Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef de forummer boven je een compliment!

+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 2 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 8:31

Dubbelop!

Laatst aangepast door Parel op do 27 jun 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 2 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 8:31

Dank je wel Feline! Heb er m'n best op gedaan!
Lief dat je zegt dat ik altijd m'n best doe om er goed uit te zien, wil helaas niet altijd meer even goed lukken. Ik zie jou ook met regelmaat voorbij flitsen, en naast je bloedmooie lijf (én vriend!!!) vind ik je heel lief.

Sorella, ik vind jou altijd heel meelevend en complimenteus.

Laatst aangepast door Parel op do 27 jun 2013 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 8:33

Parel een leuke, lieve en zorgzame mama/vrouw met een leuke kledingsmaak. Voorzowel zichzelf als dochter.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 8:35

Haha, lief dat je dat zegt, ik weet dat ik het ben hoor, maar vrouw klinkt zo volwassen Laughing

Pommes, ik vind jou juist heel lief en vol liefde voor je man en zoon, en soms kom je wat onzeker over maar dat hoef je echt niet te zijn!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 8:37

Dank je smile en klinkt oud hè haha maar jongedame klinkt ook weer zo jong :p
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis do 27 jun 2013 - 8:37

Parel, ik vind jou een leuke meid. Je onzekerheid maakt je best een beetje schattig. En je hebt een prachtige dochter en een leuk huis, voor zover ik altijd kan zien.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:37

Parel is een stoere chick en een hele lieve mama. Ik vind het knap dat ze haar studie opgeeft omdat het toch niet haar droom blijkt te zijn. Veel mensen zouden gewoon doorgaan omdat dat makkelijker en veiliger is.
Ook denk ik dat jij een hele lieve en leuke vriendin bent.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 8:38

Exo - lekker ding! Leuk om jouw toewijding voor je paard te zien, en voor de kleine in spé.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 8:38

Pippa schreef:
Bliss, volgens mij word jij steeds zekerder over jezelf, je ontwikkelt echt je eigen stijl, en die past zó goed bij je!

Ja, dat klopt wel denk ik. En ik moet zeggen dat ik dankzij het wat-heb-je-aantopic wel leuke ideeën opdoe en meer aandacht aan mijn kleding besteed dan voorheen. Dat wil zeggen, dat deed ik altijd al wel, maar ik probeer nu ook eens wat apartere dingen ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:38

Exo lijkt mij echt een geweldige juf!!! En een hele lieve meid, waar geen kwaad in zit. Ik ben benieuwd naar mini-exo.

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 8:39

Parel schreef:Oh, marin, ik vind je echt heerlijk 'el positivo' tegenwoordig!
Alsof alles op z'n plek is gevallen sinds het ontmoeten van je vriend, fijn om te zien!

Thanks heel lief. Ben de laatste tijd best wel weer depri helaas maar blij dat t niet al te veel opvalt voor je.

Ik vind jou echt een hippe mama met super mooi haar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Feline do 27 jun 2013 - 8:39

Bliss! Ik vind t zelf ook stoer en doodeng haha.. Tnx!

Sorella en Parel, wow.. Ik ben er even stil van. Dankjewel voor het grote compliment! (Parel, ook namens mijn vriend haha)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 8:39

Bliss schreef:
Pippa schreef:
Bliss, volgens mij word jij steeds zekerder over jezelf, je ontwikkelt echt je eigen stijl, en die past zó goed bij je!

Ja, dat klopt wel denk ik. En ik moet zeggen dat ik dankzij het wat-heb-je-aantopic wel leuke ideeën opdoe en meer aandacht aan mijn kleding besteed dan voorheen. Dat wil zeggen, dat deed ik altijd al wel, maar ik probeer nu ook eens wat apartere dingen ofzo.

Ik vind het echt positief en vind het leuk/fijn om te lezen/zien eigenlijk, want jij bent gewoon leuk!

Gast
Gast

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:39

Waarom ben je depri Marin? Sad

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle do 27 jun 2013 - 8:39

Ik vind Bliss een leuke meid die een hele leuke stijl heeft! Ik heb het idee dat je steeds meer je eigen stijl gaat vinden.

Roza ken ik niet zo goed. Ik vind dat ze een hele leuke naam heeft en een mooi koppie!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:40

Wat voor reis ga je maken Feline? Ik heb wat gemist geloof ik...

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:41

Poubelle schreef:Ik vind Bliss een leuke meid die een hele leuke stijl heeft! Ik heb het idee dat je steeds meer je eigen stijl gaat vinden.

Roza ken ik niet zo goed. Ik vind dat ze een hele leuke naam heeft en een mooi koppie!

Leuke forumnaam of een leuke echte naam? Hahaha evengoed thanks!
Zal ik jou ook maar meteen 'beoordelen'.. Ik ben jaloers op jouw figuur, jouw kledingstijl en jouw leven. Dit klinkt alsof ik je nieuwe stalker ben of dat ik smoorverliefd op je ben... Maar ik zou graag een beetje meer jou zijn Embarassed

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje do 27 jun 2013 - 8:41

VErgeten we nu POmmes of ben ik scheel?  Pommes ik vind je heel lief, attent en gezellig smile O en super leuk dat je het vol houdt van elke dag een foto. Je maakt leuke foto's!

Laatst aangepast door Ibbeltje op do 27 jun 2013 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:42

Ibbeltje schreef:VErgeten we nu POmmes of ben ik scheel?  Pommes ik vind je heel lief, attent en gezellig smile

Oh ik ben op iedereen aan het reageren met vragen, dus mijn schuld!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 8:43

Roza schreef:Waarom ben je depri Marin? Sad
Oh vanwege werk enzo. Voel me beetje een prul dat niets kan af en toe.
Komt wel weer goed hopelijk maar dat hele euforische is er wel weer beetje af. Ach dat hoort er bij.

Hoe is het met jou eigenlijk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pommes do 27 jun 2013 - 8:43

Haha kan gebeuren :p ibbeltje vind ik lief en erg zorgzaam. Denkt eerder aan anderen dan aan zichzelf. Ook vind ik het knap hoe ze zo doorzet met het hardlopen en het op haar tempo afvallen
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje do 27 jun 2013 - 8:44

Pommes schreef:Haha kan gebeuren :p ibbeltje vind ik lief en erg zorgzaam. Denkt eerder aan anderen dan aan zichzelf. Ook vind ik het knap hoe ze zo doorzet met het hardlopen en het op haar tempo afvallen

Lief! Alleen afvallen schiet niet op momenteel haha. Doe er ook te weinig voor momenteel Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Poubelle do 27 jun 2013 - 8:45

Roza schreef:
Poubelle schreef:Ik vind Bliss een leuke meid die een hele leuke stijl heeft! Ik heb het idee dat je steeds meer je eigen stijl gaat vinden.

Leuke forumnaam of een leuke echte naam? Hahaha evengoed thanks!
Zal ik jou ook maar meteen 'beoordelen'.. Ik ben jaloers op jouw figuur, jouw kledingstijl en jouw leven. Dit klinkt alsof ik je nieuwe stalker ben of dat ik smoorverliefd op je ben... Maar ik zou graag een beetje meer jou zijn Embarassed
Ahw ik zit hier een beetje te blozen! Wat ontzettend lief!

En ik vind je echte naam heel leuk, past volgens mij ook wel bij jou.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Roza do 27 jun 2013 - 8:46

Marin schreef:
Komt wel weer goed hopelijk maar dat hele euforische is er wel weer beetje af. Ach dat hoort er bij.

Hallo, een prul die niets kan?! Kijk eens naar je diploma's, naar de plekken waar je hebt mogen studeren.. En dan zeg jij dat je een prul bent? Grapjas!!!!! Jouw (toekomstige) werkgever mag heel blij zijn met jou!!

Met mij gaat het goed! Lief dat je het vraagt smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 8:47

Roza schreef:
Marin schreef:

Hallo, een prul die niets kan?! Kijk eens naar je diploma's, naar de plekken waar je hebt mogen studeren.. En dan zeg jij dat je een prul bent? Grapjas!!!!! Jouw (toekomstige) werkgever mag heel blij zijn met jou!!

Met mij gaat het goed! Lief dat je het vraagt smile

Hahaha ja heel leuk behalve dat ik daar dus NIETS aan heb ;-)

Woon je nog altijd in die ene plaats? Daar kwam ik laatst nog langs en moest ik aan je denken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: