Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendschap na het krijgen van kinderen

+54
_Lana_
Laced
Ella
SarahKey
Stokstaartje
Laurientje
Paper Crown
Isis
*Lookie*
Tabbert
Exogenesis
Printje
Nyx
Evalynn
Puggle
Lonely Goatherd
munk
Annie24
MissD
Sadie_
Artemis
studiebol
Charles
Ilovethe90s
Lavendel
Razz
Aagje!
Roodkapje
Parel
Bruintje Beer
Balloon
M-G
Twellie
Vancity_girl
M@niek
PapillonRose
Robin_
kwak
Tania
Luce
Sanne
Susan
Caroow
Dolphinne
Silke
Coco
CCC
Engelse Drop
Vixen
Shopaholic
Slakje
RiLiJu
Funk
Linda
58 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 2:04

Ik weet dat ik ook niet meer met hun op een 'level' zit hoor, dus ik blijf ook vaak al thuis zodat mijn vriend wel naar avondjes of feestjes bij hun kan gaan. Maar ik vond dat ik vandaag mijn vriend moest ondersteunen, en dat hij het leuk zou vinden als wij beneden op hem zouden wachten. Vond hij ook, gelukkig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Funk za 20 jul 2013 - 2:07

Parel schreef:Ik weet dat ik ook niet meer met hun op een 'level' zit hoor, dus ik blijf ook vaak al thuis zodat mijn vriend wel naar avondjes of feestjes bij hun kan gaan. Maar ik vond dat ik vandaag mijn vriend moest ondersteunen, en dat hij het leuk zou vinden als wij beneden op hem zouden wachten. Vond hij ook, gelukkig!
Gelukkig. Daar gaat het om maar toch rot dat het dan zo loopt. Geeft een nare bijsmaak.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Linda za 20 jul 2013 - 2:19

Ach, parel, wat een klote situatie! Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt.
Maar probeer er geen energie in te steken. Met zulke mensen wil je zelf toch ook niet bevriend mee zijn? Hoewel dat natuurlijk makkelijk gezegd is.

Facebook kan wat dat betreft ook echt irritant zijn. Hier was een heuse familieruzie aan de gang, omdat ik m'n schoonzus en zwager van Facebook had gewist omdat ik me aan hetzelfde irriteerde. Echt een gezeik.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 4:21

Ja, ik weet dat ik niet met zulke mensen bevriend wil zijn, maar ja het zijn de beste vrienden van mijn vriend en ik kom ze overal tegen. Maar goed, bedankt dat ik het even mocht delen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Pineco za 20 jul 2013 - 4:37

Wat een rotsituatie Parel, ik zou er ook flink door van slag zijn! Ze hebben het misschien niet eens in de gaten, maar ik zou het ook als heel pijnlijk ervaren als je voor je gevoel compleet genegeerd wordt. Wel lief dat je voor je vriend  steeds weer (vergeefs Sad ) energie in deze mensen stopt. hug
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Steep za 20 jul 2013 - 5:23

Nou das mooi kak hoor Parel. Ik irriteer me ook mateloos aan mensen/vrienden die daar geen rekening mee houden. Maar de meeste die zulk gedrag noemen we geen vrienden meer en spreken we nauwelijks. Mijn man alleen op verjaardagen, ik spreek ze niet meer (ik heb gezegd wat ik van het gedrag vond en dat vonden ze niet leuk en zagen dat toch écht anders, ja daahaag ik ben koekoek zeker).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Sea of Trees za 20 jul 2013 - 5:54

Ach Parel hug wat een nare wending zo, erg vervelend en ook wel onbeschoft dat ze niks tegen jou of L. zeggen. Maar nu weet je het voor de volgende keer, voor je eigen humeur: gewoon niet meer meegaan, scheelt een hoop stress. Al snap ik heel goed dat je het voor je vriend wilde doen.

Zo jammer, want je lijkt me echt een leuke meid!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 6:23

-weg-


Laatst aangepast door Parel op za 20 jul 2013 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  studiebol za 20 jul 2013 - 6:33

 En dat is het nog het rotte dat het(voor een gedeelte dan) familie is en die kan je niet uitkiezen. Vrienden op zich nog wel maar aan de andere kant je vriend voelt zich nog wel prettig bij deze jongens en het zijn al heel lang vrienden dus die schuif je ook niet zo makkelijk aan de kant.
Hele lastige situatie hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 6:47

Ach weet je, ieder nadeel heeft zijn voordeel, mijn vriend doet nu niet meer moeilijk als ik niet mee wil Very Happy 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Twellie za 20 jul 2013 - 8:24

Heel vervelend zeg Parel Sad . Kan me voorstellen dat je het vooral rot vindt voor je dochter.

Alleen ik zou het je niet echt enorm persoonlijk aantrekken, vind het rot voor je namelijk dat je de hele avond er om zit te huilen. Wat je al zegt: je hebt ze geen aanleiding gegeven om je niet te mogen. Je bent gewoon een leuke, open meid. Dus het kan ook zijn dat het er gewoon even bij ingeschoten is om bij jou en je lieve L. te kijken. Dat mensen dachten dat je nog naar boven kwam, dat je nog zou blijven, dat er nog niet zoveel tijd voorbij was enzovoorts. Dan is het nog steeds een vrij lompe actie, maar hoef je je het niet zo persoonlijk aan te trekken. Er hoeft geen reden achter te zitten dat ze je niet mogen of je dochter niet leuk vinden. Kan me zelfs bijna niet voorstellen dat mensen zo'n uitgesproken negatieve mening over je zouden hebben.

En wat betreft moeilijk dingen vergeten / vergeven: da's helaas vooral een heel lastige eigenschap voor jezelf. Had ik eerder ook last van, maar nu ik me dingen minder persoonlijk aantrek en me er makkelijker overheen zet, maak ik het mezelf ook vooral veel makkelijker. Daarom wil ik graag ook als tip aan jou geven om dat niet te doen smile. Zou gewoon de volgende keer weer met frisse tegenzin meegaan en jezelf niet laten kennen. Misschien blijkt het toch mee te vallen met die vriendengroep.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 8:32

Twellie, lieve reactie van je!
Alleen, ik ken die mensen al járen, en dit is vooral de afgelopen 2-3 jaar zo.
Toen ik zwanger was, toen ze net geboren was, daarvoor al, kennelijk ben ik niet hun type, net zoals hun mijn type niet zijn. Het is dus niet alsof dit een eenmalig iets is, dit gebeurd elke keer, ze missen me gewoon niet (wellicht omdat het heel vaak mijn vriend alleen is).

Over die eigenschap, daar heb je gelijk in hoor!
Ik kan bepaalde dingen al een stuk beter naast me neerleggen, maar vergeten kán ik gewoon niet. Dat zijn overigens niet alleen negatieve dingen, maar gelukkig vaak ook positieve. Ik ben écht in vergelijking met vroeger al een stuk minder snel opgejut.

Overigens, ik heb vanmiddag wel zitten huilen, totdat L. uit bed kwam, toen hebben we er samen gewoon het beste van gemaakt, en alsof ze het aanvoelde, ze was ontzettend leuk en lief. Dat is toch waar ik het voor doe, de rest kan de pot op.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 8:34

Jeetje Parel wat vervelend zeg. Ik zou me daar ook vreselijk rot om voelen. En niemand is altijd makkelijk en ik vind jou juist heel leuk, lief en gezellig overkomen. Probeer het 'lekker' te laten gaan meis, het is hun verlies dat ze je niet beter willen leren kennen, niet dat van jou. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Parel za 20 jul 2013 - 8:55

In ieder geval heel erg bedankt voor het 'luisterend' oor, doet me goed dat jullie me geen zeur vinden!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen - Pagina 8 Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum