Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker? Empty Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker?

Bericht  Luce di 14 mei 2013 - 21:12

Ik vond dit artikel via social media: https://www.vn.nl/Archief/Samenleving/Artikel-Samenleving/Hoe-emancipatie-ons-borstkanker-bracht-1.htm?fb_source=ticker&fb_action_ids=448223708605409&fb_action_types=og.likes
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker? Empty Re: Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker?

Bericht  Paper Crown di 14 mei 2013 - 21:36

Ik geloof dat kinderen krijgen an sich al kans op borstkanker en eierstokkanker verminderd maar volgens mij, als je dragen van het gen bent, krijg je het toch wel. Ik vind kanker doodeng.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker? Empty Re: Vroeg kinderen krijgen vermindert de kans op borstkanker?

Bericht  Susan di 14 mei 2013 - 21:54

Je krijgt het niet 'toch wel', je hebt een kans om het te krijgen. Die kans kan best behoorlijk hoog zijn, maar het blijft een kans, geen zekerheid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pink! di 14 mei 2013 - 22:02

Als je gen drager bent heb je idd een verhoogde kans, t is fan niet zo dat je t 100% zeker krijgt.

Ik denk zeker dat er waarheid zit in dat artikel, t is sowieso al bewezen dat bv De kans op borstkanker verkleint, denk dat jong kinderen krijgt daar vast ook wel bij zal helpen, ook al is die kans minuscuul.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Sanne di 14 mei 2013 - 22:04

Eens met Susan. Het is een kans, geen feit dat het krijgt als je drager van het gen bent. En als er dan dingen zijn om de hoogte van de kans te beïnvloeden, lijkt me dat alleen maar goed. Dat wil dan nog steeds niet zeggen dat je het wel of niet krijgt, maar je kunt de kans wel kleiner maken, net zoals je door niet te roken de kans op longkanker verkleint.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: