Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendschap na het krijgen van kinderen

+54
_Lana_
Laced
Ella
SarahKey
Stokstaartje
Laurientje
Paper Crown
Isis
*Lookie*
Tabbert
Exogenesis
Printje
Nyx
Evalynn
Puggle
Lonely Goatherd
munk
Annie24
MissD
Sadie_
Artemis
studiebol
Charles
Ilovethe90s
Lavendel
Razz
Aagje!
Roodkapje
Parel
Bruintje Beer
Balloon
M-G
Twellie
Vancity_girl
M@niek
PapillonRose
Robin_
kwak
Tania
Luce
Sanne
Susan
Caroow
Dolphinne
Silke
Coco
CCC
Engelse Drop
Vixen
Shopaholic
Slakje
RiLiJu
Funk
Linda
58 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Linda vr 12 jul 2013 - 6:50

Zijn jullie vriendschappen ook zo veranderd nadat jullie kinderen hebben gekregen?

Ik kwam vandaag weer tot de ontdekking dat dat hier wel zo is. En eigenlijk vind ik dat heel erg.
Ik heb wel wat contacten met anderen, maar de echte diepgewortelde vriendschappen worden steeds minder. En dat maakt me eigenlijk best verdrietig.. pale 

Herkenbaar? Wat doe je daaraan en hoe ga je daarmee om?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Funk vr 12 jul 2013 - 7:07

Linda schreef:Zijn jullie vriendschappen ook zo veranderd nadat jullie kinderen hebben gekregen?

Ik kwam vandaag weer tot de ontdekking dat dat hier wel zo is. En eigenlijk vind ik dat heel erg.
Ik heb wel wat contacten met anderen, maar de echte diepgewortelde vriendschappen worde0n steeds minder. En dat maakt me eigenlijk best verdrietig.. pale 

Herkenbaar? Wat doe je daaraan en hoe ga je daarmee om?

Heel herkenbaar. Ik heb vooral veel vriendinnen verloren toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag en ik afspraken moest afzeggen. 
Ik vind het best wel heel erg, heb wel 1 goede vriendin maar die woont 40 minuten verderop. Dus kan niet zo even op de thee. Verder 3 collega's waar ik goed bevriend mee ben, maar ook die wonen 30 minuten tot een uur verderop. Dus ik mis het wel.
Hoe ik ermee omga, erg moeilijk, proberen me erbij neer te leggen maar het blijft moeilijk en verdrietig.

Wat ik eraan doe, tsja, ik kom weinig het huis uit, helemaal nu. Maar ik ben laatst naar een mama-meeting geweest en dat was erg gezellig. En anders hopen dat ik over 2 jaar moeders op de basisschool leer kennen? Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  RiLiJu vr 12 jul 2013 - 7:11

Hier is dat ook zo. Vriendschappen vervagen, iedereen lijkt het druk te hebben, iedereen heeft een heel ander ritme en afspreken lijkt er steeds minder in te zitten.
Gisteren had ik hier zo'n baaldag door. Ik mis het gewoon ook echt, vriendinnen waar je uren mee kan bellen, hele dagen winkelen, dronken worden, weten dat je altijd op mensen terug kan vallen. In nood is dit natuurlijk nog steeds zo, denk ik, maar toch voelt het anders.

Toen we nog geen kinderen hadden, ging ik trouwens ook vooral om met jongens/mannen. Mijn vriendengroep bestond daar eigenlijk alleen maar uit. Dat contact is helemaal weg. Mijn 'beste' vriendin, zie ik nog steeds, maar onze levens lijken wel steeds meer uit elkaar te lopen. Als we elkaar zien is het ook goed, maar er is altijd wel wat, zodat we elkaar eigenlijk gewoon heel weinig zien. Het voelt ook niet meer zoals vroeger, gevoelsmatig voel ik me met steeds minder mensen verbonden.

Ik weet ook niet zo goed wat ik daarmee moet, ik vind het ook echt heel jammer en kan er soms inderdaad ook verdrietig van worden. Misschien werkt het leven gewoon zo en moeten we het accepteren, misschien wordt het straks weer anders, als de kinderen groter zijn. Misschien houden we ons vast aan de 'verkeerde mensen' en moeten we meer open staan voor nieuwe, andere vriendschappen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Slakje vr 12 jul 2013 - 7:20

Ja. Ik heb nog wel een groepje vriendinnen met wie ik regelmatig afspreek en mijn beste vriendin zie ik meermaals per week. Maar de meeste vrienden die ik had kende ik van uitgaan, dusja...

Als ik moeders leer kennen met kindjes zijn ze vaak al 4/5 jaar ouder dan ik en als het moeders van dezelfde leeftijd zijn als ik vind ik ze of helemaal niet leuk of ze moeten keihard werken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Linda vr 12 jul 2013 - 7:25

Pippi, wat vervelend dat zo iets juist gebeurt als je het zwaar hebt.
Ik ga inderdaad ook regelmatig naar mamameetings, dat is altijd wel gezellig.

RiLiJu, dat heb ik inderdaad ook, dat het niet meer voelt zoals vroeger. Ik vraag me soms ook af of ik iets vast wil houden wat er niet meer is. En soms heb ik dan juist weet het gevoel dat ik iets te makkelijk los laat, heel dubbel.
Ik zat het me vandaag af te vragen: bij wie kan ik terecht als ik echt in nood ben? Familie uiteraard, maar ik bedoel qua vrienden. Best jammer dat ik de mensen die ik een paar jaar geleden op zou noemen, nu niet meer als eerste noem.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Linda vr 12 jul 2013 - 7:26

Slakje, vind je het erg als ze ouder zijn? Ik zou dat namelijk niet zo erg vinden. En hoe bedoel je dat mensen van jouw leeftijd hard moeten werken? In een baan bedoel je?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Slakje vr 12 jul 2013 - 7:27

Nee, maar ik voel mij dan vaak ook zo jong en onervaren terwijl ik eigenlijk op hetzelfde punt sta in mijn leven als hen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Shopaholic vr 12 jul 2013 - 7:33

hier ook herkenbaar! Sad
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Funk vr 12 jul 2013 - 7:33

Linda schreef:Pippi, wat vervelend dat zo iets juist gebeurt als je het zwaar hebt.
Ik ga inderdaad ook regelmatig naar mamameetings, dat is altijd wel gezellig.

RiLiJu, dat heb ik inderdaad ook, dat het niet meer voelt zoals vroeger. Ik vraag me soms ook af of ik iets vast wil houden wat er niet meer is. En soms heb ik dan juist weet het gevoel dat ik iets te makkelijk los laat, heel dubbel.
Ik zat het me vandaag af te vragen: bij wie kan ik terecht als ik echt in nood ben? Familie uiteraard, maar ik bedoel qua vrienden. Best jammer dat ik de mensen die ik een paar jaar geleden op zou noemen, nu niet meer als eerste noem.

Ja, dat was inderdaad naar om te merken. Ik heb het nog een paar maanden proberen vast te houden (ze was namelijk al vanaf mijn 12e mijn beste vriendin) maar toen ik niets meer hoorde op mijn trouwplannen heb ik besloten om het proberen los te laten. Wat ik overigens heel moeilijk vind.. Maar alles wat er was lijkt weg tussen ons. Met het verwateren met het contact met haar is het contact met bijna mijn volledige oude vriendengroep verwaterd. Dus dat ging opeens heel snel.
Wat je als laatste noemt; de vrienden die ik een paar jaar terug onmiddellijk op zou noemen, die zijn 'in 1 klap' allemaal weg. En dan blijft er weinig over. 
Ik koester maar de fijne mensen die ik wel om me heen heb en hoop dat ik nog wat leuke moeders/meiden tegenkom!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Vixen vr 12 jul 2013 - 7:41

De vriendschappen die ik had voordat ik zwanger werd zijn inderdaad wat verwaterd. Vooral omdat de rest nog geen kinderen heeft en toen onze oudste geboren werd ook nog niemand samenwoonde. Daarentegen zijn er wel nieuwe hele goede vriendschappen ontstaan met moeders met kinderen. Wij hebben elkaar pas leren kennen nadat we zwanger waren/kinderen geboren werden, maar als we elkaar eerder hadden ontmoet was er ook wel een hechte vriendschap ontstaan.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 7:45

Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Vixen vr 12 jul 2013 - 7:46

Engelse Drop schreef:Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.

 laughcry  Rolling Eyes
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  CCC vr 12 jul 2013 - 7:52

Sommige vriendschappen zijn anders geworden, maar dat probeer ik ook te accepteren. Ik probeer min. eens per maand lekker met vriendinnen te gaan stappen, uit eten te gaan ed. Dingen die we vroeger gewoon deden en waar ik nog steeds veel plezier in heb. Ook zijn er hele leuke mensen bij gekomen de afgelopen periode.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 7:53

Vixen schreef:
Engelse Drop schreef:Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.

 laughcry  Rolling Eyes
?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Coco vr 12 jul 2013 - 7:54

Op zich zijn we nog wel veel in contact maar dan vooral via whatsapp, al ligt mijn beeldscherm momenteel aan diggelen. We zijn nog wel op de hoogte van elkaar, maar sommigen heb ik al jaren niet gezien door de afstand. Ik heb overal en nergens gewoond en dus ook overal en nergens vriendinnen wonen. Dat is wel irritant, want we kunnen nooit eens eventjes voor een avondje afspreken omdat de reistijd daarvoor gewoon te lang is. Ik heb voor na de ramadan nu maar met een vriendin bij mijn schoonouders afgesproken, zodat we allebei maar een ruim uur reistijd hebben, anders komt het er nooit van.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  RiLiJu vr 12 jul 2013 - 7:55

Engelse Drop schreef:Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.

Kan je me je geheime formule eens vertellen?

Ik kan het helaas niet, alle ballen tegelijk hooghouden en mijn vrienden geloof ik ook niet.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  RiLiJu vr 12 jul 2013 - 7:58

Buiten dat om, er wordt hier volgens mij nergens gezegd, dat alles om mij(of een ander) heen is weggevallen.
Er wordt alleen gezegd dat het gevoel zeer zeker anders is geworden. Ik heb ook alles wat jij opnoemt, de rest denk ik ook, maar zoals het 'vroeger' was, is het niet meer.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Silke vr 12 jul 2013 - 7:58

Sommige vriendschappen zijn anders geworden, een aantal ook verwaterd. Door omstandigheden vind ik soms moeilijk om het initiatief te nemen om af te spreken of contact op te nemen en niet iedereen begrijpt dit of toont zelf initiatief. Gelukkig heb ik een aantal hele lieve vriendinnen die dit wel snappen en waar ik nog net zo goed mee ben, of zelfs beter dan voor de komst van mijn kinderen.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Vixen vr 12 jul 2013 - 7:58

Engelse Drop schreef:
Vixen schreef:
Engelse Drop schreef:Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.

 laughcry  Rolling Eyes
?

 want als je alleen met moeders om gaat, dan heb je het alleen maar over snotneuzen en vieze luiers en ga je alleen maar met een hele schare kinderen achter je kont aan op pad Yes
 en er zullen vast een hoop vrouwen zijn die geen relatie hebben met hun vriend, geen relaties met vrienden en familie en waarbij álles om hun heen weg gevallen is sinds ze een kind hebben gekregen Yes

ow.. en dat ik het niet red om tussen de bedrijven door zonder kinderen éééven een kopje koffie te drinken zal vast héél apart zijn.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Dolphinne vr 12 jul 2013 - 7:59

Hier ben ik de afgelopen jaren ook vele vrienden verloren.
Het is op zich ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik vind het moeilijk om goede vriendschappen te onderhouden. (ben altijd vrij onzeker geweest).

Maar ik had wel een hele vriendengroep via de zwemvereniging waar ik vrijwilliger ben. Maar ik ben toen met het vrijwilligerswerk gaan afbouwen omdat ik het niet volhield om nog een hele avond zwemles te geven nadat ik al een hele dag gewerkt had (in hetzelfde zwembad). Dus het gezellige kletsen en nog samen zwemmen viel toen weg en nu ben ik voorlopig helemaal gestopt.
Doordat ik ze nu bijna niet meer zie is dat contact verwaterd en durf ik ook niet goed zelf meer contact te leggen.

Ik heb nu wel af en toe contact met moeders die ik op school van mijn zoon heb leren kennen. Dat is wel fijn!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:01

Ik vind persoonlijk prettig om mijn vrienden te zien, omdat zij mij nog steeds zien als mij en niet als de moeder van. Ik heb het nodig om af en toe los te zijn van het huiselijke kleine cirkeltje waarin mijn normale leven zich afspeelt. Het is dus geen opgave en ik zie het ook niet als alle ballen hoog houden. Ik vind mijn werk leuk om te doen en een uitdaging, ik vind het fijn om de meeste avonden bij mijn gezin thuis te zijn, omdat ik echt niet altijd energie heb om de deur uit te gaan, maar er zijn ook een paar avonden per maand dat ik weer even met mijn vriendinnen flauwe grappen maak en de stad induik. Heerlijk vind ik dat! Ik vraag me af hoe zoiets gaat, je vrienden verliezen, of dat vage begrip verwateren. Hoe kan dat dan? Dat laat je dan toch zelf toe, dat dat gebeurd?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Caroow vr 12 jul 2013 - 8:02

Ik zou eigenlijk niet weten waar ik tussen de bedrijven door mijn kind moet laten om te gaan lunchen. Sowieso zit je of met mij en mijn kind, of met mij en mijn kolf, ik denk dat dat tweede niet erg lekker luncht laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 8:03

Vixen schreef:
 want als je alleen met moeders om gaat, dan heb je het alleen maar over snotneuzen en vieze luiers en ga je alleen maar met een hele schare kinderen achter je kont aan op pad Yes
 en er zullen vast een hoop vrouwen zijn die geen relatie hebben met hun vriend, geen relaties met vrienden en familie en waarbij álles om hun heen weg gevallen is sinds ze een kind hebben gekregen Yes

ow.. en dat ik het niet red om tussen de bedrijven door zonder kinderen éééven een kopje koffie te drinken zal vast héél apart zijn.
Sorry, ik vind dat je nogal overtrokken reageert. Ik heb zowel vrienden met als zonder kinderen en we praten allemaal met elkaar zowel over kinderen als over de duizenden andere onderwerpen waarover je kunt praten. Begrijp niet zo goed waar deze felle reactie vandaan komt?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Caroow vr 12 jul 2013 - 8:04

Ik heb het idee dat KimRosenberg opeens kinderen heeft :O
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Susan vr 12 jul 2013 - 8:05

Engelse Drop schreef:Niet herkenbaar. Ik ga nog steeds zo'n twee keer in de maand de stad in met vriendinnen en tussendoor zie ik andere vrienden ook regelmatig. Even een hapje eten, lunchen, of koffie drinken tussen de bedrijven door. Ik zou het erg saai vinden als ik alleen maar moeder was, of alleen met andere moeders om zou gaan. Ik heb een relatie met mijn vriend, ik heb relaties met mijn vrienden en familie, werkrelaties en ja ook een kind. Gelukkig is het niet zo dat alles om me heen is weggevallen sinds ik moeder ben geworden. Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat je dit laat gebeuren.

Opvallend dat vrijwel al jouw berichten wel een of ander negatief oordeel bevatten over wat de mensen voor jou schrijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendschap na het krijgen van kinderen Empty Re: Vriendschap na het krijgen van kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum