Word jij snel boos op je vriend?
+51
Ooh La La!
Stuiterbal
Caramba
Printje
_Liv
Susan
Parisienne
Arwyn
Aimee
Ilovethe90s
Rush
Maple
SoGood
Luce
Siem
Punk'd
Elliot
Slakje
Carmen_
Harrison
Sam
Pannetoet
Engelse Drop
Makamba
Moira
Lot
Sea of Trees
Paper Crown
Lejow
Rose
Mida4you
Fortissimo
kajaka88
Steep
June
_Lana_
Pineco
Marsy28
Shisha
Joan
Snoes
Destino
LDJ
Reeza
Parel
RioolSpook
Mermaid
Taeda
Sadie_
Fjell
Lady4
55 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Word jij snel boos op je vriend?
Oh, jou laatste zin Fortissimo, die komt mij zo bekend voor.... Dat is typisch mannen volgens mij. Ik kan daar soms ook boos over worden
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nee, echt boos wordt ik niet snel wel geïrriteerd.
Vanochtend nog.. 10 minuten voordat hij mij weg moest brengen lag hij nog op bed en had al een aantal keer gezegd dat hij er zo wel uit moest komen.
Vanochtend nog.. 10 minuten voordat hij mij weg moest brengen lag hij nog op bed en had al een aantal keer gezegd dat hij er zo wel uit moest komen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Hoe vaak ik al zijn vieze kleren of sokken naar zijn hoofd heb gegooid die hij zou opruimen, die keren zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Hoe vaak ik al zijn vieze kleren of sokken naar zijn hoofd heb gegooid die hij zou opruimen, die keren zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Nou precies! Of rommel maken en vervolgens niet opruimen kan hij ook heel goed
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Boos niet zo zeer, wel geirriteerd inderdaad.
Als ik vraag of hij wat wilt pakken voor me (was bijv mijn scheermesjes vergeten toen ik onder de douche stond, die lagen nog beneden op de keukentafel, of de fles van B toen we boven waren, die lag op de bank), en hij dan terugkomt: Nou daar ligt het ECHT niet hoor, ik kan het ECHT niet vinden. Vervolgens ga ik dan naar beneden en dan ligt het gewoon op de plek, waar ik vertelde dat het lag.
Dan kan ik wel geirriteerd raken, want dan kijkt hij dus echt met zijn neus.
Gisteren gingen we uit eten en was er iemand die op B ging passen, om haar te bedanken had ik cupcakes gemaakt met een toef. Die had ik los op een bord in mijn handen, want folie er omheen is niet handig met een toef en ik had zo snel geen doosje. Toen we wegreden zei ik nog: doe je voorzichtig? Vervolgens nam hij een bocht heel breed en daar zei ik wat van (hij zei vandeweek dat ik de bocht wel heel ruim nam, dus dit was een soort van: jonguhhh, kijk naar jezelf ). Gaat'ie keihard gas geven, om vervolgens met een bocht over een hobbel heen te rijden.
Ja drie maal raden wat er gebeurde natuurlijk.. Ik had een cupcake in mijn schoot/op de stoelbekleding/tegen de deur aan. Gelukkig was het er maar 1.
Toen was ik wel echt even pissig....
Als ik vraag of hij wat wilt pakken voor me (was bijv mijn scheermesjes vergeten toen ik onder de douche stond, die lagen nog beneden op de keukentafel, of de fles van B toen we boven waren, die lag op de bank), en hij dan terugkomt: Nou daar ligt het ECHT niet hoor, ik kan het ECHT niet vinden. Vervolgens ga ik dan naar beneden en dan ligt het gewoon op de plek, waar ik vertelde dat het lag.
Dan kan ik wel geirriteerd raken, want dan kijkt hij dus echt met zijn neus.
Gisteren gingen we uit eten en was er iemand die op B ging passen, om haar te bedanken had ik cupcakes gemaakt met een toef. Die had ik los op een bord in mijn handen, want folie er omheen is niet handig met een toef en ik had zo snel geen doosje. Toen we wegreden zei ik nog: doe je voorzichtig? Vervolgens nam hij een bocht heel breed en daar zei ik wat van (hij zei vandeweek dat ik de bocht wel heel ruim nam, dus dit was een soort van: jonguhhh, kijk naar jezelf ). Gaat'ie keihard gas geven, om vervolgens met een bocht over een hobbel heen te rijden.
Ja drie maal raden wat er gebeurde natuurlijk.. Ik had een cupcake in mijn schoot/op de stoelbekleding/tegen de deur aan. Gelukkig was het er maar 1.
Toen was ik wel echt even pissig....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb veel te veel temperament om heel rustig te kunnen blijven wanneer hij mokkend in de ochtend zeurt dat hij 'niets' heeft om aan te trekken terwijl het in feite op neerkomt dat hij iets wilde aan doen maar dat hij dat niet kan vinden (omdat het in de was zit).. Ik probeer dat al 6 jaar eruit te rammen, dat ik niet zoals toen hij bij zijn oma woonde oma niets te doen had dus de dingen die hij in de wasmand mikte de volgende dag schoon en gestreken in zijn kast lag. Waar ik dan helemaal woest om word is dat hij mij daarvoor wakker durft te maken terwijl ik elk uur wakker was vannacht met julian.. Dan heb je aan mij een verkeerde en val ik wel tegen hem uit. Heb ik ook nul spijt van. Zeker niet als zijn kast vol hangt met mooi duur spul en hij ondankbaar kan roepen dat hij niets heeft.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik denk omdat mijn vriend dus dacht dat ik daar boos over zou worden. En waarschijnlijk was hij wel een beetje boos geweest als ik dat bij zijn auto had gedaan, omdat hij heel zuinig is op zijn auto.June schreef:Ik kan hieruit eigenlijk niet echt concluderen dat je niet snel boos wordt. Als iemand iets per ongeluk kapot maakt, voelt een persoon zich al rot genoeg. Ik vind boos worden dan nogal irreëel. Bovendien zeg je ook nog dat je niets om die auto geeft. Je hebt dus ook niet echt een reden om boos te zijn.
Overigens is mijn vriend vaker geirriteerd over mij, omdat ik degene ben die rommel maakt en niks opruimt
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Ik heb veel te veel temperament om heel rustig te kunnen blijven wanneer hij mokkend in de ochtend zeurt dat hij 'niets' heeft om aan te trekken terwijl het in feite op neerkomt dat hij iets wilde aan doen maar dat hij dat niet kan vinden (omdat het in de was zit).. Ik probeer dat al 6 jaar eruit te rammen, dat ik niet zoals toen hij bij zijn oma woonde oma niets te doen had dus de dingen die hij in de wasmand mikte de volgende dag schoon en gestreken in zijn kast lag. Waar ik dan helemaal woest om word is dat hij mij daarvoor wakker durft te maken terwijl ik elk uur wakker was vannacht met julian.. Dan heb je aan mij een verkeerde en val ik wel tegen hem uit. Heb ik ook nul spijt van. Zeker niet als zijn kast vol hangt met mooi duur spul en hij ondankbaar kan roepen dat hij niets heeft.
Haha moet ineens aan mijn vriend denken vanmorgen. '(..) waar is dat gele shirt?' Ik: 'Ja, daar waar je hem uitgetrokken hebt'. 'Ik heb echt geen enkel shirtje wat boven deze broek past! Ik moet die aan!'
Het is soms net een klein kind :PIn zijn kast liggen trouwens een stuk of 20 shirtjes...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nou hier ook hoor. Loopt hij mokkend en zeurend in huis rond omdat hij geen kleren schoon heeft. Ja dag, draai zelf eens een was.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Niet boos wel geirriteerd.
Ik trek me ook dingen snel persoonlijk aan, als hij zegt 'ik heb geen schone was' (denk ik: oh shit ik moet wassen, DOE HET LEKKER ZELF!), of 'het huis is vies' (denk ik: hij vindt dat ik moet poetsen, POETS LEKKER ZELF!) door zo'n opmerking word ik heel snel geirriteerd terwijl hij dan zegt dat het niks met mij te maken heeft maar hij het 'in het algemeen' zegt. Lastig.
Ik word ook geirriteerd als we op het punt staan om te gaan en hij gaat nog 'even' naar de w.c. Nou dat is dan dus een kwartier.
Maar hij irriteert zich ook aan mij hoor, dat ik altijd twijfel over dingen, en dat ik me deze dingen meteen persoonlijk aantrek;).
Ik trek me ook dingen snel persoonlijk aan, als hij zegt 'ik heb geen schone was' (denk ik: oh shit ik moet wassen, DOE HET LEKKER ZELF!), of 'het huis is vies' (denk ik: hij vindt dat ik moet poetsen, POETS LEKKER ZELF!) door zo'n opmerking word ik heel snel geirriteerd terwijl hij dan zegt dat het niks met mij te maken heeft maar hij het 'in het algemeen' zegt. Lastig.
Ik word ook geirriteerd als we op het punt staan om te gaan en hij gaat nog 'even' naar de w.c. Nou dat is dan dus een kwartier.
Maar hij irriteert zich ook aan mij hoor, dat ik altijd twijfel over dingen, en dat ik me deze dingen meteen persoonlijk aantrek;).
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik word over het algemeen al niet zo snel boos, bij hem dus ook niet. Ik laat het meestal niet zo ver komen. Irritaties spreek ik snel uit, waardoor hij er wel rekening mee houdt. Mijn vriend is de laatste tijd wel snel boos op mij en nog sneller geirriteerd. Dat vind ik wel heel moeilijk om mee om te gaan. Ik weet dat hij een zware tijd heeft, maar aan de andere kant vind ik dat hij zichzelf best kan gedragen naar mij toe.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Lady4 schreef:Nee, ik ook niet. Eerlijk is eerlijk, ik kan soms wel een beetje zeuren, maar echt boos word ik praktisch nooit.
Dit dus.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Lana... wat een gekke reactie van jou, ik weet echt niet hoe ik op jouw vraag moet reageren. 'Waarom is die eerste alinea dan nodig'? Huh? Nou, om uit te leggen dat ik dus me niet irriteer als er eens iets is maar hier een grapje van maak? Dat ik graag heb dat mijn vriend de sokken in de wasmand gooit, wil toch niet zeggen dat ik me elke keer irriteer als hij dat niet doet? Ik plaag hem er gewoon mee..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Waarom voel je je nou aangevallen? Ik snap Lana haar vraag wel, jij zegt dat hij nooit zegt 'doe ik zo' maar vervolgens vind je wel vieze sokken in de badkamer en dat is helemaal niet erg hoor, maar ik snap Lana haar vraag wel, waarom de eerste alinea dan nodig was.Marsy28 schreef:Lana... wat een gekke reactie van jou, ik weet echt niet hoe ik op jouw vraag moet reageren. 'Waarom is die eerste alinea dan nodig'? Huh? Nou, om uit te leggen dat ik dus me niet irriteer als er eens iets is maar hier een grapje van maak? Dat ik graag heb dat mijn vriend de sokken in de wasmand gooit, wil toch niet zeggen dat ik me elke keer irriteer als hij dat niet doet? Ik plaag hem er gewoon mee..
Sea of Trees- Kletskop
Nou uhm, omdat ik 'aangevallen' word? Vind het gewoon gek dat iemand de moeite neemt om een stukje te quoten en dit neer te zetten, alsof het ook maar een klein beetje belangrijk is.. Maar ik leg het met alle liefde uit hoor
Mijn vriend zegt dus nooit: 'doe ik zo', want ik vraag hem nooit die sokken op te ruimen. En als ik hem wel wat vraag (dingen die wel belangrijk zijn, sokken vind ik het niet waard) doet hij het meteen. Maar ik vind het leuk hem te plagen met van die kleine dingetjes zoals de wcrol of zijn sokken. Hij moet er altijd om lachen (ja, wij hebben beetje vreemde humor wellicht) en pakt mij ook regelmatig als ik ergens lui in ben bijvoorbeeld. Zo voorkomen wij irritaties en hebben wij ook nooit ruzie (en dat moet ook wel, want wij wonen samen op een kamer van 15 m2).
Mijn vriend zegt dus nooit: 'doe ik zo', want ik vraag hem nooit die sokken op te ruimen. En als ik hem wel wat vraag (dingen die wel belangrijk zijn, sokken vind ik het niet waard) doet hij het meteen. Maar ik vind het leuk hem te plagen met van die kleine dingetjes zoals de wcrol of zijn sokken. Hij moet er altijd om lachen (ja, wij hebben beetje vreemde humor wellicht) en pakt mij ook regelmatig als ik ergens lui in ben bijvoorbeeld. Zo voorkomen wij irritaties en hebben wij ook nooit ruzie (en dat moet ook wel, want wij wonen samen op een kamer van 15 m2).
Marsy28- Prater
Nou dit dus. Maar ik bedoelde het verder niet lullig. Maar omdat je aangeeft dat hij alles meteen doet en je nooit hoeft te vragen, vraag ik me af hoe dan toch die vuile sokken in zijn kussensloop komen. Blijkbaar heeft hij dus wel aansporing nodig. Maar ik snap wel dat dit jullie humor is hoor.Sea of Trees schreef:Waarom voel je je nou aangevallen? Ik snap Lana haar vraag wel, jij zegt dat hij nooit zegt 'doe ik zo' maar vervolgens vind je wel vieze sokken in de badkamer en dat is helemaal niet erg hoor, maar ik snap Lana haar vraag wel, waarom de eerste alinea dan nodig was.Marsy28 schreef:Lana... wat een gekke reactie van jou, ik weet echt niet hoe ik op jouw vraag moet reageren. 'Waarom is die eerste alinea dan nodig'? Huh? Nou, om uit te leggen dat ik dus me niet irriteer als er eens iets is maar hier een grapje van maak? Dat ik graag heb dat mijn vriend de sokken in de wasmand gooit, wil toch niet zeggen dat ik me elke keer irriteer als hij dat niet doet? Ik plaag hem er gewoon mee..
Maar vind jij dat serieus aangevallen worden Marsy?
Ik vind dat je erg aangebrand reageert.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Laten we het maar houden op een lange vervelende dag. Alleen vond het zo vervelend betweterig overkomen op het moment sûpreme, dat ik echt even dacht van: 'is het nou echt nodig dat te quoten en eruit te pikken?' Ik vind het juist überfijn dat wij zo'n heerlijke ongecompliceerde relatie hebben, helemaal in vergelijking met andere relaties en voelde me een mini klein beetje te kakken gezet. Maar nogmaals, dat heeft meer met mijn dag te maken dan met jou.
Marsy28- Prater
Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? Worden jullie mannen nou echt boos op jullie als hun kleding niet is gewassen? Echt? Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp, maar als dit echt zo is, dan begrijp ik niet helemaal waarom jullie een dergelijke relatie aan zijn gegaan?
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Eens met Engelse Drop, ik verbaasde me er ook al over (maar mijn emoties zijn wat verdraaid vandaag). Maar goed, ieder zijn eigen. Reken maar dat ik wel flip als mijn vriend zóiets ooit tegen mij durft te zeggen of zelfs te denken. Respectloos vind ik het en ook beetje gek dat dit schijnbaar wel geaccepteerd wordt, anders kan ik het me niet voorstellen dat iemand zoiets hardop durft te zeggen tegen zijn/haar partner. Wat een droplullen, serieus (wat dit betreft dan he, het zijn verder vast geweldige mannen).
Marsy28- Prater
Ik zou er ook niet blij van worden als mijn vriend bij mij zou komen klagen omdat zijn shirt niet schoon is haha!
Ik word eigenlijk nooit boos! Soms, heel soms , als ik last van mijn hormonen heb ben ik wel onredelijk hoor, haha!
Ik word eigenlijk nooit boos! Soms, heel soms , als ik last van mijn hormonen heb ben ik wel onredelijk hoor, haha!
Gast- Gast
Engelse Drop schreef:Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? Worden jullie mannen nou echt boos op jullie als hun kleding niet is gewassen? Echt? Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp, maar als dit echt zo is, dan begrijp ik niet helemaal waarom jullie een dergelijke relatie aan zijn gegaan?
Nu weten we het wel Engelse Drop, jij hebt de perfecte relatie waar we allemaal een voorbeeld aan kunnen nemen.
Mijn relatie is uit btw.
Sea of Trees- Kletskop
Huh, Sea of Trees, die laatste zin... Is dit plotseling of heb ik iets gemist? En gaat het?
Marsy28- Prater
Als ik bedenk om welke onzinnige dingen ik wel eens kwaad op mijn vriend denk ik dat hij het maar uit moet maken met mij
Ik ben echt lastig geloof ik. Mijn vriend en ik zijn wel gelukkig hoor haha. Zoveel mensen, zoveel relaties.
Ik ben echt lastig geloof ik. Mijn vriend en ik zijn wel gelukkig hoor haha. Zoveel mensen, zoveel relaties.
Laatst aangepast door Sadie_ op ma 5 aug 2013 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
.
Laatst aangepast door Sea of Trees op di 6 aug 2013 - 16:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees- Kletskop
Volledig aan me voorbij gegaan.. Je hoeft er niks over te zeggen natuurlijk maar is natuurlijk wel bijzonder - verhuizen naar een ander huis met iemand die je ex is, waarom die keuze?
Marsy28- Prater
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel verliefd?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Mis jij je vriend snel?
» Eenmaal boos altijd boos
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: