Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef de forummer boven je een compliment!

+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 9 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 19:39

Ik vind het leuk dat jij zo lief reageerde op mijn verwijderen van mijn account post, Happinez!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 9 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 19:49

Jip ik vind het super hoe jij je inzet voor je sport en dit volhoud. En ik vind je ook een lief persoon smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Minx za 29 jun 2013 - 21:30

Ibbeltje vind het zo knap hoe je met je vriend en zijn problemen om gaat. Voor jou misschien heel vanzelfsprekend maar dat is het niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza za 29 jun 2013 - 23:29

Minx ik vind het knap dat je zoveel bent afgevallen. Ook vind ik dat je sinds een poosje heel anders over komt op het forum (ik weet niet of dat ook te maken heeft met het beëindigen van je relatie, maar dat idee heb ik een beetje), het lijkt wel of je meer in balans bent en goed in je vel zit. Ik vind je reacties prettig om te lezen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Pitufo za 29 jun 2013 - 23:29

Ik sluit me aan bij het compliment van Minx, Ibbeltje. Ik heb daar ook echt respect voor. En ik vind het knap dat je zoveel kilo's kwijt bent en het hardlopen zo goed volhoudt!

Minx vind ik een intelligente vrouw. Ik lees je Posts graag omdat je vaak inhoudelijk iets te zeggen hebt. En jij bent ook al zo knap afgevallen!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Ibbeltje zo 30 jun 2013 - 3:25

Minx schreef:Ibbeltje vind het zo knap hoe je met je vriend en zijn problemen om gaat. Voor jou misschien heel vanzelfsprekend maar dat is het niet.

Dat vind ik erg lief om te horen. Het is vaak wel vanzelfsprekend maar soms ook niet hoor en heb ik ook mijn baalmomenten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  May zo 30 jun 2013 - 3:38

Ibbel ik vind het echt heel goed van je dat je zo goed bezig bent met hardlopen!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Arwyn zo 30 jun 2013 - 8:24

May, ik vind jou echt een leuke meid! Heel sociaal en open toen ik je meette smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn zo 30 jun 2013 - 8:26

Arwyn, een schat waar ik respect voor heb! Ik ben de laatste tijd niet de makkelijkste (geweest) en ze blijft als een echte vriendin voor me!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Arwyn zo 30 jun 2013 - 8:29

Wat lief Burnie! Embarassed
Ik vind jou ook echt lief gewoon. Ik hoop voor jou heel erg dat je BBL opleiding je helpt om weer wat meer vertrouwen in jezelf te krijgen. Je bent echt al heel goed bezig en alle dingetjes helpen! De zorg is ook denk ik echt wat voor jou smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: