Als moeder alleen op vakantie?
+42
Esmee
Vixen
Sea of Trees
*Lieke*
Twellie
Silke
studiebol
Clapperdie
_Lana_
Flower_L
*Lookie*
Manderijn
Steep
Tania
Shopaholic
Lonely Goatherd
Bacio
Elodie
Marin
SarahKey
Paper Crown
Charles
Luce
Lady4
Artemis
Filoria
Printje
Ella
Dennenappel
Laced
mzcharlotte
xxjojootjexx
Darius
kwebbeltje
Kalishi
Dora
Limburg85
Aoi
Balloon
Annemie
Maple
Dille
46 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Als moeder alleen op vakantie?
In mijn hoofd is een idee gaan borrelen om alleen op vakantie te gaan. Niet lang, maar een dag of 4. Naar Sevilla.
Is iemand van jullie weleens zonder gezin op pad gegaan voor een aantal dagen? Of vinden jullie het raar als je dat als moeder doet?
Het lijkt me zo heerlijk om eens een paar dagen voor mezelf te hebben...rond te kunnen struinen op mijn eigen tempo en rust te krijgen in mijn hoofd. De dochter van goede vrienden van mijn ouders woont in Sevilla en begeleidt daar studenten die vanuit Nederland in Sevilla verblijven. Het lijkt me een mooie mogelijkheid om eens die kant op te gaan en de stad te ontdekken.
Ik weet nog niet wat mijn man ervan vindt
Wat denken jullie: doen of niet?
Is iemand van jullie weleens zonder gezin op pad gegaan voor een aantal dagen? Of vinden jullie het raar als je dat als moeder doet?
Het lijkt me zo heerlijk om eens een paar dagen voor mezelf te hebben...rond te kunnen struinen op mijn eigen tempo en rust te krijgen in mijn hoofd. De dochter van goede vrienden van mijn ouders woont in Sevilla en begeleidt daar studenten die vanuit Nederland in Sevilla verblijven. Het lijkt me een mooie mogelijkheid om eens die kant op te gaan en de stad te ontdekken.
Ik weet nog niet wat mijn man ervan vindt
Wat denken jullie: doen of niet?
Gast- Gast
Re: Als moeder alleen op vakantie?
Doen! Lijkt me heerlijk! Ik ben zelf niet zonder mijn gezin op pad geweest, maar ik vind het niet raar. Als de tijd er nog eens voor is zou ik het best willen!
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
RYW heeft dat eens gedaan. Maar als je dat wilt en je partner geeft je ook de mogelijkheid, waarom niet? Gewoon doen, al is het alleen voor de ervaring
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik zou het gewoon doen, heerlijk toch!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, het gaat mij inderdaad ook om de ervaring. Ik ben nog nooit alleen op reis geweest. Sterker nog: ik heb nog nooit gevlogen!
En Sevilla schijnt prachtig te zijn. En in september/oktober nog prachtig weer. Vliegtickets zijn ook niet duur vanaf Eindhoven met Ryanair. Dus ik kan het nog redelijk low budget houden ook denk ik.
En Sevilla schijnt prachtig te zijn. En in september/oktober nog prachtig weer. Vliegtickets zijn ook niet duur vanaf Eindhoven met Ryanair. Dus ik kan het nog redelijk low budget houden ook denk ik.
Gast- Gast
Als je man het oké vindt, zou ik het zeker doen! Even lekker tijd voor jezelf!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Ik ben 2 weken zonder kinderen naar Amerika geweest. Ik kwam daar wel bij mensen die als familie voor me waren dus in die zin is het anders, maar het was heerlijk. En ik heb geen heimwee gehad waar ik bang voor was, ik heb ze zelfs nauwelijks gemist. Was echt perfect.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Als de mogelijkheid is en je wilt het, doen dan!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ondanks dat ik huis en haard zou gaan missen zou ik het ook graag een keer willen doen. Idd om de reden die jij zegt.
Dus dat lijkt me een heel goed plan!
Dus dat lijkt me een heel goed plan!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
ja als je wilt en kunt zeker doen! Ik ga in september een kleine 4dagen naar Mallorca met mijn zusje. Gaan elk jaar samen een weekend of paar dagen weg. Voorheen ging ik vrij vaak weg, nu met mijn dochter snap ik dat dat nieg kan. Maar zo afentoe.. ...moet dat kunnen. Er zijn ook moeders die dat niet willen en kunnen. Ieder wat hij wilt toch.
Ooh ben trouwens met een groep meiden ookal eens een nachtje weggeweest toen mijn dochtet net 3,5maand was. Mijn man gunt het me, en andersom komt het ook voor. Maar samen als gezin op vakantie kijk ik ook erg naar uit.
Mallorca heb ik zin in.maar als ik na een werkdag naar de creche race omdat ik haar zo gemist heb......zal Mallorca ook best wel even een stap zijn hahaha.
Ben benieuwd wat je man vind en je gaat doen!
Ooh ben trouwens met een groep meiden ookal eens een nachtje weggeweest toen mijn dochtet net 3,5maand was. Mijn man gunt het me, en andersom komt het ook voor. Maar samen als gezin op vakantie kijk ik ook erg naar uit.
Mallorca heb ik zin in.maar als ik na een werkdag naar de creche race omdat ik haar zo gemist heb......zal Mallorca ook best wel even een stap zijn hahaha.
Ben benieuwd wat je man vind en je gaat doen!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Ik ga ieder jaar met een vriendin 1 nachtje weg en dan maken we er 2 volle dagen van. Ik vind het heerlijk!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Zalig, al betwijfel ik het sterk of mijn man zich kan redden met de kinderen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Natuurlijk red hij dat wel.Darius schreef:Zalig, al betwijfel ik het sterk of mijn man zich kan redden met de kinderen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik zeg ook doen! Er is niks zieligs aan voor de kinderen of voor je man. Als je het zelf graag wilt doen, dan waarom niet? Waarom zou je het uitstellen of helemaal niet doen? Het is niet alsof je 6 maanden wilt backpacken in een risicogebied...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Gewoon doen! Ik ben vorig jaar met een vriendin een weekend naar London geweest. Dit jaar ga ik een week naar NY. Ik zal Levi ontzettend missen, maar ik vind het heerlijk even een week geen zorgen voor en gewoon tijd voor mijzelf.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon doen, denk dat het je goed doet na zo een drukke en hectische periode! Het klinkt heerlijk.
Wellicht ook goed voor je man en jou (weet niet hoe het nu gaat?) dat jullie een paar dagen van elkaar gescheiden worden en hij de kinderen heeft.
Wellicht ook goed voor je man en jou (weet niet hoe het nu gaat?) dat jullie een paar dagen van elkaar gescheiden worden en hij de kinderen heeft.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Als het kan, zou ik het lekker doen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik zou het zelf nooit doen, maar heb daar ook geen behoefte aan.
Als jij dat wil en de mogelijkheid is er zou ik het gewoon doen.
Als jij dat wil en de mogelijkheid is er zou ik het gewoon doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben twee keer een dag of 4/5 met vriendinnen weg geweest. Heerlijk. En daarna weer vol nieuwe energie voor je gezin zorgen. Ik vind het een aanrader! Hoe lang wil je ongeveer gaan Minneke? Heb je het er al met je vrienden over gehad?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lief, al die positieve reacties! Nu begint het helemaal te kriebelen. Ik denk dat mijn man zich prima redt met de kinderen als ik weg ben. Maar logistiek is het voor hem niet te doen qua werk. Dus ik ga even kijken of ik hulptroepen in kan schakelen.
We zitten straks lang in de auto, dan ga ik eens een balletje opgooien. Wish me luck !
We zitten straks lang in de auto, dan ga ik eens een balletje opgooien. Wish me luck !
Gast- Gast
Minneke schreef:Lief, al die positieve reacties! Nu begint het helemaal te kriebelen. Ik denk dat mijn man zich prima redt met de kinderen als ik weg ben. Maar logistiek is het voor hem niet te doen qua werk. Dus ik ga even kijken of ik hulptroepen in kan schakelen.
Good luck!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Darius schreef:Zalig, al betwijfel ik het sterk of mijn man zich kan redden met de kinderen.
Want?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Lijkt me heerlijk. Ik wil het ook al een tijdje, gewoon een paar dagen weg in mijn uppie.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Doen! Als je vriend er geen problemen mee heeft natuurlijk. Het kan voor kinderen ook in het voordeel werken wanneer (een van) hun ouders eens even quality time voor zichzelf nemen om op te laden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Artemis schreef:Lijkt me heerlijk. Ik wil het ook al een tijdje, gewoon een paar dagen weg in mijn uppie.
+1. Wil het ook graag, lijkt me heel lekker een keer!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» kind alleen met moeder op vakantie
» Alleen moeder worden - Zou jij het overwegen?
» Alleen op vakantie?
» Alleen op vakantie?
» Alleen op vakantie..
» Alleen moeder worden - Zou jij het overwegen?
» Alleen op vakantie?
» Alleen op vakantie?
» Alleen op vakantie..
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: