Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef de forummer boven je een compliment!

+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 8 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Sea of Trees vr 28 jun 2013 - 20:54

Taeda is volgens mij een heel lief en eerlijk persoon. Ze zal denk ik niet gauw een kwaad woord over iemand spreken.

Liv ken ik niet zo goed, maar op de foto te zie ben je een leuke vlotte meid!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef de forummer boven je een compliment!  - Pagina 8 Empty Re: Geef de forummer boven je een compliment!

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 20:57

SoT, ik vind je kledingstijl zo leuk, het past gewoon echt bij hoe je eruit ziet.

Gast
Gast

Bericht  Bisq vr 28 jun 2013 - 21:01

Lennox, je komt op mij altijd over als een betrokken en oprecht persoon.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 21:01

Ik vind het knap dat jij, Lennox, ongezouten voor je mening uit durft te komen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke vr 28 jun 2013 - 21:10

Jip, ik ben blij dat je je niet hebt laten wegjagen. En ik vond het goed dat je je niet voor het karretje hebt laten spannen door die kennis.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz vr 28 jun 2013 - 21:21

Bolleke ik vind het een compliment waard hoe jij je leven als alleenstaande mama met een opleiding allemaal regelt.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Exogenesis za 29 jun 2013 - 0:08

Happinaz, een knappe lady met een leuke, sprankelende kledingstijl. Heeft een goede mening, die ik graag lees.

Bolleke, ken ik niet zo goed.

Jip, goed dat ze toch altijd weer doorzet. Jip is ontzettend sportief en heeft een prachtig atletisch lijf.

Bisq, stoer, betrokken, nuchter en een doorzetter.

Lennox, ongezouten mening, heeft veel humor, is scherp en heeft in werkelijkheid een erg mooie naam.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 0:10

Bolleke, ik vind het knap hoe jij het allemaal zelf doet met zoon etc. smile 
Exo, leuk hoe jij in de rol van mama aan het groeien bent met de kleine in je buik. Je komt heel trots over!

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis za 29 jun 2013 - 0:25

Ben ik ook :)Ik ben zo blij!

Pippa, jou vind ik echt een lieve, zorgzame meid. Je komt altijd heel kleurrijk en sprankelend over.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 0:28

Thnx, lieve Punk'd. Je laat me glimlachen voor eerste keer vandaag, na een nare nacht vanwege hyperventilatie die zo erg was dat ik ervan moest braken en nu erg veel last heb van m'n maag. Ik probeer wel vh leven te genieten en eerlijkheid staat bij mij voorop. Hoop jou nog eens te zien als ik met Harri wijn en bitterballen ga drinken/eten.Wink Je komt altijd positief en vrolijk over. Dat waardeer ik aan je.

Pippa: ik heb er bewondering voor hoe jij zelfbewust in het leven staat. Door je gezondheidsklachten ben je niet tot alles in staat, maar doe je toch echt je best voor je vriendinnen en luistert daarbij wel naar je eigen lichaam, zonder daarbij jezelf zielig te vinden dat je niet overal de energie voor hebt. Knap van je dat je zo goed naar je eigen grenzen luistert en toch optimaal probeert vd leuke dingen in het leven te genieten!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 0:31

Ah Guat, wat lief. Momenteel voel ik me echt toaal het omgekeerde, dus fijn om te horen hoe ik overkom. Ik vind jou een schatje. Heb het idee dat je even niet zo lekker in je vel zit, maar ik vind jou wel een topper! Je mag trots op jezelf zijn smile

Gast
Gast

Bericht  girli za 29 jun 2013 - 0:31

Ik vind dat Guattari haar mening over persoonlijke situaties altijd zo mooi en goed kan verwoorden en heel sterk is in het verwoorden van haar mening in discussies.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 9:04

Ik hou van dit soort topics!

Maar ik ken girli eigenlijk niet :nopompom:
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 9:58

Exo! Wat lief! Dank je wel Embarassed
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 10:34

Happi, komt heel happy over! Ik vind jou een lieverd Yes  Ben jij de mama van die leuke jongens tweeling?

Gast
Gast

Bericht  Roza za 29 jun 2013 - 10:38

Mag ik trouwens even slijmen?
Ik wil graag iedereen een compliment geven. Ondanks het gemekker af en toe, zijn we wel echt een clubje. Als er echt iets is, helpt iedereen.. Kijk naar Pompoen, ik vind het zo mooi om te zien hoe iedereen er voor haar is.

Sorry dat ik jou als voorbeeld gebruik Pompoen, maar ik vind het zo mooi om te zien hoe iedereen reageert op jouw situatie. Zo hartverwarmend.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Minx za 29 jun 2013 - 10:39

Roza vind ik een stuk rustiger en volwassener geworden smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Blair za 29 jun 2013 - 10:40

Pippa is altijd erg behulpzaam en ik vind haar adviezen en meningen altijd fijn om te lezen. Ik vind haar een leuke medeforumster Very Happy .

Roza is een lieverd, en ik vind dat we snel weer moeten afspreken in mijn tuintje!

van Minx vraag ik me nog steeds af of zij een naamswisseling heeft gehad die ik niet heb meegekregen? Ik lees haar feedback altijd met interesse, ze kan dingen goed verwoorden en heeft ook een eigen mening die ik erg waardeer.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 10:54

Pippa schreef:Happi, komt heel happy over! Ik vind jou een lieverd Yes  Ben jij de mama van die leuke jongens tweeling?

Yes
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel za 29 jun 2013 - 11:26

Happi, heeft bijna de mooiste naam die er is! Laughing 
En je kan perfect zwoel kijken haha, en je bent een ongelooflijke, altijd lachende, lieverd!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Minx za 29 jun 2013 - 11:40

Blair schreef:

van Minx vraag ik me nog steeds af of zij een naamswisseling heeft gehad die ik niet heb meegekregen? Ik lees haar feedback altijd met interesse, ze kan dingen goed verwoorden en heeft ook een eigen mening die ik erg waardeer.

Insomnia fairytale, wel lief dat je dat zegt

Vind parel er altijd leuk uitzien zelfs in slobbertrui.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 17:09

Minx super dat je al zoveel afgevallen bent!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Joan za 29 jun 2013 - 19:09

Ik wil dat ook tegen jou zeggen Ibbel! Ik heb er echt heel veel respect voor dat je zoveel bent afgevallen! smile
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 19:11

Wat lief smile Dank je!

Ik vind jouw een prachtige vrouw en je pony staat je zo goed (heb de goede hoop ik voor mij Very Happy )
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Happinaz za 29 jun 2013 - 19:13

Nu wil ik Pareltje weer bedanken maar dan ben ik weer de laatste poster.... :-)
Ik word er een beetje verlegen van!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: