Geef de forummer boven je een compliment!
+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Geef de forummer boven je een compliment!
Roza, ik vertrek in november met m'n vriend enkele reis naar Nieuw Zeeland. We zeggen alles op in NL! Was altijd een droom van me en die gaan we nu waar maken! Wil het liefst enkele jaren de wereld over trekken maar misschien ben ik er na een jaar wel klaar mee en gaan we weer terug!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Poubelle schreef:Ahw ik zit hier een beetje te blozen! Wat ontzettend lief!Roza schreef:Poubelle schreef:Ik vind Bliss een leuke meid die een hele leuke stijl heeft! Ik heb het idee dat je steeds meer je eigen stijl gaat vinden.
Roza ken ik niet zo goed. Ik vind dat ze een hele leuke naam heeft en een mooi koppie!
Leuke forumnaam of een leuke echte naam? Hahaha evengoed thanks!
Zal ik jou ook maar meteen 'beoordelen'.. Ik ben jaloers op jouw figuur, jouw kledingstijl en jouw leven. Dit klinkt alsof ik je nieuwe stalker ben of dat ik smoorverliefd op je ben... Maar ik zou graag een beetje meer jou zijn
En ik vind je echte naam heel leuk, past volgens mij ook wel bij jou.
En ik maar denken dat niet veel mensen hier nog mijn echte naam weten.. Helaas Sinds een paar jaar vind ik mijn eigen naam ook leuk, maar de eerste 18 jaar vond ik hem vreselijk!
En wat leuk dat je ervan gaat blozen :D Hahaha
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Marin schreef:Roza schreef:Marin schreef:Oh vanwege werk enzo. Voel me beetje een prul dat niets kan af en toe.Roza schreef:Waarom ben je depri Marin?
Komt wel weer goed hopelijk maar dat hele euforische is er wel weer beetje af. Ach dat hoort er bij.
Hoe is het met jou eigenlijk?
Hallo, een prul die niets kan?! Kijk eens naar je diploma's, naar de plekken waar je hebt mogen studeren.. En dan zeg jij dat je een prul bent? Grapjas!!!!! Jouw (toekomstige) werkgever mag heel blij zijn met jou!!
Met mij gaat het goed! Lief dat je het vraagt
Hahaha ja heel leuk behalve dat ik daar dus NIETS aan heb ;-)
Woon je nog altijd in die ene plaats? Daar kwam ik laatst nog langs en moest ik aan je denken.
Die eene plaats.. Tja ik ben nooit verhuisd dus vast wel Beginnend met een V?
En dan kom je niet even koffie drinken? Flauw..
Roza- Kletskop
Marin dat komt nog wel. En van je andere passie: fotograferen heb je anders ook al je werk van gemaakt. Dat vind ik ook al heel knap en mooi
Ook vind ik het leuk om te zien hoe verliefd en gelukkig je bent met je vriend.
Ook vind ik het leuk om te zien hoe verliefd en gelukkig je bent met je vriend.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ja zeg schat ik had een tas vol camera spul en een bruidje dat dolgraag op de foto wilde, wat moest ik dan? ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ja zeg schat ik had een tas vol camera spul en een bruidje dat dolgraag op de foto wilde, wat moest ik dan? ;-)
Zoals ik net al zei; Koffie drinken bij mij. Met bruid
Had je een bruiloft hier in de buurt?? Je gaat wel het hele land door, gaaf!!
Roza- Kletskop
Dank jullie Parel, marin en kowalski. 'Het is maar een forum' , maar het doet me heeeeel goed dat te horen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles ik vind je milder geworden EN je hebt echt 2 prachtige kiddo's !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Charles is een uberhippe/toffe/leuke/knappe/lieve/humoristische moeder/vrouw
Roza- Kletskop
Charles schreef:Dank jullie Parel, marin en kowalski. 'Het is maar een forum' , maar het doet me heeeeel goed dat te horen.
Als we dichterbij elkaar hadden gewoond, was je een vriendin geweest.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh wauw cool wat een warm bad. En ik bedank nu iedereen in een keer want anders blijf ik aan de beurt!
Charles- Kletskop
Marin, jij bent een lieverd volgens mij! Je lijkt me slim, je hebt smaak en je bent complimenteus, dus het verbaast me niet je hier te zien Charles: je was me even voor maar laat ik dan nog over jou zeggen dat ik vind dat je humor hebt!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Oh, en nog even een keer naar Charles, uk ben heel blij hoe de verdere omgang nu is, na ons 'gebeuren'. Mag best eens gezegd worden!
Exo, dank je wel! Het is inderdaad 'maar een forum', maar ik ben blij dat ik hier liever overkom dan in de echte buitenwereld. Het is heel aandoenlijk te zien hoe blij je bent met je zwangerschap! (Wacht maar, met die bevalling )
Marin, ik snap je helemaal! Ik ervaar ongeveer hetzelfde, heel vervelend is dat. Dikke knuffel, we komen er vast bovenop!
Feline en vriend, hele toffe beslissing! Ga de wereld maar gek maken! Hou je ons wel af en toe op de hoogte?
Roza, jouw onzekerheid is naar mijn weten nergens voor nodig! En het is lief van je, maar totaal niet bewonderenswaardig mijn beslissing om te stoppen, ik poep 180 kleuren nu al haha
Filoria, ik vind je altijd zo lekker relaxt naar je zoon toe, heel no nonsense. Heel fijn voor jullie dat je zwanger bent! Ben benieuwd hoe je het vindt als meisjesmama.
Exo, dank je wel! Het is inderdaad 'maar een forum', maar ik ben blij dat ik hier liever overkom dan in de echte buitenwereld. Het is heel aandoenlijk te zien hoe blij je bent met je zwangerschap! (Wacht maar, met die bevalling )
Marin, ik snap je helemaal! Ik ervaar ongeveer hetzelfde, heel vervelend is dat. Dikke knuffel, we komen er vast bovenop!
Feline en vriend, hele toffe beslissing! Ga de wereld maar gek maken! Hou je ons wel af en toe op de hoogte?
Roza, jouw onzekerheid is naar mijn weten nergens voor nodig! En het is lief van je, maar totaal niet bewonderenswaardig mijn beslissing om te stoppen, ik poep 180 kleuren nu al haha
Filoria, ik vind je altijd zo lekker relaxt naar je zoon toe, heel no nonsense. Heel fijn voor jullie dat je zwanger bent! Ben benieuwd hoe je het vindt als meisjesmama.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Filoria is lief, want ze geeft altijd van die lieve reacties op topics. Volgens mij ben je een heel gezellig en warm persoon om mee om te gaan.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Parel, ik vind je echt een ontzettend mooie vrouw! Gooi die onzekerheid nou eens over boord! Echt, je mag er wezen!
Gast- Gast
Lief van je! Dat vind ik nou van jou haha, en ik vind je kinderen schatjes!
Sanne, ik vind je overkomen als een heel weldenkende, lieve mama. Je kan merken dat ze echt je leven is, zeg maar.
Sanne, ik vind je overkomen als een heel weldenkende, lieve mama. Je kan merken dat ze echt je leven is, zeg maar.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind Parel een hele lieve goede moeder, en ze heeft een knappe vriend!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik ook! Lief van je!
Charles- Kletskop
SoT vind ik heel mooi, echt zo'n classic beauty. En ze heeft een heel mooi zoontje. En volgens mij is ze heel lief maar kan ze ook aardig van zich afbijten.
Charles, wat de rest zegt.
Charles, wat de rest zegt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Helemaal wederzijds, maar dat wist je al! En Parel is lief omdat ze mensen heel goed een hart onder de riem kan steken. Pritt vind ik tof omdat ze al jaren dezelfde naam en avatar heeft (die leuk zijn!) en ik daardoor nét wat minder naamswijzigingen hoef bij te houdenSanne schreef:Filoria is lief, want ze geeft altijd van die lieve reacties op topics. Volgens mij ben je een heel gezellig en warm persoon om mee om te gaan.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dank je, Poubelle Ik ben een beetje jaloers op jouw uitstraling en kledingkast haha.
Ik vind jou ook heel mooi!
Ik vind jou ook heel mooi!
Sea of Trees- Kletskop
Sot is mooi en ontzettend lief. Met momenten onzeker over haar uiterlijk wat helemaal niet nodig is. Ook vind ik het knap hoe ze het doet nu met de studie, huishouden en zorg voor zoontje. Want het is niet altijd makkelijk en behoorlijk zwaar. Knap dat ze doorzet!
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Thanks Pommes. Mijn leven ligt nu even op z'n gat inderdaad, maar ook daar weet ik me hopelijk wel een weg in te vinden.
Sea of Trees- Kletskop
Sot, zon ontzettend lief en mooi mens. Van binnen en buiten. Zij zou irl echt een vriendin van mij kunnen zijn, is niet op dr mondje gevallen maar tegelijkertijd is t ook echt n lieverd!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is de forummer boven je?
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Vragenlijstje over forummer boven je
» nav beschrijf de forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?