Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mis jij je vriend snel?

+25
SoGood
Fearie
Caroow
minoessepoes
Jules
PluDan
Rush
Joli86
Raindrop
Zonnetje
Parisienne
TNMN
M-G
Snoes
Guus
CCC
Silver
studiebol
Arwyn
Zora
Tania
Oasis
Rumble
Pussycat
Sugarfall
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mis jij je vriend snel? Empty Mis jij je vriend snel?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:50

Mijn vriend is een weekendje weg (vanmiddag vertrokken, maandag komt hij weer terug) en ik mis hem eigenlijk best wel. Een avondje alleen vind ik heerlijk, overdag alleen zijn ook geen probleem, maar dat ik nu tot maandag moet wachten tot hij terug is vind ik echt niet leuk! Nou vindt een vriendin van mij dat overdreven en ongezond, terwijl ik zoiets heb van: zolang ik gewoon nog functioneer en niet jankend op bed lig te creperen lijkt het me niet zo erg. Zij vindt dat je als stel makkelijk een paar weken zonder elkaar moet kunnen. Dat ben ik dus niet met haar eens haha, het langst dat wij zonder elkaar zijn geweest is een week en dat vond ik echt niet leuk! Ik vind het ergens ook wel "fijn" om te merken dat ik hem nog steeds mis als hij er niet is.

Kunnen jullie goed zonder elkaar? Of denk je bij een weekendje alleen: hehe, eindelijk rust Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mis jij je vriend snel? Empty Re: Mis jij je vriend snel?

Bericht  Sugarfall vr 15 jul 2011 - 8:56

Echt missen heb ik niet zo snel, ik vind het ook heel fijn om alleen te zijn, ook wel voor meer dan een paar dagen. Ik vind het op de een of andere manier ook wel fijn om dat gevoel van missen te hebben, en er naar uit te kijken om hem weer te zien. Ik vind het wel een beetje overdreven hoor, dat je een paar weken zonder elkaar zou moeten kunnen, wie zegt dat, en waarom zou het ongezond zijn als je hem het liefste na een dag alweer zou zien? Als je jezelf niet zou redden zonder hem dan is het ongezond ja, maar volgens mij is dat niet het geval dus dan is het een beetje overdreven om het ongezond te noemen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:59

De eerste paar dagen mis ik hem, met name als ik alleen in bed lig of zo. Na een dag of drie ben ik wel gewend en vind ik het allemaal wel best. Na een week ben ik het beu en mag hij wel weer terug komen.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 15 jul 2011 - 9:00

In mijn geval zou het juist ongezond zijn als ik hem wél een paar weken kon missen.
Dan is de liefde bij mij namelijk ver te zoeken haha.

Ik mis hem al, al is hij maar 1 nachtje weg. Een vreselijk gevoel vind ik dat. Ik kan ook slecht tegen alleen zijn en vind het heerlijk om met hem op de bank te hangen of in bed te knuffelen. (natuurlijk mis ik ook meer, maar vooral dat soort momenten mis ik dan).

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:04

Ik mis mijn vriend ook heel snel. Eigenlijk al als hij een nacht weg is smile Dat is grappig genoeg andersom ook zo:D

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:05

Nee, hij gaat twee keer per jaar zonder mij op vakantie en dat is voor mij ook altijd echt vakantie. Lekker dingen doen met mijn vriendinnen, heel lui zijn, veel pizza's eten enzovoorts smile. Kan er altijd echt naar uit zien dat ik het huis even voor me 'alleen' heb (samen met mijn dochter dan). Ik ben ook wel blij als hij weer terug komt, hoor smile.

Edit: Mijn vriend mist mij altijd wel heel erg. Naarmate de vakantie verstrijkt, krijg ik steeds meer sms-jes. Toen ik zelf een keer voor een paar weken op vakantie was, kreeg ik een mail van een van zijn vrienden of ik eigenlijk al weer een keer richting huis kwam, omdat mijn vriend niet meer te genieten was. Watje smile.

Laatst aangepast door Twellie op vr 15 jul 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 15 jul 2011 - 9:07

Ik mis mijn vriend zelfs als hij aan het werk is, maar dat is ook wel omdat ik nu thuiszit ivm zwangerschapsverlof en ik soms gewoon echt niks te doen heb. 6 augustus gaat hij 10 dagen weg voor een DVD opname in de USA en dat vind ik dan wel echt behoorlijk kalote. We zijn nog nooit langer dan 1 nachtje zonder elkaar geweest. (ja, toen we nog niet samenwoonden haha maar dat telt niet)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Oasis vr 15 jul 2011 - 9:09

Megara schreef:De eerste paar dagen mis ik hem, met name als ik alleen in bed lig of zo. Na een dag of drie ben ik wel gewend en vind ik het allemaal wel best. Na een week ben ik het beu en mag hij wel weer terug komen.

+1. Mijn vriend is maandagmorgen vertrokken naar Saoudie Arabie voor zijn werk, en is nu dus vijf dagen weg. De eerste twee dagen/nachten miste ik 'm vreselijk, nu nog wel een beetje maar vermaak me beter. Ik weet zeker dat ik dinsdag, als ie terug komt, 'm ook enorm mis en niet kan wachten totdat ie weer de huiskamer binnen stapt!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Tania vr 15 jul 2011 - 9:12

Als hij een nachtje weg is mis ik hem al. Niet zo erg dat ik huilend op de bank lig gelukkig, maar ik ben wel heel blij als hij weer terug is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora vr 15 jul 2011 - 9:14

Neuh Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Arwyn vr 15 jul 2011 - 9:14

Overdag kan ik heel goed zonder, dan vermaak ik me prima alleen!
's Avonds vind ik het wat minder leuk, maar ook nog niet heel erg. Ik merk alleen wel, dat nu ik gewend ben elke nacht naast hem te slapen, ik het wel heel vreemd vind om alleen naar bed te gaan. Dat terwijl hij toch 1,5 jaar 5/6 nachten per week weg was en ik daar, afgezien van de eerste nacht, toch echt nooit problemen mee had. Het is toch een stukje gewenning blijkbaar, haha.
Ben stiekem wel blij hoor, dat hij niet meer elke week 5/6 nachten weg is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:17

Ja ik denk dat het ook komt omdat zij haar vriend niet zoveel ziet ivm de grote afstand tussen hen, dus ja dan stel je je er wel op in. Ik mis mensen trouwens sowieso snel, het zal morgen wel beter gaan, hoop ik :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:18

Pussycat schreef:In mijn geval zou het juist ongezond zijn als ik hem wél een paar weken kon missen.
Dan is de liefde bij mij namelijk ver te zoeken haha.

Ik mis hem al, al is hij maar 1 nachtje weg. Een vreselijk gevoel vind ik dat. Ik kan ook slecht tegen alleen zijn en vind het heerlijk om met hem op de bank te hangen of in bed te knuffelen. (natuurlijk mis ik ook meer, maar vooral dat soort momenten mis ik dan).

Same here. Vooral dat tegen elkaar aan in slaap vallen, dat vind ik echt 1 van de fijnste momenten van de dag. Kan er echt naar uit kijken.

Ik ben 1 keer een week op vakantie geweest zonder hem en toen heb ik hem echt gemist Embarassed Daarna zijn we ook nooit meer zonder elkara op vakantie geweest.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 15 jul 2011 - 9:38

Nee niet meer. Maar dat komt ook door zijn werk! Meestal als hij zo'n anderhalve week tot twee weken weg is dan begin ik hem echt te missen en vind ik dat hij maar snel weer terug moet komen!

Maar ik kan me goed voorstellen dat als je het niet gewend bent je je vriend wel mist bij de eerste avond dat hij weg is hoor dat vind ik niet raar of ongezond.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:44

Ik kan prima zonder hem. Het langste dat wij van elkaar weg zijn geweest is 4 weken en daar had ik op zich niet zo'n moeite mee, maar toen kwam ik er na 1 week achter dat ik zwanger was en toen wou ik uiteraard wel met hem daarover praten. Ik ben pas nog 2 weken weggeweest en toen heb ik m eigenlijk ook niet gemist. Andersom is dat niet zo, hij mist mij altijd vreselijk, ook als hij degene is die weggaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:52

Ik zie mijn vriend 1 tot 2 keer per week. We wonen niet samen of zo. Maar we zijn dan ook net 2 maandjes samen. Maar zowel mijn vriend als ik vinden het moeilijk om afscheid te nemen van elkaar. Ik mis hem het meest als we echt een leuke tijd hebben gehad. Maar er zijn momenten waarop ik even niet met hem bezig ben. Zoals nu. Nu is hij aan het chillen met vrienden, terwijl ik op de bank zit met mijn zusjes bij mijn vader thuis en Harry Potter aan het kijken ben. Dan mis ik hem eigenlijk niet. Omdat ik het veel te gezellig heb. smile

Gast
Gast

Bericht  Silver vr 15 jul 2011 - 10:05

Toen hij afgelopen winter een weekje op wintersport ging, en ik in mijn eindevaluatieweek van stage en hoe het met school verder moest zat. Miste ik hem behoorlijk. Heb ik ook schaamteloos op bed liggen huilen. Ik miste gewoon de opbeurende peptalk en die ene schouder die veel dingen gewoon opvangt.

Maar toen ie vorig jaar een weekendje weg was, vrijdag weg, zondag thuis. Toen deed ik ook gewoon mijn eigen ding, lekker op stap. Gewoon bij een vriendin slapen en zondags weer naar huis...Very Happy
Ik denk dat als je er nu teveel over na piekert het weekend wel lang kan duren. Gewoon leuke dingen gaan doen, en gewoon vol plannen. Als je meer rust wil dat dan ook nemen... succes!Mis jij je vriend snel? 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:24

Toen we nog niet samenwoonden is hij eens een paar dagen naar Zweden geweest, maar toen zag ik hem ook niet elke dag. Sinds we samenwoonden zijn we altijd samen geweest.

Ik zou hem overdag niet zo missen, maar 's avonds en 's nachts wel. Hij heeft weleens een lanparty met z'n collega's, maar als hij dan midden in de nacht thuis komt kom ik toch moeilijk in slaap.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:26

Ik mis hem wel snel. Vooral, zoals eerder genoemd, met het slapen gaan.
Op zich vind ik een avondje alleen heerlijk, maar alleen het idee al dat het er vier/ vijf o.i.d. achter elkaar zijn vind ik jammer en daardoor ga ik missen. Het is wel goed te doen, ben in mei een week zonder hem weggeweest en een heerlijk weekje gehad. Ik lag met een vriendin in een bed, niet dat we tegen elkaar aan lagen, maar toch minder 'leeg'.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:29

Ik mis hem wel vrij snel, ook als hij een avond moet werken ofzo, als ik dan niks te doen heb mis ik hem al. Klinkt eigenlijk best stom zo, maar vind het gewoon leuker als hij er is, zelfs als we ieder ons eigen ding doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:31

Bazyle schreef:Ik mis hem wel vrij snel, ook als hij een avond moet werken ofzo, als ik dan niks te doen heb mis ik hem al. Klinkt eigenlijk best stom zo, maar vind het gewoon leuker als hij er is, zelfs als we ieder ons eigen ding doen.

Ik ook! En we worden ook wel eens gestoord van elkaar als we lang op elkaars lip zitten maar ik kan 'm toch niet missen I love you

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 15 jul 2011 - 11:02

Ik mis hem wel, maar vind het wel fijn zo nu en dan lekker een weekendje weg te gaan met vriendinnen... Ik mis hem wel, maar vind het heel fijn om mijn eigen ding te doen met vriendinnen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Guus vr 15 jul 2011 - 11:06

Ik mis m'n vriend momenteel heel erg nu hij nog niet thuis is!

Maar dat komt meer omdat ik lekkere cocktails heb gedronken en dan liever niet alleen in bed lig Cool
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:40

Ik mis mijn vriend ook heel snel hoor. Sinds we samenwonen hebben we nog niet een nachtje apart geslapen. Morgen ga ik naar Storm en blijf ik daar slapen en dat vinden we allebei wel raar om niet samen te slapen enz.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  M-G vr 15 jul 2011 - 12:57

Zelfs na bijna 10 jaar... om heel eerlijk te zijn: ja Embarassed
Laatst was hij ook één nachtje weg en ja toch mis ik hem dan 's avonds in huis en in bed. Ik heb wel een fijne dag hoor, ik vermaak me wel maar ik heb hem liever gewoon thuis bij mij Very Happy.

Andersom als ik weg ben, vermaak ik me prima maar ook 's avonds denk ik dan vaak aan hem en als ik mag kiezen ben ik toch liever thuis bij hem.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: