Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef de forummer boven je een compliment!

+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 7 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Snoes vr 28 jun 2013 - 5:30

Sea of Treas bewonder ik echt om haar doorzettingsvermogen. Haar drukke studie combineren met haar kind en sociale leven, daar heb ik bewondering voor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 7 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Toet vr 28 jun 2013 - 5:40

Grappig, ik heb dat echt nog nooit gehoord over mijn stem haha.

Poubelle, ik vind echt precies hetzelfde van jou.. een toffe chick! Ik dacht ook dat jij meer bitchey zou zijn maar je bent juist heel lief, wel gewoon een goede/sterke mening en daar hou ik van. En ik vind jou ook gewoon heel stoer, met je leuke stijltje en zaterdag was zo'n toffe actie (met dat briefje met je telefoonnummer terwijl die man gewoon een paar meter van jou af zat haha, ik had dat écht niet gedurft!)

Punk'd vind ik echt een powervrouw en heel erg grappig. Jij bent lekker druk en kletst veel en ik moet gewoon al om jou lachen als je aan het praten bent. Lekkere Nijmeegse chick! Volgens mij zijn jij en K. inderdaad ook echt een leuk stel, ik word altijd blij als je over hem praat.

Exo ken ik niet zo heel goed, je komt hier lief en zorgzaam over, je hebt ook wel een goede mening en volgens mij laat je die steeds vaker horen!

SoT, ik vind het super tof dat jij weer een opleiding bent gaan doen en het allemaal kan combineren zo! En jouw eigen stijltje vind ik ook heel leuk, je verzorgd je goed en ziet er altijd mooi uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sea of Trees vr 28 jun 2013 - 6:39

Snoes schreef:Sea of Treas bewonder ik echt om haar doorzettingsvermogen. Haar drukke studie combineren met haar kind en sociale leven, daar heb ik bewondering voor!

Lief van je hug 
We moeten snel maar eens bijkletsen smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sea of Trees vr 28 jun 2013 - 6:40

Toet schreef:

SoT, ik vind het super tof dat jij weer een opleiding bent gaan doen en het allemaal kan combineren zo! En jouw eigen stijltje vind ik ook heel leuk, je verzorgd je goed en ziet er altijd mooi uit.

Thanks, het is wel pittig hoor! Maar ik heb het schooljaar prima afgesloten, dus met vallen en opstaan kom ik er wel. smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Ibbeltje vr 28 jun 2013 - 6:46

SoT lief, mooi, fijne vriendin. Ik wou dat ik jouw lijf had want je draagt leuke outfits!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Razz vr 28 jun 2013 - 6:46

Ibbeltje is een lief persoon en heeft echt engelen geduld!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Ibbeltje vr 28 jun 2013 - 6:48

Razz schreef:Ibbeltje is een lief persoon en heeft echt engelen geduld!

Nou niiet altijd hahah. Op mijn werk heb ik soms van die dagen pfff hahah.

Maar over jouw Razz leuke spontane meid met lekkere humor, mooi appartement (waar jezelf vanaf wil :P) Very Happy Ook een lieve vriendin.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel vr 28 jun 2013 - 6:51

Poubelle schreef:Guattari is volgens mij een hele lieve vriendin. Ik vind je een fijne forumster, je geeft fijne adviezen en bent altijd duidelijk. je zegt niet altijd wat je wilt horen, houdt iemand soms een spiegel voor maar dat is eigenlijk alleen maar fijn.
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar je in het echt!

Sogood vind ik leuk! Je geeft ook goede adviezen en ik vind je grappig. En j hebt een leuke kledingstijl en volgens mij een prachtig lichaam.

En Toet vind ik een toffe chick! Je bent lief, ik had je 'vroegahh' wat meer bitchy verwacht, geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind je lief en schattig. En grappig!

Nou, dat was bij mij ook zo hè van toet! Wat meer rauwdauwerig, maar het eerste wat jij zei hier op de bank was dat ze erg lief was! En ik wil nog steeds foto's van het feestje!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Toet vr 28 jun 2013 - 6:55

Huh, ik snapte er even niks van.. ik bij jou op de bank? Maar ik weet het al haha jullie hebben over mij zitten roddelen hè Twisted Evil
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel vr 28 jun 2013 - 7:00

Toet is tof!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Toet vr 28 jun 2013 - 7:16

Lavendel schreef:Toet is tof!

Je bent zelf tof
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 7:19

Toet = prettig gestoord!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 7:22

Bliss heeft altijd ontzettend leuke kleren aan! (Vooral vandaag!)

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 28 jun 2013 - 7:37

Pritt schreef:Bliss heeft altijd ontzettend leuke kleren aan! (Vooral vandaag!)

Was dat nou toeval of heb je me gewoon nageaapt? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Ibbeltje vr 28 jun 2013 - 7:39

Jaa Bliss i love jouw kledingstijl! En die pastelkleuren staan je zo goed! Ik vind jou een fijne forummer smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel vr 28 jun 2013 - 7:48

Toet schreef:Huh, ik snapte er even niks van.. ik bij jou op de bank? Maar ik weet het al haha jullie hebben over mij zitten roddelen hè Twisted Evil

Absoluut!!! En fijn dat het was! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 7:49

Bliss schreef:
Pritt schreef:Bliss heeft altijd ontzettend leuke kleren aan! (Vooral vandaag!)

Was dat nou toeval of heb je me gewoon nageaapt? Very Happy

Nee, echt toeval!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 jun 2013 - 8:51

Sea of Trees schreef:
Snoes schreef:Sea of Treas bewonder ik echt om haar doorzettingsvermogen. Haar drukke studie combineren met haar kind en sociale leven, daar heb ik bewondering voor!

Lief van je hug 
We moeten snel maar eens bijkletsen smile
Ja, moeten we doen! Je hebt het nu misschien wel wat rustiger nu je je eerste jaar afgerond hebt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Shisha vr 28 jun 2013 - 9:28

Ik vind Snoes altijd heel erg geïntereseerd in anderen! Ik vind haar erg sociaal. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 10:14

En jij Shisha hebt natuurlijk gewoon de gave om een fantastisch knap kindje te knutselen! Very Happy
Be proud!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Shisha vr 28 jun 2013 - 10:15

Bedankt Happi! En trots ben ik zeker! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Joli86 vr 28 jun 2013 - 10:56

Wat een knap kindje heb jij Shisha!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Taeda vr 28 jun 2013 - 10:57

Ahh, is Happinez me voor! Ik vind je zoon echt een mooi ventje, dat heb je goed gedaan Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  _Liv vr 28 jun 2013 - 20:13

Taeda, is een lief, eerlijk en open persoon. Ook kan ik haar humor waarderen. Ze wil graag met haar man een volgende stap maken in hun leven en dat gun ik jullie van harte!
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Bolleke vr 28 jun 2013 - 20:52

Happinaz is een hele mooie vrouw, open, en vriendelijk. Heeft twee hele leuke knappe zonen en ze staat positief in het leven smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: