Wie wil jij een compliment geven?
+21
LDJ
Ibbeltje
Sorella
Muis
Pompoen
Blond
Inge
Burn
Suusie
Pandora
Lejow
mzcharlotte
Alex
Jasmine
slaatje
Bazinga
Marin
Gizmo
heartsdale
FireButterfly
Rose
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wie wil jij een compliment geven?
Ik vind dat het weer tijd is voor wat liefde .
Ik heb het al eerder gezegd maar het valt me de laatste tijd op dat Charlie op de juiste momenten echt enorm welgemeend en oprecht lief is en er voor iemand is. Dat vind ik lief.
Ik heb het al eerder gezegd maar het valt me de laatste tijd op dat Charlie op de juiste momenten echt enorm welgemeend en oprecht lief is en er voor iemand is. Dat vind ik lief.
Gast- Gast
Re: Wie wil jij een compliment geven?
Ik ben er de laatste tijd niet zo heel veel meer.. Dus weet niet zo goed wie er nu lief zijn
Gast- Gast
@Charlie: Je bent super mooi zwanger en op je laatst geplaatste foto straal je ook helemaal!
@Ckc: Ik vind het echt super hoe postief je altijd bent, zeker m.b.t. zwanger worden/zijn. Ik hoop echt dat jullie aan het eind van het jaar een mooi kindje in jullie armen kunnen hebben.
@Rush: Ik vind het leuk om te zien/ mee te maken hoe je het laatste jaar veranderd bent en toch jezelf bent gebleven!
Deze 3 springen voor mij op het moment eruit, natuurlijk zijn er veel meer lieve meiden die een compliment verdienen!
@Ckc: Ik vind het echt super hoe postief je altijd bent, zeker m.b.t. zwanger worden/zijn. Ik hoop echt dat jullie aan het eind van het jaar een mooi kindje in jullie armen kunnen hebben.
@Rush: Ik vind het leuk om te zien/ mee te maken hoe je het laatste jaar veranderd bent en toch jezelf bent gebleven!
Deze 3 springen voor mij op het moment eruit, natuurlijk zijn er veel meer lieve meiden die een compliment verdienen!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Punk'd schreef:Ik ben er de laatste tijd niet zo heel veel meer.. Dus weet niet zo goed wie er nu lief zijn
Ik ben sowieso lief
Gast- Gast
Oh jemig wat leuk, ik krijg er tranen van in mijn ogen (hormonen), had ik niet op gerekend! Dankje!!!
Gast- Gast
Voor Marin: ik vind jou heel vriendelijk overkomen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Aan iedereen die mij een tweede kans geeft op dit forum..
Omdat het op het vorige forum niet zo best ging.
Ik hoop dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga en misschien wel nieuwe forumvrienden maak:oops:
Ik hoop dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga en misschien wel nieuwe forumvrienden maak:oops:
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Een compliment voor CKC, ik heb echt veel bewondering voor haar positiviteit!
En een compliment voor Maura, ik vind het echt knap dat zij kan rondkomen zo zonder baan en ook nog eens in haar eentje. Hoop uiteraard wel voor haar dat ze snel een leuke baan vindt!
En een compliment voor Maura, ik vind het echt knap dat zij kan rondkomen zo zonder baan en ook nog eens in haar eentje. Hoop uiteraard wel voor haar dat ze snel een leuke baan vindt!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Huh zal wel iets gemist hebben maar wie was je dan? Of mag dat niet bekend wordenheartsdale schreef:Aan iedereen die mij een tweede kans geeft op dit forum..
Gast- Gast
Cimic schreef:Huh zal wel iets gemist hebben maar wie was je dan? Of mag dat niet bekend wordenheartsdale schreef:Aan iedereen die mij een tweede kans geeft op dit forum..
Natuurlijk!!
Ik was voorheen m.arcielove...
heartsdale- Prater
FireButterfly schreef:Voor Marin: ik vind jou heel vriendelijk overkomen.
Lief, dank je
Ik wil Charlie ook complimenteren met dat ze lief is
En CKC dat ze een topper is, ik heb echt met haar gelachen en meegeleefd de laatste tijd. Ik vind haar echt leuk.
En Lejow dat ze het zo goed doet met kleine B. Toen ik hoorde dat Lejow zwanger was, dacht ik echt he, Lejow, zwanger? Je bent voor mij echt de ultieme forummer dus dat was even wennen, maar nou vind ik je echt de enige echte B mama. Echt leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
heartsdale schreef:Cimic schreef:Huh zal wel iets gemist hebben maar wie was je dan? Of mag dat niet bekend wordenheartsdale schreef:Aan iedereen die mij een tweede kans geeft op dit forum..
Natuurlijk!!
Ik was voorheen m.arcielove...
.. Dude wat heb jij gedaan dan?
Ehmm wiee wil ik een compliment gevennn... Ehmm.. Eeeeehmm... Ik wil wel oprechte complimenten uitdelen, natuurlijk. Ik denk er nog even over na
Oh wacht ik weet iig wel; Charlie; zwanger zijn staat je goed! En RYW; je bent zoo cool, je naam zou 'RJW' (RocktJopsWorld) moeten zijn
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Mijn nieuwe leven is aangebroken!
heartsdale- Prater
heartsdale schreef:Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Ik weet ook niet meer wat je precies gedaan hebt eigenlijk. Ik ken je naam nog wel en vond je altijd een aardige meid. Iedereen maakt wel eens een fout toch?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:heartsdale schreef:Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Ik weet ook niet meer wat je precies gedaan hebt eigenlijk. Ik ken je naam nog wel en vond je altijd een aardige meid. Iedereen maakt wel eens een fout toch?
Daar zijn we mensen voor..
Ik zat niet in een goede relatie... maar gelukkig is die voorbij
heartsdale- Prater
Dit topic doet me denken aan een liedje van the Powerpuff girls;
Liefde, lief lief lieeefde, draait de wereld roooond
Liefde, lief lief lieeefde, draait de wereld roooond
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
heartsdale schreef:slaatje schreef:heartsdale schreef:Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Dat kan inderdaad een averechtse werking hebben op je persoonlijkheid en je doen en laten. Gelukkig is die relatie voorbij en kun je weer gewoon jezelf zijn :-) Dus dan geef ik jou hierbij een complimentje. Het is nooit makkelijk een gewoonte te doorbreken en in te zien dat je jezelf kwijt kunt raken. Dus wees trots op jezelf!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Oh en Yoyo dat het zo super is dat ze zo is afgevallen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
heartsdale schreef:slaatje schreef:heartsdale schreef:Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Joh, je hoeft echt niet zo het boetekleed aan te trekken hoor. Je hebt je nu wel genoeg kwetsbaar opgesteld dus, klaar ermee . Iedereen heeft hier wel eens minder fraaie dingen gezegd/gedaan. Nouja dat geldt in ieder geval voor mij .
Gast- Gast
Charlie schreef: . Iedereen heeft hier wel eens minder fraaie dingen gezegd/gedaan. Nouja dat geldt in ieder geval voor mij .
Echt?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Charlie schreef:Iedereen heeft hier wel eens minder fraaie dingen gezegd/gedaan. Nouja dat geldt in ieder geval voor mij .
Niet! Jij??
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jop schreef:En RYW; je bent zoo cool, je naam zou 'RJW' (RocktJopsWorld) moeten zijn
Je kan ook je naam aanpassen Yop
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
slaatje schreef:heartsdale schreef:slaatje schreef:heartsdale schreef:Ik heb nagedacht, geleefd en ben heel erg verstandig geworden!
Dat kan inderdaad een averechtse werking hebben op je persoonlijkheid en je doen en laten. Gelukkig is die relatie voorbij en kun je weer gewoon jezelf zijn :-) Dus dan geef ik jou hierbij een complimentje. Het is nooit makkelijk een gewoonte te doorbreken en in te zien dat je jezelf kwijt kunt raken. Dus wees trots op jezelf!!!
Dat is ontzettend lief van je!!! Bedankt.
heartsdale- Prater
Aan alle lieve meiden die hier zo met me meeleven, dank jullie wel!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» compliment?
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Laatst gekregen compliment
» Geef de forummer boven je een compliment!
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Laatst gekregen compliment
» Geef de forummer boven je een compliment!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: