Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eenmaal boos altijd boos

+14
RYW
Susan
Marin
Urban Naked
Caramba
Discordia
Rouxxxe
Twellie
Zwerver
rapa nui
Rovine
patjuhhh
_Femme
MAS
18 plaatsers

Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:52

Als je een vriendin of vriend hebt, en er komt bonje, blijf je dan altijd boos of draai je weer bij?

Ik draai echt altijd weer bij. Sommige vriendinnen vinden me daarin echt veel te soft en zeggen dat ik harder moet worden. Maar wat er ook gebeurd is, ik draai na verloop van tijd altijd weer bij. En kan zonder uit te praten weer gewoon leuk met die mensen om gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  MAS wo 11 apr 2012 - 21:23

Ik vind het altijd zonde van mijn tijd om boos te blijven. Ik leer wel van de situatie en mijn verwachtingen voor die persoon zijn dan ook lager daarna, maar daarna kunnen we ook weer verder. Ik zeg er wel altijd wat van ze mogen best weten dat ik boos ben/was.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:54

Nee ik blijf nooit boos, nog sterker, ik kan niet eens goed boos worden.. Soms ook wel een nadeel, want ik slik het in en dan zit het me zelf enorm in de weg, terwijl degene op wie ik boos ben, er nooit iets van zal merken. Ik ben daar zo slecht in.

Wel eens gehad dat een vriendin boos op mij werd (dat was terecht). Ik vond het vreselijk, ook omdat ze gelijk had en ik me enorm rot voelde om wat ik had gedaan, maar gelukkig goed uitgepraat en daarna was het weer goed tussen die vriendin en mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  _Femme wo 11 apr 2012 - 21:57

Ik kan wel heel lang boos blijven ja, helemaal als diegene me gekwetst heeft of niet toe kan geven wat er fout is gegaan oid. Als er een tijd overheen gegaan is kan ik wel weer bijdraaien maar dan kan ik het nog niet altijd van me afzetten en heb ik het goed opgeborgen in mijn achterhoofd.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  patjuhhh wo 11 apr 2012 - 23:24

Nee, ik blijf nooit lang boos. Ben soms echt te soft.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Rovine wo 11 apr 2012 - 23:35

Nee, wat heeft het voor zin zo lang boos te blijven? Er is wel iemand die me eens iets geflikt heeft. Toen was ik boos, nu vind ik het alleen maar een sneue actie van haar. Maar ik hoef verder niet meer met haar om te gaan, iets met ezels en stenen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 23:37

Ik draai altijd weer bij. Ik ben niet goed in boos blijven en ik vind het zonde van mijn energie en tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  rapa nui wo 11 apr 2012 - 23:44

Het hangt er wel van af wat er gebeurd is. Ik heb wel eens gehad dat iets me best wel kwetste en dat ik het ook echt heel stom van die vriendin vond en heel erg teleurgesteld was. Niet stom genoeg om de vriendschap te verbreken maar ik ben toen echt wel een paar maanden niet bij haar geweest gewoon omdat ik er geen zin in had en dat ze ook wel mocht merken dat ik niet echt blij met haar actie was.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Zwerver do 12 apr 2012 - 1:22

Zelda schreef:Ik draai altijd weer bij. Ik ben niet goed in boos blijven en ik vind het zonde van mijn energie en tijd.
Same here!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Twellie do 12 apr 2012 - 1:50

Ik ben wel wat licht ontvlambaar: soms snel boos en het is ook snel weer over na uitpraten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Rouxxxe do 12 apr 2012 - 3:40

Mijn boosheid is heel snel weg. Soms zo snel dat ik het in vriendschappen niet eens uit. Niet echt een hele goeie eigenschap, want ik heb alleen maar mezelf er mee.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Discordia do 12 apr 2012 - 3:44

Ik blijf nooit heel lang boos. Ik kan op sommige mensen ook niet boos worden en met anderen kan ik juist weer heerlijke ruzies maken. Ligt ook helemaal aan mijn bui hoe ik doe.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Caramba do 12 apr 2012 - 4:01

Ik ben niet lang boos. Als er iets voorgevallen is, dan is het dezelfde dag voor mij wel weer goed.

En als je niet lang boos bent, waarom moet je dan te soft zijn? Ik vind mijzelf totaal niet soft omdat maar even boos ben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:13

Als je mij boos krijgt maak je het wel heel erg bont. Ik blijf dan wel lang boos op die persoon maar ik koppel het los van mijn humeur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:17

Vroeg of laat draait natuurlijk bijna iedereen weer bij. Vraag is alleen hoe snel. Ik op z'n laatst na een nachtje erover te hebben geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:37

Over het algemeen draai ik wel bij ja maar ik ken wel mijn grenzen en dan draai ik echt niet meer bij, nooit niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Urban Naked do 12 apr 2012 - 6:44

Ik draai supermakkelijk bij als diegene z'n gemeende excuses maakt. Ik vind het ook geen probleem om daar naar te vragen. Dan laat ik iets wel eerst bezinken.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 6:52

Ik ben best wel boos geweest op een aantal vriendinnen, maar ben uiteindelijk toch wel bijgedraaid. Bij mij is het dan meestal een geval van 'tijd heelt alle wonden'. Zo zijn er dingen voorgevallen waar ik op dat moment echt niet blij mee was, het nu nog steeds niet leuk vind, maar de vriendschap daar niet van af laat hangen en het van me af kan zetten en verder kan kijken dan dat ene voorval.
Er is echter een vriendin die een nare opmerking heeft gemaakt toen ik vorig jaar overspannen was, en dat heeft de vriendschap niet veel goeds gedaan. Daardoor is die vriendschap behoorlijk bekoeld. Sowieso zagen we elkaar niet veel meer. Maar nu heb ik ook weinig behoefte daar nog meer moeite in te steken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Susan do 12 apr 2012 - 6:54

Bij een normale ruzie draait inderdaad iedereen wel weer bij, maar ik denk dat er ook voor iedereen dingen zijn waarbij het nooit meer goed zou komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  RYW do 12 apr 2012 - 7:10

Ik ben niet snel echt boos, maar als je eenmaal zover bent, dan kan ik er ook echt klaar mee zijn. De vrienden die me verraden hebben met betrekking tot mijn huwelijk zal ik nooit, nooit, nooit vergeven. Die zijn zodanig te ver gegaan dat dat nooit meer goed kan komen. Ik ben niet meer actief boos op ze in de zin dat ik hoop dat ze onder de tram lopen, maar een van de twee heeft een tijdje terug een lijmpoging gedaan en dat kan hij mooi vergeten. Dat is zo enorm ver mijn grens over gegaan, dat is volledig klaar.

Verder ben ik de moeilijkste niet en kan ik de meeste dingen wel achter me laten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Ayla do 12 apr 2012 - 7:23

Ik kan ook niet boos blijven, vind ruzie ook vreselijk. Alhoewel ik nu wel beter kan ruzie maken, vroeger hield ik mijn mond, dat doe ik niet meer. Een vriendschap is wel stukgelopen op mijn boosheid, haar hoef ik ook nooit meer te spreken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Blond do 12 apr 2012 - 8:23

Ik trek wel weer bij, ik heb wel eens bonje gehad met vriendinnen, maar dat kwam eigenlijk altijd weer snel goed. Maar, vergeven is bij mij niet hetzelfde als vergeten. Ik zal bepaalde streken van een vriendin niet vergeten, en als ze het nog een keer flikt dan hoef ik haar ook niet meer te zien.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Merai do 12 apr 2012 - 9:48

Er zullen vast situaties zijn waarin ik niet meer bijdraai maar over het algemeen is iets voor mij de wereld uit nadat het is uitgesproken. Zonder kan ik niet, dan blijft het tussen mij en die persoon in staan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Jeanette vr 13 apr 2012 - 1:29

Ik kan best een poos boos blijven, maar meestal spreek ik die persoon er ook op aan en ga er dan over in gesprek. En zoals Merai al zegt, vergeven is niet hetzelfde als vergeten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenmaal boos altijd boos Empty Re: Eenmaal boos altijd boos

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum