Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef de forummer boven je een compliment!

+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 5 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 21:08

Peanut: ondanks alles, dat je er toen toch voor me was wanneer nodig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 5 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 21:31

Lennox, dat je weer zo gelukkig bent in de liefde is zo fijn om te zien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Siamsa do 27 jun 2013 - 21:36

Oké dit lijkt er waarschijnlijk op alsof ik speciaal heb gewacht totdat Marin zou reageren maar dat is niet het geval, toevallig had zij als laatst gereageerd toen ik dit topic opende.

Marin, ik wil jou graag complimenteren met het feit dat je zo goed bezig bent met solliciteren! En ook omdat je zo goed aan het afvallen bent (door sporten en gezond eten, geen rare crashdiëten) en er veel gezonder uitziet dan een tijdje terug. (edit: dit laatste klinkt misschien alsof je er al wel gezonder uitziet dan een tijdje terug maar nog steeds niet heel gezond, maar dat bedoel ik niet haha, je ziet er gewoon supergezond uit nu!)

Laatst aangepast door Siamsa op do 27 jun 2013 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 21:41

Thanks love. Ik wil jou niet echt een compliment geven maar meer zeggen dat ik echt oprecht zo blij word van dat je gelukkig bent met je leven, in de liefde, en oh ja toch nog een compliment, zulke goede cijfers haalt en al naar je laatste jaar gaat!

Laatst aangepast door Marin op do 27 jun 2013 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 21:43

Marin, complimenten voor de mooie bruidsfoto's die je altijd maakt!
En de positiviteit die je hier op het forum altijd uitstraalt smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Lady4 do 27 jun 2013 - 21:44

Siamsa, ik wil jou een compliment geven over het feit dat jij gewoon je leven leidt. Ik ben blij dat jij in de liefde je eigen gevoelens hebt gevolgd en daar nu zo gelukkig mee bent.

Ik hoop niet dat dit vreemd overkomt trouwens, want jij bent wie je bent en op basis daarvan leef jij je leven. Maar mocht je wel geworsteld hebben, dan vind ik het een compliment waard dat je ervoor gegaan bent.

Ik vind mezelf vrij wazig nu, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn do 27 jun 2013 - 21:45

Snirp, i like je kleren! En je bent voor mijn gevoel echt snel 'bekend' geworden hier!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Burn do 27 jun 2013 - 21:46

Lady, ik vind jou hoe dan ook een hele mooie vrouw met een erg leuke uitstraling!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 21:47

Burn schreef:Snirp, i like je kleren! En je bent voor mijn gevoel echt snel 'bekend' geworden hier!

Wat lief, dank je!
Ik probeer ook echt wel veel mee te schrijven en het bij te houden.

Ik geef jou een compliment over je geweldige kanten shirtje wat je gister aan had I love you
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Lady4 do 27 jun 2013 - 21:51

Burn schreef:Lady, ik vind jou hoe dan ook een hele mooie vrouw met een erg leuke uitstraling!

Dank je wel, erg lief.

Ik weet eerlijk gezegd niet heel veel over jou.. Ik vind jou op het forum overkomen als een sterke, evenwichtige vrouw.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 21:53

Lady, ik vind dat je een leuke uitstraling hebt en vind het mooi om te zien dat je zo gelukkig bent in je relatie. Zodra ik een foto van jullie zie dan stralen jullie smile Ook vind ik het werk wat je doet erg knap. Je moet het maar kunnen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Snoes do 27 jun 2013 - 21:56

Pommes, ik vind dat je je hoofd goed boven water houdt ondanks de problemen qua werk etc. Ik vind het bovendien ook wel knap dat je vaak zo goedkoop leuke dingen kan shoppen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Siamsa do 27 jun 2013 - 22:00

Aw, wat super lief van je Lady! Het is inderdaad niet vanzelf gegaan nee, ik heb het heel lang verborgen gehouden voor mijn familie bijvoorbeeld. Niemand had het ook bij mij verwacht, dus mijn moeder bijvoorbeeld zei als eerste reactie van: 'ja maar je denkt dat je op vrouwen valt omdat je een nare ervaring met een ex-vriendje hebt' (terwijl het al jaaaaaren voordat ik dat vriendje had ook al speelde). Ik voelde me in eerste instantie niet serieus genomen door haar. Een paar maanden daarna kreeg ik echter een vriendin en inmiddels hebben we al 1,5 jaar een relatie. Ze werd gelijk geaccepteerd en mijn moeder is helemaal fan van haar:) Wel merk ik dat ze het soms lastig vindt om tegen mensen te zeggen dat haar dochter een vriendin heeft. Dan stelt ze mijn vriendin niet voor als 'de vriendin', maar als 'een vriendin' van haar dochter. Maar dat is dan ook echt het enige. Ze stuurt continu lieve kaartjes naar mij en mijn vriendin vanuit F, neemt elke keer cadeautjes voor ons mee als ze weer in Nederland is, bijvoorbeeld. Ze was ook vooral bang hoe anderen zouden reageren op het nieuws dat haar dochter op vrouwen valt (ze trekt zich ontzettend aan wat anderen van haar of haar familieleden vinden), maar omdat iedereen er zo leuk op reageerde tegen haar, werd zij er ook helemaal enthousiast over, hihi.

Niet quoten graag=)

Laatst aangepast door Siamsa op do 27 jun 2013 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Lady4 do 27 jun 2013 - 22:06

Wat mooi om te lezen. Echt fijn dat je zo gelukkig bent! Het lijkt me heel zwaar om iets te voelen maar daar niet voor uit durven te komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 22:06

Siamsa, wat mooi om te lezen dat je moeder zo is omgeslagen. Kan me ook voorstellen dat het enorm wennen is. Vaak hebben ouders toch een bepaald toekomstbeeld bij hun kinderen zoals vriend, trouwen, kinderen, ...

Snoes, ik vind het knap hoe jij je door de beginperiode van R hebt geslagen. Ene tegenslag naar de andere en jij bleef sterk voor je zoontje ondanks dat je het zelf ook heel moeilijk had. Ook geniet ik echt van jou als ik je zie met J en R en hoe jullie genieten van elkaar. Jij en J zien er ook echt als een stelletje wat pas samen is en nog dolverliefd smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 22:09

Gelukkig kunnen trouwen en kinderen ook prima met een vrouw smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 22:14

Marin schreef:Gelukkig kunnen trouwen en kinderen ook prima met een vrouw smile
Klopt, ik heb kindjes o mijn werk gehad met twee moeders. Zelfs op papier kun je het laten regelen dat beide mama's echt allebei de wettelijke ouder van het kindje zijn, ookal heeft één van de twee geen bloedband.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 22:15

Marin kan dus heel goed fotograferen en timmert goed aan de weg met haar eigen bedrijfje, ze heeft ook een prachtige website en een indrukwekkend portfolio. Verder kan ze volgens mij erg goed koken en ze straalt veel relatiegeluk uit. Ik vind het ook knap dat ze haar eigen weg kiest en geen banen blijft uitoefenen waar ze niet gelukkig van wordt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Siamsa do 27 jun 2013 - 22:19

Lennox schreef:
Marin schreef:Gelukkig kunnen trouwen en kinderen ook prima met een vrouw smile
Klopt, ik heb kindjes o mijn werk gehad met twee moeders. Zelfs op papier kun je het laten regelen dat beide mama's echt allebei de wettelijke ouder van het kindje zijn, ookal heeft één van de twee geen bloedband.

En waarschijnlijk is het over een tijdje zelfs mogelijk dat als je getrouwd bent met een vrouw en een kindje krijgt, je vrouw bij geboorte van het kind automatisch ook juridisch gezag heeft over het kindje, net als bij man-vrouw. Voorwaarde is wel dat de vrouw dan zwanger is van een anonieme donor (en dat wilde ik dan juist weer niet, dus dat wordt nog lastig met een keuze maken later....) Die wet ligt nu in de wacht bij de Eerste Kamer geloof ik. Het is al aangenomen door de Tweede Kamer.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 22:20

Ik dacht sowieso dat donoren niet meer anoniem mochten blijven, of wel?

Ik ben echt blij voor je, Siamsa, dat wilde ik laatst al op Facebook zeggen toen we een keer een gesprekje hadden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 22:21

Ik vind Susan echt super zorgzaam over komen, voor haar beide kindjes. Volgens mij heeft ze echt het geduld van een engel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 22:25

Ik doe mijn best, maar in mijn hart zou ik het liefst alle antwoorden willen weten van twintig jaar vooruit. Ik heb het er echt moeilijk mee dat we met Ezra totaal nog niet weten waar we aan toe zijn. Maar ik ben wel trots op mezelf nu dat ik al dagen achter elkaar oefen met een legpuzzel maken. Steeds maar één stukje eruit dat hij dan terug moet leggen en dat tien keer achter elkaar, als hij dat onder de knie heeft twee stukjes, dan drie, enzovoort. Ik zie hem vooruit gaan en dat maakt dat het mij ook lukt, dat hij zo leerbaar is dat je meteen resultaat ziet.

Met Yrsa ben ik soms iets te geduldig, maak daar maar liever soft van. Twee dagen geleden voor het eerst de historische zin gezegd: 'Yrsa, dat was geen vraag maar een mededeling.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa do 27 jun 2013 - 22:37

Susan schreef:Ik dacht sowieso dat donoren niet meer anoniem mochten blijven, of wel?

Ik ben echt blij voor je, Siamsa, dat wilde ik laatst al op Facebook zeggen toen we een keer een gesprekje hadden.

Van jou ook al zo'n lieve reactie, dank jullie wel allemaal!

Nee, niet helemaal anoniem nee. Na een bepaalde leeftijd mag het kind de gegevens van de donor inzien. Maar ik denk dat ze bedoelen dat het niet geldt als je zwanger wordt van iemand die je kent of via het internet hebt gevonden.

Edit: zo zit het in elkaar:

Met dit voorstel wordt de positie van kinderen geboren in lesbische relaties zo veel mogelijk gelijk aan die van kinderen geboren in heteroseksuele relaties. Dit voorstel regelt dat:
1.
Het moederschap van de duomoeder ontstaat van rechtswege als de duomoeder is gehuwd met de moeder van het kind en duidelijk is dat de biologische vader van het kind geen rol zal spelen in zijn verzorging en opvoeding;
2.
In alle andere gevallen kan de duomoeder het kind erkennen.
3.
De mogelijkheid om de rechter te verzoeken om vervangende toestemming voor erkenning wordt uitgebreid tot de zaaddonor die in een nauwe persoonlijke betrekking staat tot het kind;
4.
De duomoeder die als levensgezel heeft ingestemd met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, wordt gelijk gesteld aan de mannelijke levensgezel. Dit betekent dat:
-
het moederschap van deze duomoeder gerechtelijk kan worden vastgesteld; en
-
zij alimentatieplichtig is jegens het kind.

Laatst aangepast door Siamsa op do 27 jun 2013 - 23:02; in totaal 3 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Mees do 27 jun 2013 - 22:40

Wat leuk om te lezen dat je nu zo gelukkig bent Siamsa. Niet echt een compliment, maar wilde het gewoon even zeggen.
Kan me het verhaal en gedoe rondom je ex vriendje nog goed herinneren. Wat voelde je je toen rot en wat heeft iedereen op je in zitten praten toen. Wie had toen gedacht dat je heel erg gelukkig zou gaan worden met een vrouw. Erg leuk in ieder geval!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  AnnaK do 27 jun 2013 - 22:42

Ik vind het ook echt heel erg leuk om te lezen Siamsa. Heel erg fijn voor je dat je zo gelukkig bent in de liefde, ik werd er helemaal blij van toen ik het las.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: