt ook naar voren uit heel wat verhalen die ik hier in dit topic lees. Niet alles kan altijd volgens jouw plan gaan, denk dat je het stukken gemakkelijker voor jezelf maakt wanneer je dit accepteert.
Natuurlijk weet ik niet exact hoe het er bij jullie aan toe gaat, maar deze tendens valt me op bij veel gezinnen en komt ook naar voren uit heel wat verhalen die ik hier in dit topic lees. Niet alles kan altijd volgens jouw plan gaan, denk dat je het stukken gemakkelijker voor jezelf maakt wanneer je dit accepteert.
Engelse Drop- Prater
Het valt jou helemaal niet op uit mijn verhaal, want het staat namelijk helemaal nergens en ik suggereer het ook niet. Dat heb je er gewoon bij verzonnen om je punt nog even te maken.
Luce- Kletskop
Maar als het gewoon niet gebeurd nadat je het gevraagd hebt, dan is het toch een beetje logisch dat je op een gegeven moment gaat 'pushen?' Of ben ik nou zo raar?Engelse Drop schreef:Het valt me gewoon vaker op. Niet alleen uit jouw verhaal, maar ook uit andere verhalen van vrouwen en ik ken het ook nog wel van mijn moeder. Mijn vader zijn taak was altijd de vaatwasser inruimen en hij deed dit het liefste vlak voor hij ging slapen, als een karweitje als einde van zijn dag. Mijn moeder heeft zich hier nooit bij neer kunnen leggen. Het moest altijd direct, wanneer zij wilde dat hij het deed. In plaats van hem gewoon lekker zijn eigen gang te laten gaan, pushte ze het jaren, vroeg ze hem vaak wel drie keer achter elkaar wanneer hij nu eens ging beginnen. Ik vind het jammer dat in veel relaties zo'n gespannen sfeer hangt door te hoge verwachtingen en het doordrukken van de eigen zin.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik word best snel boos op mijn vriend, en ben dan ook misschien wel regelmatig onredelijk. Ik vind gemakzucht alleen zo verschrikkelijk irritant; niet willen zoeken, onvoorzichtig zijn met spullen, ervan uit gaan dat ik dingen wel opruim/schoonmaak. Dan kan ik wel even flink geïrriteerd reageren.
Maar verder ben ik best aardig hoor
Maar verder ben ik best aardig hoor
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Engelse Drop, ben jij eigenlijk fan van Dr. Phil?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Daarnaast, ik kan me dus best wel voorstellen dat sommige mensen gaan pushen. Uitstelgedrag tot en met is gewoon enorm irritant. Ik vind het eerlijk gezegd ook gewoon laks als je zo in je relatie staat dat je altijd maar alles aan het uitstellen bent. Je moet beiden de verantwoordelijkheid nemen voor het huishouden en alles erom heen. Lekker makkelijk om het uit laksheid maar uit te stellen en het op je partner te gooien.
Ook niet eerlijk, zo'n geval. Toch, Kim?
Ook niet eerlijk, zo'n geval. Toch, Kim?
Luce- Kletskop
Hij deed het altijd gewoon, alleen niet op het tijdstip dat mijn moeder het wilde. Ik vind het gek dat pushen, je hebt te maken met een volwassen man, die echt zelf wel kan beslissen wanneer hij de vaatwasser gaat inruimen.Sea of Trees schreef:Maar als het gewoon niet gebeurd nadat je het gevraagd hebt, dan is het toch een beetje logisch dat je op een gegeven moment gaat 'pushen?' Of ben ik nou zo raar?Engelse Drop schreef:Het valt me gewoon vaker op. Niet alleen uit jouw verhaal, maar ook uit andere verhalen van vrouwen en ik ken het ook nog wel van mijn moeder. Mijn vader zijn taak was altijd de vaatwasser inruimen en hij deed dit het liefste vlak voor hij ging slapen, als een karweitje als einde van zijn dag. Mijn moeder heeft zich hier nooit bij neer kunnen leggen. Het moest altijd direct, wanneer zij wilde dat hij het deed. In plaats van hem gewoon lekker zijn eigen gang te laten gaan, pushte ze het jaren, vroeg ze hem vaak wel drie keer achter elkaar wanneer hij nu eens ging beginnen. Ik vind het jammer dat in veel relaties zo'n gespannen sfeer hangt door te hoge verwachtingen en het doordrukken van de eigen zin.
Engelse Drop- Prater
Nee, geen dr Phil, ik kijk nauwelijks televisie.
Engelse Drop- Prater
.
Laatst aangepast door Sea of Trees op ma 5 aug 2013 - 23:33; in totaal 2 keer bewerkt
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Oh, ik druk ook genoeg door. Maar dat komt omdat mijn vriend het zelf moeilijk vindt zich tot bepaalde dingen te zetten omdat hij het overzicht gewoon niet ziet. Ik wil hem best helpen, maar ik ga hem niet aan de arm nemen. Ik verwacht van hem dat hij zelf dingen op zich neemt en dan help ik waar nodig, doet hij dat niet dan krijgt hij wel één of meerdere keren te horen dat hij nu toch echt aan moet pakken.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Neu, ik word niet zo snel boos.
Wel eens geïrriteerd als hij beloofd heeft iets te doen en het gebeurd niet (vaak later, zoals hierboven al staat, haha). Ligt ook heel erg aan mijn eigen bui. Meestal word ik niet echt geïrriteerd (echt boos ben ik volgens mij eigenlijk nooit geweest), maar als ik gewoon heel moe of me rot voel, is soms gewoon alles teveel. Maar ja, daar kan hij dan ook niet zoveel aan doen natuurlijk.
Wel eens geïrriteerd als hij beloofd heeft iets te doen en het gebeurd niet (vaak later, zoals hierboven al staat, haha). Ligt ook heel erg aan mijn eigen bui. Meestal word ik niet echt geïrriteerd (echt boos ben ik volgens mij eigenlijk nooit geweest), maar als ik gewoon heel moe of me rot voel, is soms gewoon alles teveel. Maar ja, daar kan hij dan ook niet zoveel aan doen natuurlijk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Deed Kim dat ook niet? Toevallig joh!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik was laatst wel even echt boos op mijn vriend. Ik was twee weken op vakantie, belt 'ie op dat 'ie zijn sleutel kwijt is. Hij in de stress, dacht dat 'ie ze in de buitendeur had laten zitten en iemand anders ze eruit had gehaald. Hele scenario's in zijn hoofd dat de desbetreffende persoon terugkomt, met sleutel, om het huis leeg te roven. Hij had overal gezocht zei 'ie, overal. Werk, huis, auto, enz. Hij heeft de volgende dag direct een nieuw slot in de deur laten zetten, voor de zekerheid. Diezelfde middag vindt hij zijn sleutels terug in de auto, onder de autostoel. Ik was wel even boos ja. Het feit dat hij altijd met zijn neus kijkt en nooit goed kan zoeken heeft ons aardig wat geld gekost, geld wat we niet kunnen missen. Ik wist van tevoren dat dit ging gebeuren, ik weet dat hij niet goed kan zoeken. Ik baalde er dus erg van dat ik ver weg was en niet zelf heb kunnen zoeken, hij is weleens vaker zijn sleutels kwijt.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Engelse drop/Kim Rosenberg; het zou je sieren als je gewoon zou toegeven dat je dezelfde persoon bent en je echte verhaal komt vertellen mbt wel/geen kind, etc. Iedereen heeft door dat je dezelfde persoon bent en dat je niet eerlijk bent geweest. Geen probleem, iedereen maakt wel eens een vergissing, maar wees gewoon zo eerlijk om het toe te geven. Misschien word je dan geaccepteerd als forumlid en kun je af en toe nog een nuttige bijdrage leveren. In de situatie waar je nu in zit neemt toch niemand je serieus.
Gast- Gast
Er zit ook nog wel een heel groot verschil tussen de vraag om de vaatwasser in te ruimen en de vraag om de honden uit te laten. Die vaat kan inderdaad wel wachten, er wordt niemand slechter van als dat niet binnen een bepaalde tijd gebeurt (hoewel ik mij groen en geel zou ergeren wanneer ik er tegenaan moet kijken) maar in het geval van de honden wel. Die moeten gewoon op bepaalde tijdstippen uit en als mijn man dat uren zou gaan uitstellen omdat hij te druk is met tv kijken dan zou ik ook gaan 'zeuren'.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Er zit ook nog wel een heel groot verschil tussen de vraag om de vaatwasser in te ruimen en de vraag om de honden uit te laten. Die vaat kan inderdaad wel wachten, er wordt niemand slechter van als dat niet binnen een bepaalde tijd gebeurt (hoewel ik mij groen en geel zou ergeren wanneer ik er tegenaan moet kijken) maar in het geval van de honden wel. Die moeten gewoon op bepaalde tijdstippen uit en als mijn man dat uren zou gaan uitstellen omdat hij te druk is met tv kijken dan zou ik ook gaan 'zeuren'.
Ja, inderdaad, die hele vergelijking slaat ook gewoon nergens op. Er zijn dingen die kunnen wachten en er zijn dingen die niet kunnen wachten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat mij dus opvalt is dat het vaak voorkomt, dat de vrouw zit te pushen, ook bij de zaken die wel gewoon kunnen wachten. Ik begrijp nooit zo goed waarom je op zo'n moment denkt dat je de baas over iemand kunt spelen. Je hebt toch een gelijkwaardige relatie?
Engelse Drop- Prater
Hoewel ik het met je eens ben ED, en dat gebeurd bijna nooit, kijk jij weer niet out of the box. Er zijn miljarden verschillende mannen en sommige kijken met hun neus, sommige zijn net een vrouw, sommige zijn lui, sommige zijn actief. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen hoeveel verschillenden er zijn. Op potjes passen meerdere deksels en soms vind je iemand waarvan jij vindt dat hij op de meeste vlakken met jou overeen komt maar er zijn natuurlijk altijd verschillen. Als ik bij mezelf kijk en mijn ex relatie, kwamen daar ontzettend veel ergernissen naar voren bij mij. Ik hield niet minder van hem en hij was super in andere dingen maar hoe langer het duurde, hoe meer ik me aan bepaalde dingen ging irriteren. Ik herken dus best wel veel in wat anderen zeggen. En die relatie ging niet daarom uit, dat was iets anders.
Nu zit ik in een relatie met een man die niet meer op mij kan lijken en toch nog mannelijk zijn. Dus wij hebben die irritaties niet. Fijn voor ons en ook fijn voor jou. En eerlijk gezegd vind ik het zo ook prettiger en rustiger. Maar als mijn ex niet uiteindelijk een pathologische leugenaar bleek te zijn, was ik nog steeds gelukkig met hem, mét pittige ruzies. En ik ben dus zo tolerant als je maar zijn kunt, maar bepaalde dingen irriteerden me enorm. Zijn World of Warcraft speelschema bijvoorbeeld en dat kon ik niet naast me neerleggen. Het is maar net welk dekseltje je op je potje hebt geschroefd. En dan leer je daar mee leven want verder is het waarschijnlijk een God op wieltjes (zoals mijn ex), het zijn toch kleine dingen dan in verhouding en daar mag je dan best even over zeuren.
Al vind ik wel dat de toon de muziek maakt. Zelfs mijn ex kon echt opflikkeren als hij boos zou worden en zijn stem zou verheffen als zijn was niet gedaan is.
Nu zit ik in een relatie met een man die niet meer op mij kan lijken en toch nog mannelijk zijn. Dus wij hebben die irritaties niet. Fijn voor ons en ook fijn voor jou. En eerlijk gezegd vind ik het zo ook prettiger en rustiger. Maar als mijn ex niet uiteindelijk een pathologische leugenaar bleek te zijn, was ik nog steeds gelukkig met hem, mét pittige ruzies. En ik ben dus zo tolerant als je maar zijn kunt, maar bepaalde dingen irriteerden me enorm. Zijn World of Warcraft speelschema bijvoorbeeld en dat kon ik niet naast me neerleggen. Het is maar net welk dekseltje je op je potje hebt geschroefd. En dan leer je daar mee leven want verder is het waarschijnlijk een God op wieltjes (zoals mijn ex), het zijn toch kleine dingen dan in verhouding en daar mag je dan best even over zeuren.
Al vind ik wel dat de toon de muziek maakt. Zelfs mijn ex kon echt opflikkeren als hij boos zou worden en zijn stem zou verheffen als zijn was niet gedaan is.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Engelse Drop schreef:Wat mij dus opvalt is dat het vaak voorkomt, dat de vrouw zit te pushen, ook bij de zaken die wel gewoon kunnen wachten. Ik begrijp nooit zo goed waarom je op zo'n moment denkt dat je de baas over iemand kunt spelen. Je hebt toch een gelijkwaardige relatie?
En waarom denk je dat je het kunt maken om enorm laks te kunnen zijn en het je partner allemaal te laten opknappen?
Geloof dat een middenweg toch handiger is . Het ligt niet alleen maar aan 1 persoon. Als de vrouw in dit geval moet pushen, dan is er bij de man ook duidelijk iets niet in orde. Waarom zou je anders het idee hebben dat je moet pushen?
Luce- Kletskop
Echt boos word ik niet snel op hem, maar ik kan wel zeuren tegen hem. Hij zou zijn papieren afgelopen weekend uitzoeken en dat heeft hij nog steeds niet gedaan. Daar kan ik dan wel over door blijven zeuren, omdat ze in het zicht liggen en dat vind ik storend. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven. Meestal zeur ik over rondslingerende spullen.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Nee ik word niet snel boos op mijn man, maar soms met al die rotnachten zonder slaap... Kan ik hem soms wel schieten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel verliefd?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: