Geef de forummer boven je een compliment!
+48
Mermaid
girli
Bisq
Bolleke
_Liv
Joli86
Happinaz
Shisha
Lavendel
Razz
Punk'd
SoGood
Kalishi
Blond
Toet
Pitufo
Luce
AnnaK
Susan
Snoes
Lady4
Snirp
Siamsa
Peanut
Taeda
Minx
Mees
Burn
Elliot
Sea of Trees
Sanne
Filoria
Poubelle
Roza
Exogenesis
Pommes
Sorella
Feline
Parel
Bazinga
Printje
Marin
Blair
Ibbeltje
Kowalski
Antibes
Bliss
Charles
52 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Geef de forummer boven je een compliment!
Anna, jou wil ik ook heel graag een compliment geven. Ik weet dat jullie kinderwens tot nu toe niet uitgekomen en is en dat het onzeker is of dit ooit wel zal gebeuren. Ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat. Het lijkt erop dat jij je er niet door uit het veld laat slaan, terwijl het je ongetwijfeld veel verdriet zal doen. Daarbij ben je volgens mij een fatastische stiefmoeder voor je man's dochter en bovenalles blijf je een beauty. Ik vind het echt fijn dat je terug bent gekomen naar het forum!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh ik weet nu wie AnnaK is! Welkom terug! Wat naar om te lezen dat het niet meezit met jullie kinderwens, ik gun het je zo ontzettend! Ik hoop echt dat die droom nog uit gaat komen voor jullie.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Lief van jullie. Lady jij ook al weer een tijd gelukkig in de liefde. Wat fijn! Dat gun ik iedereen. En jij bent ook 'stief'moeder toch? Hoe is dat voor jou?
Ik zal hier wel af en toe weer schrijven, maar wil niet teveel de nadruk leggen op mijn kinderwens. Het is beladen en ik wil ook meer zijn dan alleen maar dat.
Maar ik vind het wel fijn jullie hier weer allemaal tegen te komen.
Ik zal hier wel af en toe weer schrijven, maar wil niet teveel de nadruk leggen op mijn kinderwens. Het is beladen en ik wil ook meer zijn dan alleen maar dat.
Maar ik vind het wel fijn jullie hier weer allemaal tegen te komen.
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
AnnaK, ik vind het ook leuk dat je weer terug bent! Ik hoop echt dat je een kindje mag krijgen samen met je man..
Siamsa, ik vind het echt heel leuk voor je, fijn dat je zo gelukkig bent!
Siamsa, ik vind het echt heel leuk voor je, fijn dat je zo gelukkig bent!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik vind het fijn dat Luce altijd eerlijk is en achter haar eigen mening blijft staan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
En ik vind jou heel schattig en popperig qua kledingstijltje Elliott!
En een lieverd.
En een lieverd.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:En ik vind jou heel schattig en popperig qua kledingstijltje Elliott!
En een lieverd.
Jij hebt een prachtige haardos en een heerlijk gezin. Hot mama!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dank je wel, Minx! Lief van je.
Elliot: er was een tijdje dat je in mijn ogen nogal kon "zeuren" in topics (je kwam ontevreden op me over) en dat zie ik nu nergens meer terug. Ik vind je veel gezelliger geworden in je reacties en je lijkt ook meer open te staan voor andere meningen, zonder dat je daarbij je eigen visie uit het oog verliest. Leuke forummer!
Elliot: er was een tijdje dat je in mijn ogen nogal kon "zeuren" in topics (je kwam ontevreden op me over) en dat zie ik nu nergens meer terug. Ik vind je veel gezelliger geworden in je reacties en je lijkt ook meer open te staan voor andere meningen, zonder dat je daarbij je eigen visie uit het oog verliest. Leuke forummer!
Gast- Gast
Guattari ik vind dat jij altijd heel lief en waardevol reageert. Je denkt echt mee met de forummer die met een probleem zit en houdt ook wel eens een spiegel voor, maar altijd vanuit een goede bedoeling.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Anna, ik snap dat je meer wilt zijn dan dat. En dat ben je ook. Hopelijk blijf je hier voorlopig wel weer even hangen.
Het stiefmoeder zijn gaat hier heel goed. Ik hou veel van hem en dat lijkt andersom net zo. Hij is in ieder geval helemaal op zijn gemak bij mij. Er zijn dagen dat ik het lastig vind hoor, zeker wanneer ik zelf bijvoorbeeld mijn dag niet heb. Maar bovenal gaat het heel goed en loop ik vaak over van trots. Met mijn vriend ben ik ook echt heel erg gelukkig, met hem wil ik echt oud worden!
Het stiefmoeder zijn gaat hier heel goed. Ik hou veel van hem en dat lijkt andersom net zo. Hij is in ieder geval helemaal op zijn gemak bij mij. Er zijn dagen dat ik het lastig vind hoor, zeker wanneer ik zelf bijvoorbeeld mijn dag niet heb. Maar bovenal gaat het heel goed en loop ik vaak over van trots. Met mijn vriend ben ik ook echt heel erg gelukkig, met hem wil ik echt oud worden!
Lady4- Ratel
Ik vind Lady leuk en mooi en stoer. M'n compliment aan jou is dat ik vind dat je altijd heel oprecht geïnteresseerd bent en waardevolle reacties geeft, soms confronterend (dat kun je dan ook weer goed verwoorden!) maar altijd met goed advies.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet is gewoon een schatje, en echt super gezellig (ook in het echt). Ze heeft ook een hele leuke stem om naar te luisteren
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lief Toet! Jij bent mij, een aantal jaren geleden. Volop aan het genieten van het leven, stappen, vriendinnenavonden, beetje studeren, mannen, etc. Heerlijk! Als ik jouw posts lees, word ik daar altijd blij van. Het roep herinneringen op. Het is zo'n mooie tijd, ik mis het af en toe. Blijf er van genieten!
Blond, jij bent zo'n mooi, leuk en open persoon. Je straalt heel veel positiefs uit. Ik vond het enorm gezellig met jou tijdens de Utrecht meeting!
Blond, jij bent zo'n mooi, leuk en open persoon. Je straalt heel veel positiefs uit. Ik vond het enorm gezellig met jou tijdens de Utrecht meeting!
Lady4- Ratel
Nu ben ik benieuwd naar toet d'r stem haha
Blond, ik ken je eigenlijk niet heel goed, maar het enige wat ik van je weet is positief, ik vind je altijd heel oprecht en lief.
Blond, ik ken je eigenlijk niet heel goed, maar het enige wat ik van je weet is positief, ik vind je altijd heel oprecht en lief.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Nu ben ik benieuwd naar toet d'r stem haha
Ik vind dat je een mooi kindje genaakt hebt
Gast- Gast
Jip83: ik vind het stoer dat je in het " wat heb jij an vandaag topic" gewoon een foto plaats met witte legging ookal vinden sommige dat echt niet kunnen. Ik heb ook wel eens een witte legging aan btw .
En goed dat je fanatiek aan het hardlopen ben. Ik hoop het ook snel weer op te kunnen pakken.
En goed dat je fanatiek aan het hardlopen ben. Ik hoop het ook snel weer op te kunnen pakken.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Kalishi schreef:Jip83: ik vind het stoer dat je in het " wat heb jij an vandaag topic" gewoon een foto plaats met witte legging ookal vinden sommige dat echt niet kunnen. Ik heb ook wel eens een witte legging aan btw .
Kalishi, reislustige vrouw, jonge moeder, mooi lang haar en prachtig kindje.
Jammer van je witte legging.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood is heel lief, grappig en haar bewuste 'levensinstelling' bewonder ik. Als we dichter bij elkaar in de buurt zouden wonen, denk ik dat we vriendinnen zouden kunnen worden, want jaren geleden kletsten we al hele dagen online.
Gast- Gast
Guat is hartstikke slim, mooi en lief. En sterk. Hoewel ze daarin soms iets minder hard voor zichzelf zou mogen zijn. Je kunt ook doorzetten zonder jezelf te veroordelen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Huh haha Blond, wat is er met mijn stem dan?
Schatje vind ik lief! Doet me denken aan punk'd pas; kom lieffie, even knuffelen! En jullie allemaal heel verbaasd kijken.. Ja kijk nou, het is toch gewoon een lieffie! HAHA
Ik vind jou, Blond, echt hilarisch, eerlijk en gezellig.
Leuk om te horen Lady! Ik geniet inderdaad volop, van mij mag het nog jaren duren zo.
SoGood vind ik leuk, grappig, oprecht en hip. Ik ben wel benieuwd hoe jij irl bent.
Schatje vind ik lief! Doet me denken aan punk'd pas; kom lieffie, even knuffelen! En jullie allemaal heel verbaasd kijken.. Ja kijk nou, het is toch gewoon een lieffie! HAHA
Ik vind jou, Blond, echt hilarisch, eerlijk en gezellig.
Leuk om te horen Lady! Ik geniet inderdaad volop, van mij mag het nog jaren duren zo.
SoGood vind ik leuk, grappig, oprecht en hip. Ik ben wel benieuwd hoe jij irl bent.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Guattari is volgens mij een hele lieve vriendin. Ik vind je een fijne forumster, je geeft fijne adviezen en bent altijd duidelijk. je zegt niet altijd wat je wilt horen, houdt iemand soms een spiegel voor maar dat is eigenlijk alleen maar fijn.
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar je in het echt!
Sogood vind ik leuk! Je geeft ook goede adviezen en ik vind je grappig. En j hebt een leuke kledingstijl en volgens mij een prachtig lichaam.
En Toet vind ik een toffe chick! Je bent lief, ik had je 'vroegahh' wat meer bitchy verwacht, geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind je lief en schattig. En grappig!
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar je in het echt!
Sogood vind ik leuk! Je geeft ook goede adviezen en ik vind je grappig. En j hebt een leuke kledingstijl en volgens mij een prachtig lichaam.
En Toet vind ik een toffe chick! Je bent lief, ik had je 'vroegahh' wat meer bitchy verwacht, geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind je lief en schattig. En grappig!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Aaahw, wat lief van jullie Antibes en Poubelle! Echt fijn om te lezen. Doet me goed. Ik doe niet echt aan meetings, maar wil jullie beiden wel graag ontmoeten! Wel 1-op1; vind ik stiekem veel leuker.
Gast- Gast
Guattari vind ik heel erg eerlijk overkomen op het forum. Volgens mij ben je en lieve vrouw die heel erg open staat voor andere mensen en geniet van wat het leven je brengt.
Poubelle is de uberchick van het forum. Ik wil zo graag jouw matchmaker zijn he hahaha. Jij bent gewoon leuk!
Toetiefroetie heeft inderaad echt een leuke stem! Heel erg lief en dan zo'n schattig zacht G-tje (of heb ik die ook hahaha). Echt ik meen het, als je haar ziet wil je haar gewoon knuffelen
SoGood. Ik vind je altijd heel opvallend door je coole avatar. Dan denk ik altijd.. Yeaah iedere vrouw moet zo 's ochtends de deur uitgaan. Verder vind ik het leuk dat je ook veel reageerd in de B&M pijler. Ik neem jou adviezen en tips altijd mee in overweging
Antibes. Ik vind jou de laatste tijd heel erg positief overkomen. Alsof je meer geniet van wat het leven je allemaal te bieden heeft. Wat minder krampachtig (en dat bedoel ik heel positief!). Ik hoop dat je dat zelf ook zo voelt
Poubelle is de uberchick van het forum. Ik wil zo graag jouw matchmaker zijn he hahaha. Jij bent gewoon leuk!
Toetiefroetie heeft inderaad echt een leuke stem! Heel erg lief en dan zo'n schattig zacht G-tje (of heb ik die ook hahaha). Echt ik meen het, als je haar ziet wil je haar gewoon knuffelen
SoGood. Ik vind je altijd heel opvallend door je coole avatar. Dan denk ik altijd.. Yeaah iedere vrouw moet zo 's ochtends de deur uitgaan. Verder vind ik het leuk dat je ook veel reageerd in de B&M pijler. Ik neem jou adviezen en tips altijd mee in overweging
Antibes. Ik vind jou de laatste tijd heel erg positief overkomen. Alsof je meer geniet van wat het leven je allemaal te bieden heeft. Wat minder krampachtig (en dat bedoel ik heel positief!). Ik hoop dat je dat zelf ook zo voelt
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd vind ik leuk en spontaan. Zij en haar vriend zijn een erg mooi koppel. Punk'd haar kledingstijl is erg mooi!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Blond schreef:Toet is gewoon een schatje, en echt super gezellig (ook in het echt). Ze heeft ook een hele leuke stem om naar te luisteren
Dat vond ik ook van Toet
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is de forummer boven je?
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Vragenlijstje over forummer boven je
» nav beschrijf de forummer boven je