Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op vakantie?

+18
Roze Roos
Jeanette
nina
Susan
PrimaBella
tayce
Sterre
ZoeteWitteWijn
Mermaid
Niekske
blondie29
Happy
studiebol
bolus26
kimz
Roxi3
SoGood
xxDila
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Alleen op vakantie? Empty Alleen op vakantie?

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 0:09

Hai Meiden!

Ik zit even ergens mee.. Mijn vriend houdt absoluut niet van vakantie, 4 dagen weg vind hij leuk, maar daarna is het ook wel weer goed. Dan wil hij lekker thuis dingen doen, beetje klussen of aan auto's sleutelen. Hij vind het dan nog wel leuk om dagjes weg te gaan.

Ik ben iemand die het liefst 3 weken in Spanje, Italië of Zuid-Frankrijk zit. Vorig jaar zijn we alleen een aantal dagen weggeweest in de zomer & in het najaar weer 4 dagen. Het jaar daarvoor ben ik met een vriendin naar Spanje geweest. Nu heeft deze vriendin mij weer benaderd om met haar 10 dagen naar het buitenland te gaan. Mijn vriend vond het geen probleem en zegt ook letterlijk, jij houdt ervan schat, ik niet. Waarom zou je niet gaan? Ik vind dit ook.

Maar nu komt het, mensen uit mijn omgeving vinden het allemaal maar raar. Ze vinden dat je niet met een vrijgezelle vriendin op vakantie hoort te gaan wanneer je zelf een relatie hebt. Dat je dan je relatie op het spel zet en of ik zelf misschien zin had in een zuipvakantie en vreemde kerels (Suspect, we zijn beide 22 en zuipvakanties is niet ons ding) meer van dat soort opmerkingen kreeg ik naar mijn hoofd.Ik begin nu helemaal te twijfelen & ben zelfs nog een aantal keren met mijn vriend het gesprek aan gegaan. Op het laatst irriteerde hem dat gewoon en zei hij: Wat wil je nou? Dat ik ga zeggen dat je niet mag gaan, ik wil dat je het leuk hebt, maar ik zie zolang in het buitenland gewoon niet zitten, als het dan zo kan en jij er blij van wordt, dan vind ik het prima, echt, geloof me nu gewoon!

Nu mijn vraag, is dit echt zo raar?

xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op vakantie? Empty Re: Alleen op vakantie?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 0:14

Dila, niks aantrekken van wat andere mensen vinden en gewoon gaan met je vriendin! Uit jouw post maak ik op dat het je hartstikke leuk lijkt en je vriend vindt het ook leuk voor je, dus wat houdt je nog tegen?
En om even antwoord te geven op je vraag: nee, het is niet raar om apart van elkaar op vakantie te gaan.
Ik ga net zo vaak met als zonder vriend op vakantie en had je mijn omgeving eens moeten horen toen ik dat in 2007 voor het eerst deed en ook nog wel een rondreis door China en Nepal.. :shock:
Als jouw vriend niet dezelfde behoeftes heeft als jij, is dat helemaal niet erg. Als jullie elkaar de ruimte geven om je eigen ding te doen, is dat prachtig! Gaan dus!

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 5 jan 2011 - 0:17

Waaraan begin je nu precies te twijfelen dan?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Roxi3 wo 5 jan 2011 - 0:26

Ik vind het helemaal niet raar om apart op vakantie te gaan, je moet binnen een relatie ook voor jezelf kunnen kiezen.
Ik denk dat het juist goed is dat jij je vriend niet meeneemt op een vakantie als hij daar niet van houdt.
Ik ben zelf ook 2 keer met vriendinnen op vakantie geweest omdat ik gewoon lekker op het strand wilde liggen. Mijn vriend is een beetje anti strandvakanties dus dan ga ik hem niet dwingen om twee weken met mij op het strand te liggen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130

Bericht  kimz wo 5 jan 2011 - 0:41

Het is toch juist een ideale oplossing zo?
Hij houdt er niet van, jij wel, dan ga je toch met iemand anders?
Voor jou is het niet leuk als je niet aan een vakantie toekomt waar de wel zin in zou hebben, voro hem is het niet leuk om met jou mee te gaan omdat hij er niet van houdt.
Ik vind het juist helemaal niet vreemd dat je dan met een vriendin gaat, gewoon lekker doen juist.
En het is toch juist helemáál fijn dat hij het geen enkel probleem vindt?
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 0:54

Gewoon gaan Dila.

Als je vriend het begrijpt, zou ik er echt geen probleem van maken en je niets van anderen aan trekken. Het is juist een goede oplossing zo toch? Nou raakt geen van jullie twee benadeeld, en bovendien heb je een leuke tijd met een vriendin!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 5 jan 2011 - 1:30

laat ze maar kletsen!
voor jou en je vriend is dit prima dus waarom niet!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 1:37

Haha heel herkenbaar. Mensen zeggen dit soort dingen ook ALTIJD tegen mij.

Oh ga je op vakantie? Waarheen? Met je vriend? Nee? Waarom niet?
Eh, nou ik ga een vriendin opzoeken en die kent hij niet eens.
Dat maakt toch niet uit? Kan hij toch gewoon mee?
Ja dat maakt wel uit, de vakantie wordt dan heel anders en daarnaast houdt hij niet zoveel van reizen als ik.
Oh oke...

Echt, ik snap het niet hoor. Wat het andere mensen boeit. Blijkbaar kunnen zij alleen in hun eigen straatje denken en is het voor hun alleen mogelijk om met hun partner te reizen. Prima maar veroordeel mij er niet op. Dat ik mijn relatie op het spel zou zetten heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Alleen maar verbaasde reacties gehad, heel vaak (maar ik reis ook wel regelmatig). Mijn advies? Lekker laten lullen en gewoon gaan!

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 5 jan 2011 - 2:07

Gewoon gaan hoor! Het lijkt mij een goede oplossing! En als jij en je vriend het maar met elkaar eens zijn dan is het toch goed, het lijkt mij dat dat het belangrijkste is en dat je de rest maar lekker moet laten kletsen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy wo 5 jan 2011 - 2:20

Ik zou gewoon gaan smile
Als mensen negatief willen zijn vinden ze altijd wel iets om over te praten. Dus laat ze lekker kletsen. Zegt meer over hun dan over jou/jullie.
Je geeft aan dat je vriend er achter staat, En dat het vertrouwen helemaal goed zit. Je wil alleen maar een gezellige vakantie en je vriend heeft niet die interesse, Maar waarom zou jij dat niet mogen dan?
Wat houdt je tegen Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:25

Ik reis ook regelmatig zonder mijn vriend. Dat vind ik helemaal niet perse iets wat je alleen binnen een relatie kunt doen! Wat een onzin!! er is niks mis mee (juist niet denk ik!), zo te horen zit jou relatie hartstikke goed, dus negeer die andere mensen gewoon. Hun opmerkingen zeggen een stuk meer over hen dan over jou!

Gast
Gast

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 2:27

Sogood schreef:Waaraan begin je nu precies te twijfelen dan?

Of het dus echt zo raar is dat ik met een vriendin op vakantie ga terwijl ik een relatie heb. Omdat er dus van die rare reacties op komen hier in mijn omgeving. Maar als ik de rest van de reacties zie, dan vind ik mezelf wel weer normaal Laughing

Ik ben dus echt blij met de andere reacties. Jullie reageren echt totaal anders dan de mensen hier. Daardoor begon ik mezelf bijna raar te vinden! nerd

Roxi3, Ik heb dat dus ook dat het moet kunnen in een relatie. En ik doe het inderdaad deels voor hem, als ik hem 10 dagen meesleep naar Spanje dan doet hij dat met tegenzin & echt alleen omdat ik het wil. Ik ben allang blij dat hij het goed vind dat ik met een vriendin ga.

Kimz, dat vind ik inderdaad ook echt heel fijn. Daarom zag ik eerst zelf het probleem ook niet.

Zusje van Bert, de eerste keer hoorde ik er niet zoveel mensen over. Maar ze vinden dat wanneer je samenwoont je dat niet meer doet(eerste keer woonden we nog niet samen). Maar de dingen met zijn tweetjes behoort te doen. De persoon die dat zei van je relatie, gaat er vanuit dat het een zuipvakantie wordt en ik wordt meegetrokken door mijn vriendin in "kerels versieren"..

Happy, ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Misschien dat ik graag wil dat mensen mij normaal vinden. En nu kreeg ik zulke rare reacties! Dat ik even dacht dat het dus echt abnormaal is om alleen op vakantie te gaan!

Maar ik denk dat ik maar gewoon jullie advies aanneem en lekker op een strandvakantie ga & de rest laat kletsen! sunny

xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  blondie29 wo 5 jan 2011 - 3:26

Hoi Hoi

Is helemaal niet raar hoor, mijn vriend gaat van de zomer ook 2 weken met vrienden op vakantie. En misschien gaan wij daarna ook nog een weekje samen. Ik vind het niet erg, en hij doet dit elk jaar, dus waarom zou hij nu niet meer mogen gaan als hij een relatie heeft?
Ik ga zelf trws in maart ook een weekje op vakantie, wel met mijn moeder dan, dat is misschien iets anders maar toch!

Als je elkaar vertrouwd dan moet dat toch gewoon kunnen vind ik?
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Niekske wo 5 jan 2011 - 3:53

Ik denk dat je juist een erg goede relatie hebt als je dit soort dingen kan doen en als je vriend dat goed vindt. Ik wou dat mijn vriendinnen ook nog een zonder vriendje op vakantie wilden, maar helaas vinden al hun kerels vakantie WEL leuk en is er helaas geen geld om twee keer op vakantie te gaan smile
Gewoon gaan, is ook weer heerlijk om daarna bij je vriendje thuis te komen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  SoGood wo 5 jan 2011 - 4:03

Ontopic: Ik vind het ook helemaal niet raar. De mensen die zo reageren in jouw omgeving die vind ik raar en erg kortzichtig. Als jij en je vriend en goede afspraken over hebben gemaakt is het toch goed? Ik vind het juist een goede oplossing. Gewoon doen en lekker van genieten!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815

Bericht  Mermaid wo 5 jan 2011 - 4:04

Niks mis mee, gewoon doen. Ik vind het echt geen signaal dat je een slechte relatie zou hebben ofzo.. juist niet! volgens mij zit een relatie juist heel goed als je elkaars verschillen accepteerd en elkaar zo tegemoet kan komen. Dus lekker gaan en je niks van die anderen aantrekken.

Wat denk je wat de reacties op mij zijn als mensen horen dat ik een vriend heb en toch 11 maanden naar het buitenland ben gegaan zonder hem? Als ik daar naar had geluisterd was ik nooit gegaan. Rolling Eyes
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  ZoeteWitteWijn wo 5 jan 2011 - 4:20

Allemachtig. Ook met vriend ben je nog een individu hoor. *Schudt rillingen van zich af*

Er zijn er trouwens genoeg in mijn omgeving die op vakantie gaan zonder partner.
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117

Bericht  Sterre wo 5 jan 2011 - 4:59

ZoeteWitteWijn schreef:
Er zijn er trouwens genoeg in mijn omgeving die op vakantie gaan zonder partner.

In mijn omgeving ook! De een houdt niet van wintersport, de ander wel, de een kan geen vrij krijgen, de ander wel en neemt het er even van, de een gaat met zijn vader en oom een lang weekend naar Barcelona als cadeautje (Evil or Very Mad mijn vriend!), de ander niet smile. Doodnormaal en een goede oplossing voor als jullie levens niet helemaal gelijk lopen of wensen anders zijn. Gewoon doen dus!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  tayce wo 5 jan 2011 - 6:46

echt niet raar!!

Mijn vriend gaat eind deze maand anderhalve week skieen en ik blijf lekker thuis.

Moet kunnen!! en idd ZZW we zijn nog altijd een individu
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68

Bericht  PrimaBella wo 5 jan 2011 - 6:53

Gewoon gaan!
Ik vind eigenlijk juist al die reacties uit je omgeving vreemd.. Je mag toch wel allebei doen wat je leuk vind?!
Wij gaan ook nog iedere zomer met onze vriendinnengroep op vakantie. Dit is een traditie die al jaren duurt en die we nog niet op willen geven. Dus dan huren we gewoon ergens een huisje en dan mogen de vriendjes niet eens mee Laughing
(vroeger waren dit natuurlijk zuipvakanties, tegenwoordig doen we het wel iets rustiger:P)
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 7:29

ZoeteWitteWijn, ben ik het ook mee eens hoor, dat je nog een individu was. Ik dacht al bijna dat ik opeens raar was, omdat ik uit mijn omgeving bijna geen positieve reacties kreeg. En als ik dan hier kijk, niet één negatieve Laughing . Conclusie is dan vast dat mijn omgeving gestoord is, haha!

Lizardje, je had het hier moeten horen toen ik bezig was met een afstudeeronderzoek in Afrika.. Die reacties waren nog erger dan deze vakantie. Wat gaaf dat jij 11 maanden in het buitenland zit. Mijn onderzoek kwam helaas niet van de grond dus ik kon niet gaan school & instelling werden het niet eens..

Aardbei89, ik ging voordat ik een vriend had inderdaad ook altijd met haar op vakantie en dan waren het ook wel zuipvakantie, maar dan praat ik ook over dat ik 16,17 was! Onze laatste vakantie zijn we twee keer gaan stappen, lekker wild of niet haha.. :face:
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Susan wo 5 jan 2011 - 7:35

Jij en je vriend vinden het allebei prima. Verder heeft niemand er iets mee te maken. Wat de rest vindt is totaal niet relevant.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  nina wo 5 jan 2011 - 7:36

Ik heb de rest van de reacties niet gelezen maar ik ga ook met een vrijgezelle vriendin op vakantie terwijl ik zelf al 5 jaar een relatie heb.
En de hele wereld mag het raar vinden, mijn vriend is blij voor me (gaat zelf ook 3 x zonder mij op vakantie dit jaar) dus gaan mijn vriendin en ik er lekker van genieten Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 7:46

Ik ga ook altijd met een vriendin en zij heeft gewoon een vriend. Ik vind er eigenlijk niks raars aan hoor. Mijn ex was ook zo, maar die ging zelfs nog niet een weekendje weg, daar werd ik toch wel tureluurs van. Maar het is ook niet voor niks mijn ex haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:24

Ik ga straks ook zonder vriend op wintersport en afgelopen zomer ben ik alleen op reis geweest en is mijn vriend met familie op vakantie geweest. Weet je hoe heerlijk het is om elkaar weer te zien als je lekker op vakantie bent geweest! Gewoon lekker doen dus Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: